De politie was er alquote:Op maandag 22 september 2025 18:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik bel dan 112
Maar er is wel een knop waardoor de camera gelijk opent
Verkeerd gelezen......quote:Op maandag 22 september 2025 21:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
?..
Ik bel 112 als ik 3x de aan/uit knop indruk
Maar goed ook. Beetje 15 jarige jongetjes doodschieten omdat ze een pistool vast houdenquote:Op maandag 22 september 2025 18:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb toch het meest medelijden met de agent, die gaat dit ook niet in de koude kleren zitten, en zijn naam zal binnenkort wel naar buiten komen, kan hij ook nog lekker onderduiken met zijn gezin..
Nee je dient je als agent natuurlijk kapot te laten schieten. Of op zijn minst die jongen een slachtoffer onder de getuigen te laten maken.quote:Op maandag 22 september 2025 21:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Maar goed ook. Beetje 15 jarige jongetjes doodschieten omdat ze een pistool vast houden
ricky3 is niet het helderste licht.quote:Op maandag 22 september 2025 21:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Maar goed ook. Beetje 15 jarige jongetjes doodschieten omdat ze een pistool vast houden
Ja, stond op z’n voorhoofd dat ie pas 15 jaar was. Kom op zeg.quote:Op maandag 22 september 2025 21:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Nou ik heb net een foto gezien en als je zou zeggen dat hij 18 was had ik het ook geloofd.quote:Op maandag 22 september 2025 21:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, stond op z’n voorhoofd dat ie pas 15 jaar was. Kom op zeg.
ja joh. onbegrijpelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 21:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat toch nergens op. Als er dalijk een wet komt dat alleen politieagenten broodjes vast mogen houden ga je dat dan ook verdedigenquote:Op maandag 22 september 2025 18:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
kom op, zo dom kun je niet zijn
er is 1 groep mensen in NL die in het openbaar een vuurwapen vast mogen houden, namelijk overheidsdienaren, politie, leger, mareschaussee. Verder niemand.
het is tragisch dat deze jongen nu dood is, en het is prima om je afkeur daarover uit te spreken, maar hou het wel feitelijk.
broodjes versus wapensquote:Op maandag 22 september 2025 21:49 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat toch nergens op. Als er dalijk een wet komt dat alleen politieagenten broodjes vast mogen houden ga je dat dan ook verdedigen
ik ben nog steeds benieuwd hoe het met de eigenaar van de fatbike gaat ....quote:Op maandag 22 september 2025 21:55 schreef Friday12 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mensen die deze gast prijzen zeg maar zich zouden voelen als ze net zelf door hem met een pistool waren beroofd
Ja dat sowiesoquote:Op maandag 22 september 2025 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
ik ben nog steeds benieuwd hoe het met de eigenaar van de fatbike gaat ....
((en met de automobilist die tijdens de schietpartij daar voorbij rijdt))
Het was een Ajax supporter @Zipportal @Cocoquote:Op maandag 22 september 2025 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ajax-supporter lees ik, dan ben je gewoon goed volk.
In Capelle. Dan verdien je de doodstraf.quote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het was een Ajax supporter @:zipportal @:coco
Dit soort uitspraken houden we van maatquote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
In Capelle. Dan verdien je de doodstraf.
Nou dankjewelquote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
In Capelle. Dan verdien je de doodstraf.
quote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het was een Ajax supporter @:zipportal @:coco
ALS JE IN CAPELLE WOONT DAN BEN JE VOOR CAPELLEquote:Op maandag 22 september 2025 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dankjewelIk woon in capelle en ben voor Ajax
Vv capelle is niet zo goed
Dan zou ik maar op je tellen passen als ik jou was.quote:Op maandag 22 september 2025 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dankjewelIk woon in capelle en ben voor Ajax
Vv capelle is niet zo goed
Ja is goed. Zal mijn vuurwapen voortaan wel thuis latenquote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik maar op je tellen letten als ik jou was.
Die ging een grote carrière tegemoetquote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Momo het volgende:
Zie online filmpjes van die gozer, heeft ie op zijn 15de al een grote tattoo op zijn arm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |