Typisch gevalletje FAFO: Fuck Around, Find Out 😝quote:Voorafgaand aan de schietpartij, rond 16.30 uur, kwam er een melding binnen van een beroving aan het nabijgelegen Wisselspoor. De verdachte zouden daar hebben geprobeerd om iemand van zijn fatbike te beroven, en liet daarbij een vuurwapen zien.
Toen de politie ter plaatse kwam, vluchtte de verdachte richting de McDonalds. „Daar liet hij opnieuw het vuurwapen zien”, verklaart de woordvoerder. Agenten met getrokken wapens sommeerden de man om zich over te geven. Toen hij opeens wegvluchtte, schoten de agenten.
Het is wel tragisch ja. Denk je gewoon een beetje de stoere boi uit te kunnen hangen met je pipa wordt bruut neergemaaid door de politie.quote:
Maar wel tegen jou toch? Ouwe BBE'er die bent!quote:Op maandag 22 september 2025 15:22 schreef SurpriseGirl het volgende:
Politie heeft nog helemaal niets bevestigd. Politie mag helemaal geen uitspraken daarover doen tot nader het onderzoek.
Politie heeft wel geod werk verricht uiteraard. Maar ja om dit nou helemaal te gaan vieren vind ik ook wat twijfelachtig.quote:Op maandag 22 september 2025 15:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is wel tragisch ja. Denk je gewoon een beetje de stoere boi uit te kunnen hangen met je pipa wordt bruut neergemaaid door de politie.
Dat hebben ze gister wel bevestigd, stond gister op een nieuws site, weet niet meer welkequote:Op maandag 22 september 2025 15:22 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Politie heeft nog helemaal niets bevestigd. Politie mag helemaal geen uitspraken daarover doen tot nader het onderzoek.
Ik vier niks Chevy. Ik plaats slechts een stukje sarcastisch perspectief.quote:Op maandag 22 september 2025 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Politie heeft wel geod werk verricht uiteraard. Maar ja om dit nou helemaal te gaan vieren vind ik ook wat twijfelachtig.
Nee ik bedoelde jou ook niet in deze.quote:Op maandag 22 september 2025 15:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik vier niks Chevy. Ik plaats slechts een stukje sarcastisch perspectief.
Dat viel mij ook op ja, had niet graag op de achterbank gezetenquote:Op maandag 22 september 2025 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boh die Audi die er net achterlangs rijdtop dat filmpje. Het zal je gebeuren.
Audi's in de buurt van een pistool: het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 22 september 2025 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boh die Audi die er net achterlangs rijdtop dat filmpje. Het zal je gebeuren.
Die snelheid heeft een correlatie met de leeftijd vermoed/vrees ik.quote:Op maandag 22 september 2025 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben verbaasd hoe snel mensen hun telefoon in de camerastand krijgen tegenwoordig. Is dat een skillvaardigheid die je kan leren? Hersenen uitzetten (je blijft immers wel op het terras zitten) en in een fractie van een seconde je camera aanzetten en richten?
Mij lukt het niet eens om spelende eekhoorns in een boom te filmen. Tegen de tijd dat ik bedenk "filmen" en de boel omgeschakeld, scherp en gericht heb, zijn die beesten alweer weg.
Hij woonde al niet meer bij zijn familie maar werd opgevangen door ene Dushi, die probeerde hem weer op het rechte pad te krijgen. Ik denk dat Duschi haar pleegopvang ook kan sluiten.quote:Op maandag 22 september 2025 14:44 schreef matspontius het volgende:
Dus, als ik het allemaal goed heb begrepen pleegt er hier een 15 jarig stuk schorem een overval (fatbike of all things) en staat daarbij met een vuurwapen te zwaaien en te dreigen en luistert niet naar de aanwijzingen van de politie. Dan zijn er hier nog genoeg van die woke figuren die dit allemaal weer gaan bagetalliseren, als het even kan de schuld bij de politie neerlegt en het zo zielig en treurig vind voor die kansparel en zijn familie.
Want ja heeft een kleurtje en is daarom per definitie al zielig en achtergesteld, vuurwapen, bedreiging, overval, etc. doen er allemaal niet toe. Koekkoek - dit land is echt compleet mesjogge aan het worden .......
Mijn telefoon heeft een trippleclick functie om direct Camera te openen.quote:Op maandag 22 september 2025 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben verbaasd hoe snel mensen hun telefoon in de camerastand krijgen tegenwoordig. Is dat een skill die je kan leren? Hersenen uitzetten (je blijft immers wel op het terras zitten) en in een fractie van een seconde je camera aanzetten en richten?
Mij lukt het niet eens om spelende eekhoorns in een boom te filmen. Tegen de tijd dat ik bedenk "filmen" en de boel omgeschakeld, scherp en gericht heb, zijn die beesten alweer weg.
De nieuwe iPhones hebben gewoon een knop om in 1x je camera te openenquote:Op maandag 22 september 2025 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben verbaasd hoe snel mensen hun telefoon in de camerastand krijgen tegenwoordig. Is dat een skill die je kan leren? Hersenen uitzetten (je blijft immers wel op het terras zitten) en in een fractie van een seconde je camera aanzetten en richten?
Ja nouja, nu ga ik ff de woke linkse rakker uit hangen. Lui die zo eindigen hebben doorgaans niet het beste leven achter de rug. Wat dat betreft ben ik blij met mijn opvoeding (geen fysiek geweld, psychische mishandeling en verkrachting), ouders (gewoon nette redelijke mensen met werk en een sociaal leven. Redelijk gemiddelde overtuigingen en zonder heftige ruzies 48 jaar bij elkaar geweest) , het feit dat we gewoon normaal te eten kregen vroeger (McD/BK/KFC was uitzondering, geen standaard) en max 2 rondes kleding doorschoven (alleen als het pastte en de kleding nog in draagbare staat was).quote:Op maandag 22 september 2025 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij woonde al niet meer bij zijn familie maar werd opgevangen door ene Dushi, die probeerde hem weer op het rechte pad te krijgen. Ik denk dat Duschi haar pleegopvang ook kan sluiten.
Bron de Telegraaf.
Want in de VS gaat het inderdaad zo lekker ja...quote:Op maandag 22 september 2025 14:00 schreef ricky3 het volgende:
[..]
In de VS kan het gewoon, dus waarom niet hier? Al zul je daar wrs ook wel een paar kogels door je hoofd krijgen als je dit doet
We zijn hier niet in de V.S., gelukkig.quote:Op maandag 22 september 2025 14:00 schreef ricky3 het volgende:
[..]
In de VS kan het gewoon, dus waarom niet hier? Al zul je daar wrs ook wel een paar kogels door je hoofd krijgen als je dit doet
Ah, zo leren we ook weer eens watquote:Op maandag 22 september 2025 15:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft een trippleclick functie om direct Camera te openen.
Ik denk ook dat de jongen geen normaal rustig leven gehad heeft, eentje met veel onrust.quote:Op maandag 22 september 2025 15:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja nouja, nu ga ik ff de woke linkse rakker uit hangen. Lui die zo eindigen hebben doorgaans niet het beste leven achter de rug. Wat dat betreft ben ik blij met mijn opvoeding (geen fysiek geweld, psychische mishandeling en verkrachting), ouders (gewoon nette redelijke mensen met werk en een sociaal leven. Redelijk gemiddelde overtuigingen en zonder heftige ruzies 48 jaar bij elkaar geweest) , het feit dat we gewoon normaal te eten kregen vroeger (McD/BK/KFC was uitzondering, geen standaard) en max 2 rondes kleding doorschoven (alleen als het pastte en de kleding nog in draagbare staat was).
Dat is niet iedereen gegeven. Dus wel sneu voor die jongen. En nog sneuer voor die agent dat die jongen hem geen humane keuze gaf om in te grijpen. En ergens, fijn dat een hoop fatbike-bestuurders 1 potentieel gevaar minder op de wereld hebben.
Ajax-supporter lees ik, dan ben je gewoon goed volk.quote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het was een lieve jongen lees ik.
Een supersoakerquote:
quote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik wil niet opscheppen, maar ik kan dat ook heel snel, camera's schrikken heel veel mensen af. Ik was een keertje in een situatie dat mensen mij in een brandgang achtervolgden en uitscholden en spuugden. Ik dacht "ja hoe kom ik hier nou ongeschonden vanaf?"quote:Op maandag 22 september 2025 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Triest voor sommige mensen waarschijnlijk, maar bij mij op school zaten echt wel wat types die, als die er niet meer zouden zijn, ik de volgende dag fluitend naar school zou komen.quote:
Ik schrik altijd van de hoeveelheid mensen met een telefoon in de hand.quote:Op maandag 22 september 2025 16:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen, maar ik kan dat ook heel snel, camera's schrikken heel veel mensen af.
Nee gewoon andijvie.quote:Op maandag 22 september 2025 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit Surinaams eten op vermoed ik.
Handige skill voor FOK!kersquote:Op maandag 22 september 2025 16:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen, maar ik kan dat ook heel snel, camera's schrikken heel veel mensen af. Ik was een keertje in een situatie dat mensen mij in een brandgang achtervolgden en uitscholden en spuugden. Ik dacht "ja hoe kom ik hier nou ongeschonden vanaf?"
Camera van mijn telefoon richten en ze liepen heel hard weg.![]()
Nou dat vergeet je niet meer.
Nee hoor. Is een klasgenoot van de zoon van een kennis van me. Hij had een enkelband en was vaak afwezig op school. Een jonge crimineel.quote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja ik heb de verklaring er nog bij getypt. Later.quote:Op maandag 22 september 2025 16:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van de hoeveelheid mensen met een telefoon in de hand.
Dat was zeker een onprettige situatie, dat soort gasten staan niet graag op beeld. Nog een geluk dat ze het hazenpad namen.quote:Op maandag 22 september 2025 16:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja ik heb de verklaring er nog bij getypt. Later.
Nee, die staan niet graag op beeld, dat filmpje kan je als bewijsmateriaal gebruiken.quote:Op maandag 22 september 2025 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat was zeker een onprettige situatie, dat soort gasten staan niet graag op beeld. Nog een geluk dat ze het hazenpad namen.
Met een enkelband een gewapende overval plegenquote:Op maandag 22 september 2025 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor. Is een klasgenoot van de zoon van een kennis van me. Hij had een enkelband en was vaak afwezig op school. Een jonge crimineel.
quote:Op maandag 22 september 2025 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor. Iswas een klasgenoot van de zoon van een kennis van me. Hij had een enkelband en was vaak afwezig op school. Een jonge crimineel.
In de 15e minuut gaat de ArenA nu niet klappen. Dat geef ik je op een briefje. Plak maar in jouw plakboek. @RamboDirkquote:Op maandag 22 september 2025 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ajax-supporter lees ik, dan ben je gewoon goed volk.
quote:Op maandag 22 september 2025 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij woonde al niet meer bij zijn familie maar werd opgevangen door ene Dushi, die probeerde hem weer op het rechte pad te krijgen. Ik denk dat Duschi haar pleegopvang ook kan sluiten.
Bron de Telegraaf.
quote:Momenteel werkt Dushi aan een project om de vluchtelingen van het azc in Gouda een kans op vooruitgang te bieden. (bron)
Laat dit een grap zijnquote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |