Zelden een dommere post gelezen dan deze.quote:Op maandag 22 september 2025 11:08 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Ik heb deze beelden uitgelicht en geanalyseerd. Deze situatie en houding van militairen zie je vaak in oorlogsituaties waarbij je moet schieten om te overleven in oorlogsgebieden.
Was hier een situatie dat je moest schieten om te overleven? Nee het jongetje had nog geen schot gelost. Waarschijnlijk dacht deze politieagent dat hij in een soort Rambo film situatie was beland waarbij hij moest doden om te overleven.
De man had waarschijnlijk heel zijn leven op dit moment gewacht waarop hij een keer de trekker kon overhalen om te kunnen doden. Sommige mensen krijgen hier een KICK van. Deze politieagent wilde misschien die Kick hebben. Ik zie hier geen situatie dat er geen gedood moest worden om zelf te kunnen overleven.
Totaal onterecht dus dat hij doelbewust dit jongetje wilde doden.
[..]
Onderzoeken in de VS geven een duidelijk causaal verband aan waarop vaker op donkere mensen wordt geschoten door voornamelijk blanke politieagenten. Dat verband zal niet anders liggen in Europa en Nederand.
[..]
Je kende toch alle fijten ?...vanwaar deze vraag "?quote:Op maandag 22 september 2025 12:18 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
[..]
MIJN VRAAG IS DUS OOK: heeft de politie waarschuwingsschoten gelost om dit jongetje bang te maken of is er 3 keer gericht geschoten zonder waarschuwing.
Er is 3 keer geschoten
Na de 2e keer had er al een conclusie kunnen worden getrokken: de jongen schiet niet terug. De jongen schoot niet terug. Agent gaat boekje te buiten door nog een GERICHTE 3e schot te lossen zonder dat er nog teruggeschoten is.
Dit moet een kloon zijn van klaas. Dan weet je het welquote:Op maandag 22 september 2025 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelden een dommere post gelezen dan deze.
Nou, ze heeft blijkbaar wel bepaalde gaven want ze wist dat de wout een dikkerd was.quote:Op maandag 22 september 2025 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit moet een kloon zijn van klaas. Dan weet je het wel
Daar staat de kermis op het punt van beginnen. Dat zal wel geheel zonder incidenten gaan verlopenquote:
Dan moet hij uitgaan van wat hij wel vast kan stellen: er staat een onberekenbare (want in paniek) man tegenover hem met een vuurwapen in de hand. Gepast geweld in zo'n situatie is dus ook je vuurwapen gebruiken.quote:Op maandag 22 september 2025 12:13 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Als je het allemaal niet weet dan is er nog minder reden om je wapen over te halen als politieagent
Weetje, ik denk dat je gelijk hebt gezien ook de aanwezigheid in VBL gisteren. Had hij mij toch maar weer even mooi tuk.quote:Op maandag 22 september 2025 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit moet een kloon zijn van klaas. Dan weet je het wel
och Klaassie toch.quote:Op maandag 22 september 2025 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weetje, ik denk dat je gelijk hebt gezien ook de aanwezigheid in VBL gisteren. Had hij mij toch maar weer even mooi tuk.
"Een wapen overhalen"... Is dat ongeveer hetzelfde als dit?quote:Op maandag 22 september 2025 12:13 schreef SurpriseGirl het volgende:
Als je het allemaal niet weet dan is er nog minder reden om je wapen over te halen als politieagent
aanmaakdatum komt ook overeen met de laatste activiteit van Klaas.quote:Op maandag 22 september 2025 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weetje, ik denk dat je gelijk hebt gezien ook de aanwezigheid in VBL gisteren. Had hij mij toch maar weer even mooi tuk.
Vind persoonlijk dat er weinig mis is met het dragen van een vuurwapen. Maarja, in Nederland mag het niet. Dus doodstraf terechtquote:Op maandag 22 september 2025 11:22 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Klopt. Dienstbaar aan de samenleving. Daar heeft hij dan ook prima uiting aan gegeven door te voorkomen dat iemand met een vuurwapen zich begeeft tussen een grote groep mensen.
[..]
Als jouw zoon met een vuurwapen rondloopt zou je eerst eens moeten nadenken over waar jij hebt gefaald in de opvoeding van je zoon.
Ik vind persoonlijk dat er veel mis gaat in jouw bovenkamer.quote:Op maandag 22 september 2025 13:51 schreef ricky3 het volgende:
Vind persoonlijk dat er weinig mis is met het dragen van een vuurwapen. Maarja, in Nederland mag het niet. Dus doodstraf terecht
Nee de QQ CLUB.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
In de VS kan het gewoon, dus waarom niet hier? Al zul je daar wrs ook wel een paar kogels door je hoofd krijgen als je dit doetquote:Op maandag 22 september 2025 13:54 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat er veel mis gaat in jouw bovenkamer.
Als ik zo lees wat jij er allemaal uitkraamt om het gedrag van een vent met een vuurwapen die duidelijk een gevaar is voor zijn onschuldige omgeving - veel ouders met kinderen bij de mac- goed te praten dan vraag ik mij af of het wellicht familie van je is ? Of een soortgenoot ?quote:Op maandag 22 september 2025 12:11 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
De kans was 0 dat hij een gijzeling wilde doen. Allemaal fantasie. De jongen was gewoon op de vlucht.
Hij had tijdens de beroving ook iemand dood kunnen schieten. Heeft hij dat gedaan? Nee was gewoon een simpele beroving die op de vlucht fout is gegaan. Meer was het niet.
En als dat toegestaan zou zijn betekend het niet dat iedereen zomaar op straat mag met een wapen. Dat is ook niet in alle staten van de US zoquote:Op maandag 22 september 2025 14:00 schreef ricky3 het volgende:
[..]
In de VS kan het gewoon, dus waarom niet hier? Al zul je daar wrs ook wel een paar kogels door je hoofd krijgen als je dit doet
enquote:Bij McDonald’s doodgeschoten Jerryson (15) werkte in pleeggezin juist aan zijn toekomst
Ik heb heel andere beelden bij een 15-jarige die aan zijn toekomst werkt. Zal wel aan mijn opvoeding en mijn bouwjaar (vorige eeuw) liggenquote:Zondagavond kwam een einde aan het leven van de 15-jarige puber toen hij met andere jongeren op het Wisselspoor in Capelle aan den IJssel een leeftijdsgenoot van diens fatbike probeerde te beroven
Waarom zoeken mensen dit op?quote:Op maandag 22 september 2025 08:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
OP TikTok stond gisteren een filmpje van hoe het gebeurd is. Ja, ik kijk of dat er nog staat.
Nee, is nu verwijderd, helaas. Maar op de onderste foto zie je hoe gevaarlijk het was als iemand een wapen heeft. Voor andere bezoekers van de McDonalds.
[ x ]
Toch vervelend, geen moslim en waarschijnlijk gewoon ouder(s) uit het koninkrijk der Nederlanden.quote:Op maandag 22 september 2025 14:13 schreef DefKu het volgende:
Zijn naam is Jerryson
Ding ding we hebben hem weer
quote:Op maandag 22 september 2025 14:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
https://archive.is/I6dtp#selection-1207.0-1207.253
Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat een 15 jarige met een wapen rond loopt en het aan de politie laat zien.
Ik hoop dat ze degene die hem dit wapen in de handen heeft geduwd vinden en ook flink aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |