abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218841340
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2025 10:31 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Yea true. Het houdt de mensen dus lekker van de straat bedoel ik maar te zeggen :D
:Y
pi_218841362
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:56 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Wat gebruik jij voor medicijnen.

Een fietsendief gaat geen mensen neerschieten. Het zogenaamde wapen dat hij bij zich had was puur bedoelt om iemand te bedreigen zijn spullen af te geven. De kans dat hij echt zou gaan schieten is 0.000000000009 procent en natuurlijk nog veel minder. Hij was natuurlijk in paniek toen hij de politie zag.

De politie had hier op moeten inspelen. Wat ik me ook afvraag heeft de politie naar deze jongen geroepen dat hij zich moest overgeven. Uit de video kan ik dit niet herleiden, men heeft gelijk een beslissing genomen om een minderjarige jongen die donker is gelijk af te schiten. Dit is een kwalijke zaak en niet echt proffessioneel te noemen.

Er zullen genoeg filmpjes beschikbaar zijn om mijn gelijk te beargumenteren dat de politie in dit geval niet proffessioneel gehandeld heeft. Ik zou graag een foto van de politieagent willen zien en van daaruit een verdere analyse maken. Was de politie agent bijvoorbeeld dik? Dikke politieagenten schieten eerder is uit een onderzoek uit de verenigde staten gebleken. Die kunnen niet zo snel rennen en schieten veel eerder.
Je bent gewoon onredelijk, er valt gewoon met jouw soort mensen niet samen te leven
pi_218841365
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:30 schreef -river- het volgende:

[..]
Ja dus? Daarom bestaan forums zoals FOK! waarvan jij notabene moderator bent.
Hee? Wat is dit voor reactie? Deze man doet gewoon zijn werk en vervolgens ga jij hem veroordelen alsof het een politieagent is die net iemand heeft proberen neer te schieten. Beter bied je gewoon je excusses aan. De Moderators hebben als taak hier te handhaven en tegen handhaving moet je gewoon respect tonen.
pi_218841401
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:26 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Misschien moet je is 5 paracetemolletjes tegelijk gaan innemen

Het gaat helemaal niet om een beroving van die fiets meer. Zoals eerder gemeld er worden miljoenen fietsen per jaar gestolen met of zonder bedreiging.

Het gaat erom of die dikke agent terecht heeft geschoten of niet. In mijn optiek heeft hij onterechte handelingen verricht.

Waarom schoot hij wel en zijn vele tientallen collega's die op de plaats delict waren niet. Waarom hij wel en de andere niet. Dat is nu de vraag. Waarom hielden die andere agenten hun hoofd koel en wisten die wel wat de gevolgen konden zijn en ging die ene agent zijn boekje te buiten.

Dat zal onderzocht moeten worden. De politieagenten die niet geschoten hebben zullen een verklaring moeten gaan afleggen waarom zij besloten niet te schieten. Daarnaast zal aan die andere agenten ook gevraagd worden of zij het terecht vonden dat in deze situatie het terecht was dat die ene overspannen agent heeft geschoten. Dat zal allemaal geinventariseerd moeten worden. Vervolgens zal de rijksrecherche dat moeten analyseren en zal deze politieagent de cel in moeten gaan voor het doelbewust plegen van een moord op een minderjarige fietsendief.
Dat zal inderdaad onderzocht worden. Gelukkig hebben we daar een gerechtelijk instituut voor in plaats van internethelden die uitgaan van wat ze op de socials hebben gelezen :)
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_218841441
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:15 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Zwaar misdrijf :)

Er worden jaarlijks miljoenen fietsen in nederland gestolen op 1 of andere manier. Het was geen bankberoving ofzo.
Kijk eens dom.

Ja ho maar.
  maandag 22 september 2025 @ 10:44:35 #106
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218841451
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Dat zal inderdaad onderzocht worden. Gelukkig hebben we daar een gerechtelijk instituut voor in plaats van internethelden die uitgaan van wat ze op de socials hebben gelezen :)
Echt mooi dit soort mensen _O-

Elke post die je leest verlies je gewoon IQ punten
  Miss 200.000.000! maandag 22 september 2025 @ 10:46:48 #107
367000 roos94
pi_218841473
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 10:43 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Kijk eens dom.

Ja ho maar.
Gieren
  maandag 22 september 2025 @ 10:47:50 #108
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218841482
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:15 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Zwaar misdrijf :)

Er worden jaarlijks miljoenen fietsen in nederland gestolen op 1 of andere manier. Het was geen bankberoving ofzo.
Misschien hè, heel misschien heeft het feit dat meneer bij de beroving gebruik heeft gemaakt van een vuurwapen een belangrijke rol speelt...

Mijn hemel, blond zeker 8)7 :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 22 september 2025 @ 10:49:30 #109
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218841497
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:46 schreef roos94 het volgende:

[..]
Gieren
Daarvoor moet je in Burgers Zoo zijn.
Kooi 18, bij de papegaaien linksaf.

Of bij de lokale boer als ie met zijn giertank aan het spelen is :Y
A murky, forgotten land.
  Miss 200.000.000! maandag 22 september 2025 @ 10:49:50 #110
367000 roos94
pi_218841504
Capelle, Capelle, Capelle met een K niet met een C...

Bekijk deze YouTube-video
pi_218841520
quote:

[..]
Misschien moet je is 5 paracetemolletjes tegelijk gaan innemen

Het gaat helemaal niet om een beroving van die fiets meer. Zoals eerder gemeld er worden miljoenen fietsen per jaar gestolen met of zonder bedreiging.

Het gaat erom of die dikke agent terecht heeft geschoten of niet. In mijn optiek heeft hij onterechte handelingen verricht.

Waarom schoot hij wel en zijn vele tientallen collega's die op de plaats delict waren niet. Waarom hij wel en de andere niet. Dat is nu de vraag. Waarom hielden die andere agenten hun hoofd koel en wisten die wel wat de gevolgen konden zijn en ging die ene agent zijn boekje te buiten.

Dat zal onderzocht moeten worden. De politieagenten die niet geschoten hebben zullen een verklaring moeten gaan afleggen waarom zij besloten niet te schieten. Daarnaast zal aan die andere agenten ook gevraagd worden of zij het terecht vonden dat in deze situatie het terecht was dat die ene overspannen agent heeft geschoten. Dat zal allemaal geinventariseerd moeten worden. Vervolgens zal de rijksrecherche dat moeten analyseren en zal deze politieagent de cel in moeten gaan voor het doelbewust plegen van een moord op een minderjarige fietsendief.
Jouw optiek is volstrekt irrelevant.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218841526
Scheelt toch mooi weer een plek in de cel ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218841534
De Mac is weer open.
  maandag 22 september 2025 @ 10:54:02 #114
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218841540
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 10:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Misschien hè, heel misschien heeft het feit dat meneer bij de beroving gebruik heeft gemaakt van een vuurwapen een belangrijke rol speelt...

Mijn hemel, blond zeker 8)7 :')
Dit gaat verder dan blond.
  maandag 22 september 2025 @ 10:54:17 #115
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218841543
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 10:49 schreef roos94 het volgende:
Capelle, Capelle, Capelle met een K niet met een C...

Waarom klikte ik :'( :'( :'( :'( :'(

*schiet pen door oren heen -O-
A murky, forgotten land.
  maandag 22 september 2025 @ 10:54:32 #116
3542 Gia
User under construction
pi_218841547
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 08:53 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Gewoon even collecteren in de moskee dan maar.
Als het een Marokkaan was geweest, dan waren er nu al rellen uitgebroken in Capelle aan de IJssel. Dus we konden al concluderen dat dat niet het geval was.
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:11 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)rdachte-door-politie

Weggerend? En dan ga je een klein jongetje van 15 doodschieten? Nee dit klopt niet allemaal. Klinkt geewoon laf. Je had die jongen ook gewoon kunnen laten lopen en later kunnen oppakken. Zwakke actie van de politie.
Met 15 ben je geen klein jongetje meer. Er zijn volksstammen waar je dan al volwassen bent. Maar dat terzijde.
Als deze actie van de politie onterecht blijkt te zijn, dan heeft dat zeker gevolgen voor de politie. Want agenten die schieten moeten zich verantwoorden. Dit wordt echt wel onderzocht. Er zijn beelden genoeg.
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:13 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
hahaha dat gebeurd heel vaak in de praktijk. Meestal duiken die agenten dan overal weg of ze doen geen flikker, maar bij zo een klein ventje die ook nog is zwart heeft zo een PVV agentje ineens wel lef natuurlijk.
Oh, jij zat in het stemhokje naast deze agent? Hoe weet jij waar zijn politieke voorkeur ligt?
  Miss 200.000.000! maandag 22 september 2025 @ 10:54:52 #117
367000 roos94
pi_218841549
quote:
11s.gif Op maandag 22 september 2025 10:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Waarom klikte ik :'( :'( :'( :'( :'(

*schiet pen door oren heen -O-
Ik heb dit liedje al reeds jaren in mijn hoofd :{
  maandag 22 september 2025 @ 10:56:14 #118
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218841569
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:54 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik heb dit liedje al reeds jaren in mijn hoofd :{
Ik nu ook :(
A murky, forgotten land.
pi_218841577
quote:
of die dikke agent
Die Beschuldiging kan je laten.

pi_218841664
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Die Beschuldiging kan je laten.

[ afbeelding ]
Ik heb deze beelden uitgelicht en geanalyseerd. Deze situatie en houding van militairen zie je vaak in oorlogsituaties waarbij je moet schieten om te overleven in oorlogsgebieden.

Was hier een situatie dat je moest schieten om te overleven? Nee het jongetje had nog geen schot gelost. Waarschijnlijk dacht deze politieagent dat hij in een soort Rambo film situatie was beland waarbij hij moest doden om te overleven.

De man had waarschijnlijk heel zijn leven op dit moment gewacht waarop hij een keer de trekker kon overhalen om te kunnen doden. Sommige mensen krijgen hier een KICK van. Deze politieagent wilde misschien die Kick hebben. Ik zie hier geen situatie dat er geen gedood moest worden om zelf te kunnen overleven.

Totaal onterecht dus dat hij doelbewust dit jongetje wilde doden.

quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:54 schreef Gia het volgende:

[..]
Als het een Marokkaan was geweest, dan waren er nu al rellen uitgebroken in Capelle aan de IJssel. Dus we konden al concluderen dat dat niet het geval was.
[..]
Met 15 ben je geen klein jongetje meer. Er zijn volksstammen waar je dan al volwassen bent. Maar dat terzijde.
Als deze actie van de politie onterecht blijkt te zijn, dan heeft dat zeker gevolgen voor de politie. Want agenten die schieten moeten zich verantwoorden. Dit wordt echt wel onderzocht. Er zijn beelden genoeg.
[..]
Oh, jij zat in het stemhokje naast deze agent? Hoe weet jij waar zijn politieke voorkeur ligt?
Onderzoeken in de VS geven een duidelijk causaal verband aan waarop vaker op donkere mensen wordt geschoten door voornamelijk blanke politieagenten. Dat verband zal niet anders liggen in Europa en Nederand.

quote:
Een studie “Racial inequity in fatal US police shootings, 2015-2020” laat zien dat zwarte, inheemse en andere etnische minderheden (BIPOC) veel vaker dodelijk getroffen worden door politie dan blanke Amerikanen. Bijvoorbeeld, onge­bewapende zwarte slachtoffers hadden een veel hogere kans om gedood te worden.
PubMed

Studie “Systemic Racism in Police Killings: New Evidence from the Mapping Police Violence Database, 2013–2021” concludeert dat in alle 50 staten het voorkomen van dodelijke politie-incidenten bij zwarte mensen oververtegenwoordigd is, ook als je factoren als buurt, misdaadcijfers, armoede etc. meerekent.
PMC

Een analyse van het gebruik van dodelijk geweld tegen onge­bewapende zwarte Amerikanen geeft aan dat die kans ongeveer 3-4× zo groot is als voor onge­bewapende blanke Amerikanen.
  Spellchecker maandag 22 september 2025 @ 11:14:24 #121
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218841774
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:08 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Ik heb deze beelden uitgelicht en geanalyseerd. Deze situatie en houding van militairen zie je vaak in oorlogsituaties waarbij je moet schieten om te overleven in oorlogsgebieden.

Was hier een situatie dat je moest schieten om te overleven? Nee het jongetje had nog geen schot gelost. Waarschijnlijk dacht deze politieagent dat hij in een soort Rambo film situatie was beland waarbij hij moest doden om te overleven.

De man had waarschijnlijk heel zijn leven op dit moment gewacht waarop hij een keer de trekker kon overhalen om te kunnen doden. Sommige mensen krijgen hier een KICK van. Deze politieagent wilde misschien die Kick hebben. Ik zie hier geen situatie dat er geen gedood moest worden om zelf te kunnen overleven.

[..]
Onderzoeken in de VS geven een duidelijk causaal verband aan waarop vaker op donkere mensen wordt geschoten door voornamelijk blanke politieagenten. Dat verband zal niet anders liggen in Europa en Nederand.
[..]

This is not America
NO

:muziek:
pi_218841777
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:08 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]

[..]
[..]

Ga even ergens anders interessant lopen doen, misschien moet je eerst een lezen wat het Protocol in dit soort siutaties is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218841815
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 11:14 schreef maily het volgende:

[..]

This is not America
NO

:muziek:
Ik heb alles van Bowie hier. Goed nummer.
pi_218841850
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 06:58 schreef ricky3 het volgende:
Dat maakt het nog niet oke. Agent heeft zelf gekozen voor zijn beroep
Klopt. Dienstbaar aan de samenleving. Daar heeft hij dan ook prima uiting aan gegeven door te voorkomen dat iemand met een vuurwapen zich begeeft tussen een grote groep mensen.

quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 06:58 schreef ricky3 het volgende:
en zal dan ook zeker de consequenties dragen als hij mijn zoon zou dood zou schieten.
Als jouw zoon met een vuurwapen rondloopt zou je eerst eens moeten nadenken over waar jij hebt gefaald in de opvoeding van je zoon.
pi_218841862
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:19 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Heeft hij geschoten? Nee, dan kan het ook niet bevestigd worden dat het wapen echt was. En zeker bij een minderjarige kan je er wel vanuit gaan dat het wapen nep was. De kans is heel klein dat het wapen echt is.
Dus de politie moet er vanuit gaan dat het wapen nep is, tenzij anders bewezen is? :')

Christus te paard, hoe kan je zo simpel zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')