Kijk eens even dom? OK stop maar.quote:Op maandag 22 september 2025 09:40 schreef SurpriseGirl het volgende:
We hebben hier gewoon te maken met een overspannen politieagent. De man wordt op non actief gezet natuurlijk. Schieten bij de Macvoor iemand die een fiets steelt.
Nee dat kan niet.
De agent had onschuldige burgers kunnen raken in de Mac zelf. Hij heeft buitensporig gehandeld. Hij had de veiligheid in acht moeten nemen van de velen mensen die rond dat gebied aanwezig waren. Hij heeft de publieke orde in gevaar gebracht. HIj zal door de rijksrecherche heel hard aangepakt moeten worden.
Het ging niet om iemand die een fiets heeft gestolen het ging om een gewapende gek die zojuist iemand onder bedreiging van een vuurwapen heeft beroofd van een fiets. Een levensgevaarlijke gek dus.quote:Op maandag 22 september 2025 09:40 schreef SurpriseGirl het volgende:
We hebben hier gewoon te maken met een overspannen politieagent. De man wordt op non actief gezet natuurlijk. Schieten bij de Macvoor iemand die een fiets steelt.
Nee dat kan niet.
De agent had onschuldige burgers kunnen raken in de Mac zelf. Hij heeft buitensporig gehandeld. Hij had de veiligheid in acht moeten nemen van de velen mensen die rond dat gebied aanwezig waren. Hij heeft de publieke orde in gevaar gebracht. HIj zal door de rijksrecherche heel hard aangepakt moeten worden.
Twee weken geleden account aangemaakt en alleen maar ge-troll ( zie pohi ). Ik ga er niet meer op in.quote:Op maandag 22 september 2025 09:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mwah, ik acht de kans groter dat die user echt zo simpel is en woest om zich heen aan het slaan is.
Die willen nooit meer naar de Macquote:Op maandag 22 september 2025 08:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog triester zijn alle omstanders bij de mcdonalds inclusief veel kinderen die nu trauma's krijgen door zo'n kind
Wat gebruik jij voor medicijnen.quote:Op maandag 22 september 2025 09:44 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Voor iemand die onder bedreiging van een vuurwapen iemand van zn fiets heeft beroofd. En doe daarnaast ook bij de McDonalds het vuurwapen tevoorschijn heeft gehaald. Een zware crimineel in het bezit van een dodelijk wapen dat binnen twee tellen in een auto had kunnen stappen en de inzittenden zou kunnen gijzelen. Die binnen 2 tellen de agent had kunnen neerschieten of iedere willekeurige voorbijganger die in de weg liep.
Heb je de link naar dat onderzoek ?quote:Op maandag 22 september 2025 09:56 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Wat gebruik jij voor medicijnen.
Een fietsendief gaat geen mensen neerschieten. Het zogenaamde wapen dat hij bij zich had was puur bedoelt om iemand te bedreigen zijn spullen af te geven. De kans dat hij echt zou gaan schieten is 0.000000000009 procent en natuurlijk nog veel minder. Hij was natuurlijk in paniek toen hij de politie zag.
De politie had hier op moeten inspelen. Wat ik me ook afvraag heeft de politie naar deze jongen geroepen dat hij zich moest overgeven. Uit de video kan ik dit niet herleiden, men heeft gelijk een beslissing genomen om een minderjarige jongen die donker is gelijk af te schiten. Dit is een kwalijke zaak en niet echt proffessioneel te noemen.
Er zullen genoeg filmpjes beschikbaar zijn om mijn gelijk te beargumenteren dat de politie in dit geval niet proffessioneel gehandeld heeft. Ik zou graag een foto van de politieagent willen zien en van daaruit een verdere analyse maken. Was de politie agent bijvoorbeeld dik? Dikke politieagenten schieten eerder is uit een onderzoek uit de verenigde staten gebleken. Die kunnen niet zo snel rennen en schieten veel eerder.
Ehhh...quote:Op maandag 22 september 2025 09:23 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Je mag pas schieten als je zelf beschoten wordt. De kans dat het vuurwapen echt is heel klein bij een minderjarige die een fatbike gaat stelen.
Heerlijk man die simpele zielenquote:
quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou dan al helemaal win-win zijn.
Nos geeft net aan dat het wapen echt was.quote:Op maandag 22 september 2025 09:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ehhh...
En als die agent als 1ste dodelijk geraakt wordt dan?
En jij, als afgestudeerd deskundige, ziet van afstand meteen dat het om een nepwapen gaat?
Meisje, log uit en ga weer naar de klas...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 22 september 2025 09:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Heb je de link naar dat onderzoek ?
Nou, terecht dus..quote:Op maandag 22 september 2025 10:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nos geeft net aan dat het wapen echt was.
Geloof maar dat die rellen komen voor dit lief onschuldig jongetje dat zo maar dood is geschoten door stoute meneer agent puur om zijn kleurtje.quote:Op maandag 22 september 2025 10:24 schreef StarTrek het volgende:
Als er straks allemaal mensen gaan rellen dan bewijst dat dat er niet met ze samen te leven valt
Wat bewijzen dat Haagse rellen van Elsfest dan?quote:Op maandag 22 september 2025 10:24 schreef StarTrek het volgende:
Als er straks allemaal mensen gaan rellen dan bewijst dat dat er niet met ze samen te leven valt
Misschien moet je is 5 paracetemolletjes tegelijk gaan innemenquote:Op maandag 22 september 2025 10:10 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Zo'n eens in de paar maanden een paracetamolletje. En jij?
[..]
Heb je je al aangemeld bij een comedy club?
Zodra je een vuurwapen gebruikt om iemand te beroven ben je al een grens over gegaan. Twee zelfs: de fatsoensgrens om iemand te beroven en daarbij dat ook te doen met een dodelijk wapen.
Paniek.. je weet dat je dan gekke dingen kan doen? Bijvoorbeeld een trekker overhalen van het pistool dat je bij je draagt omdat je koste wat kost niet in de cel wilt belanden bijvoorbeeld?
[..]
Ok, je bent een trol. Waarschijnlijk een met een tintje, vandaar dat je het ook gelijk weer een racistisch motief van probeert te maken.
[..]
Zelfs al zou ze die geven, wat is de waarde ervan?
De politie in Amerika is totaal niet te vergelijken met die in Nederland.
Ja dus? Daarom bestaan forums zoals FOK! waarvan jij notabene moderator bent.quote:Op maandag 22 september 2025 10:26 schreef dick_laurent het volgende:
Naja mijn 2 cents: Weet je wat het is met al die hele sociale media en tig online nieuwskanalen? Ze hebben tegenwoordig bijna allemaal een “comment” sectie onder het artikel of onder de beelden….. en dan krijg je heeeeel veel poppetjes die dit gaan doen:
[ afbeelding ]
Politie schiet verdachte neer:
50% > Ohhhh walgelijk! Hoe durven ze! Dit is ongeoorloofd geweld! Schande!
En andere 50%: > Goedzo politie! Het werd hoog tijd dat ze dit tuig opruimen, lekker bezig!!
En dat dan tegen elkaar in in de comments like:
[ afbeelding ]
Yea true. Het houdt de mensen dus lekker van de straat bedoel ik maar te zeggenquote:Op maandag 22 september 2025 10:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja dus? Daarom bestaan forums zoals FOK! waarvan jij notabene moderator bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |