Typisch gevalletje FAFO: Fuck Around, Find Out 😝quote:Voorafgaand aan de schietpartij, rond 16.30 uur, kwam er een melding binnen van een beroving aan het nabijgelegen Wisselspoor. De verdachte zouden daar hebben geprobeerd om iemand van zijn fatbike te beroven, en liet daarbij een vuurwapen zien.
Toen de politie ter plaatse kwam, vluchtte de verdachte richting de McDonalds. „Daar liet hij opnieuw het vuurwapen zien”, verklaart de woordvoerder. Agenten met getrokken wapens sommeerden de man om zich over te geven. Toen hij opeens wegvluchtte, schoten de agenten.
Daar heb ik ook een foto van gezien, dat is nog een kind. Dit topic is dubbel geopend en ik moet gaan werken.quote:Op maandag 22 september 2025 08:13 schreef Gibson88 het volgende:
Vind het eerlijk gezegd erger voor die ouders van de jongen. Wat moeten die in de ellende zitten.
Is dat een IJslander? Zijn zusje Jerrydottir?quote:
Nog triester zijn alle omstanders bij de mcdonalds inclusief veel kinderen die nu trauma's krijgen door zo'n kindquote:Op maandag 22 september 2025 08:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is dat een IJslander? Zijn zusje Jerrydottir?
Verder trieste zaak, maar nog triester dat je als 15 jarige denkt even met een vuurwapen mensen te gaan beroven en politie bevelen te gaan negeren, fafo
Dit is inderdaad erg opmerkelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 07:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik begrijp dat mensen hadden gewild dat er pas geschoten zou zijn als deze jongen wellicht zelf eerst zijn wapen had gebruiktAls je zelf met een pistool een fatbike denkt te scoren en je de herhaalde instructies van de politie negeert en zelfs op de vlucht slaat kunnen dit de gevolgen zijn.
Of stel dat hij zich omgedraaid had en geschoten had, en dan een omstander raakt, dan is het: Waarom doet de politie niets!quote:Op maandag 22 september 2025 08:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is inderdaad erg opmerkelijk.
Men ziet blijkbaar liever een agent worden neergeschoten dan dat de agent zelf zijn wapen gebruikt. Nee, dit is nu eenmaal hoe het werk: als jij overgaat tot crimineel gedrag en vervolgens ook nog eens een agent gaat bedreigen met een vuurwapen, dan is er de kans dat je wordt neergeschoten. De politie heeft een geweldsmonopolie en mag een wapen gebruiken.
En dat het dan een 15-jarige 'jongere' betreft doet er helemaal niets aan af. Kogels maken geen onderscheid op leeftijd.
Kamper?quote:
Het zijn altijd weer die Ijslandersquote:Op maandag 22 september 2025 08:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is dat een IJslander? Zijn zusje Jerrydottir?
Verder trieste zaak, maar nog triester dat je als 15 jarige denkt even met een vuurwapen mensen te gaan beroven en politie bevelen te gaan negeren, fafo
Hadden ze wat meer aan de opvoeding moeten doen denk ik dan.quote:Op maandag 22 september 2025 08:13 schreef Gibson88 het volgende:
Vind het eerlijk gezegd erger voor die ouders van de jongen. Wat moeten die in de ellende zitten.
Niet alles is altijd aan ouders te wijtenquote:Op maandag 22 september 2025 08:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hadden ze wat meer aan de opvoeding moeten doen denk ik dan.
Op je 15de berovingen met een pistool uitvoeren lijkt me geen kattekwaad meer.quote:Op maandag 22 september 2025 08:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet alles is altijd aan ouders te wijten
Jij hebt vast veel kinderen..
Ik vind het voor de politieagent en omstanders/slachtoffers die zich zeer bedreigd voelde bijna net zo erg.quote:Op maandag 22 september 2025 08:13 schreef Gibson88 het volgende:
Gewoon even collecteren in de moskee dan maar.quote:Op maandag 22 september 2025 08:13 schreef Gibson88 het volgende:
Hij had een pistool. Deze bleek later ook echt te zijn. Dus correct gehandeld door de agent.quote:Op maandag 22 september 2025 08:58 schreef SurpriseGirl het volgende:
Afgelopen zaterdag was denk ik de situatie vele malen erger toen hadden ze pistolen moeten gebruiken
Had die jongen echt een pistool vraag ik me af, is dat ook door anderen geconstateerd?
Je denkt dat het pistool een verzinsel is?quote:Op maandag 22 september 2025 08:58 schreef SurpriseGirl het volgende:
Afgelopen zaterdag was denk ik de situatie vele malen erger toen hadden ze pistolen moeten gebruiken
Had die jongen echt een pistool vraag ik me af, is dat ook door anderen geconstateerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |