quote:Op maandag 22 september 2025 14:13 schreef DefKu het volgende:
Zijn naam iswas Jerryson
Ding ding we hebben hem weer
Walgelijke beeldvorming weer.quote:Op maandag 22 september 2025 14:34 schreef quo_ het volgende:
Reddeloos verloren zijn we als zelfs de krant van wakker nederland in één artikel achtereenvolgens schrijft:
[..]
en
[..]
Ik heb heel andere beelden bij een 15-jarige die aan zijn toekomst werkt. Zal wel aan mijn opvoeding en mijn bouwjaar (vorige eeuw) liggen
De politie heeft bevestigd dat het een echt pistool is.quote:Op maandag 22 september 2025 14:37 schreef sp3c het volgende:
schijnlijk gewoon airsoft, legaal gekocht in Salou ofzo
Nee, dit is een typische Nederlander uiteraardquote:Op maandag 22 september 2025 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vervelend, geen moslim en waarschijnlijk gewoon ouder(s) uit het koninkrijk der Nederlanden.
ja dan ga je die gozer die het verstrekt heeft niet vinden gok ikquote:Op maandag 22 september 2025 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
De politie heeft bevestigd dat het een echt pistool is.
99% kans op een Antiliaan of Surinamer, dat hoort redelijk bij Nederland ja.quote:Op maandag 22 september 2025 14:40 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, dit is een typische Nederlander uiteraard![]()
Vervelend he ...
Alsof dat wat boeit, weer een debiele terrorist minder kan geen kwaad, ongeacht de afkomstquote:Op maandag 22 september 2025 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vervelend, geen moslim en waarschijnlijk gewoon ouder(s) uit het koninkrijk der Nederlanden.
Ja hoor, wat jij wil - happy nu?quote:Op maandag 22 september 2025 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
99% kans op een Antiliaan of Surinamer, dat hoort redelijk bij Nederland ja.
Ja, bijster slim was die jongen niet.quote:Op maandag 22 september 2025 14:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Alsof dat wat boeit, weer een debiele terrorist minder kan geen kwaad, ongeacht de afkomst
Burger King was het dus wel illegaal geweestquote:Op maandag 22 september 2025 11:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah nu word het al in 1 keer een mogelijk, net beweerde je aan de hand van je UITGEBREIDE analyse dat de agent niet hoefde te schieten. Daarnaast komt het vaker voor dat de politie een mogelijk vuurwapen gevaarlijk persoon aanhoud die achteraf de verkeerde is, en dat gaat gewoon goed als je gewoon duidelijk de instructies opvolgt. Laten we de feiten bekijken:
-Er is door meerdere personen melding gemaakt van een gewapende persoon.
-De verdachte is meerdere malen gesommeerd.
-De verdachte bevindt zich in een onoverzichtelijk gebied met een hoop burgers.
-Het op de discretie van de agent om in te schatten of het gevaar het gebruik van een vuurwapen rechtvaardigt en of hij besluit op de romp te richten.
-Agenten in Nederland ondergaan uitgebreide Psychologische tests
-Bij het gebruik van een vuurwapen volgt altijd een onafhankelijk onderzoek door een andere Regio.
quote:Op maandag 22 september 2025 14:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Burger King was het dus wel illegaal geweest
McDonalds onduidelijk
Play stupid games win stupid prices. Was die gun fake geweest had ik nog iets van sympathie kunnen opbrengen voor de dader, maar nee die neukfout beschikte over een echt vuurwapen. Dan zit je vuistdiep in de criminaliteit. Opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 22 september 2025 08:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
OP TikTok stond gisteren een filmpje van hoe het gebeurd is. Ja, ik kijk of dat er nog staat.
Nee, is nu verwijderd, helaas. Maar op de onderste foto zie je hoe gevaarlijk het was als iemand een wapen heeft. Voor andere bezoekers van de McDonalds.
[ x ]
Je ziet wat er gebeurt en hoe dicht de jongen bij de McDonalds is. Als hij dan een pistool zou hebben gehad of iets wat erop lijkt dan begrijp je het handelen van de politie-agent beter.quote:Op maandag 22 september 2025 14:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zoeken mensen dit op?
Je weet dat je niet de volledige context krijgt via (a)sociale media.
Neuk rond, vind uit!quote:
Met een (doorgeladen ?) pistool op zak ben je die kans verloren.quote:’Iedereen verdient een kans om vooruit te komen’
Kun je mensen zelf verantwoordelijk houden voor hun eigen domheid?quote:Op maandag 22 september 2025 15:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Kunnen we het er gewoon over eens zijn dat als je met een vuurwapen naar agenten zwaait, en je geen doodswens hebt, dat je teringdom bent en je eventuele overlijden niet aan de agent ligt maar aan je eigen domheid?
Ja.quote:Op maandag 22 september 2025 15:09 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Kun je mensen zelf verantwoordelijk houden voor hun eigen domheid?
Daarom wilde hij ook een fatbike.quote:Op maandag 22 september 2025 15:03 schreef Gibson88 het volgende:
Ik las ergens dat ie vooral bezig was met werken aan zijn toekomst/aan zich zelf of iets in die strekking.
Lekker bezig dan als je met een echt vuurwapen rondloopt en iemand wil beroven. Dan gaat dat ' aan jezelf werken' nou ook niet helemaal lekker en kan ik zo;n verklaring moeilijk serieus nemen.
[..]
Met een (doorgeladen ?) pistool op zak ben je die kans verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |