quote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het was een lieve jongen lees ik.
Ik wil niet opscheppen, maar ik kan dat ook heel snel, camera's schrikken heel veel mensen af. Ik was een keertje in een situatie dat mensen mij in een brandgang achtervolgden en uitscholden en spuugden. Ik dacht "ja hoe kom ik hier nou ongeschonden vanaf?"quote:Op maandag 22 september 2025 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben verbaasd hoe snel mensen hun telefoon in de camerastand krijgen tegenwoordig. Is dat een skill die je kan leren? Hersenen uitzetten (je blijft immers wel op het terras zitten) en in een fractie van een seconde je camera aanzetten en richten?
Mij lukt het niet eens om spelende eekhoorns in een boom te filmen. Tegen de tijd dat ik bedenk "filmen" en de boel omgeschakeld, scherp en gericht heb, zijn die beesten alweer weg.
Triest voor sommige mensen waarschijnlijk, maar bij mij op school zaten echt wel wat types die, als die er niet meer zouden zijn, ik de volgende dag fluitend naar school zou komen.quote:
Ik schrik altijd van de hoeveelheid mensen met een telefoon in de hand.quote:Op maandag 22 september 2025 16:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen, maar ik kan dat ook heel snel, camera's schrikken heel veel mensen af.
Nee gewoon andijvie.quote:Op maandag 22 september 2025 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit Surinaams eten op vermoed ik.
Handige skill voor FOK!kersquote:Op maandag 22 september 2025 16:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen, maar ik kan dat ook heel snel, camera's schrikken heel veel mensen af. Ik was een keertje in een situatie dat mensen mij in een brandgang achtervolgden en uitscholden en spuugden. Ik dacht "ja hoe kom ik hier nou ongeschonden vanaf?"
Camera van mijn telefoon richten en ze liepen heel hard weg.![]()
Nou dat vergeet je niet meer.
Nee hoor. Is een klasgenoot van de zoon van een kennis van me. Hij had een enkelband en was vaak afwezig op school. Een jonge crimineel.quote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja ik heb de verklaring er nog bij getypt. Later.quote:Op maandag 22 september 2025 16:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van de hoeveelheid mensen met een telefoon in de hand.
Dat was zeker een onprettige situatie, dat soort gasten staan niet graag op beeld. Nog een geluk dat ze het hazenpad namen.quote:Op maandag 22 september 2025 16:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja ik heb de verklaring er nog bij getypt. Later.
Nee, die staan niet graag op beeld, dat filmpje kan je als bewijsmateriaal gebruiken.quote:Op maandag 22 september 2025 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat was zeker een onprettige situatie, dat soort gasten staan niet graag op beeld. Nog een geluk dat ze het hazenpad namen.
Met een enkelband een gewapende overval plegenquote:Op maandag 22 september 2025 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor. Is een klasgenoot van de zoon van een kennis van me. Hij had een enkelband en was vaak afwezig op school. Een jonge crimineel.
quote:Op maandag 22 september 2025 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor. Iswas een klasgenoot van de zoon van een kennis van me. Hij had een enkelband en was vaak afwezig op school. Een jonge crimineel.
In de 15e minuut gaat de ArenA nu niet klappen. Dat geef ik je op een briefje. Plak maar in jouw plakboek. @RamboDirkquote:Op maandag 22 september 2025 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ajax-supporter lees ik, dan ben je gewoon goed volk.
quote:Op maandag 22 september 2025 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij woonde al niet meer bij zijn familie maar werd opgevangen door ene Dushi, die probeerde hem weer op het rechte pad te krijgen. Ik denk dat Duschi haar pleegopvang ook kan sluiten.
Bron de Telegraaf.
quote:Momenteel werkt Dushi aan een project om de vluchtelingen van het azc in Gouda een kans op vooruitgang te bieden. (bron)
Laat dit een grap zijnquote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |