SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ik snap echt niet dat vPersie hem wilde houden. Bakt er echt niks van.quote:Op zondag 21 september 2025 18:43 schreef fetX het volgende:
Echt, Slory….voorlopig maar lekker blijven banken.
Doodzonde.quote:Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef Ali_boo het volgende:
We konden Slory verhuren aan een eredivisie club maar Robin heeft dat tegengehouden
Die penalty leek bijna op matchfixingquote:Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk zelden een slechtere invalbeurt gezien dan deze.
Hoe hij ook die bal zelf over de zijlijn liepquote:Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk zelden een slechtere invalbeurt gezien dan deze.
Wat ik erger vind, is dat onze technische staf daarmee eens wasquote:
Ja, in plaats van dat die die dan de hoek in passtquote:Op zondag 21 september 2025 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe hij ook die bal zelf over de zijlijn liep
Bizar wel ja, en die Goes doet dat ook gewoon elke week he.quote:Op zondag 21 september 2025 18:47 schreef H.FR het volgende:
Toch ben ik eigenlijk bozer omdat er iemand is die ongestraft kan knijpen, krabben en slaan terwijl er bij ons iemand om niks af wordt gestuurd.
Ik ben hier goed ziek van. Met heel veel krachten gesmeten, dramatische arbitrage tegen, en dan toch met 2-3 voorstaan. En dan geef je het alsnog weg door een debiele actie van een speler die hier eigenlijk alleen nog maar meedoet omdat vPersie eigenwijs isquote:Op zondag 21 september 2025 18:47 schreef fetX het volgende:
Beste pot tot nu toe eigenlijk. Echt goed voetbal gezien. Je had vandaag echt verdiend te winnen. Alleen de eerste 10 min en het laatste kwartier was matig.
Slory kan beter naar Dordrecht. als ze hem daar al willen hebben tenminste.quote:Op zondag 21 september 2025 18:48 schreef Ali_boo het volgende:
Is Diarra nu al afgeschreven?
Kan me niet voorstellen dat hij minder is dat Sliti en Slory
Nog een naaistreek van Makkelie!quote:Op zondag 21 september 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijna jammer dat die gast geen rood krijgt.
Dit is voor Slory ook niet goed trouwens. Die had lekker bij de Eagles of NAC elke week 90 minuten moeten spelen en daar dit soort fouten maken, valt toch minder op. Hij komt echt nog veel en veel te kort.quote:Op zondag 21 september 2025 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben hier goed ziek van. Met heel veel krachten gesmeten, dramatische arbitrage tegen, en dan toch met 2-3 voorstaan. En dan geef je het alsnog weg door een debiele actie van een speler die hier eigenlijk alleen nog maar meedoet omdat vPersie eigenwijs is
Had Robin Dairra ingebracht dan zou er weinig aan de hand zijn geweest. Snap dat je 'talenten' de kans wil geven, maar dat doe je als je 3-0 voorstaatquote:Op zondag 21 september 2025 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben hier goed ziek van. Met heel veel krachten gesmeten, dramatische arbitrage tegen, en dan toch met 2-3 voorstaan. En dan geef je het alsnog weg door een debiele actie van een speler die hier eigenlijk alleen nog maar meedoet omdat vPersie eigenwijs is
Je wil natuurlijk het bij jezelf zoeken, en die penalty was volkomen terecht. Maar Makkelie mag zeg echt kapotschamenquote:Op zondag 21 september 2025 18:47 schreef H.FR het volgende:
Toch ben ik eigenlijk bozer omdat er iemand is die ongestraft kan knijpen, krabben en slaan terwijl er bij ons iemand om niks af wordt gestuurd.
Dat is ook zijn niveauquote:Op zondag 21 september 2025 18:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Slory kan beter naar Dordrecht. als ze hem daar al willen hebben tenminste.
Helemaal eens, maar tegelijkertijd moet je ook concluderen dat je met dit veldoverwicht tot veel te weinig echte kansen komt. Dat ligt wel aan de kwaliteit van de voorste linie.quote:Op zondag 21 september 2025 18:47 schreef fetX het volgende:
Beste pot tot nu toe eigenlijk. Echt goed voetbal gezien. Je had vandaag echt verdiend te winnen. Alleen de eerste 10 min en het laatste kwartier was matig.
Eagles speelt zelfs Europees, dat was perfect geweest om te wennen aan deze intensiteit. Dit was gewoon zielig en die beslissing kost je nu twee heel belangrijke punten.quote:Op zondag 21 september 2025 18:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit is voor Slory ook niet goed trouwens. Die had lekker bij de Eagles of NAC elke week 90 minuten moeten spelen en daar dit soort fouten maken, valt toch minder op. Hij komt echt nog veel en veel te kort.
Arbitrage ook dramatisch weer. Maar goed, uit bij AZ kan je punten verspelen. Spel zag er met vlagen prima uit. Hopelijk zie Van Persie nu ook dat een Slory nog tekort komt. Alleen jammer dat je nu niet verder uitloopt.
quote:Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Wat een supporters. Schande
Ik begrijp die keuze ook niet, zeker gezien de bezetting op de flanken met Sliti, Borges en Diarra als back ups voor Moussa en Sour. Sliti komt ook nog tekort maar is al wel verder dan Slory.quote:Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles speelt zelfs Europees, dat was perfect geweest om te wennen aan deze intensiteit. Dit was gewoon zielig en die beslissing kost je nu twee heel belangrijke punten.
Daar werden trouwens bovengemiddeld veel gele kaarten voor gegeven. Deden ze dat maar altijd. Het gebeurt in de meeste potjes eigenlijk niet.quote:Op zondag 21 september 2025 18:53 schreef CR7 het volgende:
Dat kut tijdrekken werkt ook alleen maar averechts.
Lijkt me sterk, hij is nog niet eens thuisquote:Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Op zich ben ik wel voorstander van die gele kaarten, maar ik zou ze gewoon in de 15e minuut al trekken als dat nodig is. Je ziet dat echt letterlijk alleen maar in de blessuretijd.quote:Op zondag 21 september 2025 18:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar werden trouwens bovengemiddeld veel gele kaarten voor gegeven. Deden ze dat maar altijd. Het gebeurt in de meeste potjes eigenlijk niet.
Waren sowieso dramatisch weer dit weekend. PSV - Ajax was niet veel beter.quote:Op zondag 21 september 2025 19:00 schreef Pistolero het volgende:
Uiteindelijk 2 punten gestolen door één van de meest schandalige optredens van een scheidsrechter die ik ooit heb gezien.
Lekker makkelijk om nu te focussen op Slory, maar het gaat natuurlijk al veel eerder in de wedstrijd op talloze momenten mis bij Makkelie.quote:Op zondag 21 september 2025 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Waren sowieso dramatisch weer dit weekend. PSV - Ajax was niet veel beter.
Dat is 18 jaar geleden.quote:Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Dat nieuwsbericht is uit 2007…? Heeft betrekking op zijn vader.quote:Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Precies, die Goes liep gewoon te slaan en te knijpen. Daar direct wat aan gedaan moeten worden. Maar het moest weer de grote Makkelie-show worden.quote:Op zondag 21 september 2025 19:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om nu te focussen op Slory, maar het gaat natuurlijk al veel eerder in de wedstrijd op talloze momenten mis bij Makkelie.
Hoe heeft AZ uberhaupt deze wedstrijd kunnen uitspelen met 11 man? Dat kan écht niet.
Schele stront. @PowerLoungenquote:Op zondag 21 september 2025 19:14 schreef CR7 het volgende:
Die Kees Luiks oid...zegt dat Feyenoord eraf gaat tegen een Ajax of PSV op hun top.
Meeste AZ'ers zijn verkapte net niet joden.quote:Op zondag 21 september 2025 19:14 schreef CR7 het volgende:
Die Kees Luiks oid...zegt dat Feyenoord eraf gaat tegen een Ajax of PSV op hun top.
Nu rijden ze op fatbikes.quote:Op zondag 21 september 2025 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger werden sekteleiders op de brandstapel gegooid.
Ach ja, mislukte voetballer, mislukte analist.quote:Op zondag 21 september 2025 19:14 schreef CR7 het volgende:
Ik ben een beetje boos inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2025 19:23 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas het scoreverloop (ik keek niet)
Dat moet zuur zijn zeg
Ik denk eerlijk gezegd dat hij daar op zijn minst in gaat vallen. Typisch zo'n beslissing van de eigenwijze Pers.quote:Op zondag 21 september 2025 19:10 schreef Zipportal het volgende:
Focus op Braga zonder hontje Slory.
KNBBquote:Op zondag 21 september 2025 19:28 schreef H.FR het volgende:
Overigens, doelpunt bij 90+8 met 3 minuten extra tijddat is toch ook ongekend
Nou ja ik wil Makkelie van veel de schuld geven maar niet daar van (lol)quote:Op zondag 21 september 2025 19:28 schreef H.FR het volgende:
Dat hebben we zelf veroorzaakt.quote:Op zondag 21 september 2025 19:28 schreef H.FR het volgende:
Nou ja daar viel niet veel op af te dingen en dat is iets wat Makkelie wel goed deed. Wij hadden in minuut 95 die bal bij de cornervlag van AZ moeten houden, dan was er niks aan de hand.quote:Op zondag 21 september 2025 19:28 schreef H.FR het volgende:
En verder had Van Persie ze niet zo moeten laten hangen op het laatst. Je zag alleen maar een zenuwachtige halve maan met de kont achteruit staan halverwege de eigen helft de laatste 10 minuten.quote:Op zondag 21 september 2025 19:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja daar viel niet veel op af te dingen en dat is iets wat Makkelie wel goed deed. Wij hadden in minuut 95 die bal bij de cornervlag van AZ moeten houden, dan was er niks aan de hand.
Verder was Makkelie wel walgelijk slecht natuurlijk
Hij heeft afgelopen week deze clubs niet zien ploeteren in de CL?quote:Op zondag 21 september 2025 19:14 schreef CR7 het volgende:
Sowieso ben ik eigenlijk best positief over het spel vandaag. Wederom laten zien dat het centrale duo echt enorm degelijk is en helemaal niets weggeeft. Dat er dan 2 mooie afstandsschoten invallen kan een keer gebeuren. Eeuwig zonde van die mokerdomme penalty, maar je kan echt wel verder op deze basis.quote:Op zondag 21 september 2025 20:11 schreef thedeedster het volgende:
De topper vroeg op de middag was een volle klasse minder dan de topper later op de middag.
Jeng kreeg minuten bij 021, voor ritme. Die is er Zondag wel bij dan.quote:Op zondag 21 september 2025 20:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik eigenlijk best positief over het spel vandaag. Wederom laten zien dat het centrale duo echt enorm degelijk is en helemaal niets weggeeft. Dat er dan 2 mooie afstandsschoten invallen kan een keer gebeuren. Eeuwig zonde van die mokerdomme penalty, maar je kan echt wel verder op deze basis.
Ben wel benieuwd hoe dat zondag opgevangen gaat worden, die Jeng zat niet eens op de bank vandaag geloof ik?
Ah, dat van Jeng had ik even gemist.quote:Op zondag 21 september 2025 20:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Jeng kreeg minuten bij 021, voor ritme. Die is er Zondag wel bij dan.
Wel enorm zonde want deze 2x geel was totaal niet nodig.
Ik denk dat vPersie het treffend verwoordt dat Ahmed moet wennen dat in de Eredivisie veel sneller geel getrokken wordt dan in de Championship.quote:Op zondag 21 september 2025 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Ahmedhodzic pakte vorige week ook al bijna rood, speelt wel echt op het randje.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 21 september 2025 20:48 schreef Qarrad het volgende:
Kunnen ze tegen die tweede gele kaart van Ahmedhodzic in beroep? Ik vond de overtreding bij Meerdink liggen en niet bij hem.
Karsdorp-VAR.gifquote:Op zondag 21 september 2025 20:48 schreef Qarrad het volgende:
Kunnen ze tegen die tweede gele kaart van Ahmedhodzic in beroep? Ik vond de overtreding bij Meerdink liggen en niet bij hem.
Dat was zijn eerste gele kaart toch?quote:Op zondag 21 september 2025 20:48 schreef Qarrad het volgende:
Die Goes is echt zo'n enorme patient.quote:Op zondag 21 september 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat vPersie het treffend verwoordt dat Ahmed moet wennen dat in de Eredivisie veel sneller geel getrokken wordt dan in de Championship.
(Behalve als je Goes heet)
Behalve dan dat die eerste gele kaart van Anel echt totaal absurd was, en die tweede eigenlijk ook helemaal geen gele kaart waard was.quote:Op zondag 21 september 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat vPersie het treffend verwoordt dat Ahmed moet wennen dat in de Eredivisie veel sneller geel getrokken wordt dan in de Championship.
(Behalve als je Goes heet)
We zijn dus eigenlijk al 2 keer genaaid met een onterechte rode kaart in 6 wedstrijden.quote:Op zondag 21 september 2025 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Behalve dan dat die eerste gele kaart van Anel echt totaal absurd was, en die tweede eigenlijk ook helemaal geen gele kaart waard was.
In die duels van hem met die Japanner. Gaat die laatste ook niet vrijuit.quote:Op zondag 21 september 2025 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Goes is echt zo'n enorme patient.
Ik vind het meer vreemd dat Makkelie zo veel toeliet van Goes. Je kent zijn reputatie en dat hij topwedstrijden laat ontsporen met zijn gedrag, hoe eerder je hem op de bon kan slingeren hoe beter zou je denken. Op deze manier leert hij het ook niet af.quote:Op zondag 21 september 2025 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Goes is echt zo'n enorme patient.
Maar zoveel deed hij nu niet. Viel allemaal wel mee, vaak genoeg krijg je er geen geel voor. Het voelt ook extra onterecht omdat TBS patiënt Goed veel viezer, harder en debieler speelt en daar mee weg komt.quote:Op zondag 21 september 2025 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Ahmedhodzic pakte vorige week ook al bijna rood, speelt wel echt op het randje.
Er zijn eigenlijk maar weinig verdedigers die ik compleet uit het niets, niet eens in duel, mensen zie slaan.quote:Op zondag 21 september 2025 22:22 schreef Wotte het volgende:
Maar is die Goes niet goed of zijn de spitsen in Nederland gewoon wijven en is dit compleet acceptabel in spanje/Engeland e.d?
Eigenlijk heb ik dit nog nooit gezien, maar dat komt ook omdat dit heel weinig nut heeft, zelfs bij een scheidsrechter die hem volledig zijn gang laat gaan.quote:Op zondag 21 september 2025 22:22 schreef Wotte het volgende:
Maar is die Goes niet goed of zijn de spitsen in Nederland gewoon wijven en is dit compleet acceptabel in spanje/Engeland e.d?
Je had vroeger van die slagers ala Jaap Stam, Gattusso, Pepe en Ramos. Die waren er ook niet vies van. Niet dat ik 'm op hetzelfde niveau schaar maar ik zie dan wat beelden voorbijkomen op voetbalzone. Dan zie je 'm knijpen, shirtje trekken en een duw op het schouderblad geven (lijkt mij in de context te zijn van stel je niet aan). Vervolgens deelt Euda een elleboogstoot in zijn ribbenkast uit. Wellicht dat er andere beelden zijn dat zou kunnen.quote:Op zondag 21 september 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik dit nog nooit gezien, maar dat komt ook omdat dit heel weinig nut heeft, zelfs bij een scheidsrechter die hem volledig zijn gang laat gaan.
Je hebt ook van die zuigertjes die het wel heel goed kunnen, of juist spelers die overal gestoord doen maar ‘hoog in de emotie’ zitten. Bij Goes heb ik het idee dat hij het er gewoon om doet. Die vent is echt een sociopaat.
Verschil is dat die gasten die jij noemt gefocust waren op het winnen van een wedstrijd en daarom keihard waren in de duels. Die hielden zich verder niet zo bezig met de tegenstander en dat doet zo'n Goes nou juist wel voornamelijk.quote:Op zondag 21 september 2025 22:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had vroeger van die slagers ala Jaap Stam, Gattusso, Pepe en Ramos. Die waren er ook niet vies van. Niet dat ik 'm op hetzelfde niveau schaar maar ik zie dan wat beelden voorbijkomen op voetbalzone. Dan zie je 'm knijpen, shirtje trekken en een duw op het schouderblad geven (lijkt mij in de context te zijn van stel je niet aan). Vervolgens deelt Euda een elleboogstoot in zijn ribbenkast uit. Wellicht dat er andere beelden zijn dat zou kunnen.
Moaahquote:Op zondag 21 september 2025 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Verschil is dat die gasten die jij noemt gefocust waren op het winnen van een wedstrijd en daarom keihard waren in de duels. Die hielden zich verder niet zo bezig met de tegenstander en dat doet zo'n Goes nou juist wel voornamelijk.
Kraaijeveldquote:Op zondag 21 september 2025 23:37 schreef Middelpunt het volgende:
Maar goed, wie gaat er tegen Groningen in de verdediging spelen? Plug of Jeng? Lijkt me beiden bepaald geen zekerheidjes.
Balletje voorafgaand aan de strafschop had Bijlow nooit gehad.quote:Op maandag 22 september 2025 07:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
Verder natuurlijk uitermate kut hoe je gisteren de drie punten niet over de streep trekt. De vorige paar wedstrijden moet het de laatste minuten ook teveel met hangen en wurgen en zie je meer totaal imbeciele acties zoals Nieuwkoop zijn kopbal in de eigen zestien op eigen goal.
Ik ben nog voorzichtig positief want het spel was echt wel oké, maar de rare dingetjes moeten er wel uit
Zou verder wel geniaal zijn om na Gio met Robin weer een oudspeler te hebben die kampioen wordt.
Echt een debiele actie van Goes, maar het theater van Ueda is ook niet best. Als je van zo'n tikje al ter aarde stort.quote:Op zondag 21 september 2025 23:06 schreef Wotte het volgende:
[ x ]
Dit is met een beetje goede wil nog een stevig vriendschappelijk schouderklopje te noemen.
Goes is wel echt next level ja, dat heeft niets meer met hard verdedigen te maken maar is gewoon ver over de grensquote:Op zondag 21 september 2025 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar weinig verdedigers die ik compleet uit het niets, niet eens in duel, mensen zie slaan.
Zelfs niet in de top, ja hooguit die Rudiger maar dat vindt ook iedereen een patiënt
Hij komt ermee weg omdat het geen rood is (VAR). Maar dit is gewoon psychotisch gedrag.quote:Op zondag 21 september 2025 23:06 schreef Wotte het volgende:
[ x ]
Dit is met een beetje goede wil nog een stevig vriendschappelijk schouderklopje te noemen.
Ja je hebt gelijk. Ik dacht dat dat de tweede was en dat je bij een rode kaart nog naar Zeist kon.quote:Op zondag 21 september 2025 20:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat was zijn eerste gele kaart toch?
Alleen bij direct rood.quote:Op maandag 22 september 2025 08:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Ik dacht dat dat de tweede was en dat je bij een rode kaart nog naar Zeist kon.
Wel benieuwd hoe we vanaf nu met het dubbele programma omgaan al heb ik gisteren ook wel genoten. Een wereld van verschil met de wedstrijd om half 3 wat dat betreft.quote:
Moussa en Ueda doen het bij vlagen nog prima hoewel hun ondergrens wel wat laag zit, de rest is helemaal niet best. De hele linkerflank is inderdaad hooguit FC Utrecht niveau, en dat die Tengstedt er gisteren niet eens in kwam terwijl Ueda na een uur volkomen op was zegt ook wel wat.quote:Op maandag 22 september 2025 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe we vanaf nu met het dubbele programma omgaan al heb ik gisteren ook wel genoten. Een wereld van verschil met de wedstrijd om half 3 wat dat betreft.
Blijft nog steeds wel een probleem dat je achterin en op het middenveld voor eredivisiebegrippen een topselectie hebt en voorin opeens FC Utrecht bent uiteraard.
Alleen bij Feyenoord ook niet echtquote:Op maandag 22 september 2025 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij FC Utrecht loopt anders geen enkele aanvaller rond die ik bij ons wel in de basis wil zien.
Sliti is vooral iets volwassener. Hij maakt betere keuzes voor de goal en lijkt door te hebben dat dit niet te wedstrijd is om grote risico’s te nemen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:57 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond Sliti best goed eigenlijk, al kreeg Kasius iets teveel vrij spel. Dacht eigenlijk dat Slory verder was.
Plug, Kraaijeveld, Sliti en Slory hebben bij Van Persie in de Onder 18 gezeten inderdaad (als Transfermarkt klopt)quote:Op maandag 22 september 2025 13:15 schreef Elan het volgende:
Wat zou Robin zien in het spel van Slory, want niemand ziet het lijkt het. Vorige wedstrijd was hij ook al matig. Is hij bevriend met zijn vader of kent hij Jayden nog uit de jeugd of zo?
Ach.quote:Op maandag 22 september 2025 13:40 schreef H.FR het volgende:
Stengs geblesseerd.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)aan-de-kant-bij-pisa
Gohquote:Op maandag 22 september 2025 13:40 schreef H.FR het volgende:
Stengs geblesseerd.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:40 schreef H.FR het volgende:
Stengs geblesseerd.
Al besprokenquote:
Ik vond Van Persie ook, wederom, wat chaotisch wisselen.quote:Op maandag 22 september 2025 16:25 schreef De_Pel het volgende:
Met een enigszins fatsoenlijke scheids speel je deze wedstrijd met 10 tegen 11 zorgeloos uit, in plaats van met 11 tegen 10 het deksel op je neus te krijgen.
Je zou je bijna af kunnen gaan vragen of dit complete zwakzinnige onkunde is, of een poging om de competitie spannend te houden.
Het valt en staat ook wel echt bij het fit blijven van een aantal spelers, want in de breedte mis je wel het nodige. Je moet er niet aan denken dat Watanabe z’n enkel breekt. En Bijlow is volgens mij ook al 3 maanden bezig met wedstrijdfit worden, dus als Timon een polletje of een paaltje pakt kan je ook wel kappen.quote:Op maandag 22 september 2025 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe we vanaf nu met het dubbele programma omgaan al heb ik gisteren ook wel genoten. Een wereld van verschil met de wedstrijd om half 3 wat dat betreft.
Blijft nog steeds wel een probleem dat je achterin en op het middenveld voor eredivisiebegrippen een topselectie hebt en voorin opeens FC Utrecht bent uiteraard.
Toch al 39 van de potentieel 720 minuten meegedaan. Dik 5,4% van de tijd dus.quote:Op maandag 22 september 2025 08:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moussa en Ueda doen het bij vlagen nog prima hoewel hun ondergrens wel wat laag zit, de rest is helemaal niet best. De hele linkerflank is inderdaad hooguit FC Utrecht niveau, en dat die Tengstedt er gisteren niet eens in kwam terwijl Ueda na een uur volkomen op was zegt ook wel wat.
Mee eens. Ik ben nog lang niet overtuigd van Van Persie. Desalniettemin, stond je dus op een haar na 5 punten los.quote:Op maandag 22 september 2025 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Van Persie ook, wederom, wat chaotisch wisselen.
Ik snap dat je geen 200 zaken per week kan of wil aannemen. Maar dit zou toch eigenlijk gewoon geseponeerd moeten kunnen worden man.quote:
Bijlow zit al weken op de bank dus die kan gewoon keepen als het moet.quote:Op maandag 22 september 2025 16:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het valt en staat ook wel echt bij het fit blijven van een aantal spelers, want in de breedte mis je wel het nodige. Je moet er niet aan denken dat Watanabe z’n enkel breekt. En Bijlow is volgens mij ook al 3 maanden bezig met wedstrijdfit worden, dus als Timon een polletje of een paaltje pakt kan je ook wel kappen.
Leuk, die hebben we in juni dus weer terug.quote:Op maandag 22 september 2025 13:40 schreef H.FR het volgende:
Stengs geblesseerd.
quote:Op maandag 22 september 2025 15:23 schreef bbuddybb het volgende:
Wat zijn de stukken van @:mkrabby toch van een bedroevend niveau zeg.
Een combinatie van wat statistieken die grotendeels gratis beschikbaar zijn online (xG voor en tegen, balveroveringen) en wat quootjes uit de persconferentie die in zijn geheel terug te zien is op youtube.
Fit, niet wedstrijdfit. Ofzo.quote:Op maandag 22 september 2025 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijlow zit al weken op de bank dus die kan gewoon keepen als het moet.
quote:Justin Bijlow begon het seizoen als eerste doelman bij Feyenoord, maar de teller staat op heden nog op nul wedstrijden. De voormalig Oranje-international beschikt tevens over een aflopend contract in De Kuip, waardoor de situatie van Bijlow behoorlijk twijfelachtig is. In gesprek met ESPN sprak Dennis te Kloese zich uit over de situatie van de doelman.
Een kind van de club, zo mag Bijlow wel omschreven worden. De 27-jarige Rotterdammers begon als kleine jongen bij de amateurs van SC Feyenoord en maakte in 2006 de overstap naar de jeugdacademie van Feyenoord. Inmiddels twintig jaar later lijkt Bijlow dan toch echt in aanmerking te komen voor een vertrek. Het contract van de doelman loopt namelijk in de zomer van 2026 af.
Volgens Te Kloese is er nog geen besluit genomen over het contract van Bijlow: “De communicatie loopt goed, hij moet fit worden en wij zullen daar in de loop van het jaar een goede beslissing over nemen.''
Ik begon aan een serieuze reactie. Toen bedacht ik me dat dit een @DombohetOlifantje1 -post isquote:De breedte is over het algemeen gewoon prima. Elke positie meer dan dubbel bezet.
Hij zit op de bank dus als hij moet keepen kan hij gewoon keepen. Ik heb heel dat wedstrijdfit niet in de mond genomen, dat maak jij ervan.quote:Op maandag 22 september 2025 17:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fit, niet wedstrijdfit. Ofzo.
Kloesoe een paar dagen geleden:
[..]
[..]
Ik begon aan een serieuze reactie. Toen bedacht ik me dat dit een @:DombohetOlifantje1 -post is
Hij zit op de bank, dus hij kan invallen. Dat is in zijn geval natuurlijk heel iets anders dan dat hij daadwerkelijk 270 minuten per week kan spelen.quote:Op maandag 22 september 2025 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij zit op de bank dus als hij moet keepen kan hij gewoon keepen. Ik heb heel dat wedstrijdfit niet in de mond genomen, dat maak jij ervan.
Dat hij 3 wedstrijden later geblesseerd is, is dan weer een bekend verhaal.
Dan heb ik nieuws voor je, Bijlow zal dan nooit wedstrijdfit worden.quote:Op maandag 22 september 2025 17:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij zit op de bank, dus hij kan invallen. Dat is in zijn geval natuurlijk heel iets anders dan dat hij daadwerkelijk 270 minuten per week kan spelen.
En aangezien mijn initiële post ging over wedstrijdfit raken ben je weer een totaaldebiel.
Misschien is het codetaal voor 'lichamelijk wrak dat nooit 90 minuten zal kunnen spelen'quote:Op maandag 22 september 2025 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Als hij nooit wedstrijden speelt zal hij ook nooit (wedstrijd)fit worden.
Ook binnen Feyenoord weet men inmiddels wel dat Bijlow zwaar ongeschikt is voor het profvoetbal. Die gast kan zijn wedstrijdjes keepen als het nodig is en dan is het puur een kwestie van hart vasthouden.quote:Op maandag 22 september 2025 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Als hij nooit wedstrijden speelt zal hij ook nooit (wedstrijd)fit worden.
Aldus Schuiteman die scout was tot begin april 2024. Ben het hier wel mee eens. Blijft gek dat te Kloese die dubbelfunctie doet.quote:In de uitzending was Bernard Schuiteman te gast, de huidige technisch directeur van RKC Waalwijk en voormalig scout van Feyenoord. Hij was uitgesproken over de dubbelfunctie van Te Kloese. "Ik denk niet dat dat kan bij zo'n grote club. Het is zo'n breed spectrum, dat is niet te doen. Of je moet heel veel delegeren en zelf alleen de grote lijnen bewaken, maar ook dat is in de praktijk moeilijk."
Schuiteman vindt het vooral merkwaardig omdat Feyenoord met Mark Ruijl, momenteel technisch manager, al een zeer geschikte technisch directeur in huis heeft. "Ik ken hem goed en hij is het grootste talent van Nederland", verzekerde hij. "Schuif hem gewoon door, dan ben je klaar. Ik ken hem van de KNVB-opleiding. Als hij zei op de cursus, wisten de andere mensen dat ze even stil moesten zijn. Hij weet precies wanneer je gas moet geven en wanneer je tijd moet besparen. Wanneer je iemand verrot moet schelden en wanneer je iemand juist moet paaien. Hij is een heel groot talent, dat moeten we koesteren."
De oplossing is erg makkelijk inderdaad. Te Kloese is helaas te ijdel om die positie volledig af te staan.quote:Op maandag 22 september 2025 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aldus Schuiteman die scout was tot begin april 2024. Ben het hier wel mee eens. Blijft gek dat te Kloese die dubbelfunctie doet.
Ook een "geschifte totaaldebiel" (lol) kan wel eens gelijk hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 22:59 schreef Pistolero het volgende:
Jullie weten dat Bernard Schuiteman een volkomen geschifte totaaldebiel is die overal met problemen is vertrokken en dit puur uit rancune zegt omdat hij zelf het baantje van TD wilde overnemen bij Feyenoord?
De beste man was trouwens ook een zo'n beetje het grootste lek richting de media maar dat geheel ter zijde.
Deze kwaadaardige volkomen geschifte totaaldebiel die alles wat goed is vernietigt, alles wat fout is prachtig vindt, overal dood en verderf zaait en zijn eerstgeborene aan de duivel zou offeren heeft zeker een prima punt.quote:Op maandag 22 september 2025 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook een "geschifte totaaldebiel" (lol) kan wel eens gelijk hebben.
Jij weet dat Bernard Schuiteman één van de allerbeste scouts was die Feyenoord in dienst had?quote:Op maandag 22 september 2025 22:59 schreef Pistolero het volgende:
Jullie weten dat Bernard Schuiteman een volkomen geschifte totaaldebiel is die overal met problemen is vertrokken en dit puur uit rancune zegt omdat hij zelf het baantje van TD wilde overnemen bij Feyenoord?
De beste man was trouwens ook een zo'n beetje het grootste lek richting de media maar dat geheel ter zijde.
Ik denk ook dat te Kloese niet volledig zuiver is en daarom graag die controle houdt.quote:Op maandag 22 september 2025 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De oplossing is erg makkelijk inderdaad. Te Kloese is helaas te ijdel om die positie volledig af te staan.
Oke ZKAquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk ook dat te Kloese niet volledig zuiver is en daarom graag die controle houdt.
Het zal geen heel criminelencomplot zijn wat ZKA soms suggereert maar zowel hoe Arnesen werd weggewerkt als hoe bepaalde transfers zijn doorgedrukt is natuurlijk niet helemaal zuivere koffie geweest. Directeur vindt het moeilijk om macht af te staan omdat hij dan niet meer eerste zeggenschap heeft om eigen connecties als eerste te suggereren, what else is new.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij weet dat Bernard Schuiteman één van de allerbeste scouts was die Feyenoord in dienst had?
Hij is degene die Hancko heeft voorgedragen. Nog een aantal uitzonderlijk goede aankopen maar dan moet ik zijn interview nog 'ns terugkijken.
quote:"Het is vaak zo dat het over een speler gaat en dat dan wordt genoemd wie hem heeft ontdekt, maar zo gaat het niet", begint Schuiteman. "Je werkt natuurlijk in een team. Het is alleen wel zo dat dit in Praag is en ik woon zelf in Oostenrijk in het noorden, dus ik zit daar het meest en heb hem wel het vaakst gezien."
Beetje zoals met het MANDAAT van de zoon van Arnesen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal geen heel criminelencomplot zijn wat ZKA soms suggereert maar zowel hoe Arnesen werd weggewerkt als hoe bepaalde transfers zijn doorgedrukt is natuurlijk niet helemaal zuivere koffie geweest. Directeur vindt het moeilijk om macht af te staan omdat hij dan niet meer eerste zeggenschap heeft om eigen connecties als eerste te suggereren, what else is new.
quote:Op maandag 22 september 2025 22:59 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb mij reeds afgemeld als voorzitter van zijn fanclub nadat ik al eerder die werkzaamheden moest staken voor de Kamohelo Mokotjo-fanclub.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:06 schreef Scrummie het volgende:
Over de zoon van Arnesen gesproken, Dermane Karim speelt nu in bij FC Lorient in Frankrijk.
Basisspeler in de Ligue 1 is niet slecht. Hierdoor dacht ik weer eens aan Aliou Baldé, die is nog steeds niet verder gekomen dan de Zwitserse competitiequote:Op dinsdag 23 september 2025 12:06 schreef Scrummie het volgende:
Over de zoon van Arnesen gesproken, Dermane Karim speelt nu in bij FC Lorient in Frankrijk.
Aliou Balde was jij ook voorzitter van, dat was ook al zo'n succes zoals @hhh38 al post.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mij reeds afgemeld als voorzitter van zijn fanclub nadat ik al eerder die werkzaamheden moest staken voor de Kamohelo Mokotjo-fanclub.
Ik zie op Transfermarkt dat hij wel zo'n 40-45 centimeter gegroeid is in de tussentijd. Fakenews-website.
Zo heeft bijna iedereen ‘toevallig een connectie die hier heel goed zou passen!’. Degene met het meeste macht wint het spelletje.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje zoals met het MANDAAT van de zoon van Arnesen?
Slabbekoorn ook nog. Ik zie het al, Sliti moet oppassen. Heeft ook nog @onlogisch achter hem, dat lijkt mij een verloren zaak.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aliou Balde was jij ook voorzitter van, dat was ook al zo'n succes zoals @:hhh38 al post.
Eigenlijk zijn al jouw oogappeltjes maar matig.
Sinisterra was best aardigquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aliou Balde was jij ook voorzitter van, dat was ook al zo'n succes zoals @:hhh38 al post.
Eigenlijk zijn al jouw oogappeltjes maar matig.
Gelukkig zijn de spelers die jij heel slecht vindt, ook echt vaak heel erg slecht.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinisterra was best aardig
Verder word ik gedemoniseerd hier.
En ‘de verbeterde Minteh’ Osman?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:41 schreef Caland het volgende:
En Minteh is ondertussen de premier league op een hoopje aan het spelen.
We laten ons allemaal wel eens gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ‘de verbeterde Minteh’ Osman?
Ik gelukkig nooit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
We laten ons allemaal wel eens gaan.
quote:
quote:Op zondag 3 september 2023 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ueda is wel een goed spelertje trouwens. Nu die ketchupfles open is verwacht ik daar veel van.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het in ieder geval enorm vreemd, ook omdat Sauer een beetje hetzelfde type speler is als Ivanusec, op die manier zorg je voor het meeste continuïteit in de ploeg.
Ach, je moet maar zo denken: je hebt nooit geroepen dat Dick Advocaat een betere trainer voor Feyenoord was dan Arne Slot.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gelukkig nooit.
[..]
[..]
[..]
Je hebt verkeerde verwachtingen en je hebt volledig ontoerekeningsvatbaar zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken: je hebt nooit geroepen dat Dick Advocaat een betere trainer voor Feyenoord was dan Arne Slot.
Slabbekoorn stond vorig seizoen nog bij ons op het Sportpark. In het hoofd van @Caland had dat net zo goed Bernabéu kunnen zijnquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slabbekoorn ook nog. Ik zie het al, Sliti moet oppassen. Heeft ook nog @:onlogisch achter hem, dat lijkt mij een verloren zaak.
Papendrecht, Bernabeu. Daar zit niet zoveel tussen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slabbekoorn stond vorig seizoen nog bij ons op het Sportpark. In het hoofd van @:Caland had dat net zo goed Bernabéu kunnen zijn
De keeper die nu linksbuiten speelt bij Eindhoven heeft geen hoge pet op van Arne Slot als mens.quote:Jaimy Kroesen heeft geen hoge pet op van de persoon Arne Slot, zo vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. De voormalig doelman van Feyenoord (22), die nu als linksbuiten bij DBS Eindhoven speelt, vindt dat de huidige trainer van Liverpool zijn afspraken niet nakwam.
Kroesen stond tussen 2022 en 2024 onder contract bij Feyenoord en zat één keer in de wedstrijdselectie. Dat was in 2023, tijdens Feyenoord – Ajax in de halve finale van de beker. “We verloren die wedstrijd, maar voor mij was het een droomavond. Ik mocht Timon Wellenreuther warmschieten voor de harde kern.”
quote:Kroesen had in de voorbereiding te horen gekregen dat hij als vierde keeper bij het eerste elftal was gekomen. Een paar dagen later zat hij echter niet op de bank voor een oefenduel met PEC Zwolle. "Ik zat in de auto bij Lennard Hartjes toen ik de selectie voor die wedstrijd zag. Mijn naam was van het papiertje gehaald. Toen werd ik helemaal gek."
Die keuze neemt Kroesen Slot nog steeds kwalijk. "Ik ben fan van hem als trainer, maar als persoon heb ik hem niet hoog zitten. We hadden afspraken gemaakt, maar die werden niet nagekomen." Kroesen wist niet met die teleurstelling om te gaan. "Ik ben Feyenoorder in hart en nieren, ik kom er al vanaf mijn vierde, maar ik ben er wel achtergekomen dat het niet handig is om bij een club te spelen waarvan je zielsveel houdt."
"Ik kan slecht tegen onrecht. Het was zo erg, dat ik er het laatste half jaar met de pet naar gegooid heb. Ik speelde ook nog maar één wedstrijd." Kroesen stopte niet veel later als profvoetballer omdat hij het plezier was kwijtgeraakt. Hij deed onlangs mee aan het populaire tv-programma Ex on the Beach.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De keeper die nu linksbuiten speelt bij Eindhoven heeft geen hoge pet op van Arne Slot als mens.
[..]![]()
vPersie gaat Slory opstellen als spitsquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:41 schreef Caland het volgende:
Ueda, Read en Sauer niet mee naar Portugal. Krijgen rust.
Lotomba, Hwang en Borges zijn er wel weer bij. Gaan we eindelijk eens die Deen aan het werk zien.
Rust geven bij een Europees duel jeetje. Feyenoord gooit er met de pet naarquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:41 schreef Caland het volgende:
Lotomba, Hwang en Borges zijn er wel weer bij. Gaan we eindelijk eens die Deen aan het werk zien.
Vorige jaren gingen geblesseerde spelers juist wel mee voor het teamgevoel, nu laten ze fitte spelers thuisquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:41 schreef Caland het volgende:
Blij dat Van Persie geen huddle-achtige trainer isquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorige jaren gingen geblesseerde spelers juist wel mee voor het teamgevoel, nu laten ze fitte spelers thuis
Vent mag wel eens wat aan zijn conditie gaan doen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:47 schreef hhh38 het volgende:
Ueda rust geven lijkt me overigens verstandig, die was niets meer waard het laatste half uur zondag
Ik denk dat Europees gewoon als minder interessant wordt gezien.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorige jaren gingen geblesseerde spelers juist wel mee voor het teamgevoel, nu laten ze fitte spelers thuis
Ik heb het ook over het #MakingMemories tijdperk (om niet weer de naam van een zekere trainer te moeten noemen)quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Blij dat Van Persie geen huddle-achtige trainer is
Er zijn op dit moment maar 3 spelers daadwerkelijk geblesseerd, dus die 85-95% halen we wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
Van Persie zat afgelopen persconferentie nog vol trots te vertellen dat een kampioensteam een fitheidspercentage van tussen de 85-95% had en Feyenoord op 88% zat.
Benieuwd of hij hier nog op terug gaat komen.
Heeft als enige niet met kramp op de grond gezeten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vent mag wel eens wat aan zijn conditie gaan doen.
Mario Been en kritisch op Feyenoord?!?!?!quote:
Zou Dennis te veel in zichzelf geloven?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mario Been te kritisch op Feyenoord
De Grote Leider Dennis duldt geen tegenspraak van de media.
Great News for Rotterdam: The ratings challenged Mario Been is CANCELLED. Congratulations to Feyenoord for finally having the courage to do what had to be done. Mario Been has ZERO talent, and worse ratings than even El Ahmadi, if that's possible. That leaves Krabbendam and Van Egmond, two total losers, on Fake News VI. Their ratings are also horrible. Do it VI!!!quote:
Na al die blessures van vorig jaar begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
Van Persie zat afgelopen persconferentie nog vol trots te vertellen dat een kampioensteam een fitheidspercentage van tussen de 85-95% had en Feyenoord op 88% zat.
Lotomba speelde zijn beste wedstrijd in een Feyenoord-shirt in Portugal, daar hou ik mij maar aan vast.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sauer kan je rust geven maar bij Ueda is het nog maar de vraag hoe goed de vervanging is en bij Read ga je er sowieso op achteruit weer hele wedstrijd naar Nieuwkoop of Lotomba moeten aankijken geen zin in.
Dit is een grap toch?quote:
Dat is toch helemaal niet rullevant in deze? Dit is hoe dan ook een hele kleine beslissing van Te Kloese en/of Van Persie.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie weten dat Mario Been een volkomen geschifte totaaldebiel is die overal met problemen is vertrokken en dit puur uit rancune zegt omdat hij zelf het baantje van TD wilde overnemen bij Feyenoord?
Die had inderdaad na deze dag, zich nooit meer in het openbaar moeten laten zien. Had al 15 jaar op #anoniem gemoeten. Oprotten met die flapdrol.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Mario Been die kritisch op Feyenoord is kan ik na 24 oktober 2010 niet heel serieus meer nemen.
Hier had je mogen ophouden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie weten dat Mario Been een volkomen geschifte totaaldebiel is
Ik houd me nog in joh, dit is zo tam als wat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hyperbolero gaat er nog overheen ook
Niemand deed dat, behalve Feyenoord zelf zo blijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Mario Been die kritisch op Feyenoord is kan ik na 24 oktober 2010 niet heel serieus meer nemen.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-dat-recht-heeft-hijquote:Dennis te Kloese weerspreekt dat Mario Been niet meer mee mag met Europese uitwedstrijden van Feyenoord omdat hij zich kritisch zou hebben uitgelaten over de club. Volgens de algemeen directeur ligt er een andere reden aan ten grondslag, maar die wordt door Feyenoord niet nader toegelicht.
Ueda kon zondag nog geen 10 meter meer sprinten, Read terug van een blessure, Sauer was al geblesseerd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Vast al besproken maar wat is dit voor een gekkigheid? Helemaal niet meenemen ook.
Alles op de eredivisiequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Vast al besproken maar wat is dit voor een gekkigheid? Helemaal niet meenemen ook.
We moeten kampioen worden en willen geen geblesseerde Ueda. Zo probeert men toestanden zoals die van vorig jaar voor te zijn. Als je niet van plan bent ze op te stellen, kun je ze net zo goed thuislaten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Dat is inderdaad een verklaring maar een Ueda of Read helemaal niet meenemen voelt toch vreemd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda kon zondag nog geen 10 meter meer sprinten, Read terug van een blessure, Sauer was al geblesseerd.
Klinkt best logisch allemaal.
Dat nou ook weer niet, gewoon spelers die nu nog geen dubbel programma aan kunnen of al wat hebben.quote:
Waarom zou je spelers meenemen waarvan je van te voren al weet dat ze redelijk uitgeput zijn en niet heel lang kunnen spelen, als je voldoende alternatieven hebt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een verklaring maar een Ueda of Read helemaal niet meenemen voelt toch vreemd.
Nieuwkoop
Altijd fijn om een Ueda later in te kunnen brengen, een speler in vorm als zijn aangetrokken concurrenten er niks van blijken te kunnen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je spelers meenemen waarvan je van te voren al weet dat ze redelijk uitgeput zijn en niet heel lang kunnen spelen, als je voldoende alternatieven hebt?
Dit is het hele punt van een brede selectie.
Ik zou toch liever 30 van de 90 minuten Read zien dan de hele wedstrijd Nieuwkoop en/of Lotomba.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je spelers meenemen waarvan je van te voren al weet dat ze redelijk uitgeput zijn en niet heel lang kunnen spelen, als je voldoende alternatieven hebt?
Dit is het hele punt van een brede selectie.
quote:Feyenoord reageerde desgevraagd via directeur Dennis te Kloese op de kwestie. „Ik vind het jammer uit de media te moeten vernemen dat Mario Been het ‘niet meereizen met de Business Club’ als een zogenaamde opdracht van mij persoonlijk of als ‘een opdracht van hogerop’ benoemt’’, zegt Te Kloese.
„Het feit dat hij zich in zijn rol als analyticus uitlaat over Feyenoord, over mij, of over genomen beslissingen is zijn goed recht en wordt volledig gerespecteerd. Dat recht heeft hij, net zoals het ons goed recht is om uit een lange lijst van oud spelers en trainers die, net als Mario, in meer of mindere mate een plek in de rijke historie van Feyenoord hebben afwisselend een selectie te mogen maken met betrekking tot uitnodigingen, reizen en verschillende evenementen.”
Zo’n Larin lijkt me eigenlijk een veel betere optie om in te kunnen brengen in de laatste 20 minutenquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Altijd fijn om een Ueda later in te kunnen brengen, een speler in vorm als zijn aangetrokken concurrenten er niks van blijken te kunnen.
Maar verder snap ik @:caland zijn post.
Hij kan gewoon via Feyenoord aan een kaart komen en het vliegtuig pakken maar is boos dat hij niet elk Europees reisje gratis mee mag dus.quote:
Een vierde/vijfde/zesde keeper die niet op de bank paste, en dus kritiek heeft op een van de beste 5 trainers én ontzettend warme, gedreven persoonlijkheid ArendGod. Heeft er vast niks mee te maken dat ie via een of ander trash TV showtje een tweede carrière probeert te lanceren. Pleurt lekker op kutventje.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De keeper die nu linksbuiten speelt bij Eindhoven heeft geen hoge pet op van Arne Slot als mens.
[..]![]()
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:41 schreef Caland het volgende:
Dat is volledig afhankelijk ook van de wedstrijd natuurlijk. Überhaupt geen gekke keuze dit met de toch brede selectie die we hebben. Als je dan toch al 3 smaken op al die posities hebt kan je daar best wel eens een beetje rouleren als ze wellicht tegen het rode aanzitten, zeker na vorig seizoen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou toch liever 30 van de 90 minuten Read zien dan de hele wedstrijd Nieuwkoop en/of Lotomba.
Maar als Head of Medical and Performance zegt dat het echt onverstandig is houdt het op.
Was wel een belofte als speler, was zo'n jeugd wk met van basten toen, daar was hij wel goed, het is er alleen nooit echt uitgekomen.quote:
Nee, hoor. Maar ik ben sowieso niet zo iemand die eigen Feyenoorders gaat haten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dan ben ik maar de enige hier die Mario wel een topgozer vindt.
Dat hij überhaupt nog het woord Feyenoord in z’n mond durft te nemen zegt wel genoeg over de plaat voor z’n kop. Wat een engnek.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan gewoon via Feyenoord aan een kaart komen en het vliegtuig pakken maar is boos dat hij niet elk Europees reisje gratis mee mag dus.
MarioGod
Ach Gurney.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mario Been te kritisch op Feyenoord
De Grote Leider Dennis duldt geen tegenspraak van de media.
Sindsdien wel een goede Feyenoord ambassadeur geweest in de rol van "onafhankelijke" analistquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:16 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat hij überhaupt nog het woord Feyenoord in z’n mond durft te nemen zegt wel genoeg over de plaat voor z’n kop. Wat een engnek.
Volgens Robin is dit nu 90% vriend.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
Op naar de Coolsingel!quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens Robin is dit nu 90% vriend.
We kunnen dus keuzes maken in onze zeer brede selectie om iedereen TOPfit te houden.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:14 schreef Haringkop2 het volgende:
Borges en Tengstedt gaan schroeien morgen. RVP die bewust wacht tot een wedstrijd in Portugal, wat een masterclass.
Mooi gevonden!quote:Op woensdag 24 september 2025 07:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
BEUL VAN BRAGA!
Bij Europese uitwedstrijden vind ik ons per definitie altijd de underdog, maar dat zal wel een persoonlijk trauma zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:28 schreef Elan het volgende:
We zijn lichtelijk de underdog tegen de nummer 7 van Portugal volgens de bookmakers.
Kan alle kanten op. Ik heb er eigenlijk wel zin in om ze te zien in een wedstrijd voor het echiequote:Op dinsdag 23 september 2025 22:14 schreef Haringkop2 het volgende:
Borges en Tengstedt gaan schroeien morgen. RVP die bewust wacht tot een wedstrijd in Portugal, wat een masterclass.
Ik hoop dat ze allebei twee keer scoren en dat er allemaal users zeggen ‘Gurney had deze twee al afgeschreven’quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:14 schreef Haringkop2 het volgende:
Wat vet.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Fonteinen slopen zit er niet meer in.
Ik ook. Misschien gaan we vanavond zien wie de vervanger van Ahmedhodzic gaat zijn. Niet ondenkbaar dat die even wat minuten naast Watanabe mag maken.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rustig, ik ben zenuwachtiger voor Groningen-uit zondag!
Ik vind het jammer dat de Europa League niet serieus wordt genomen door jou en Van Persiequote:Op woensdag 24 september 2025 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rustig, ik ben zenuwachtiger voor Groningen-uit zondag!
Vooral balen dat ik niet in Portugal zit, verder wordt het een zorgeloze avondquote:
Neuh, dan had ie 11 andere spelers laten spelen.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de Europa League niet serieus wordt genomen door jou en Van Persie
Ik was niet helemaal serieusquote:Op woensdag 24 september 2025 17:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Neuh, dan had ie 11 andere spelers laten spelen.
Puntverlies is hier een stuk minder schadelijkquote:Op woensdag 24 september 2025 17:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de Europa League niet serieus wordt genomen door jou en Van Persie
De vorige keer dat we Europa League speelden en om het kampioenschap streden lukte het prima om dat te balanceren!quote:Op woensdag 24 september 2025 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Puntverlies is hier een stuk minder schadelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval blij dat het "we hebben ze nog niet fatsoenlijk kunnen beoordelen" argument straks niet meer opgaat.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:36 schreef fetX het volgende:
Als we deels het niveau kunnen doortrekken van afgelopen weekend mag dit geen probleem zijn. Hopelijk gaat Borges schroeien of doet hij in ieder geval leuke dingen.
Hoop ik natuurlijk ook van Tengstedt, maar daar heb ik wel wat minder vertrouwen in.
De Rots van Rioquote:Op woensdag 24 september 2025 18:34 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als dit maar geen voorbode is van het verdedigende niveau vanavond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |