SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ik snap echt niet dat vPersie hem wilde houden. Bakt er echt niks van.quote:Op zondag 21 september 2025 18:43 schreef fetX het volgende:
Echt, Slory….voorlopig maar lekker blijven banken.
Doodzonde.quote:Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef Ali_boo het volgende:
We konden Slory verhuren aan een eredivisie club maar Robin heeft dat tegengehouden
Die penalty leek bijna op matchfixingquote:Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk zelden een slechtere invalbeurt gezien dan deze.
Hoe hij ook die bal zelf over de zijlijn liepquote:Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk zelden een slechtere invalbeurt gezien dan deze.
Wat ik erger vind, is dat onze technische staf daarmee eens wasquote:
Ja, in plaats van dat die die dan de hoek in passtquote:Op zondag 21 september 2025 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe hij ook die bal zelf over de zijlijn liep
Bizar wel ja, en die Goes doet dat ook gewoon elke week he.quote:Op zondag 21 september 2025 18:47 schreef H.FR het volgende:
Toch ben ik eigenlijk bozer omdat er iemand is die ongestraft kan knijpen, krabben en slaan terwijl er bij ons iemand om niks af wordt gestuurd.
Ik ben hier goed ziek van. Met heel veel krachten gesmeten, dramatische arbitrage tegen, en dan toch met 2-3 voorstaan. En dan geef je het alsnog weg door een debiele actie van een speler die hier eigenlijk alleen nog maar meedoet omdat vPersie eigenwijs isquote:Op zondag 21 september 2025 18:47 schreef fetX het volgende:
Beste pot tot nu toe eigenlijk. Echt goed voetbal gezien. Je had vandaag echt verdiend te winnen. Alleen de eerste 10 min en het laatste kwartier was matig.
Slory kan beter naar Dordrecht. als ze hem daar al willen hebben tenminste.quote:Op zondag 21 september 2025 18:48 schreef Ali_boo het volgende:
Is Diarra nu al afgeschreven?
Kan me niet voorstellen dat hij minder is dat Sliti en Slory
Nog een naaistreek van Makkelie!quote:Op zondag 21 september 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijna jammer dat die gast geen rood krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |