Dit is voor Slory ook niet goed trouwens. Die had lekker bij de Eagles of NAC elke week 90 minuten moeten spelen en daar dit soort fouten maken, valt toch minder op. Hij komt echt nog veel en veel te kort.quote:Op zondag 21 september 2025 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben hier goed ziek van. Met heel veel krachten gesmeten, dramatische arbitrage tegen, en dan toch met 2-3 voorstaan. En dan geef je het alsnog weg door een debiele actie van een speler die hier eigenlijk alleen nog maar meedoet omdat vPersie eigenwijs is
Had Robin Dairra ingebracht dan zou er weinig aan de hand zijn geweest. Snap dat je 'talenten' de kans wil geven, maar dat doe je als je 3-0 voorstaatquote:Op zondag 21 september 2025 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben hier goed ziek van. Met heel veel krachten gesmeten, dramatische arbitrage tegen, en dan toch met 2-3 voorstaan. En dan geef je het alsnog weg door een debiele actie van een speler die hier eigenlijk alleen nog maar meedoet omdat vPersie eigenwijs is
Je wil natuurlijk het bij jezelf zoeken, en die penalty was volkomen terecht. Maar Makkelie mag zeg echt kapotschamenquote:Op zondag 21 september 2025 18:47 schreef H.FR het volgende:
Toch ben ik eigenlijk bozer omdat er iemand is die ongestraft kan knijpen, krabben en slaan terwijl er bij ons iemand om niks af wordt gestuurd.
Dat is ook zijn niveauquote:Op zondag 21 september 2025 18:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Slory kan beter naar Dordrecht. als ze hem daar al willen hebben tenminste.
Helemaal eens, maar tegelijkertijd moet je ook concluderen dat je met dit veldoverwicht tot veel te weinig echte kansen komt. Dat ligt wel aan de kwaliteit van de voorste linie.quote:Op zondag 21 september 2025 18:47 schreef fetX het volgende:
Beste pot tot nu toe eigenlijk. Echt goed voetbal gezien. Je had vandaag echt verdiend te winnen. Alleen de eerste 10 min en het laatste kwartier was matig.
Eagles speelt zelfs Europees, dat was perfect geweest om te wennen aan deze intensiteit. Dit was gewoon zielig en die beslissing kost je nu twee heel belangrijke punten.quote:Op zondag 21 september 2025 18:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit is voor Slory ook niet goed trouwens. Die had lekker bij de Eagles of NAC elke week 90 minuten moeten spelen en daar dit soort fouten maken, valt toch minder op. Hij komt echt nog veel en veel te kort.
Arbitrage ook dramatisch weer. Maar goed, uit bij AZ kan je punten verspelen. Spel zag er met vlagen prima uit. Hopelijk zie Van Persie nu ook dat een Slory nog tekort komt. Alleen jammer dat je nu niet verder uitloopt.
quote:Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Wat een supporters. Schande
Ik begrijp die keuze ook niet, zeker gezien de bezetting op de flanken met Sliti, Borges en Diarra als back ups voor Moussa en Sour. Sliti komt ook nog tekort maar is al wel verder dan Slory.quote:Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles speelt zelfs Europees, dat was perfect geweest om te wennen aan deze intensiteit. Dit was gewoon zielig en die beslissing kost je nu twee heel belangrijke punten.
Daar werden trouwens bovengemiddeld veel gele kaarten voor gegeven. Deden ze dat maar altijd. Het gebeurt in de meeste potjes eigenlijk niet.quote:Op zondag 21 september 2025 18:53 schreef CR7 het volgende:
Dat kut tijdrekken werkt ook alleen maar averechts.
Lijkt me sterk, hij is nog niet eens thuisquote:Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Op zich ben ik wel voorstander van die gele kaarten, maar ik zou ze gewoon in de 15e minuut al trekken als dat nodig is. Je ziet dat echt letterlijk alleen maar in de blessuretijd.quote:Op zondag 21 september 2025 18:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar werden trouwens bovengemiddeld veel gele kaarten voor gegeven. Deden ze dat maar altijd. Het gebeurt in de meeste potjes eigenlijk niet.
Waren sowieso dramatisch weer dit weekend. PSV - Ajax was niet veel beter.quote:Op zondag 21 september 2025 19:00 schreef Pistolero het volgende:
Uiteindelijk 2 punten gestolen door één van de meest schandalige optredens van een scheidsrechter die ik ooit heb gezien.
Lekker makkelijk om nu te focussen op Slory, maar het gaat natuurlijk al veel eerder in de wedstrijd op talloze momenten mis bij Makkelie.quote:Op zondag 21 september 2025 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Waren sowieso dramatisch weer dit weekend. PSV - Ajax was niet veel beter.
Dat is 18 jaar geleden.quote:Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Dat nieuwsbericht is uit 2007…? Heeft betrekking op zijn vader.quote:Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Precies, die Goes liep gewoon te slaan en te knijpen. Daar direct wat aan gedaan moeten worden. Maar het moest weer de grote Makkelie-show worden.quote:Op zondag 21 september 2025 19:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om nu te focussen op Slory, maar het gaat natuurlijk al veel eerder in de wedstrijd op talloze momenten mis bij Makkelie.
Hoe heeft AZ uberhaupt deze wedstrijd kunnen uitspelen met 11 man? Dat kan écht niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |