Schele stront. @PowerLoungenquote:Op zondag 21 september 2025 19:14 schreef CR7 het volgende:
Die Kees Luiks oid...zegt dat Feyenoord eraf gaat tegen een Ajax of PSV op hun top.
Meeste AZ'ers zijn verkapte net niet joden.quote:Op zondag 21 september 2025 19:14 schreef CR7 het volgende:
Die Kees Luiks oid...zegt dat Feyenoord eraf gaat tegen een Ajax of PSV op hun top.
Nu rijden ze op fatbikes.quote:Op zondag 21 september 2025 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger werden sekteleiders op de brandstapel gegooid.
Ach ja, mislukte voetballer, mislukte analist.quote:Op zondag 21 september 2025 19:14 schreef CR7 het volgende:
Ik ben een beetje boos inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2025 19:23 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas het scoreverloop (ik keek niet)
Dat moet zuur zijn zeg
Ik denk eerlijk gezegd dat hij daar op zijn minst in gaat vallen. Typisch zo'n beslissing van de eigenwijze Pers.quote:Op zondag 21 september 2025 19:10 schreef Zipportal het volgende:
Focus op Braga zonder hontje Slory.
KNBBquote:Op zondag 21 september 2025 19:28 schreef H.FR het volgende:
Overigens, doelpunt bij 90+8 met 3 minuten extra tijddat is toch ook ongekend
Nou ja ik wil Makkelie van veel de schuld geven maar niet daar van (lol)quote:Op zondag 21 september 2025 19:28 schreef H.FR het volgende:
Dat hebben we zelf veroorzaakt.quote:Op zondag 21 september 2025 19:28 schreef H.FR het volgende:
Nou ja daar viel niet veel op af te dingen en dat is iets wat Makkelie wel goed deed. Wij hadden in minuut 95 die bal bij de cornervlag van AZ moeten houden, dan was er niks aan de hand.quote:Op zondag 21 september 2025 19:28 schreef H.FR het volgende:
En verder had Van Persie ze niet zo moeten laten hangen op het laatst. Je zag alleen maar een zenuwachtige halve maan met de kont achteruit staan halverwege de eigen helft de laatste 10 minuten.quote:Op zondag 21 september 2025 19:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja daar viel niet veel op af te dingen en dat is iets wat Makkelie wel goed deed. Wij hadden in minuut 95 die bal bij de cornervlag van AZ moeten houden, dan was er niks aan de hand.
Verder was Makkelie wel walgelijk slecht natuurlijk
Hij heeft afgelopen week deze clubs niet zien ploeteren in de CL?quote:Op zondag 21 september 2025 19:14 schreef CR7 het volgende:
Sowieso ben ik eigenlijk best positief over het spel vandaag. Wederom laten zien dat het centrale duo echt enorm degelijk is en helemaal niets weggeeft. Dat er dan 2 mooie afstandsschoten invallen kan een keer gebeuren. Eeuwig zonde van die mokerdomme penalty, maar je kan echt wel verder op deze basis.quote:Op zondag 21 september 2025 20:11 schreef thedeedster het volgende:
De topper vroeg op de middag was een volle klasse minder dan de topper later op de middag.
Jeng kreeg minuten bij 021, voor ritme. Die is er Zondag wel bij dan.quote:Op zondag 21 september 2025 20:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik eigenlijk best positief over het spel vandaag. Wederom laten zien dat het centrale duo echt enorm degelijk is en helemaal niets weggeeft. Dat er dan 2 mooie afstandsschoten invallen kan een keer gebeuren. Eeuwig zonde van die mokerdomme penalty, maar je kan echt wel verder op deze basis.
Ben wel benieuwd hoe dat zondag opgevangen gaat worden, die Jeng zat niet eens op de bank vandaag geloof ik?
Ah, dat van Jeng had ik even gemist.quote:Op zondag 21 september 2025 20:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Jeng kreeg minuten bij 021, voor ritme. Die is er Zondag wel bij dan.
Wel enorm zonde want deze 2x geel was totaal niet nodig.
Ik denk dat vPersie het treffend verwoordt dat Ahmed moet wennen dat in de Eredivisie veel sneller geel getrokken wordt dan in de Championship.quote:Op zondag 21 september 2025 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Ahmedhodzic pakte vorige week ook al bijna rood, speelt wel echt op het randje.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 21 september 2025 20:48 schreef Qarrad het volgende:
Kunnen ze tegen die tweede gele kaart van Ahmedhodzic in beroep? Ik vond de overtreding bij Meerdink liggen en niet bij hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |