@BehoorlijkKritisch is toch Badder?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon aangetoond uit de data inderdaad
Ach, Badder
Plus de rust die van hem maar ook van Watanabe uitgaat.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat concludeer ik op basis van het niveau dat Ahmedhodzic vanaf de eerste wedstrijd aantikt.
Dat snap ik, maar misschien moet Ahmedhozic dan ook eerst even getest worden. Zondag lijkt me dan een redelijke 1ste testcase.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat concludeer ik op basis van het niveau dat Ahmedhodzic vanaf de eerste wedstrijd aantikt.
Zo’n 13 miljoen betalen voor twee van die stabiele verdedigers lijkt gewoon keurig gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar misschien moet Ahmedhozic dan ook eerst even getest worden. Zondag lijkt me dan een redelijke 1ste testcase.
Even getest worden anders dan in de PL en Championship waar hij al jaren een bekende vaste waarde was?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar misschien moet Ahmedhozic dan ook eerst even getest worden. Zondag lijkt me dan een redelijke 1ste testcase.
Als we het hadden over een 18-jarig talent die net aan het doorbreken is had ik je gelijk gegeven, maar we hebben het hier over een 26-jarige speler die al dik 200 wedstrijd achter z'n naam heeft staan, jarenlang basisspeler was in Engeland en in het Premier League-tijdperk van Sheffield zelfs aanvoerder.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat letterlijk iedere Feyenoorder beseft hoe goed ze het hebben, we hebben de periode tussen 2003 en 2021 allemaal bewust meegemaakt.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:53 schreef Cara het volgende:
Mensen die zeiken op te Kloese weten niet hoe goed ze het hebben. Hij maakt wel eens een misstap, sure., maar een man met zo veel ervaring en aanzien in het buitenland, die ons vele, vele miljoenen en aanzien heeft opgeleverd.
En dan knipper je met je ogen en beschik je voor een miljoentje of 13 in de huidige markt over een verdedigingsduo die er staat alsof ze al jaren samenspelen en mee kunnen aan de rand van de top. Kijk eens wat er nu bij PSV rond loopt op die plekken.
Voor de stoelpootzagers van tijdens de transferwindow, wie had je liever gezien? Er is werkelijk niemand daadwerkelijk beschikbaar die het over de streep beter zou doen. Blij dat hij de azijnzeikers negeert. Held.![]()
Als je Ten Kloese zet in het rijtje van zijn voorgangers t/m 10/15 jaar terug mag je blij zijn dat hij er nu (nog) is. Uiteraard gaat niet alles goed en van een rits aankopen is de helft altijd wel een mislukking of komt het er niet uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat letterlijk iedere Feyenoorder beseft hoe goed ze het hebben, we hebben de periode tussen 2003 en 2021 allemaal bewust meegemaakt.
Verder vind ik dit wel een beetje enorm overdreven, de transferzomer van 2023 waarin we een miljoentje of 40/45 hebben verdampt aan rotzooi en het aanstellen van Priske als vervanger van Slot waren wel wat meer dan ‘een misstap’.
Het was overigens ook niet bepaald ‘knipperen met de ogen’ voor dat centrale duo (lol). Het scheelde weinig of we hadden met Kraaijeveld als CV gespeeld in de voorronde CL. Ik vind het nog altijd een beetje een mixed bag overigens deze zomer, maar toegegeven: Anel, Watanabe en Valente zijn uitstekende aankopen.
Het aanstellen van een trainer is wellicht nog een belangrijkere taak van een TD dan spelers en daar heeft hij nu 1 van de 1 keer gigantisch gefaald met alle gevolgen van dien. Of Van Persie een goede keuze is moet ook nog maar blijken.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef recidivist het volgende:
[..]
Als je Ten Kloese zet in het rijtje van zijn voorgangers t/m 10/15 jaar terug mag je blij zijn dat hij er nu (nog) is. Uiteraard gaat niet alles goed en van een rits aankopen is de helft altijd wel een mislukking of komt het er niet uit.
Ik denk dat het belangrijkste is behalve de technische zaken dat er nu ook een goede klik en verhouding lijkt te zijn tussen Van Persie en Ten Kloese. Daarbij is Van Persie flink eigenwijs en zal genoeg terug pushen naar Ten Kloese toe (denk aan Slory niet verhuren bijv maar ook aankopen gewoon laten banken als ze in zijn ogen niet voldoen ondanks 10+ milj te hebben uitgegeven).
Ik ben benieuwd hoe het elftal zich gaat ontwikkelen dit seizoen en zondag hebben we de eerste echte testcase uit in Alkmaar mbt dit elftal en waar het inmiddels staat na Fenerbahce uit.
Het verschil tussen Dennis en bijv ome Mart is dat Dennis in ieder geval een goede visie heeft en lijkt te leren van zijn fouten. Maar hij teerde ook wel heel lang op die goede eerste zomer van 22 en op het toverstokje van Slot. Daarna zijn zijn aanwinsten overwegend negatief uitgepakt op Moussa en Hwang na. Pas sinds afgelopen winter lijkt het weer goed uit te vallen, maar dan zitten er toch ook wel weer wat rare aankopen tussen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef recidivist het volgende:
[..]
Als je Ten Kloese zet in het rijtje van zijn voorgangers t/m 10/15 jaar terug mag je blij zijn dat hij er nu (nog) is. Uiteraard gaat niet alles goed en van een rits aankopen is de helft altijd wel een mislukking of komt het er niet uit.
Ik denk dat het belangrijkste is behalve de technische zaken dat er nu ook een goede klik en verhouding lijkt te zijn tussen Van Persie en Ten Kloese. Daarbij is Van Persie flink eigenwijs en zal genoeg terug pushen naar Ten Kloese toe (denk aan Slory niet verhuren bijv maar ook aankopen gewoon laten banken als ze in zijn ogen niet voldoen ondanks 10+ milj te hebben uitgegeven).
Ik ben benieuwd hoe het elftal zich gaat ontwikkelen dit seizoen en zondag hebben we de eerste echte testcase uit in Alkmaar mbt dit elftal en waar het inmiddels staat na Fenerbahce uit.
Weet je welke speler uit de jeugdopleiding mij echt goed bevalt? Watanabequote:
De waarheid wordt wel wat geweld aangedaan jaquote:
Als Jan verthongen (iets wat je niet wil hebben aan je longen!) eigen jeugd is, is Read het natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
De waarheid wordt wel wat geweld aangedaan ja
Als de eigen-jeugd opmerkingen over Jan Vertonghen niet langer begrepen worden, ben je inmiddels net zo oud en dement aan het worden als @Tong80.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als Jan Verthongen (iets wat je niet wil hebben aan je longen!) eigen jeugd is, is Read het natuurlijk ook.
Vaag van Hwang en Moder. Is nooit benoemd als serieuze blessure.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
Hwang, Moder en Lotomba er nog steeds niet bij.
Hwang en Lotomba zijn niet eens meer geblesseerd en trainen al de hele week mee. In theorie hadden ze best kunnen spelen zondag maar er wordt gewoon voor gekozen om ze heel rustig te brengen. Feyenoord heeft een ontzettend brede en sterke selectie (KloeseGODquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vaag van Hwang en Moder. Is nooit benoemd als serieuze blessure.
Als die Lotomba toch altijd kapot is had hij ook wel stuk mogen zijn in Turkijequote:Op vrijdag 19 september 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
Hwang, Moder en Lotomba er nog steeds niet bij.
Verstandige jongen die ver gaat komen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:37 schreef Divje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze jongen gaat het ver schoppen.
Jeetje.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:16 schreef De_Pel het volgende:
Grappig, doordat we het onszelf zo moeilijk maken door lastig te scoren, zou je niet eens door hebben dat we ook op doelsaldo gewoon netjes eerste staan:
[ afbeelding ]
Tjonge.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:16 schreef De_Pel het volgende:
Grappig, doordat we het onszelf zo moeilijk maken door lastig te scoren, zou je niet eens door hebben dat we ook op doelsaldo gewoon netjes eerste staan:
[ afbeelding ]
Wat je natuurlijk meteen kwijt bent na een verlies.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:16 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
damaggwnniegebeurenklaarquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat je natuurlijk meteen kwijt bent na een verlies.
Wat een dijenkletserquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:16 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2025 00:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
Er verdwijnen hier posts kutkloontjes
Dat is niet waarquote:Op zondag 21 september 2025 10:49 schreef Caland het volgende:
We gaan volgende zomer echt al die troep weer retour krijgen, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |