Sauer moet echt die vervolgstap gaan maken. Verder heb je met Ueda, Steijn, Timber en Moussa wel heel veel spelers die ‘een goal’ kunnen maken, ook als het voetballend niet flitsend is. Met verder een stabiele centrum en de creativiteit van Valente heb je wel heel veel wapens om vrij eenvoudig van de meeste Eredivisie-tegenstanders te winnenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Ons scorend vermogen mag / moet echt wel omhoog. Onze aanvallers gaan veel te slordig met kansen om.
Anel ook.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sauer moet echt die vervolgstap gaan maken. Verder heb je met Ueda, Steijn, Timber en Moussa wel heel veel spelers die ‘een goal’ kunnen maken, ook als het voetballend niet flitsend is. Met verder een stabiele centrum en de creativiteit van Valente heb je wel heel veel wapens om vrij eenvoudig van de meeste Eredivisie-tegenstanders te winnen
Ben wel bang dat het voetballend een beetje tekort komt voor een niveau hoger allemaal, alleen Timber en Watanabe passen zich daar moeiteloos aan. Maar als we zo doorgaan kunnen we absoluut kampioen worden, Ajax en PSV struikelen nu bij regelmaat over middelmaat.
De Boszball-trein gaat wel crashen dit seizoen. Zeker als ze ook nog wat blessures krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Anel ook.
Verder ben je veel te opportunistisch over PSV.
Dat we daar nu twee seizoenen zonder puntverlies wegkomen is wel veel geluk geweestquote:Op woensdag 17 september 2025 21:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
AZ uit is gevoelsmatig echt nooit een probleem voor ons
Het is te hopen en te verwachten dat Bosz gaat falen, en centraal achterin zijn ze echt afschuwelijk slecht.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Boszball-trein gaat wel crashen dit seizoen. Zeker als ze ook nog wat blessures krijgen.
Er werd ook te vaak te lang door gevoetbald omdat in de as niemand de bal in één keer goed kon leggen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Wederom zeer degelijk en helemaal niets weggegeven. Het lijkt net alsof Van Persie geleerd heeft van die 9-1.
Ben wel erg benieuwd naar het komende blok. Maak me in ieder geval totaal geen zorgen om de verdediging, maar aanvallend mag het allemaal wel iets minder vrijblijvend. Er werd vandaag zo vaak een véél te moeilijke oplossing gezocht en was ook gewoon nonchalant.
De watquote:Op woensdag 17 september 2025 22:31 schreef VoMy het volgende:
Zondag winnen tegen de grote concurrent om het kampioenschap en de eerste tattoo's kunnen gezet worden.
Ik zou Ajax niet eens uitvlakken, zodra domme Sjon weg is en ten Hag komt zullen ze er tactisch wel zwaar vooruit op gaan, en dat kan snel gaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
Minimaal tweede durf ik wel redelijk hardop uit te spreken.
AZ gaat gewoon weer vierde of vijfde worden.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:31 schreef VoMy het volgende:
Zondag winnen tegen de grote concurrent om het kampioenschap en de eerste tattoo's kunnen gezet worden.
Sloerie, Slettie en Buttplug kunnen er nog niet zo veel vanquote:Op woensdag 17 september 2025 21:49 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wel bizar goede namen hoor. Slory, Sliti, Plug.
Jammer dat Vlap niet meer in de Eredivisie speelt. Ook zo’n bizar goede naam
Niet al direct op de Sliti hypetrain zitten is ronduit belachelijkquote:Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sloerie, Slettie en Buttplug kunnen er nog niet zo veel van
Sliti viel goed inquote:Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zolang Ahmed en Yoshi heel blijven doe je mee om de bovenste plaatsen. Verder blijft het wmb wel een zakdoek/tafellaken verhaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sauer moet echt die vervolgstap gaan maken. Verder heb je met Ueda, Steijn, Timber en Moussa wel heel veel spelers die ‘een goal’ kunnen maken, ook als het voetballend niet flitsend is. Met verder een stabiele centrum en de creativiteit van Valente heb je wel heel veel wapens om vrij eenvoudig van de meeste Eredivisie-tegenstanders te winnen
Ben wel bang dat het voetballend een beetje tekort komt voor een niveau hoger allemaal, alleen Timber en Watanabe passen zich daar moeiteloos aan. Maar als we zo doorgaan kunnen we absoluut kampioen worden, Ajax en PSV struikelen nu bij regelmaat over middelmaat.
Ayase, Aymen, Oussamaquote:Op woensdag 17 september 2025 21:49 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wel bizar goede namen hoor. Slory, Sliti, Plug.
Jammer dat Vlap niet meer in de Eredivisie speelt. Ook zo’n bizar goede naam
Sliti is 19 jaar en heeft in totaal nog geen 150 ED minuten gemaakt. Ondertussen al wel 2 in liggen. Prima ontwikkeling.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met Sauertje, Slory en Sliti heb je 3 leuke talenten hoor, ik zie de potentie ook wel, maar ze zijn alledrie nog niet ver genoeg om de kar te trekken.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet al direct op de Sliti hypetrain zitten is ronduit belachelijk
@:onlogisch
Klopt, het was een ietwat overdreven en niet heel goed gelukt grapje. Zie bovenstaande post, leuke spelers maar er eigenlijk nog net niet helemaal klaar voor.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sliti is 19 jaar en heeft in totaal nog geen 150 ED minuten gemaakt. Ondertussen al wel 2 in liggen. Prima ontwikkeling.
Ik zie weinig in Slory. Die andere twee wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met Sauertje, Slory en Sliti heb je 3 leuke talenten hoor, ik zie de potentie ook wel, maar ze zijn alledrie nog niet ver genoeg om de kar te trekken.
Slory had je gewoon aan de Eagles moeten verhuren, leuk spelertje hoor maar echt veel te licht.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie weinig in Slory. Die andere twee wel.
Slory kan - denk ik - doorgroeien tot een prima Feyenoord 1 speler. Voor de anderen is Feyenoord wellicht niet het eindstation.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie weinig in Slory. Die andere twee wel.
Sowieso hebben ze best heel wat spelers die mee moeten kunne om de bovenste plaatsen, al is het op sommige plekken wat smal en is de selectie wat uit balans.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou Ajax niet eens uitvlakken, zodra domme Sjon weg is en ten Hag komt zullen ze er tactisch wel zwaar vooruit op gaan, en dat kan snel gaan.
Standaard subtop ploeg met enkele spelers die misschien bij de top mee zouden kunnen. Prima Conference League materiaal zeker in de groepsfase.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ gaat gewoon weer vierde of vijfde worden.
Backs en buitenspelers zijn bedroevend.quote:Op donderdag 18 september 2025 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze best heel wat spelers die mee moeten kunne om de bovenste plaatsen, al is het op sommige plekken wat smal en is de selectie wat uit balans.
Backs zeker, maar met Godts, Moro, Edvardsen, Gloukh en Berghuis als buitenspelers mag je best bovenin meedraaien.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Backs en buitenspelers zijn bedroevend.
Los van PSV - Ajax zou ik het sowieso best lekker vinden om al vanaf speelronde 6 flink afstand te nemen op AZ, Twente (quote:Op donderdag 18 september 2025 01:12 schreef fetX het volgende:
Prima zakelijke overwinning zoals ik het lees. Lekker zeg. Wat zou het genot zijn als je zondag ook pakt met PSV - Ajax op het programma.
Ik weet nog dat we een paar jaar geleden in de voorbereiding met Slot nog tegen Union speelden. Toen was hij echt goed bij die Belgen. Niets meer van te zien. Maar toch wel handig om erbij te hebben als 3e keuze.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel gelachen om Nieuwkoop trouwens. Zelfs de dingen die hij goed doet zien er alsnog zo ontzettend onbeholpen uit.
Klopt. Sauer komt het meest in de buurt. Het is echt te hopen dan Borges en Diarra basismateriaal gaan worden.quote:Met Sauertje, Slory en Sliti heb je 3 leuke talenten hoor, ik zie de potentie ook wel, maar ze zijn alledrie nog niet ver genoeg om de kar te trekken.
We hadden wel echt geluk dat we die 1-0 cadeau kregen, daarvoor was het voetballend heel matig. En pas na de wissels vond ik ons echt goed.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:12 schreef fetX het volgende:
Prima zakelijke overwinning zoals ik het lees. Lekker zeg. Wat zou het genot zijn als je zondag ook pakt met PSV - Ajax op het programma.
Maar toch weer geen schot op goal tegen en zelf wel eea gecreëerd. Degelijk elftal wat ver kan komen denk ik, maar laten we zondag tegen AZ nog even aankijken (dit kan ik wel zien).quote:Op donderdag 18 september 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hadden wel echt geluk dat we die 1-0 cadeau kregen, daarvoor was het voetballend heel matig. En pas na de wissels vond ik ons echt goed.
We had gedacht dat we Hancko niet zouden missen.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar toch weer geen schot op goal tegen en zelf wel eea gecreëerd. Degelijk elftal wat ver kan komen denk ik, maar laten we zondag tegen AZ nog even aankijken (dit kan ik wel zien).
Heel benieuwd tegen AZ zondag. Dat gaat ons vertellen hoe ver we zijn.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:20 schreef hhh38 het volgende:
Nog even kijken hoe het tegen teams uit het linkerrijtje gaat.
Dat concludeer je op basis van 5 wedstrijden tegen clubs uit het rechterrijtje? Ik denk dat je die balans na +/- 15 wedstrijden voorzichtig op mag gaan maken.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We had gedacht dat we Hancko niet zouden missen.
Dat concludeer ik op basis van het niveau dat Ahmedhodzic vanaf de eerste wedstrijd aantikt.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat concludeer je op basis van 5 wedstrijden tegen clubs uit het rechterrijtje? Ik denk dat je die balans na +/- 15 wedstrijden voorzichtig op mag gaan maken.
En wat ook scheelt is dat jullie Europees niet meer op het hoogste niveau getest worden.
Dat baseren we op één tegengoal en het spel dat we zien van Anel sinds dag één.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat concludeer je op basis van 5 wedstrijden tegen clubs uit het rechterrijtje? Ik denk dat je die balans na +/- 15 wedstrijden voorzichtig op mag gaan maken.
We zijn juist genaaid met voetbal op donderdag.quote:En wat ook scheelt is dat jullie Europees niet meer op het hoogste niveau getest worden.
Want? Juist EL is nationaal nadeliger, omdat je vaak minder rust hebt.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En wat ook scheelt is dat jullie Europees niet meer op het hoogste niveau getest worden.
Dat is ook gewoon aangetoond uit de data inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2025 10:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Want? Juist EL is nationaal nadeliger, omdat je vaak minder rust hebt.
Die man kraamt zo ongekend veel onzin uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon aangetoond uit de data inderdaad
Ach, Badder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |