Ja je hebt gelijk. Ik dacht dat dat de tweede was en dat je bij een rode kaart nog naar Zeist kon.quote:Op zondag 21 september 2025 20:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat was zijn eerste gele kaart toch?
Alleen bij direct rood.quote:Op maandag 22 september 2025 08:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Ik dacht dat dat de tweede was en dat je bij een rode kaart nog naar Zeist kon.
Wel benieuwd hoe we vanaf nu met het dubbele programma omgaan al heb ik gisteren ook wel genoten. Een wereld van verschil met de wedstrijd om half 3 wat dat betreft.quote:
Moussa en Ueda doen het bij vlagen nog prima hoewel hun ondergrens wel wat laag zit, de rest is helemaal niet best. De hele linkerflank is inderdaad hooguit FC Utrecht niveau, en dat die Tengstedt er gisteren niet eens in kwam terwijl Ueda na een uur volkomen op was zegt ook wel wat.quote:Op maandag 22 september 2025 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe we vanaf nu met het dubbele programma omgaan al heb ik gisteren ook wel genoten. Een wereld van verschil met de wedstrijd om half 3 wat dat betreft.
Blijft nog steeds wel een probleem dat je achterin en op het middenveld voor eredivisiebegrippen een topselectie hebt en voorin opeens FC Utrecht bent uiteraard.
Alleen bij Feyenoord ook niet echtquote:Op maandag 22 september 2025 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij FC Utrecht loopt anders geen enkele aanvaller rond die ik bij ons wel in de basis wil zien.
Sliti is vooral iets volwassener. Hij maakt betere keuzes voor de goal en lijkt door te hebben dat dit niet te wedstrijd is om grote risico’s te nemen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:57 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond Sliti best goed eigenlijk, al kreeg Kasius iets teveel vrij spel. Dacht eigenlijk dat Slory verder was.
Plug, Kraaijeveld, Sliti en Slory hebben bij Van Persie in de Onder 18 gezeten inderdaad (als Transfermarkt klopt)quote:Op maandag 22 september 2025 13:15 schreef Elan het volgende:
Wat zou Robin zien in het spel van Slory, want niemand ziet het lijkt het. Vorige wedstrijd was hij ook al matig. Is hij bevriend met zijn vader of kent hij Jayden nog uit de jeugd of zo?
Ach.quote:Op maandag 22 september 2025 13:40 schreef H.FR het volgende:
Stengs geblesseerd.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)aan-de-kant-bij-pisa
Gohquote:Op maandag 22 september 2025 13:40 schreef H.FR het volgende:
Stengs geblesseerd.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:40 schreef H.FR het volgende:
Stengs geblesseerd.
Al besprokenquote:
Ik vond Van Persie ook, wederom, wat chaotisch wisselen.quote:Op maandag 22 september 2025 16:25 schreef De_Pel het volgende:
Met een enigszins fatsoenlijke scheids speel je deze wedstrijd met 10 tegen 11 zorgeloos uit, in plaats van met 11 tegen 10 het deksel op je neus te krijgen.
Je zou je bijna af kunnen gaan vragen of dit complete zwakzinnige onkunde is, of een poging om de competitie spannend te houden.
Het valt en staat ook wel echt bij het fit blijven van een aantal spelers, want in de breedte mis je wel het nodige. Je moet er niet aan denken dat Watanabe z’n enkel breekt. En Bijlow is volgens mij ook al 3 maanden bezig met wedstrijdfit worden, dus als Timon een polletje of een paaltje pakt kan je ook wel kappen.quote:Op maandag 22 september 2025 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe we vanaf nu met het dubbele programma omgaan al heb ik gisteren ook wel genoten. Een wereld van verschil met de wedstrijd om half 3 wat dat betreft.
Blijft nog steeds wel een probleem dat je achterin en op het middenveld voor eredivisiebegrippen een topselectie hebt en voorin opeens FC Utrecht bent uiteraard.
Toch al 39 van de potentieel 720 minuten meegedaan. Dik 5,4% van de tijd dus.quote:Op maandag 22 september 2025 08:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moussa en Ueda doen het bij vlagen nog prima hoewel hun ondergrens wel wat laag zit, de rest is helemaal niet best. De hele linkerflank is inderdaad hooguit FC Utrecht niveau, en dat die Tengstedt er gisteren niet eens in kwam terwijl Ueda na een uur volkomen op was zegt ook wel wat.
Mee eens. Ik ben nog lang niet overtuigd van Van Persie. Desalniettemin, stond je dus op een haar na 5 punten los.quote:Op maandag 22 september 2025 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Van Persie ook, wederom, wat chaotisch wisselen.
Ik snap dat je geen 200 zaken per week kan of wil aannemen. Maar dit zou toch eigenlijk gewoon geseponeerd moeten kunnen worden man.quote:
Bijlow zit al weken op de bank dus die kan gewoon keepen als het moet.quote:Op maandag 22 september 2025 16:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het valt en staat ook wel echt bij het fit blijven van een aantal spelers, want in de breedte mis je wel het nodige. Je moet er niet aan denken dat Watanabe z’n enkel breekt. En Bijlow is volgens mij ook al 3 maanden bezig met wedstrijdfit worden, dus als Timon een polletje of een paaltje pakt kan je ook wel kappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |