Vorige jaren gingen geblesseerde spelers juist wel mee voor het teamgevoel, nu laten ze fitte spelers thuisquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:41 schreef Caland het volgende:
Ueda, Read en Sauer niet mee naar Portugal. Krijgen rust.
Lotomba, Hwang en Borges zijn er wel weer bij. Gaan we eindelijk eens die Deen aan het werk zien.
Blij dat Van Persie geen huddle-achtige trainer isquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorige jaren gingen geblesseerde spelers juist wel mee voor het teamgevoel, nu laten ze fitte spelers thuis
Vent mag wel eens wat aan zijn conditie gaan doen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:47 schreef hhh38 het volgende:
Ueda rust geven lijkt me overigens verstandig, die was niets meer waard het laatste half uur zondag
Ik denk dat Europees gewoon als minder interessant wordt gezien.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorige jaren gingen geblesseerde spelers juist wel mee voor het teamgevoel, nu laten ze fitte spelers thuis
Ik heb het ook over het #MakingMemories tijdperk (om niet weer de naam van een zekere trainer te moeten noemen)quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Blij dat Van Persie geen huddle-achtige trainer is
Er zijn op dit moment maar 3 spelers daadwerkelijk geblesseerd, dus die 85-95% halen we wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
Van Persie zat afgelopen persconferentie nog vol trots te vertellen dat een kampioensteam een fitheidspercentage van tussen de 85-95% had en Feyenoord op 88% zat.
Benieuwd of hij hier nog op terug gaat komen.
Heeft als enige niet met kramp op de grond gezeten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vent mag wel eens wat aan zijn conditie gaan doen.
Mario Been en kritisch op Feyenoord?!?!?!quote:
Zou Dennis te veel in zichzelf geloven?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mario Been te kritisch op Feyenoord
De Grote Leider Dennis duldt geen tegenspraak van de media.
Great News for Rotterdam: The ratings challenged Mario Been is CANCELLED. Congratulations to Feyenoord for finally having the courage to do what had to be done. Mario Been has ZERO talent, and worse ratings than even El Ahmadi, if that's possible. That leaves Krabbendam and Van Egmond, two total losers, on Fake News VI. Their ratings are also horrible. Do it VI!!!quote:
Na al die blessures van vorig jaar begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
Van Persie zat afgelopen persconferentie nog vol trots te vertellen dat een kampioensteam een fitheidspercentage van tussen de 85-95% had en Feyenoord op 88% zat.
Benieuwd of hij hier nog op terug gaat komen.
Lotomba speelde zijn beste wedstrijd in een Feyenoord-shirt in Portugal, daar hou ik mij maar aan vast.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sauer kan je rust geven maar bij Ueda is het nog maar de vraag hoe goed de vervanging is en bij Read ga je er sowieso op achteruit weer hele wedstrijd naar Nieuwkoop of Lotomba moeten aankijken geen zin in.
Dit is een grap toch?quote:
Dat is toch helemaal niet rullevant in deze? Dit is hoe dan ook een hele kleine beslissing van Te Kloese en/of Van Persie.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie weten dat Mario Been een volkomen geschifte totaaldebiel is die overal met problemen is vertrokken en dit puur uit rancune zegt omdat hij zelf het baantje van TD wilde overnemen bij Feyenoord?
De beste man was trouwens ook een zo'n beetje het grootste lek richting de media maar dat geheel ter zijde.
Die had inderdaad na deze dag, zich nooit meer in het openbaar moeten laten zien. Had al 15 jaar op #anoniem gemoeten. Oprotten met die flapdrol.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Mario Been die kritisch op Feyenoord is kan ik na 24 oktober 2010 niet heel serieus meer nemen.
Hier had je mogen ophouden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie weten dat Mario Been een volkomen geschifte totaaldebiel is
Ik houd me nog in joh, dit is zo tam als wat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hyperbolero gaat er nog overheen ook
Niemand deed dat, behalve Feyenoord zelf zo blijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Mario Been die kritisch op Feyenoord is kan ik na 24 oktober 2010 niet heel serieus meer nemen.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-dat-recht-heeft-hijquote:Dennis te Kloese weerspreekt dat Mario Been niet meer mee mag met Europese uitwedstrijden van Feyenoord omdat hij zich kritisch zou hebben uitgelaten over de club. Volgens de algemeen directeur ligt er een andere reden aan ten grondslag, maar die wordt door Feyenoord niet nader toegelicht.
Ueda kon zondag nog geen 10 meter meer sprinten, Read terug van een blessure, Sauer was al geblesseerd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Vast al besproken maar wat is dit voor een gekkigheid? Helemaal niet meenemen ook.
Alles op de eredivisiequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Vast al besproken maar wat is dit voor een gekkigheid? Helemaal niet meenemen ook.
We moeten kampioen worden en willen geen geblesseerde Ueda. Zo probeert men toestanden zoals die van vorig jaar voor te zijn. Als je niet van plan bent ze op te stellen, kun je ze net zo goed thuislaten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Dat is inderdaad een verklaring maar een Ueda of Read helemaal niet meenemen voelt toch vreemd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda kon zondag nog geen 10 meter meer sprinten, Read terug van een blessure, Sauer was al geblesseerd.
Klinkt best logisch allemaal.
Dat nou ook weer niet, gewoon spelers die nu nog geen dubbel programma aan kunnen of al wat hebben.quote:
Waarom zou je spelers meenemen waarvan je van te voren al weet dat ze redelijk uitgeput zijn en niet heel lang kunnen spelen, als je voldoende alternatieven hebt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een verklaring maar een Ueda of Read helemaal niet meenemen voelt toch vreemd.
Nieuwkoop
Altijd fijn om een Ueda later in te kunnen brengen, een speler in vorm als zijn aangetrokken concurrenten er niks van blijken te kunnen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je spelers meenemen waarvan je van te voren al weet dat ze redelijk uitgeput zijn en niet heel lang kunnen spelen, als je voldoende alternatieven hebt?
Dit is het hele punt van een brede selectie.
Ik zou toch liever 30 van de 90 minuten Read zien dan de hele wedstrijd Nieuwkoop en/of Lotomba.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je spelers meenemen waarvan je van te voren al weet dat ze redelijk uitgeput zijn en niet heel lang kunnen spelen, als je voldoende alternatieven hebt?
Dit is het hele punt van een brede selectie.
quote:Feyenoord reageerde desgevraagd via directeur Dennis te Kloese op de kwestie. „Ik vind het jammer uit de media te moeten vernemen dat Mario Been het ‘niet meereizen met de Business Club’ als een zogenaamde opdracht van mij persoonlijk of als ‘een opdracht van hogerop’ benoemt’’, zegt Te Kloese.
„Het feit dat hij zich in zijn rol als analyticus uitlaat over Feyenoord, over mij, of over genomen beslissingen is zijn goed recht en wordt volledig gerespecteerd. Dat recht heeft hij, net zoals het ons goed recht is om uit een lange lijst van oud spelers en trainers die, net als Mario, in meer of mindere mate een plek in de rijke historie van Feyenoord hebben afwisselend een selectie te mogen maken met betrekking tot uitnodigingen, reizen en verschillende evenementen.”
Zo’n Larin lijkt me eigenlijk een veel betere optie om in te kunnen brengen in de laatste 20 minutenquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Altijd fijn om een Ueda later in te kunnen brengen, een speler in vorm als zijn aangetrokken concurrenten er niks van blijken te kunnen.
Maar verder snap ik @:caland zijn post.
Hij kan gewoon via Feyenoord aan een kaart komen en het vliegtuig pakken maar is boos dat hij niet elk Europees reisje gratis mee mag dus.quote:
Een vierde/vijfde/zesde keeper die niet op de bank paste, en dus kritiek heeft op een van de beste 5 trainers én ontzettend warme, gedreven persoonlijkheid ArendGod. Heeft er vast niks mee te maken dat ie via een of ander trash TV showtje een tweede carrière probeert te lanceren. Pleurt lekker op kutventje.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De keeper die nu linksbuiten speelt bij Eindhoven heeft geen hoge pet op van Arne Slot als mens.
[..]![]()
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:41 schreef Caland het volgende:
Ueda, Read en Sauer niet mee naar Portugal. Krijgen rust.
Lotomba, Hwang en Borges zijn er wel weer bij. Gaan we eindelijk eens die Deen aan het werk zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |