Mario Been en kritisch op Feyenoord?!?!?!quote:
Zou Dennis te veel in zichzelf geloven?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mario Been te kritisch op Feyenoord
De Grote Leider Dennis duldt geen tegenspraak van de media.
Great News for Rotterdam: The ratings challenged Mario Been is CANCELLED. Congratulations to Feyenoord for finally having the courage to do what had to be done. Mario Been has ZERO talent, and worse ratings than even El Ahmadi, if that's possible. That leaves Krabbendam and Van Egmond, two total losers, on Fake News VI. Their ratings are also horrible. Do it VI!!!quote:
Na al die blessures van vorig jaar begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
Van Persie zat afgelopen persconferentie nog vol trots te vertellen dat een kampioensteam een fitheidspercentage van tussen de 85-95% had en Feyenoord op 88% zat.
Benieuwd of hij hier nog op terug gaat komen.
Lotomba speelde zijn beste wedstrijd in een Feyenoord-shirt in Portugal, daar hou ik mij maar aan vast.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sauer kan je rust geven maar bij Ueda is het nog maar de vraag hoe goed de vervanging is en bij Read ga je er sowieso op achteruit weer hele wedstrijd naar Nieuwkoop of Lotomba moeten aankijken geen zin in.
Dit is een grap toch?quote:
Dat is toch helemaal niet rullevant in deze? Dit is hoe dan ook een hele kleine beslissing van Te Kloese en/of Van Persie.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie weten dat Mario Been een volkomen geschifte totaaldebiel is die overal met problemen is vertrokken en dit puur uit rancune zegt omdat hij zelf het baantje van TD wilde overnemen bij Feyenoord?
De beste man was trouwens ook een zo'n beetje het grootste lek richting de media maar dat geheel ter zijde.
Die had inderdaad na deze dag, zich nooit meer in het openbaar moeten laten zien. Had al 15 jaar op #anoniem gemoeten. Oprotten met die flapdrol.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Mario Been die kritisch op Feyenoord is kan ik na 24 oktober 2010 niet heel serieus meer nemen.
Hier had je mogen ophouden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie weten dat Mario Been een volkomen geschifte totaaldebiel is
Ik houd me nog in joh, dit is zo tam als wat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hyperbolero gaat er nog overheen ook
Niemand deed dat, behalve Feyenoord zelf zo blijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Mario Been die kritisch op Feyenoord is kan ik na 24 oktober 2010 niet heel serieus meer nemen.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-dat-recht-heeft-hijquote:Dennis te Kloese weerspreekt dat Mario Been niet meer mee mag met Europese uitwedstrijden van Feyenoord omdat hij zich kritisch zou hebben uitgelaten over de club. Volgens de algemeen directeur ligt er een andere reden aan ten grondslag, maar die wordt door Feyenoord niet nader toegelicht.
Ueda kon zondag nog geen 10 meter meer sprinten, Read terug van een blessure, Sauer was al geblesseerd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Vast al besproken maar wat is dit voor een gekkigheid? Helemaal niet meenemen ook.
Alles op de eredivisiequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Vast al besproken maar wat is dit voor een gekkigheid? Helemaal niet meenemen ook.
We moeten kampioen worden en willen geen geblesseerde Ueda. Zo probeert men toestanden zoals die van vorig jaar voor te zijn. Als je niet van plan bent ze op te stellen, kun je ze net zo goed thuislaten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |