Vorige jaren gingen geblesseerde spelers juist wel mee voor het teamgevoel, nu laten ze fitte spelers thuisquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:41 schreef Caland het volgende:
Ueda, Read en Sauer niet mee naar Portugal. Krijgen rust.
Lotomba, Hwang en Borges zijn er wel weer bij. Gaan we eindelijk eens die Deen aan het werk zien.
Blij dat Van Persie geen huddle-achtige trainer isquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorige jaren gingen geblesseerde spelers juist wel mee voor het teamgevoel, nu laten ze fitte spelers thuis
Vent mag wel eens wat aan zijn conditie gaan doen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:47 schreef hhh38 het volgende:
Ueda rust geven lijkt me overigens verstandig, die was niets meer waard het laatste half uur zondag
Ik denk dat Europees gewoon als minder interessant wordt gezien.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorige jaren gingen geblesseerde spelers juist wel mee voor het teamgevoel, nu laten ze fitte spelers thuis
Ik heb het ook over het #MakingMemories tijdperk (om niet weer de naam van een zekere trainer te moeten noemen)quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Blij dat Van Persie geen huddle-achtige trainer is
Er zijn op dit moment maar 3 spelers daadwerkelijk geblesseerd, dus die 85-95% halen we wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
Van Persie zat afgelopen persconferentie nog vol trots te vertellen dat een kampioensteam een fitheidspercentage van tussen de 85-95% had en Feyenoord op 88% zat.
Benieuwd of hij hier nog op terug gaat komen.
Heeft als enige niet met kramp op de grond gezeten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vent mag wel eens wat aan zijn conditie gaan doen.
Mario Been en kritisch op Feyenoord?!?!?!quote:
Zou Dennis te veel in zichzelf geloven?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mario Been te kritisch op Feyenoord
De Grote Leider Dennis duldt geen tegenspraak van de media.
Great News for Rotterdam: The ratings challenged Mario Been is CANCELLED. Congratulations to Feyenoord for finally having the courage to do what had to be done. Mario Been has ZERO talent, and worse ratings than even El Ahmadi, if that's possible. That leaves Krabbendam and Van Egmond, two total losers, on Fake News VI. Their ratings are also horrible. Do it VI!!!quote:
Na al die blessures van vorig jaar begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
Van Persie zat afgelopen persconferentie nog vol trots te vertellen dat een kampioensteam een fitheidspercentage van tussen de 85-95% had en Feyenoord op 88% zat.
Benieuwd of hij hier nog op terug gaat komen.
Lotomba speelde zijn beste wedstrijd in een Feyenoord-shirt in Portugal, daar hou ik mij maar aan vast.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sauer kan je rust geven maar bij Ueda is het nog maar de vraag hoe goed de vervanging is en bij Read ga je er sowieso op achteruit weer hele wedstrijd naar Nieuwkoop of Lotomba moeten aankijken geen zin in.
Dit is een grap toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |