Dat is volledig afhankelijk ook van de wedstrijd natuurlijk. Überhaupt geen gekke keuze dit met de toch brede selectie die we hebben. Als je dan toch al 3 smaken op al die posities hebt kan je daar best wel eens een beetje rouleren als ze wellicht tegen het rode aanzitten, zeker na vorig seizoen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou toch liever 30 van de 90 minuten Read zien dan de hele wedstrijd Nieuwkoop en/of Lotomba.
Maar als Head of Medical and Performance zegt dat het echt onverstandig is houdt het op.
Was wel een belofte als speler, was zo'n jeugd wk met van basten toen, daar was hij wel goed, het is er alleen nooit echt uitgekomen.quote:
Nee, hoor. Maar ik ben sowieso niet zo iemand die eigen Feyenoorders gaat haten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dan ben ik maar de enige hier die Mario wel een topgozer vindt.
Dat hij überhaupt nog het woord Feyenoord in z’n mond durft te nemen zegt wel genoeg over de plaat voor z’n kop. Wat een engnek.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan gewoon via Feyenoord aan een kaart komen en het vliegtuig pakken maar is boos dat hij niet elk Europees reisje gratis mee mag dus.
MarioGod
Ach Gurney.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mario Been te kritisch op Feyenoord
De Grote Leider Dennis duldt geen tegenspraak van de media.
Sindsdien wel een goede Feyenoord ambassadeur geweest in de rol van "onafhankelijke" analistquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:16 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat hij überhaupt nog het woord Feyenoord in z’n mond durft te nemen zegt wel genoeg over de plaat voor z’n kop. Wat een engnek.
Volgens Robin is dit nu 90% vriend.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
Van Persie zat afgelopen persconferentie nog vol trots te vertellen dat een kampioensteam een fitheidspercentage van tussen de 85-95% had en Feyenoord op 88% zat.
Benieuwd of hij hier nog op terug gaat komen.
Op naar de Coolsingel!quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens Robin is dit nu 90% vriend.
We kunnen dus keuzes maken in onze zeer brede selectie om iedereen TOPfit te houden.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:14 schreef Haringkop2 het volgende:
Borges en Tengstedt gaan schroeien morgen. RVP die bewust wacht tot een wedstrijd in Portugal, wat een masterclass.
Mooi gevonden!quote:Op woensdag 24 september 2025 07:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
BEUL VAN BRAGA!
Bij Europese uitwedstrijden vind ik ons per definitie altijd de underdog, maar dat zal wel een persoonlijk trauma zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:28 schreef Elan het volgende:
We zijn lichtelijk de underdog tegen de nummer 7 van Portugal volgens de bookmakers.
Kan alle kanten op. Ik heb er eigenlijk wel zin in om ze te zien in een wedstrijd voor het echiequote:Op dinsdag 23 september 2025 22:14 schreef Haringkop2 het volgende:
Borges en Tengstedt gaan schroeien morgen. RVP die bewust wacht tot een wedstrijd in Portugal, wat een masterclass.
Ik hoop dat ze allebei twee keer scoren en dat er allemaal users zeggen ‘Gurney had deze twee al afgeschreven’quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:14 schreef Haringkop2 het volgende:
Wat vet.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Fonteinen slopen zit er niet meer in.
Ik ook. Misschien gaan we vanavond zien wie de vervanger van Ahmedhodzic gaat zijn. Niet ondenkbaar dat die even wat minuten naast Watanabe mag maken.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rustig, ik ben zenuwachtiger voor Groningen-uit zondag!
Ik vind het jammer dat de Europa League niet serieus wordt genomen door jou en Van Persiequote:Op woensdag 24 september 2025 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rustig, ik ben zenuwachtiger voor Groningen-uit zondag!
Vooral balen dat ik niet in Portugal zit, verder wordt het een zorgeloze avondquote:
Neuh, dan had ie 11 andere spelers laten spelen.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de Europa League niet serieus wordt genomen door jou en Van Persie
Ik was niet helemaal serieusquote:Op woensdag 24 september 2025 17:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Neuh, dan had ie 11 andere spelers laten spelen.
Puntverlies is hier een stuk minder schadelijkquote:Op woensdag 24 september 2025 17:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de Europa League niet serieus wordt genomen door jou en Van Persie
De vorige keer dat we Europa League speelden en om het kampioenschap streden lukte het prima om dat te balanceren!quote:Op woensdag 24 september 2025 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Puntverlies is hier een stuk minder schadelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval blij dat het "we hebben ze nog niet fatsoenlijk kunnen beoordelen" argument straks niet meer opgaat.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:36 schreef fetX het volgende:
Als we deels het niveau kunnen doortrekken van afgelopen weekend mag dit geen probleem zijn. Hopelijk gaat Borges schroeien of doet hij in ieder geval leuke dingen.
Hoop ik natuurlijk ook van Tengstedt, maar daar heb ik wel wat minder vertrouwen in.
De Rots van Rioquote:Op woensdag 24 september 2025 18:34 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als dit maar geen voorbode is van het verdedigende niveau vanavond.
Benieuwd of iedereen ook zo opportunistisch is dat als we 0-2 winnen ze gelijk de beste spelers zijn die Kloese ooit gehaald heeft en dat ze het Nederlandse transferrecord ooit gaan verbreken, want dat is het niveau hier ongeveer wel geweest.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In ieder geval blij dat het "we hebben ze nog niet fatsoenlijk kunnen beoordelen" argument straks niet meer opgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |