abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218844346
quote:
Leuk, die hebben we in juni dus weer terug.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator maandag 22 september 2025 @ 17:06:32 #152
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218844406
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 15:23 schreef bbuddybb het volgende:
Wat zijn de stukken van @:mkrabby toch van een bedroevend niveau zeg. :{

Een combinatie van wat statistieken die grotendeels gratis beschikbaar zijn online (xG voor en tegen, balveroveringen) en wat quootjes uit de persconferentie die in zijn geheel terug te zien is op youtube.
What can change the nature of a man?
pi_218844408
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Bijlow zit al weken op de bank dus die kan gewoon keepen als het moet.
Fit, niet wedstrijdfit. Ofzo.

Kloesoe een paar dagen geleden:

quote:
Justin Bijlow begon het seizoen als eerste doelman bij Feyenoord, maar de teller staat op heden nog op nul wedstrijden. De voormalig Oranje-international beschikt tevens over een aflopend contract in De Kuip, waardoor de situatie van Bijlow behoorlijk twijfelachtig is. In gesprek met ESPN sprak Dennis te Kloese zich uit over de situatie van de doelman.

Een kind van de club, zo mag Bijlow wel omschreven worden. De 27-jarige Rotterdammers begon als kleine jongen bij de amateurs van SC Feyenoord en maakte in 2006 de overstap naar de jeugdacademie van Feyenoord. Inmiddels twintig jaar later lijkt Bijlow dan toch echt in aanmerking te komen voor een vertrek. Het contract van de doelman loopt namelijk in de zomer van 2026 af.

Volgens Te Kloese is er nog geen besluit genomen over het contract van Bijlow: “De communicatie loopt goed, hij moet fit worden en wij zullen daar in de loop van het jaar een goede beslissing over nemen.''
quote:
De breedte is over het algemeen gewoon prima. Elke positie meer dan dubbel bezet.
Ik begon aan een serieuze reactie. Toen bedacht ik me dat dit een @DombohetOlifantje1 -post is
pi_218844425
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 17:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Fit, niet wedstrijdfit. Ofzo.

Kloesoe een paar dagen geleden:
[..]
[..]
Ik begon aan een serieuze reactie. Toen bedacht ik me dat dit een @:DombohetOlifantje1 -post is
Hij zit op de bank dus als hij moet keepen kan hij gewoon keepen. Ik heb heel dat wedstrijdfit niet in de mond genomen, dat maak jij ervan.

Dat hij 3 wedstrijden later geblesseerd is, is dan weer een bekend verhaal.
pi_218844427
Maar om het topic toch nog een positieve wending te geven: kunnen we even allemaal bevestigen dat Valente voor het eind van het seizoen bij Oranje loopt, volgend seizoen aanvoerder is, en over 2-3 jaar voor 30+ miljoen naar een mooie club gaat?

POLL
pi_218844443
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hij zit op de bank dus als hij moet keepen kan hij gewoon keepen. Ik heb heel dat wedstrijdfit niet in de mond genomen, dat maak jij ervan.

Dat hij 3 wedstrijden later geblesseerd is, is dan weer een bekend verhaal.
Hij zit op de bank, dus hij kan invallen. Dat is in zijn geval natuurlijk heel iets anders dan dat hij daadwerkelijk 270 minuten per week kan spelen.

En aangezien mijn initiële post ging over wedstrijdfit raken ben je weer een totaaldebiel.
pi_218844451
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 17:14 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Hij zit op de bank, dus hij kan invallen. Dat is in zijn geval natuurlijk heel iets anders dan dat hij daadwerkelijk 270 minuten per week kan spelen.

En aangezien mijn initiële post ging over wedstrijdfit raken ben je weer een totaaldebiel.
Dan heb ik nieuws voor je, Bijlow zal dan nooit wedstrijdfit worden.

Verder ben jij geen lieve jongen. :)
  maandag 22 september 2025 @ 17:22:17 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218844495
Een keeper die wedstrijdfit moet worden.

Zelden grotere onzin gelezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218844767
Als hij nooit wedstrijden speelt zal hij ook nooit (wedstrijd)fit worden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218844984
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien is het codetaal voor 'lichamelijk wrak dat nooit 90 minuten zal kunnen spelen'
pi_218845005
Stengsklok overtreden. @Coco
pi_218845220
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook binnen Feyenoord weet men inmiddels wel dat Bijlow zwaar ongeschikt is voor het profvoetbal. Die gast kan zijn wedstrijdjes keepen als het nodig is en dan is het puur een kwestie van hart vasthouden.
pi_218845859
Nu basisdebuut Igor bij Marseille. :)
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 september 2025 @ 22:48:25 #164
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218847438
quote:
In de uitzending was Bernard Schuiteman te gast, de huidige technisch directeur van RKC Waalwijk en voormalig scout van Feyenoord. Hij was uitgesproken over de dubbelfunctie van Te Kloese. "Ik denk niet dat dat kan bij zo'n grote club. Het is zo'n breed spectrum, dat is niet te doen. Of je moet heel veel delegeren en zelf alleen de grote lijnen bewaken, maar ook dat is in de praktijk moeilijk."

Schuiteman vindt het vooral merkwaardig omdat Feyenoord met Mark Ruijl, momenteel technisch manager, al een zeer geschikte technisch directeur in huis heeft. "Ik ken hem goed en hij is het grootste talent van Nederland", verzekerde hij. "Schuif hem gewoon door, dan ben je klaar. Ik ken hem van de KNVB-opleiding. Als hij zei op de cursus, wisten de andere mensen dat ze even stil moesten zijn. Hij weet precies wanneer je gas moet geven en wanneer je tijd moet besparen. Wanneer je iemand verrot moet schelden en wanneer je iemand juist moet paaien. Hij is een heel groot talent, dat moeten we koesteren."
Aldus Schuiteman die scout was tot begin april 2024. Ben het hier wel mee eens. Blijft gek dat te Kloese die dubbelfunctie doet.
Makkelijk eerste
  maandag 22 september 2025 @ 22:50:02 #165
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218847453
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Aldus Schuiteman die scout was tot begin april 2024. Ben het hier wel mee eens. Blijft gek dat te Kloese die dubbelfunctie doet.
De oplossing is erg makkelijk inderdaad. Te Kloese is helaas te ijdel om die positie volledig af te staan.
pi_218847517
Jullie weten dat Bernard Schuiteman een volkomen geschifte totaaldebiel is die overal met problemen is vertrokken en dit puur uit rancune zegt omdat hij zelf het baantje van TD wilde overnemen bij Feyenoord?

De beste man was trouwens ook een zo'n beetje het grootste lek richting de media maar dat geheel ter zijde.
  maandag 22 september 2025 @ 23:09:10 #167
262211 hhh38
pi_218847593
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2025 22:59 schreef Pistolero het volgende:
Jullie weten dat Bernard Schuiteman een volkomen geschifte totaaldebiel is die overal met problemen is vertrokken en dit puur uit rancune zegt omdat hij zelf het baantje van TD wilde overnemen bij Feyenoord?

De beste man was trouwens ook een zo'n beetje het grootste lek richting de media maar dat geheel ter zijde.
Ook een "geschifte totaaldebiel" (lol) kan wel eens gelijk hebben.
  dinsdag 23 september 2025 @ 10:23:06 #168
474254 GurneyIsBestOke
pi_218849346
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ook een "geschifte totaaldebiel" (lol) kan wel eens gelijk hebben.
Deze kwaadaardige volkomen geschifte totaaldebiel die alles wat goed is vernietigt, alles wat fout is prachtig vindt, overal dood en verderf zaait en zijn eerstgeborene aan de duivel zou offeren heeft zeker een prima punt.
Makkelijk eerste
  dinsdag 23 september 2025 @ 10:25:53 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218849355
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet rancuneus overkomen, ook omdat hij eigenlijk gewoon zegt dat we met Ruijl goud in handen hebben.

Tevens kan je geen geschifte totaaldebiel zijn als je GernotGOD hebt ontdekt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218849362
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2025 22:59 schreef Pistolero het volgende:

Jij weet dat Bernard Schuiteman één van de allerbeste scouts was die Feyenoord in dienst had?

Hij is degene die Hancko heeft voorgedragen. Nog een aantal uitzonderlijk goede aankopen maar dan moet ik zijn interview nog 'ns terugkijken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 23 september 2025 @ 11:37:21 #171
474254 GurneyIsBestOke
pi_218849787
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 22:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
De oplossing is erg makkelijk inderdaad. Te Kloese is helaas te ijdel om die positie volledig af te staan.
Ik denk ook dat te Kloese niet volledig zuiver is en daarom graag die controle houdt.
Makkelijk eerste
  dinsdag 23 september 2025 @ 11:41:42 #172
262211 hhh38
pi_218849826
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik denk ook dat te Kloese niet volledig zuiver is en daarom graag die controle houdt.
Oke ZKA
  dinsdag 23 september 2025 @ 11:58:27 #173
474254 GurneyIsBestOke
pi_218849950
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2025 11:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Oke ZKA
Het zal geen heel criminelencomplot zijn wat ZKA soms suggereert maar zowel hoe Arnesen werd weggewerkt als hoe bepaalde transfers zijn doorgedrukt is natuurlijk niet helemaal zuivere koffie geweest. Directeur vindt het moeilijk om macht af te staan omdat hij dan niet meer eerste zeggenschap heeft om eigen connecties als eerste te suggereren, what else is new.
Makkelijk eerste
  dinsdag 23 september 2025 @ 12:03:08 #174
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218849993
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Jij weet dat Bernard Schuiteman één van de allerbeste scouts was die Feyenoord in dienst had?

Hij is degene die Hancko heeft voorgedragen. Nog een aantal uitzonderlijk goede aankopen maar dan moet ik zijn interview nog 'ns terugkijken.
quote:
"Het is vaak zo dat het over een speler gaat en dat dan wordt genoemd wie hem heeft ontdekt, maar zo gaat het niet", begint Schuiteman. "Je werkt natuurlijk in een team. Het is alleen wel zo dat dit in Praag is en ik woon zelf in Oostenrijk in het noorden, dus ik zit daar het meest en heb hem wel het vaakst gezien."
  dinsdag 23 september 2025 @ 12:04:46 #175
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218850009
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het zal geen heel criminelencomplot zijn wat ZKA soms suggereert maar zowel hoe Arnesen werd weggewerkt als hoe bepaalde transfers zijn doorgedrukt is natuurlijk niet helemaal zuivere koffie geweest. Directeur vindt het moeilijk om macht af te staan omdat hij dan niet meer eerste zeggenschap heeft om eigen connecties als eerste te suggereren, what else is new.
Beetje zoals met het MANDAAT van de zoon van Arnesen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')