abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218824342
twitter

twitter

Morgen is het zover, dan staat de demonstratie van Els_Rechts op het program te Den Haag. Jullie kennen Els wellicht wel in de hoedanigheid van groupie van Geert Wilders en een mentaal ietwat instabiel meisje die op X vaak nogal hoog in haar emotie zit

Het is een demonstratie voor Nederland en eigenlijk tegen alles wat niet Nederlands is (vrij in te vullen)

twitter

Het programma

Naast de standaard demonstratiewappies hebben ook al diverse hooligangroeperingen toegezegd te komen, spektakel gegarandeerd dus :)

Volg het hier.
pi_218824351
Was Max de Fakkel man er trouwens?
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_218824358
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Geert, Caroline en Joost. Zal wel weer met de mantel der liefde bedekt worden.
twitter

twitter

Screenshot van Geert, want hij heeft me geblokkeerd :@
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218824359
Samenvatting:

Rechts meisje organiseert rechts protestfeestje -> voetbalhooligans delen het sentiment en nodigen zichzelf uit -> rechtse politici pikte dit tijdig op en besloten niet te komen -> hooligans deden inderdaad hooligan-dingen -> superslimmelinksmensen gaan de rest van de dag inkoppertjes koppen over domme hooligans.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218824364
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 15:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ach ach, wat triest weer. Keihard bestraffen dit soort kansloos vandalisme.

En het zijn blijkbaar Feyenoord-fans (of antisemieten) gezien wat ze roepen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218824367
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:42 schreef Akathisia het volgende:
Samenvatting:

Rechts meisje organiseert rechts protestfeestje -> voetbalhooligans delen het sentiment en nodigen zichzelf uit -> rechtse politici pikte dit tijdig op en besloten niet te komen -> hooligans deden inderdaad hooligan-dingen -> superslimmelinksmensen gaan de rest van de dag inkoppertjes koppen over domme hooligans.
Het wordt ook tijd om voetbalhooligans veel harder aan te pakken, veel te vaak zijn daar ongeregeldheden mee. Wat die hier überhaupt komen doen blijft onduidelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218824370
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:44:34 #8
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218824371
quote:
Samenvatting:

Oja, als antifa loopt te rellen is heel links en zijn moeder de dader maar als extreemrechts een wittepuntmutsfeestje heeft gaat het om ‘voetbalhooligans’

:')
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:44:42 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218824372
Recapje
twitter

twitter

twitter

twitter
pi_218824373
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het wordt ook tijd om voetbalhooligans veel harder aan te pakken, veel te vaak zijn daar ongeregeldheden mee. Wat die hier überhaupt komen doen blijft onduidelijk.
Ja, maar zoals ik al eerder zei vind ik dit dan wel minder triest dan rellen om voetbal.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218824378
quote:
Samenvatting:

Voetbalhooligans zijn om één of andere reden ook vaak (extreem)rechts en hebben ook stemrecht.

Kunnen ze hun hobbies en interessess mooi combineren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:45:32 #12
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218824380
quote:
Samenvatting:

pi_218824383
quote:

[..]
De gemiddelde hooligan hang dit soort gedachtegoed gewoon aan.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_218824386
quote:
Samenvatting:

Ik waardeer het dat Geertje zich duidelijk uitlaat.
pi_218824392
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:44 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oja, als antifa loopt te rellen is heel links en zijn moeder de dader maar als extreemrechts een wittepuntmutsfeestje heeft gaat het om ‘voetbalhooligans’

Klopt. Daartoe helpt het wel dat veel van de aanwezigen benadrukte hooligan te zijn.
pi_218824396
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Inderdaad, Feyenoord fans zijn beter te herkennen aan het Hamas liedje.
Lang niet meer gehoord eigenlijk die banger.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218824398
Verbaas me altijd dat ze nog ME-ers kunnen vinden, je mag met je knuppeltje een massa bakstenen en palen gooiende idioten van je af zien te houden, wat Badr wannabe's die naar je trappen. Waterkanon dat mensen slechts nat sproeit. Schiet gewoon desnoods met rubberen kogels als mensen zich zo gedragen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:47:58 #18
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218824402
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Hoezo was het hiervoor dan geen criminele actie volgens jou?
Oh dat was het ook wel hoor, maar op zn minst vreedzaam.

Deze teringdomme racisten bezorgde burgers gooien met stenen en vuurwerk naar de politie.

Dat is wel even een verschilletje in strafmaat neem ik aan. Al zagen we dat dat tegenviel bij rellen met een tractor.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:48:01 #19
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218824403
twitter

Leuke trouwdagje
pi_218824406
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Verbaas me altijd dat ze nog ME-ers kunnen vinden, je mag met je knuppeltje een massa bakstenen en palen gooiende idioten van je af zien te houden, wat Badr wannabe's die naar je trappen. Waterkanon dat mensen slechts nat sproeit. Schiet gewoon desnoods met rubberen kogels als mensen zich zo gedragen.
Veel doen dat juist vrijwillig. Snap dat ook wel als je daar een beetje op kickt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:48:43 #21
403820 Aberkullie
pi_218824407
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:46 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Klopt. Daartoe helpt het wel dat veel van de aanwezigen benadrukte hooligan te zijn.
Volgende keer als de UvA gesloopt wordt moeten ze ook maar roepen dat ze hooligan zijn, zal jou weer een hoop selectieve verontwaardiging schelen.
pi_218824409
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Die hooligangroeperingen zijn van oudsher en helemaal de laatste jaren sterk naar domrechts aan het buigen, dat los willen koppelen aan politieke voorkeur zou ook nogal raar zijn

Wel bijzonder dat er zoveel clubs rondliepen en er vooralsnog geen onderling gezeik is uitgebroken, that’s a first.
Wat dat betreft wel interessant;

Het handgemeen ontstond nadat twee Palestijnse vlaggen waren ontdekt. Die werden getoond door een groepje supporters van vermoedelijk Marokkaanse komaf. Ook zij zaten op de F-side en behoren tot de harde kern. Toen duidelijk werd dat er Palestijnse vlaggen te zien waren, spraken andere hooligans hen erop aan. Er volgende uiteindelijk een kort gevecht.

Supportersgroep Ultras schrijft er het volgende over op Instagram: ‘Het is een flinke puinhoop op de F-Side. Een deel van de harde kern van Ajax kwam met Palestina vlaggen de tribune op. Er volgde een tweestrijd tussen voor- en tegenstanders. Uiteindelijk heeft Ultras Amsterdam het stadion verlaten en alle sfeeraftikelen meegenomen’. Op de post volgden 333 reacties van voornamelijk fans die boos zijn op de dragers van de Palestijnse vlaggen.

https://jonet.nl/ajax-fan(...)johan-cruijff-arena/
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:49:04 #23
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218824414
quote:
Samenvatting:

Ja alleen superslimme linksmensen vinden hier iets van, superslimme rechtsen en centrumpartijen, middelmatige rechtsen en centrumpartijen en suboptimaal begaafde rechtsen en centrumpartijen zijn heel stil, nou goed.

Net zoals de uitwassen van de Palestina-demonstraties de PVV een hoop stemmen heeft opgeleverd zou dit hen een bult stemmen kunnen kosten.

Open deur for you special price because you are my friend.
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:49:06 #24
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218824416
twitter

Politie in actie
pi_218824418
twitter

hek van binnenhof slopen
pi_218824420
quote:

[..]
Vervelend voor je, maar je kan hun politieke voorkeur niet loskoppelen van de reden dat ze nou net bij dit evenement langskomen.
Цой жив
pi_218824422
quote:
Het is friet!
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:49:39 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218824423
quote:
Samenvatting:

Was het niet antifa dan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218824427
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:48 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Volgende keer als de UvA gesloopt wordt moeten ze ook maar roepen dat ze hooligan zijn, zal jou weer een hoop selectieve verontwaardiging schelen.
Nah, UvA heeft haar eigen dwazen geschapen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:50:35 #30
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218824429
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:48 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Leuke trouwdagje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218824431
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:00 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Tuurlijk maar dan nog is het aan de politiek om de verbinding te zoeken, met elkaar in de kamer en met de burger. En dat is er nu precies wat er nauwelijks gebeurd.
Het is in een democratie eerst en vooral aan de kiezer. Door heel massaal op een stel incapabele populisten te stemmen creëer je bepaald geen mandaat voor fatsoenlijke politieke besluitvorming.
blablablabla
pi_218824432
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:48 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wat dat betreft wel interessant;

Het handgemeen ontstond nadat twee Palestijnse vlaggen waren ontdekt. Die werden getoond door een groepje supporters van vermoedelijk Marokkaanse komaf. Ook zij zaten op de F-side en behoren tot de harde kern. Toen duidelijk werd dat er Palestijnse vlaggen te zien waren, spraken andere hooligans hen erop aan. Er volgende uiteindelijk een kort gevecht.

Supportersgroep Ultras schrijft er het volgende over op Instagram: ‘Het is een flinke puinhoop op de F-Side. Een deel van de harde kern van Ajax kwam met Palestina vlaggen de tribune op. Er volgde een tweestrijd tussen voor- en tegenstanders. Uiteindelijk heeft Ultras Amsterdam het stadion verlaten en alle sfeeraftikelen meegenomen’. Op de post volgden 333 reacties van voornamelijk fans die boos zijn op de dragers van de Palestijnse vlaggen.

https://jonet.nl/ajax-fan(...)johan-cruijff-arena/
Niet echt, de regel op de F-side tegenwoordig is gewoon geen politieke uitingen, in dit geval zowel geen Israelische vlaggen als Palestijnse.
pi_218824433
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Het is friet!
pi_218824434
Anti-antifa moet worden verboden
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:51:32 #35
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218824438
Ik lees dat de schuld van de politie was, als die er niet bij waren geweest was het nooit uit de hand gelopen!
pi_218824440
quote:

[..]
Die hooligangroeperingen zijn van oudsher en helemaal de laatste jaren sterk naar domrechts aan het buigen, dat los willen koppelen aan politieke voorkeur zou ook nogal raar zijn

Wel bijzonder dat er zoveel clubs rondliepen en er vooralsnog geen onderling gezeik is uitgebroken, that’s a first.
Heb je niet juist voetbalclubs die of sterk links of sterk rechts?

Wellicht dat dit in Nederland anders werkt, maar in het buitenland zie je dit wel vaak.
pi_218824441
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Veel doen dat juist vrijwillig. Snap dat ook wel als je daar een beetje op kickt.
Als je ze echt mocht aanpakken zou ik dat wel snappen. Nu mag je alleen de-escalerend als 'schietschijf' functioneren. Oke, af en toe een tikje uitdelen aan een scheenbeen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:52:02 #38
403820 Aberkullie
pi_218824444
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:49 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Politie in actie
Het zijn ook altijd weer de usual suspects he.
pi_218824447
Waar staat het clubhuis van de ADO harde kern tegenwoordig? Dat mogen ze ook wel in de gaten houden.
pi_218824448
Hm, om er nog maar een whataboutism te gebruiken: Blijkbaar is het zelfkritische en zelfreinigende vermogen net zo afwezig bij " de rechten" als ze vaak verwijten bij " de moslims" en "de linksen".
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:52:40 #41
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218824452
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:48 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Leuke trouwdagje
"Mooiste dag van ons leven!"

Nee geintje, ik hoop dat het voor hen verder leuk is gebleven. Je zult toch hebben dat je hele bruiloft naar de kloten geholpen wordt door een stel rellende idoten...
  Moderator zaterdag 20 september 2025 @ 16:52:42 #42
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218824453
Ik lach me echt een kriek om dit hele circus.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218824455
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
Anti-antifa moet worden verboden
Zowel rechts als links aanmerken als terroristische organisatie!
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:53:04 #44
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218824456
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is in een democratie eerst en vooral aan de kiezer. Door heel massaal op een stel incapabele populisten te stemmen creëer je bepaald geen mandaat voor fatsoenlijke politieke besluitvorming.
Henri Bontebal is de Arne Slot van politiek Den Haag. @Pisces29
pi_218824458
quote:
at los willen koppelen aan politieke voorkeur zou ook nogal raar zijn
Loskoppelen van, me dunkt? Maar dat poog ik niet imo; ik geef aan dat ze het sentiment delen immers.
Wat wel duidelijk is, is waar deze lui van gemaakt zijn - en in de regel op uit zijn. Ze bestaan, dan wisten we allang; er is vandaag niets nieuws ontdekt, of om over te vallen.
pi_218824461
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, om er nog maar een whataboutism te gebruiken: Blijkbaar is het zelfkritische en zelfreinigende vermogen net zo afwezig bij " de rechten" als ze vaak verwijten bij " de moslims" en "de linksen".
Ik zie anders iedereen op rechts deze idioten veroordelen.
pi_218824467
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Heb je niet juist voetbalclubs die of sterk links of sterk rechts?

Wellicht dat dit in Nederland anders werkt, maar in het buitenland zie je dit wel vaak.
Volgens mij zijn er in Nederland geen linkse hooligangroeperingen, dat is eigenlijk allemaal vrij rechts. Zelfs de Marokkanen die er ook tussen lopen weet ik uit ervaring _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218824470
quote:

[..]
Voetbalhooligans zijn vaak per definitie uitschot. Van studenten en professoren aan universiteiten verwacht men beter.
pi_218824477
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:44 schreef Momo het volgende:
Recapje
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Nou vind ik Geert een enorme lul en hij doet zijn best om dit soort dom volk op te jutten, maar lachend sieg heil roepen in groepsverband zie ik hem niet zo snel achter staan.
pi_218824481
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar kunnen we dit niet gewoon omdraaien? Juist door bestuurlijke fouten van de overheid wordt het volk ontevreden waarmee nog incapabelere populisten een stem kunnen krijgen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:56:00 #51
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218824485
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nou vind ik Geert een enorme lul en hij doet zijn best om dit soort dom volk op te jutten, maar lachend sieg heil roepen in groepsverband zie ik hem niet zo snel achter staan.
Geert heeft het ook veroordeeld, net als Caroline en Dilan.
pi_218824488
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Bij een rel aanwezig zijn geeft een kick. Als je dan ook nog eens straffeloos mag rammen dan zijn daar best mensen voor te vinden.
pi_218824489
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:52 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Het zijn ook altijd weer de usual suspects he.
Anno 2025 zijn dit niet de usual suspects, deze beelden zijn zelfs vrij uniek. Statistisch gezien zijn het tegenwoordig namelijk vooral jongeren met bontkraag en een broccolikapsel die Nederlands spreken vermengd met Arabisch of Turks of andere niet-Westerse talen.
pi_218824492
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zeker niet gezien de tint van de oproerkraai :D.
pi_218824493
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Bij een rel aanwezig zijn geeft een kick. Als je dan ook nog eens straffeloos mag rammen dan zijn daar best mensen voor te vinden.
Waarschijnlijk andere hooligans, staan morgen weer lekker naast elkaar op de tribune.
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:56:54 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218824495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Wanneer komt de motie om er een terreurorganisatie van te maken?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218824496
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie anders iedereen op rechts deze idioten veroordelen.
Het is een begin, inderdaad!
pi_218824499
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:53 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Henri Bontebal is de Arne Slot van politiek Den Haag. @:pisces29
Hij is net zo goed een gluiperd maar heb wel behoefte aan een partij die vanuit het midden opereert.

Jarenlang VVD heeft ook niet geresulteerd in minder asielzoekers en problemen. 2 jaar lang PVV op die positie ook niet.

Die polarisatie die nu aan de gang is gaan we echt niet beter van worden. Een soort tweede Amerika met al die overdreven sentimenten aan extremisme aan beide kanten van het spectrum.
blablablabla
pi_218824501
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Letterlijk iedereen veroordeeld dit, maar goed. Rechts deinst er niet voor terug tuig uit hun eigen contreien hard te veroordelen.
pi_218824503
quote:

[..]
Benieuwd of Geert er nu ook dagenlang over doorgaat en kamervragen gaat stellen, zoals wanneer de daders een wat ander kleurtje hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218824505
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:53 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Henri Bontebal is de Arne Slot van politiek Den Haag. @:pisces29
Maar wie is dan de stille kracht achter Bontebal, de Sjonnie Heitinga.
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:58:30 #62
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218824510
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wanneer komt de motie om er een terreurorganisatie van te maken?
De Voorpost was erbij, dat zijn volgens mij wel organisaties die bedenkelijk zijn.
pi_218824517
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef HowardRoark het volgende:
Anno 2025 zijn dit niet de usual suspects, deze beelden zijn zelfs vrij uniek. Statistisch gezien zijn het tegenwoordig namelijk vooral jongeren met bontkraag en een broccolikapsel die Nederlands spreken vermengd met Arabisch of Turks of andere niet-Westerse talen.
Behalve als je gaat kijken naar de vele gewelddadige protesten tegen AZC's en voor boeren. Daar kom je juist weer dit soort rechts uitschot tegen. Je kent ze wel, zwarte hoodie met Telegraafletters en bomberjacks enzo.
pi_218824521
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Benieuwd of Geert er nu ook dagenlang over doorgaat en kamervragen gaat stellen, zoals wanneer de daders een wat ander kleurtje hebben.
Ah, het gaat normaal dus alleen maar op huidskleur volgens jou? Niet om de enorme oververtegenwoordiging van mensen met een niet-Westerse migratieachtergrond in de criminaliteit? Als een kleine 25% voor meer dan 50% van alle misdaden dader is, gaan mensen een patroon zien. Met huidskleur heeft dat helemaal niets te maken.
pi_218824525

WILDERS met de organisator Els
pi_218824527
quote:

[..]
Zou wel lachen zijn, hooligans met blauw haar.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218824529
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, het gaat normaal dus alleen maar op huidskleur volgens jou?
Dat gaan we meemaken, ik wacht de verdere reactie van Geert af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218824533
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Letterlijk iedereen veroordeeld dit, maar goed. Rechts deinst er niet voor terug tuig uit hun eigen contreien hard te veroordelen.
Nu nog even net zo stoer doorpakken buiten de eigen echokamer X en dit soort terroristen ook wettelijk aanpakken.
pi_218824536
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fatbike jongens die er positief uitspringen. Moeten we toejuichen.
pi_218824539
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maar kunnen we dit niet gewoon omdraaien? Juist door bestuurlijke fouten van de overheid wordt het volk ontevreden waarmee nog incapabelere populisten een stem kunnen krijgen.
Met de PVV valt gewoon niet normaal samen te werken, dus als 2 miljoen mensen daarop stemmen zal dat altijd een verstorende werking hebben om tot oplossingsgerichte politieke besluitvorming te komen.

Er zit echter op links en rechts een soort ziekte in de samenleving dat alles en iedereen van alles maar spuugzat is en dat alles anders moet of zo.
Echter komen die sentimenten vooral uit de onderbuik want zo extreem slecht gaat het helemaal niet met Nederland.
blablablabla
pi_218824551
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]
Nu nog even net zo stoer doorpakken buiten de eigen echokamer X en dit soort terroristen ook wettelijk aanpakken.
Tuig dat vandaag wordt opgepakt zal ook worden aangepakt, of wilde je iets anders zien?
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:04:00 #72
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218824557
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Zou wel lachen zijn, hooligans met blauw haar.
Volgens mij zijn er een paar incidenten geweest dat hooligans van voetbalclubs de pro-Palestinarellers even probeerden aan te pakken. Dat was niet zo lachen, eigen(richting)lijk.
pi_218824565
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Met de PVV valt gewoon niet normaal samen te werken, dus als 2 miljoen mensen daarop stemmen zal dat altijd een verstorende werking hebben om tot oplossingsgerichte politieke besluitvorming te komen.

Er zit echter op links en rechts een soort ziekte in de samenleving dat alles en iedereen van alles maar spuugzat is en dat alles anders moet of zo.
Echter komen die sentimenten vooral uit de onderbuik want zo extreem slecht gaat het helemaal niet met Nederland.
Ja maar ik ga liever een stapje terug, hoe komt het toch dat er 2 miljoen mensen op een partij stemmen waarvan nu ondertussen wel bewezen is dat ze niks klaarspelen.

Zou een hele interessante case-studie zijn. Het is namelijk niet alleen in Nederland gaande.
pi_218824573
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:04 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ja maar ik ga liever een stapje terug, hoe komt het toch dat er 2 miljoen mensen op een partij stemmen waarvan nu ondertussen wel bewezen is dat ze niks klaarspelen.

Zou een hele interessante case-studie zijn. Het is namelijk niet alleen in Nederland gaande.
Er zijn een heleboel domme mensen op de wereld die in populistische praatjes trappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218824580
quote:

[..]
Is ook niet meer dan logisch. Als een een dergelijke geweldsuitbarsting uit de linkerhoek zou komen, zou het van die kant net zo hard veroordeeld worden.
Цой жив
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:05:17 #76
403820 Aberkullie
pi_218824581
quote:

[..]

Omdat links ze de hele tijd tegenwerkt, krijg je dan

pi_218824597
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Er zijn een heleboel domme mensen op de wereld die in populistische praatjes trappen.
Te makkelijk
  Forum Admin zaterdag 20 september 2025 @ 17:06:33 #78
35723 crew  GGMM
pi_218824598
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_218824609
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:05 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Omdat links ze de hele tijd tegenwerkt, krijg je dan

Ja leuke uitspraak die vooral slaat op de laatste paar jaar maar populisme is al wat langer in opkomst.
pi_218824611
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Cope.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:07:51 #81
403820 Aberkullie
pi_218824612
quote:
[ afbeelding ]
pi_218824616
quote:
[ afbeelding ]
Hmm.

Nou, daar lijkt het toch niet op.
pi_218824617
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:05 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Is ook niet meer dan logisch. Als een een dergelijke geweldsuitbarsting uit de linkerhoek zou komen, zou het van die kant net zo hard veroordeeld worden.
Toen er wat relletjes op Scheveningen waren wat redelijk kinderspel was vergeleken met dit heeft Geertgod er volgens mij een week lang over getweet, daarom ben ik erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren

Politieagenten massaal aangevallen, auto’s uitgebrand, een kantoor van een politieke partij geprobeerd in de fik te zetten, het binnenhof geprobeerd aan te vallen

Dat vraagt toch om een nog sterkere veroordeling dan nu, lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:08:17 #84
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218824620
quote:
[ afbeelding ]
Nou, het bewijs is geleverd!
Als iemand op Twitter ook even kan posten waar Jimmy Hoffa ligt dan is dat ook meteen opgelost.
pi_218824632
Geruchten dat het om antifa gaat worden nu écht hardnekkig.
AZ
ALKMAAR
pi_218824634
quote:

[..]

Hij speelt niet alleen niets klaar, hij is nadrukkelijk loyaal aan een ander land - een land dat nota bene een van de veroorzakers is geweest van de asielstromen richting Europa de afgelopen decennia.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:09:21 #87
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218824640
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Toen er wat relletjes op Scheveningen waren wat redelijk kinderspel was vergeleken met dit heeft Geertgod er volgens mij een week lang over getweet, daarom ben ik erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren

Politieagenten massaal aangevallen, auto’s uitgebrand, een kantoor van een politieke partij geprobeerd in de fik te zetten, het binnenhof geprobeerd aan te vallen

Dat vraagt toch om een nog sterkere veroordeling dan nu, lijkt me.
Het enige wat ontbreekt is een schizofrene man met een stel elandhoorns tussen de relschoppers.
pi_218824646
quote:
[ afbeelding ]
twitter

Ik moest ook wel heel hard lachen om deze
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:10:30 #89
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218824658
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:09 schreef Durmada het volgende:
Geruchten dat het om antifa gaat worden nu écht hardnekkig.
Goh, in de echokamer die Twitter is worden dingen eindeloos herhaald als feiten? Ik ben geschokt, geschokt en tot in mijn kern onthutst.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:10:34 #90
403820 Aberkullie
pi_218824659
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:07 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ja leuke uitspraak die vooral slaat op de laatste paar jaar maar populisme is al wat langer in opkomst.
Een hele grote groep van met name laagopgeleiden zijn de afgelopen decennia uitgekleed door rechts en als er dan een nog rechtsere messias roept wat ze willen horen, en vooral dat de problemen door links zijn veroorzaakt, de keuze snel gemaakt is.
pi_218824660
twitter

Fans van welke clubs betreft dit eigenlijk?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 september 2025 @ 17:10:54 #92
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218824663
Had deze rellen niet verwacht
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_218824664
quote:
[ afbeelding ]
Els die deze tweet ook herplaatst _O-, die is aan het redden wat er te redden valt.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:11:00 #94
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218824665
Antifa is het nieuwe woke. Het nieuwe spook der verdoemenis in de wereld van de dommen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218824674
quote:
[ afbeelding ]
Ja vast.. Allemaal de koppen kaal geschoren, diverse kreten en accenten aangeleerd, van oude lappen FvD, NSB en PVV vlaggen gerecycled en gaan met de biologische banaan. Creatief clubje wel dat antifa.

Manmanman. :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218824679
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Hij speelt niet alleen niets klaar, hij is nadrukkelijk loyaal aan een ander land - een land dat nota bene een van de veroorzakers is geweest van de asielstromen richting Europa de afgelopen decennia.
Dat zeg ik toch ook?
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:11:42 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218824680
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:09 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

Maar het waren eerst "gewoon normale Nederlanders"?

twitter
pi_218824684
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Antifa is het nieuwe woke. Het nieuwe spook der verdoemenis in de wereld van de dommen.
Antifa bestaat, woke bestaat, ze hebben hier alleen niets mee te maken.
pi_218824690
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]

Feyenoord, Ajax, AZ, Den Haag, Sparta, De Graafschap, PSV, RKC, Go Ahead Eagles, NEC, Willem II, Twente, Groningen, Den Bosch, Utrecht, Vitesse, Cambuur, Helmond, MVV, Roda, NAC & TOP Oss.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:12:21 #100
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218824691
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]

_O_ Dutch firms unity _O_
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:12:24 #101
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218824693
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Antifa bestaat, woke bestaat, ze hebben hier alleen niets mee te maken.
Hey Howierd, hoe was het in Den Haag?
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:12:37 #102
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218824696
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Een hele grote groep van met name laagopgeleiden zijn de afgelopen decennia uitgekleed door rechts en als er dan een nog rechtsere messias roept wat ze willen horen, en vooral dat de problemen door links zijn veroorzaakt, de keuze snel gemaakt is.
twitter
pi_218824700
quote:

[..]

Omdat ze problemen die spelen enorm uitvergroten en constant overdreven hoog in hun emoties zitten. Daarbij spelen social media en met name algoritmes een cruciale rol.

Ga eens een half uurtje op TikTok zitten scrollen en like twee videos die over problemen met asielzoekers gaan en je zou acuut PVV gaan stemmen. Onder de noemer Nederland moet WAKKER worden ofzo. Alsof het hele integratievraagstuk niet al 100 jaar oud is en De Nederlandse samenleving op wat excessen na niet prima functioneert zijnde een multiculturele samenleving.
blablablabla
pi_218824702
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef Momo het volgende:

[..]

[ x ]
Dit is wel echt het type Nederlander waar men in bepaalde contreien een pleurishekel aan heeft.

pi_218824706
quote:

[..]

[ x ]
_O-
Al zal Nappie het als je hem er naar vraagt vast op Romeo's gooien die toen nog in hun rol zaten.
pi_218824709
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is wel echt het type Nederlander waar men in bepaalde contreien een pleurishekel aan heeft.

[ afbeelding ]
Die pet :')
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:14:24 #107
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218824712
quote:

[..]

[ x ]

SPOILER
pi_218824713
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[ x ]
Volgens mij heeft die in het midden een wat langere neus in de oorspronkelijke meme. Of is dit de oorspronkelijke versie?
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:14:42 #109
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218824716
AZC weg ermee en nog van dat soort leuzen, alas, maar Make Netherlands Great Again is wel echt het definitieve einde van Nederland als normaal land. Er valt niets meer te redden.
pi_218824719
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ah ja, deze mensen zijn uitgekleed door rechts. Nou, hun leven zal er niet veel beter op worden met de nieuwe tweehonderd tot driehonderd asielzoekerscentra die GroenLinks–PvdA willen bouwen.
pi_218824723
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
Tuig dat vandaag wordt opgepakt zal ook worden aangepakt, of wilde je iets anders zien?
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:09 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

"Ik zag een aantal Ultra's met elkaar afspreken dat ze zouden doen alsof ze AntiFa waren zodat ze lekker ongestoord konden rellen."
pi_218824730
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
AZC weg ermee en nog van dat soort leuzen, alas, maar Make Netherlands Great Again is wel echt het definitieve einde van Nederland als normaal land. Er valt niets meer te redden.
Klopt, maar dat komt niet door deze mensen.
pi_218824736
Maar het gevaar komt echt van Links hoor!
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:17:25 #114
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218824738
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klopt, maar dat komt niet door deze mensen.
Ik wist niet dat webcaremedewerkers ook in het weekend moesten werken.
pi_218824745
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Ik wist niet dat webcaremedewerkers ook in het weekend moesten werken.
Oh, je maakt dus overuren? Balen joh.
pi_218824747
Onbegrepen en ongehoorde Nederlanders waar niet naar geluisterd wordt. Ja dan ga je rellen.
pi_218824748
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:04 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Volgens mij zijn er een paar incidenten geweest dat hooligans van voetbalclubs de pro-Palestinarellers even probeerden aan te pakken. Dat was niet zo lachen, eigen(richting)lijk.
Nooit prettig wanneer extremisten de degens met elkaar kruisen.
pi_218824754
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:14 schreef Remco het volgende:

[..]
Die pet :')
Zou die pet ook Made in China zijn?
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:19:41 #119
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218824756
Deze had ik gemist :')

twitter
pi_218824767
Arme Els_rechts. Zoveel werk in deze dag gestopt, en dan opeens dit :N
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 september 2025 @ 17:21:32 #121
80791 crew  Paul
pi_218824772
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:21 schreef Telefoonvork het volgende:
Dat wordt weer een jankfilmpje op Instagram
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:21:37 #122
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218824773
quote:
Het was natuurlijk ook wel gedoemd te mislukken als zelfs Thierry er geen zin in heeft.
pi_218824776
En zo krijgt Opsporing Verzocht telkens zijn programma vol ! *O* :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218824785
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:20 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Vertel eens Howard, door welke mensen dan wél?
Door de mensen die straks 200 a 300 nieuwe 'kleinschalige' asielzoekerscentra willen laten bouwen en de afgelopen jaren alles hebben gedaan om de maatregelen die de oneindige influx van migranten tegenhouden, te blokkeren.

En laat dat nu ook het type mens zijn dat graag universiteiten musea dekoloniseert, nieuwkomers voorrang geeft in de sociale huur en de aanval heeft ingezet op traditionele feestdagen en de Nederlandse cultuur om deze te voorzien van 'diversiteit'.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:24:52 #125
403820 Aberkullie
pi_218824793
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah ja, deze mensen zijn uitgekleed door rechts. Nou, hun leven zal er niet veel beter op worden met de nieuwe tweehonderd tot driehonderd asielzoekerscentra die GroenLinks–PvdA willen bouwen.
Wat denk jij eigenlijk dat er gebeurt als de asielnoodmaatregelenwet wordt ingevoerd? Dat we dan op magische wijze geen instroom van asielzoekers meer hebben?

Dat het jou uberhaupt lukt om zelfstandig te ademen.
pi_218824797
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:26:07 #127
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218824802
wat was je mention @Mortaxx ?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:26:14 #128
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218824804
Sowieso met je FvD vlag in de hand kankerhomo's en kankerjoden roepen naar het D66 kantoor
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:26:17 #129
403820 Aberkullie
pi_218824805
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:18 schreef Friggles het volgende:
Onbegrepen en ongehoorde Nederlanders waar niet naar geluisterd wordt. Ja dan ga je rellen.
Er wordt naar geluisterd maar ze verwachten een simplistische oplossing voor hun problemen en die is er niet (bij rechts).
pi_218824809
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:24 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Wat denk jij eigenlijk dat er gebeurt als de asielnoodmaatregelenwet wordt ingevoerd? Dat we dan op magische wijze geen instroom van asielzoekers meer hebben?

Dat het jou uberhaupt lukt om zelfstandig te ademen.
Nee, maar wel dat het instroom enigszins zou kunnen beperken (zie ook de resultaten in Duitsland) dat is al heel wat.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:26:55 #131
459912 FlippingCoin
pi_218824814
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
gezellig daar
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:28:30 #132
403820 Aberkullie
pi_218824826
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, maar wel dat het instroom enigszins zou kunnen beperken (zie ook de resultaten in Duitsland) dat is al heel wat.
Je snapt dat die noodmaatregelen vooral inhouden dat het rijk, zonder inspraak van de gemeente, op elke straathoek een AZC kunnen flikkeren?
Of dacht je dat we Syriers en Marokkanen dan ineens terug naar huis kunnen sturen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:28:36 #133
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218824827
Dit is nu de hardcore PVV - FvD - BBB - JA21 achterban. De roomblanke Nederlanders die de hoop van onze natie vormen! En dan lopen janken over asielzoekers. Eigenlijk best een beetje grappig.
pi_218824840
Wat een dag zeg. Mooi dat het zulk pleurisweer was. Zijn ze toch weer iets eerder terug naar mama die droge kleren en warme chocolademelk heeft klaarstaan :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_218824856
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:26 schreef Momo het volgende:
Sowieso met je FvD vlag in de hand kankerhomo's en kankerjoden roepen naar het D66 kantoor
Kwalijk. Niet zo kwalijk als een partij willen verbieden, maar kwalijk desalniettemin.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:32:19 #136
403820 Aberkullie
pi_218824872
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:36 schreef Aberkullie het volgende: [..] En wat zijn ze nou beu dan? Dat de PVV de minister van asiel mag leveren en dat die te incompetent is om haar eigen reet af te vegen?
Heeft iemand hier trouwens al een antwoord op?
pi_218824873
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Dit is nu de hardcore PVV - FvD - BBB - JA21 achterban. De roomblanke Nederlanders die de hoop van onze natie vormen! En dan lopen janken over asielzoekers. Eigenlijk best een beetje grappig.
Ik begrijp dat er tijdens de rellen een survey is geweest over de exacte politieke voorkeuren van deze mensen?
pi_218824875
bij de Belg zien ze de bui al hangen
quote:
Ontslagnemend minister van Justitie en Veiligheid Foort van Oosten noemt het geweld tegen de politie "absoluut onacceptabel".
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-in-rellen-met-poli/
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:32:33 #139
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218824897
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik begrijp dat er tijdens de rellen een survey is geweest over de exacte politieke voorkeuren van deze mensen?
Ik vraag me af wat voor mensen er af komen op een demonstratie met sprekers (al dan niet afgezegd) van PVV, Ja21, FvD etc georganiseerd door ene Els Rechts
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218824906
quote:
Ja, maar we mogen vooral niet roepen dat het achterlijke debielen zijn, want dat is neerbuigend!
pi_218824915
quote:

[..]
Ik verwacht hier inderdaad een hoop D66, Volt en PvdA/GL stemmers tussen.
pi_218824918
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vraag me af wat voor mensen er af komen op een demonstratie met sprekers (al dan niet afgezegd) van PVV, Ja21, FvD etc georganiseerd door ene Els Rechts
De user in kwestie noemt ook nog BBB, dus ik neem aan dat hij hier een bron voor heeft.
pi_218824920
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Heeft iemand hier trouwens al een antwoord op?
Ja maar die is natuurlijk tegengewerkt door de linkse ambtenaren en partijen. Gaan geen hand in eigen boezem steken!
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:37:05 #145
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218824928
quote:
Samenleving van zulke types zou meteen in elkaar storten lol.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_218824941
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De user in kwestie noemt ook nog BBB, dus ik neem aan dat hij hier een bron voor heeft.
Over het algemeen weet die boerenachterban wel raad met een relletje hier en daar.

Denk maar aan de Farmers Defence Force.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218824942
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat had ons Els wel dolgraag gezien! :)

twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:38:14 #148
403588 mcmlxiv
pi_218824944
quote:

[..]
Oh wacht het zijn D66 aanhangers die op bezoek gingen bij het hoofdkantoor?

Sommige vlekken moet je niet in wrijven beste Howard. Muil houden en over drie dagen terugkomen is soms echt het beste.
pi_218824950
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:35 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ja, maar we mogen vooral niet roepen dat het achterlijke debielen zijn, want dat is neerbuigend!
De wereld gaat wat te snel door en deze mensen kunnen daar niet in mee. Dus dan is het makkelijk ergens een zondebok zoeken. Als je wereldwijde ontwikkelingen ziet op dit gebied zie ik de nabije toekomst bijzonder somber in. We zijn een zelfdestructieve soort blijkbaar.
pi_218824958
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:36 schreef Friggles het volgende:

[..]
Ik verwacht hier inderdaad een hoop D66, Volt en PvdA/GL stemmers tussen.
Dat geloof ik graag, dat is meer het type mens dat massaal gaat demonstreren voor de Palestijnen of staat te wapperen bordjes als 'refugees welcome'. Dan weet ik eigenlijk niet wat erger is.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:40:29 #151
403820 Aberkullie
pi_218824969
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:36 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Ja maar die is natuurlijk tegengewerkt door de linkse ambtenaren en partijen. Gaan geen hand in eigen boezem steken!
Toch wel gek dat allemaal moties over antifa een terroristische organisatie maken en een uitgebreider boerkaverbod er zonder steun van links wel allemaal doorkomen he.
Zal wel aan de D66 rechters liggen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:41:15 #152
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218824978
Klinkt als een gezellig dagje uit.
pi_218824982
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat geloof ik graag, dat is meer het type mens dat massaal gaat demonstreren voor de Palestijnen of staat te wapperen bordjes als 'refugees welcome'. Dan weet ik eigenlijk niet wat erger is.
Ik wel. Demonstreren tegen genocide en menselijkheid en zorg aanbieden aan vluchtelingen lijkt me niet iets om je voor te schamen.

Al weet ik dat jij anders tegen dergelijke empatische uitingen aankijkt.
pi_218824983
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, je laat je ware gezicht zien.

Rellen en vandalisme is net zo erg als vreedzaam demonstreren voor vluchtelingen en oorlogsslachtoffers.
  Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 17:41:56 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218824990
quote:
Samenvatting:

Zo zie je maar dat dit soort zooi bij iedereen gekaapt kan worden idd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:42:45 #156
403820 Aberkullie
pi_218825000
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zo zie je maar dat dit soort zooi bij iedereen gekaapt kan worden idd.
‘Gekaapt’ haha.
pi_218825012
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:42 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
‘Gekaapt’ haha.
Dit is hoogst voorspelbaar bij een samenkomst van grote groepen personen die stelselmatig laten weten hoogst ontevreden te zijn inderdaad.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:44:25 #158
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218825018
Je kunt denk ik sowieso beter mensen opsluiten die constant schelden met kanker, net zoals de fatbike toch wel een teken.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:44:42 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218825021
Maar de mensen met het IQ van een dropveter hebben zo te zien een dagje uit gehad.
pi_218825026
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ah, je laat je ware gezicht zien.

Rellen en vandalisme is net zo erg als vreedzaam demonstreren voor vluchtelingen en oorlogsslachtoffers.
Voor een samenleving gaan demonstreren waar Islamitisch terreur, antisemitisme en anti-Westerse sentimenten op grote schaal worden omarmd en mensen uit soortgelijke culturen in het Westen willen verwelkomen is wat mij betreft landverraad.

En inderdaad ik vind dat verwerpelijk net zoals ik dit tuig bij deze rellen ronduit verwerpelijk vind.
pi_218825029
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:38 schreef Friggles het volgende:
De wereld gaat wat te snel door en deze mensen kunnen daar niet in mee. Dus dan is het makkelijk ergens een zondebok zoeken. Als je wereldwijde ontwikkelingen ziet op dit gebied zie ik de nabije toekomst bijzonder somber in. We zijn een zelfdestructieve soort blijkbaar.
Wat bedoel je met 'door'? Naar wat?
pi_218825031
twitter
pi_218825034
twitter

Haagse Appie was er ook
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218825037
Zeer benieuwd naar de Kamermotie om extreem-rechts te bestempelen tot een terroristische organisatie
pi_218825039
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat had ons Els wel dolgraag gezien! :)

[ x ]
Had eigenlijk nog nooit van heel die Els gehoord. Maar denk dat ik het wel prima vind. Als je jezelf hier huilend gaat filmen in reactie op de moord van Kirk stel je je wat mij betreft gewoon aan voor de bühne. :{w

SPOILER
pi_218825045
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:46 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Had eigenlijk nog nooit van heel die Els gehoord. Maar denk dat ik het wel prima vind. Als je jezelf hier huilend gaat filmen in reactie op de moord van Kirk stel je je wat mij betreft gewoon aan voor de bühne. :{w

SPOILER
Geen aanstellen, gewoon borderline.
pi_218825052
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:46 schreef Lichtloper het volgende:
Zeer benieuwd naar de Kamermotie om extreem-rechts te bestempelen tot een terroristische organisatie
Dan zul je toch echt eerst een organisatie of beweging moeten hebben waar je naar kunt wijzen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:47:58 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218825054
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:45 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Haagse Appie was er ook
Overduidelijk een Antifa
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:47:58 #169
403820 Aberkullie
pi_218825055
quote:
[ x ]

Haagse Appie was er ook
Laat zijn vader die tevens ook zijn broer is dit maar niet zien.
pi_218825056
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef Friggles het volgende:
Ik wel. Demonstreren tegen genocide en menselijkheid en zorg aanbieden aan vluchtelingen lijkt me niet iets om je voor te schamen.
Demonstreren tegen menselijkheid lijkt me best iets om je voor te schamen. Maar goed, het vluchtelingenbeleid is dan ook nooit menselijk geweest.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:48:17 #171
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218825062
quote:

[..]
[ afbeelding ]

SPOILER
Wanhopige poging om de aandacht te verleggen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:49:05 #172
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218825075
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan zul je toch echt eerst een organisatie of beweging moeten hebben waar je naar kunt wijzen.
Daarom moet je ze ook als terroristische organisatie bestempelen. Want dan kunnen de diensten onderzoek doen naar de structuur 10.gif
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:49:40 #173
403588 mcmlxiv
pi_218825086
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar hadden ze met antifa ook geen problemen mee toch?
pi_218825096
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:45 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wat bedoel je met 'door'? Naar wat?
Ontwikkelingen. Op technologisch gebied, qua demografie, qua sociaalculturele patronen en daarmee samenhangende globalisatie. Vooral dat laatste lijkt voor een grote groep in de samenleving toch wel moeilijk te zijn. Waar vroeger de wereld best klein was en oplossingen mogelijk simpel waren, grijpen maatregelen nu in elkaar en is een issue nu eenmaal niet meer op te lossen binnen de eigen kleine kring.

Dit is binnen 1 a 2 generaties eigenlijk volledig veranderd, maar de geluiden uit die oudere generaties blijven natuurlijk wel sterk zichtbaar in de huidige samenleving. Zie bijvoorbeeld die roep om de terugkeer van de euro, uit de EU stappen of dergelijke regressieve maatregelen. Alsof dat realistische oplossingen zijn..
pi_218825098
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Daarom moet je ze ook als terroristische organisatie bestempelen. Want dan kunnen de diensten onderzoek doen naar de structuur [ afbeelding ]
Je zult eerst iets moeten kunnen bestempelen als een terroristische organisatie, als je dat al niet kunt houdt het op.
pi_218825106
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:49 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Daar hadden ze met antifa ook geen problemen mee toch?
Dat is dan ook een duidelijke beweging, netwerk dan wel organisatie. Men heeft zelfs een website:

https://afanederland.org
pi_218825107
Who the fuck is eigenlijk Els?
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:51:06 #178
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218825109
quote:

[..]
[ afbeelding ]

SPOILER
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Statistisch onjuist en een vuile leugen. Het meerendeel van de misdaden wordt begaan door autochtone Nederlanders.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:51:23 #179
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218825114
quote:
[ x ]

Haagse Appie was er ook
Koekkoek met zijn stijve arm
pi_218825121
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Who the fuck is eigenlijk Els?
Dat staat gewoon in de OP (met een zeer vooruitziende blik)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218825131
quote:
Als allochtoon is het wel grappig om de ene kant van de roomblanke Nederlanders dit te zien doen en de andere helft universiteiten te zien vernielen (uiteraard lichtelijk overdreven). Vraag me weleens af wat toeristen wel niet moeten denken wanneer ze dit allemaal meemaken.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:52:42 #182
459912 FlippingCoin
pi_218825138
En wat heeft dat vernielen precies voor zin? Wat een idioten.
pi_218825150
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
En wat heeft dat vernielen precies voor zin? Wat een idioten.
Die ene keer in de zoveel decennia dat harde kernen op basis van denkbeelden een keer de handen ineen slaan moet je wel laten zien wie het verste kan pissen natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:55:12 #185
403820 Aberkullie
pi_218825163
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Zijn gewoon bezorgde burgers, daar moeten we naar luisteren.
Hebben we gedaan, toen kregen we Faber.
pi_218825168
quote:
Nee, natuurlijk niet. Die waren meteen weggeslagen door die voetbalclubs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218825170
Els ziet er uit alsof ze een nachtje in een coffeshop heeft gebivakkeerd.
Wat een toestand trouwens, ik lees dit nu pas. Eerst hadden we wappies, en nu dit weer.
pi_218825175
quote:
links en rechts verbroedert, mooi man
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:56:13 #189
403588 mcmlxiv
pi_218825179
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Als allochtoon is het wel grappig om de ene kant van de roomblanke Nederlanders dit te zien doen en de andere helft universiteiten te zien vernielen (uiteraard lichtelijk overdreven). Vraag me weleens af wat toeristen wel niet moeten denken wanneer ze dit allemaal meemaken.
Tja, het goede nieuws is dat Nederland geen uitzondering is. Idioten aan beide kanten krijgen teveel aandacht omdat het midden niet meer met elkaar in gesprek weet te komen. VVD die PvdA uitsluit is wel een aardig voorbeeld daarvan. Daarmee stopt VVD mainstream rechts te zijn.
  Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 17:56:30 #190
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218825187
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:42 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
‘Gekaapt’ haha.
Er zullen vast ook mensen zijn geweest die rustig aan hebben willen doen ja.

Een paar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218825189
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:47 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Maar het systematisch vermoorden van kleine kinderen is prima toch, zolang het moslims zijn?
Jawel, zolang het maar in Syrië of Irak gebeurd.

Groetjes, kabinet VVD-D66-CDA-CU.
pi_218825197
quote:
Weet niet of ze er waren. Het geweld van vandaag kwam in elk geval van de rechtse debieltjes
Цой жив
pi_218825209
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:51 schreef Fretwork het volgende:

[..]
[..]
Statistisch onjuist en een vuile leugen. Het meerendeel van de misdaden wordt begaan door autochtone Nederlanders.
Nee, wat ik daar zeg klopt gewoon. Het merendeel van de misdaden wordt begaan door mensen met een migratieachtergrond.

Bron

En zie tevens deze post:
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2025 15:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk niet waar.

Als we kijken naar de cijfers van het CBS (1999 - 2022), is daaruit op te maken dat er in 2022, sprake was van 3.040 seksuele misdrijven. 1.520 Hiervan waren gepleegd door autochtonen en 1.500 door allochtonen. Kortom, een ongeveer een kwart van de samenleving is verantwoordelijk voor ongeveer de helft van de seksuele misdrijven.

Dit wordt nog zorgwekkender als we alleen kijken naar migranten met een niet-Westerse migratieachtergrond. Want van de 1.500 misdrijven die zijn gepleegd door allochtonen, had namelijk in 1.080 van deze gevallen de dader een niet-Westerse migratieachtergrond.

Van de allochtonen in Nederland heeft 10,7% een migratieachtergrond in het Westen en 14,1% een migratieachtergrond uit niet-Westerse landen (bron). Dat wil zeggen dat 14.1% van de samenleving verantwoordelijk is voor 36% van alle seksuele misdrijven. We kunnen dus gerust concluderen dat deze groep de samenleving aantoonbaar onveiliger maakt.

Als we alleen naar geweldsmisdrijven kijken, ligt dit percentage nog hoger trouwens. Daar zijn mensen met een niet-Westerse migratieachtergrond (14% van de samenleving dus) verantwoordelijk voor bijna 40% van alle geweldsdelicten. De pijnlijke en voor sommigen confronterende en 'ongemakkelijke' realiteit is dat zonder niet-Westerse migranten, Nederland echt een stuk veiliger zou zijn.

Zie ook: Verdachten; delictgroep, geslacht, leeftijd, migratieachtergrond 1999-2022
Lastig hè, feiten?
pi_218825211
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Wat is dat toch altijd met dat antisemitisme op de flanken
Mwah, bij voetbalhooligans zoals hier heeft het eigenlijk 0.0 te maken met daadwerkelijk antisemitisme. Een woord dat erin is gebakken naar aanleiding van een geuzennaam, jou welbekend.

Nu is er bij heel extreemrechts wel weer sprake van daadwerkelijk antisemitisme, maar dat zijn niet deze lui.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:58:28 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218825212
quote:
Marga :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218825224
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk niet. Die waren meteen weggeslagen door die voetbalclubs.
Misschien werkten ze wel samen tegen de wouten. Weet jij het.
pi_218825227
quote:
JA WANT marga huppelkutje bult heeft daar rond gelopen

we hebben allemaal die live stream gezien geen antifa te zien
pi_218825231
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is dan ook een duidelijke beweging, netwerk dan wel organisatie. Men heeft zelfs een website:

https://afanederland.org
Dát is inderdaad een daadwerkelijke organisatie, genaamd Anti-Fascistische Actie. AFA dus, niet ANTIFA.
pi_218825241
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:59 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
JA WANT marga huppelkutje bult heeft daar rond gelopen

we hebben allemaal die live stream gezien geen antifa te zien
Marga beroept zich op een trollaccount op feesboek

Een echte boomer
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218825244
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, wat ik daar zeg klopt gewoon. Het merendeel van de misdaden wordt begaan door mensen met een migratieachtergrond.

[ afbeelding ]

Bron

En zie tevens deze post:
[..]
Lastig hè, feiten?
Je weet dat een verdachte niet hetzelfde is als een dader he.

Best slecht, voor iemand die zo van de feiten is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_218825248
Tokkies
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:01:13 #202
403588 mcmlxiv
pi_218825250
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:59 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dát is inderdaad een daadwerkelijke organisatie, genaamd Anti-Fascistische Actie. AFA dus, niet ANTIFA.
Val Howard nou niet lastig met feiten
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:02:25 #203
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218825259
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:59 schreef Nober het volgende:

[..]
Nober log nou maar gewoon uit voor vandaag om het nog niet gênanter te maken allemaal.
pi_218825260
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:51 schreef Friggles het volgende:

[..]
Die zin loopt niet heel lekker, maar na genocide begint een tweede argument. Uiteraard is het geen demonstreren tegen menselijkheid.
Je had gewoon moeten demonstreren tegen D66/VVD en consorten. Ze hebben met het meespelen met de VS talloze vluchtelingen geschapen, waarvan er talloze onderweg naar Europa gestorven zijn, en waaronder vele parasieten schuilden, waardoor inmiddels de fysieke ruimte noch de welwillendheid bestaat om echte vluchtelingen degelijk op te vangen; neem ter voorbeeld de Oekraïnse moeder die met haar kroost voor een stadshuis lag te slapen. Medemenselijkheid claimen met een spandoek 'welkom' is makkelijk, maar daadwerkelijk medemenselijk zijn vereist wel wat meer.
pi_218825261
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:01 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Val Howard nou niet lastig met feiten
Feiten zijn alleen feiten als Howard ze als feiten ziet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_218825272
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:51 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Nederlanders hebben de laatste paar jaren inderdaad laten zien dat ze zelf heel goed zaken kunnen vernielen (of het nou wel of niet in samenwerking is met buitenlandse invloeden).
pi_218825274
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Nober log nou maar gewoon uit voor vandaag om het nog niet gênanter te maken allemaal.
Lekker blijven ontkennen. En de boodschapper aanvallen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:03:42 #208
459912 FlippingCoin
pi_218825275
jammer dat sommige mensen zich moeten verlagen tot dit soort links geweld en vernieling, een smet op deftig rechts! En wie de fuck is Els nou weer helemaal.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:04:43 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218825285
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
jammer dat sommige mensen zich moeten verlagen tot dit soort links geweld en vernieling, een smet op deftig rechts! En wie de fuck is Els nou weer helemaal.
Dit is gewoon de ware aard van rechts.
pi_218825288
quote:

[..]

Gezien de enorme hoeveelheid achterlijken in dit land vind ik die 2 miljoen nog meevallen eigenlijk.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218825291
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

En zie tevens deze post:
[..]
Lastig hè, feiten?
Het is bijna 50 50 die cijfertjes tussen allochtonen en migratieachtergrond

Maar die bijna 73000 misdaden door nederlandse achtergrond is nul dan volgens jou en wilders?
pi_218825292
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:59 schreef Nober het volgende:

[..]
Die hooligans gingen er deels juist heen omdat ze hoopten dat antifa kwam opdagen.

Helaas hadden die dan weer goed ingeschat dat ze bij gebrek aan antifa toch wel met de politie gingen knokken
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218825293
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit is gewoon de ware aard van rechts links.
Bij rechts zijn het de uitzonderingen.
pi_218825295
Heel goed om dit schorriemorrie stevig aan te pakken.

Ook goed om te zien dat het waterkanon gerepareerd is en dat de ME goed in vorm is.
Het hele spul kan zo door naar het volgende propallie-wappie oproer en het XR geteisem.

Als dat echt gaat gebeuren kan iedereen weer het volste vertrouwen hebben in onze democratie waar links en rechts uitschot op dezelfde manier behandeld word.

[ Bericht 0% gewijzigd door quo_ op 20-09-2025 18:14:12 ]
-
pi_218825303
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:05 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Het is bijna 50 50 die cijfertjes tussen allochtonen en migratieachtergrond

Maar die bijna 73000 misdaden door nederlandse achtergrond is nul dan volgens jou en wilders?
Het gaat om de oververtegenwoordiging. De groep met een migratieachtergrond is slechts 25% van de samenleving.
pi_218825314
quote:
Gemeente: voetbalhooligans verantwoordelijk, nog in deel van de stad problemen
Volgens de gemeente Den Haag zijn "voetbalhooligans uit diverse delen van het land" verantwoordelijk voor het geweld na het anti-immigratieprotest op het Malieveld. Hoewel het rustiger is dan enkele uren geleden, is de politie-operatie nog niet afgelopen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:07:55 #217
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218825315
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:03 schreef Nober het volgende:

[..]
Lekker blijven ontkennen. En de boodschapper aanvallen.
Nou dankjewel boodschapper van Marga Bult tweets die je zo ongeveer alles kan wijsmaken.
pi_218825319
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het gaat om de oververtegenwoordiging. De groep met een migratieachtergrond is slechts 25% van de samenleving.
Kan jij mij de definitie van oververtegenwoordiging geven? Het is een goedkope manier van wilders om ergens naar toe te wijzen terwijl het gewoon bijna 50-50 die cijfers zijn. Het gaat gewoon om de harde totalen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:08:48 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218825325
quote:
JAMAAR EN ANTIFA DAN 10.gif
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:09:47 #220
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218825328
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

En zie tevens deze post:
[..]
Lastig hè, feiten?
"vooral jongeren met bontkraag en een broccolikapsel die Nederlands spreken vermengd met Arabisch of Turks of andere niet-Westerse talen"

Grappig, dus maximaal 52k van de 158k is een meerendeel tegenwoordig?
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:10:54 #221
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218825335
quote:

[..]
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bij rechts zijn het de uitzonderingen.
Stomme hunnie en zullie vertoning weer, beide flanken hebben genoeg gekkies.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:11:47 #222
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218825340
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:08 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Kan jij mij de definitie van oververtegenwoordiging geven? Het is een goedkope manier van wilders om ergens naar toe te wijzen terwijl het gewoon bijna 50-50 die cijfers zijn. Het gaat gewoon om de harde totalen.
Als je het verschil tussen absolute en relatieve getallen niet snapt dan kun je je beter buiten de discussie houden. :')
pi_218825344
Ik zie dat het waterkanon het weer doet en de romeo's ook terug zijn van studieverlof, de ME-ers kunnen ook weer knuppelen, gelukkig voor XR is protestseizoen afgelopen nu het weer gaat regenen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:13:13 #225
459912 FlippingCoin
pi_218825349
quote:

[..]
huh
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 september 2025 @ 18:13:20 #226
80791 crew  Paul
pi_218825351
Zie nu pas dat Els ook gewoon aan het twitteren is hierover. Ik dacht die houdt zich wel ff rustig
pi_218825356
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:11 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Als je het verschil tussen absolute en relatieve getallen niet snapt dan kun je je beter buiten de discussie houden. :')
Misschien kan jij dat dan even uitleggen? Want die 2 getallen hebben helemaal geen fuck met relatief en absoluut te maken want het is een verdeling van het eindtotaal.

Maar misschien kan jij nog meer interresant gaan doen?
pi_218825362
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat een nare aantijging. En waar heb ik dit ooit gezegd? Kom maar met voorbeelden ...
Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat je tegen bent.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:14:44 #230
459912 FlippingCoin
pi_218825364
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:05 schreef quo_ het volgende:
Heel goed om dit schorriemorrie stevig aan te pakken.

mooi dat er bij rechtse gekkigheden wel gewoon harde veroordelingen komen vanuit rechtse hoek
pi_218825365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie dat het waterkanon het weer doet en de romeo's ook terug zijn van studieverlof, de ME-ers kunnen ook weer knuppelen, gelukkig voor XR is protestseizoen afgelopen nu het weer gaat regenen.
Paarden, honden dan kan het opeens allemaal wel.
pi_218825366
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is dit nou weer voor verkapt slachtoffergedrag? Hoeveel politieauto’s heeft XR in de fik gestoken?
pi_218825367
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je weet dat een verdachte niet hetzelfde is als een dader he.

Best slecht, voor iemand die zo van de feiten is.
Idd, maar geeft het een minder reëel beeld?
pi_218825373
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, bij voetbalhooligans zoals hier heeft het eigenlijk 0.0 te maken met daadwerkelijk antisemitisme. Een woord dat erin is gebakken naar aanleiding van een geuzennaam, jou welbekend.

Nu is er bij heel extreemrechts wel weer sprake van daadwerkelijk antisemitisme, maar dat zijn niet deze lui.
Extreemlinks heeft het uitdragen van antisemitisme tegenwoordig aardig onder de knie moet ik zeggen.

Verder is dit in hooliganland behoorlijk uniek, van wat ik begrijp waren er echt veel groepen aanwezig en is er weinig tot geen onderling gezeik geweest. Dat massaal "Nederland hooligans" roepen heb ik nog nooit meegemaakt. Engelse taferelen zou ik haast zeggen.

Ik moet dit ook goed verwoorden, maar ik geloof ook niet dat ze er alleen waren om een dagje te rellen zonder dat het thema van de demonstratie ze iets boeit. Denk echt dat een groot deel van die groepen steeds meer bereid is om zich in het 'publieke debat' te gaan mengen en daarbij fors geweld te gebruiken.

Ik vrees dan ook dat dit het startsein is voor meer ellende. Ze zullen wel bij meer anti-AZCdemo's op gaan duiken bijvoorbeeld.

Verontrustende ontwikkelingen in ieder geval.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:15:39 #235
459912 FlippingCoin
pi_218825375
quote:
mag van mij een partij harder

eventueel buiten het zicht
pi_218825382
Kan Els niet beter haar tetten laten zien? :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_218825396
Hoe vaak zou het woordje kanker gevallen zijn vandaag?
pi_218825402
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:13 schreef Paul het volgende:
Zie nu pas dat Els ook gewoon aan het twitteren is hierover. Ik dacht die houdt zich wel ff rustig
Els_averechts :|W
  Moderator zaterdag 20 september 2025 @ 18:19:18 #239
375570 crew  Cyan9
pi_218825403
Els is vrij naïef.
twitter
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_218825405
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:08 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ik heb je een keurig antwoord gegeven beste kerel. Jij bent de ultieme verdediger van genocide, de goedprater van tienduizenden moorden door IDF en bewuste uithongering van een volk. Je geeft geen zak om Palestijnse slachtoffers want Hamas, kleine kinderen inclusief. Elk bericht met een flintertje kritiek op Israël duik jij als een havik bovenop om maar duidelijk te maken dat Israël geen enkel blaam treft.
Er is geen sprake van een genocide, dat is iets wat ik geregeld heb aangegeven (wat ook feitelijk zo is).

Dit waar jij eerst nog zei dat burgerslachtoffers er niet toe deden en hele Russische steden kapot mochten worden gemaakt via clusterbommen, maar bij de Palestijnen hang je ineens de mensenrechtenactivist uit alleen maar omdat dit mensen van kleur en moslims zijn. Ik ben niet zo hypocriet. Partijen die oorlogen beginnen mogen waar mogelijk hard worden aangepakt.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:20:04 #241
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218825407
twitter
pi_218825411
quote:
Zo hoort het, wat een helden zijn dit toch.
pi_218825415
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:14 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor verkapt slachtoffergedrag? Hoeveel politieauto’s heeft XR in de fik gestoken?
XR heeft veel meer snelwegen geblokkeerd en de Hamas supporters konden nog veel meer vernielen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218825416
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:20 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dat hoor ik ook al 40 jaar van de hooligans van Feyenoord, het is ALTIJD de politie die provoceert. :')
pi_218825417
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:13 schreef Paul het volgende:
Oh ik ben hier heel benieuwd naar.
pi_218825418
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan Els niet beter haar tetten laten zien? :+
Beste post in het topic.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218825422
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Beste post in het topic.
O+
pi_218825423
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:19 schreef Cyan9 het volgende:
Els is vrij naïef.
[ x ]
Hier valt @GGMM juist wel een beetje op.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:22:02 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218825430
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:20 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Vreedzaam _O-
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:22:10 #250
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218825432
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:21 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat hoor ik ook al 40 jaar van de hooligans van Feyenoord, het is ALTIJD de politie die provoceert. :')
Als er geen kassa was had ik ook niet hoeven stelen!
pi_218825440
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:15 schreef ISVV het volgende:
Verder is dit in hooliganland behoorlijk uniek, van wat ik begrijp waren er echt veel groepen aanwezig en is er weinig tot geen onderling gezeik geweest. Dat massaal "Nederland hooligans" roepen heb ik nog nooit meegemaakt. Engelse taferelen zou ik haast zeggen.

Ik moet dit ook goed verwoorden, maar ik geloof ook niet dat ze er alleen waren om een dagje te rellen zonder dat het thema van de demonstratie ze iets boeit. Denk echt dat een groot deel van die groepen steeds meer bereid is om zich in het 'publieke debat' te gaan mengen en daarbij fors geweld te gebruiken.

Ik vrees dan ook dat dit het startsein is voor meer ellende. Ze zullen wel bij meer anti-AZCdemo's op gaan duiken bijvoorbeeld.
Ja, het is wel interessant. Ben wel benieuwd hoe houdbaar het is zolang het voetbal een factor blijft.
pi_218825447
Gemeente: 'Voetbalhooligans verantwoordelijk voor rellen' • Onbekend aantal arrestaties

In Den Haag zijn vanmiddag relschoppers de stad ingetrokken na een uit de hand gelopen anti-immigratieprotest op het Malieveld. Het is rustiger in de stad, maar er zijn nog steeds problemen, zegt de politie.

17:53
Gemeente: voetbalhooligans verantwoordelijk, nog in deel van de stad problemen

Volgens de gemeente Den Haag zijn "voetbalhooligans uit diverse delen van het land" verantwoordelijk voor het geweld na het anti-immigratieprotest op het Malieveld. Hoewel het rustiger is dan enkele uren geleden, is de politie-operatie nog niet afgelopen.

Op verschillende plekken in de stad zijn nog problemen, meldt de gemeente. Daar zouden nu nog slechts enkele tientallen mensen voor verantwoordelijk zijn.

https://nos.nl/liveblog/2(...)d-aantal-arrestaties
pi_218825451
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Als er geen kassa was had ik ook niet hoeven stelen!
Bij mij in de buurt zit een Feyenoord-café. Ik kom er al een poos niet meer. Zit vol met PVV-volk die alleen maar over voetbal kunnen lullen.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:25:52 #254
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218825467
Vreedzaam uit de hand gelopen!
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:27:17 #255
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218825479
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:13 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Misschien kan jij dat dan even uitleggen? Want die 2 getallen hebben helemaal geen fuck met relatief en absoluut te maken want het is een verdeling van het eindtotaal.

Maar misschien kan jij nog meer interresant gaan doen?
In absolute aantallen wordt het merendeel van de misdrijven al door allochtonen gepleegd. De hoeveelheid allochtonen is nog altijd een stuk kleiner in Nederland tov autochtonen dus in relatieve nummers is het nog veel meer in het nadeel van allochtonen. En dan worden 3e en 4e generatie allochtonen ook nog eens tot autochtoon gerekend. Zou mij niks verbazen als een groot deel van de misdrijven door autochtonen ook nog een op rekening van deze 3e en 4e generaties komt. Zelfs als dit niet zo is, zijn allochtonen gigantisch oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken. Als je dit echt niet snapt en dat doe jij niet gezien je posts. Dan houdt het wel een beetje op. Ik kan een aap ook 30 keer uitleggen hoe een magnetron werkt. Maar dat zet dan net zo weinig zoden aan de dijk als dit nogmaals aan jou uit proberen te leggen. :')
pi_218825483
twitter

Tell em, Frans.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:28:46 #257
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218825492
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

En zie tevens deze post:
[..]
Lastig hè, feiten?
Goede post. En die cijfers zijn nog geflatteerd ook vermoedelijk omdat mensen met een migratieachtergrond vanaf 2e of 3e generatie dacht ik.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:30:19 #258
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218825505
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:27 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]

Tell em, Frans.
Volksmenner Frans gooit nog wat blokjes hout op het vuur :')
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:30:25 #259
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218825506
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

En zie tevens deze post:
[..]
Lastig hè, feiten?
Maar waarom naar migratie achtergrond kijken en niet geslacht? Dan heb je nog een veel groter en duidelijker percentage lijkt me.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_218825512
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:27 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]

Tell em, Frans.
Jammer joh.

pi_218825513
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:30 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Volksmenner Frans gooit nog wat blokjes hout op het vuur :')
Het wordt wel spannend die verkiezingen. ;)
pi_218825524
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ x ]

[ x ]

Jullie kennen Els wellicht wel in de hoedanigheid van groupie van Geert Wilders
Euh. Nee?
Nooit van gehoord.
quote:
en een mentaal ietwat instabiel meisje die op X vaak nogal hoog in haar emotie zit

Wat is X?
pi_218825528
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Goede post. En die cijfers zijn nog geflatteerd ook vermoedelijk omdat mensen met een migratieachtergrond vanaf 2e of 3e generatie dacht ik.
Klopt, dan valt het nog hoger uit. Het is aannemelijk dat misschien wel 80% van de criminaliteit zou wegvallen zonder alle mensen met migratieachtergrond (inclusief tweede en derde generatie). Dat is natuurlijk schokkend. Ook heel lastig aangezien er natuurlijk ook zat mensen binnen die categorie zijn die zich uitstekend gedragen, maar een te groot deel doet dit niet.
pi_218825530
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Het is waarschijnlijk nóg schrijnender wanneer je kijkt naar seksuele misdrijven, want reken erop dat het merendeel van de partnergerelateerde misdrijven binnen de migrantencohort niet wordt gemeld, en de misdaden door mensen met een migratieachtergrond voornamelijk autochtone vrouwen als slachtoffer hebben.
pi_218825531
Frans weer in de bocht...

Eens een lijkenpikker, altijd een lijkenpikker blijkt maar weer.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:34:23 #266
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218825546
quote:
Wel even 20k euro's bij elkaar getrommeld. Doet ze goed!!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218825551
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:15 schreef ISVV het volgende:

[..]
Extreemlinks heeft het uitdragen van antisemitisme tegenwoordig aardig onder de knie moet ik zeggen.

Verontrustende ontwikkelingen in ieder geval.
Dit vat het wel redelijk goed samen, ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:35:10 #268
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218825553
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:34 schreef Falco het volgende:

[..]
Wel even 20k euro's bij elkaar getrommeld. Doet ze goed!!
En dan alle beveiliging van dat geld alleen voor zichzelf gebruiken _O-
pi_218825582
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:27 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
In absolute aantallen wordt het merendeel van de misdrijven al door allochtonen gepleegd. De hoeveelheid allochtonen is nog altijd een stuk kleiner in Nederland tov autochtonen dus in relatieve nummers is het nog veel meer in het nadeel van allochtonen. En dan worden 3e en 4e generatie allochtonen ook nog eens tot autochtoon gerekend. Zou mij niks verbazen als een groot deel van de misdrijven door autochtonen ook nog een op rekening van deze 3e en 4e generaties komt. Zelfs als dit niet zo is, zijn allochtonen gigantisch oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken. Als je dit echt niet snapt en dat doe jij niet gezien je posts. Dan houdt het wel een beetje op. Ik kan een aap ook 30 keer uitleggen hoe een magnetron werkt. Maar dat zet dan net zo weinig zoden aan de dijk als dit nogmaals aan jou uit proberen te leggen. :')
Jij snap statistiek niet zo goed heb ik het vermoeden.
pi_218825600
twitter

D66 gaat dit uiteraard maximaal uitmelken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:42:27 #271
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218825601
Tijd voor Els om een tijdje onder te duiken in haar oude alter ego en te gaan posten onder Els_pvv.
Antifa
pi_218825605
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Terecht.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:43:36 #273
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218825611
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Terecht.
:Y
pi_218825615
quote:
[ x ]

Hopelijk hebben ze geoefend op tranen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:44:07 #275
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218825616
Vergeleken met XR zijn het schatjes O+ O+
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218825617
quote:
[ x ]

overduidelijk een false flag operatie
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:44:16 #277
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218825618
quote:
[ x ]

D66 gooit haar eigen glazen in!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:44:22 #278
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218825620
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:39 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Jij snap statistiek niet zo goed heb ik het vermoeden.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:45:11 #279
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218825624
Vermoeiend dat Links-Rechts ver plassen.

Alle geweld is afkeurenswaardig, ongeacht je politieke voorkeur, of je motieven.

Alleen de overheid heeft een geweldsmonopolie.

Daarom heb ik ook zo’n hekel aan al die vervelende demonstraties; het trekt allemaal idioten aan die gebruik maken van de anonimiteit van de massa.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:45:31 #280
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218825627
quote:
Els is vrij naïef.
[ x ]
Niet te begrijpen als je de verstandelijke vermogens van een doperwt hebt.
Antifa
pi_218825638
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef VoMy het volgende:
Tijd voor Els om een tijdje onder te duiken in haar oude alter ego en te gaan posten onder Els_pvv.
Els rechts is demonstraties organiseren ook meteen afgeleerd. Vermoed ik.
pi_218825649
quote:
[ x ]

Als Wilders nu keihard opkomt voor D66 dan maakt ie zichzelf onsterfelijk.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_218825653
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
Vergeleken met XR zijn het schatjes O+ O+
Lekker trollen. Maar de debieltjes van XR hebben zich nog niet zo schandalig gedragen als dat tuig van vandaag.
Цой жив
pi_218825656
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Project Els
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:49:32 #285
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218825677
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:47 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Lekker trollen. Maar de debieltjes van XR hebben zich nog niet zo schandalig gedragen als dat tuig van vandaag.
Die blokkeren liever ambulances ja. Wat je netjes noemt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218825687
quote:
[ x ]

Ik verwacht ook niets anders, als ze slim zijn houden ze die persconferentie voor die betimmerde ramen. De kletstafels doen de rest wel, vooral als ze nog een vrouw kunnen strikken die toevallig in het gebouw aanwezig was.
pi_218825704
quote:
Els is vrij naïef.
[ x ]
Ik vind het vooral zielig voor haar, voor zo’n meisje die denk ik wel iets mankeert heeft ze dit toch mooi op poten gezet. Erg jammer dat hooligans ermee aan de haal zijn gegaan.
pi_218825709
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ze heeft getweet dat ze dacht dat er vreedzaam zou worden gedemonstreerd en dat ze als ze dit had geweten deze demonstratie nooit had georganiseerd. Maar ze had toch kunnen weten dat dit mensen zou kunnen lokken die de boel op stelten gaan zetten?
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:54:03 #289
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218825718
Wat een gaaf land is dit zeg.
pi_218825720
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ze heeft getweet dat ze dacht dat er vreedzaam zou worden gedemonstreerd en dat ze als ze dit had geweten deze demonstratie nooit had georganiseerd. Maar ze had toch kunnen weten dat dit mensen zou kunnen lokken die de boel op stelten gaan zetten?
Natuurlijk had ze dat kunnen weten. Maar ze is helaas niet zo snugger.
pi_218825721
quote:

[..]
Ja, ze is wel een beetje naief. Ik heb haar op TikTok een beetje gevolgd en als ze het aan mijn zou hebben gevraagd had ik het afgeraden. (bij wijze van spreken)

Ze is niet zo stabiel.
pi_218825723
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het vooral zielig voor haar, voor zo’n meisje die denk ik wel iets mankeert heeft ze dit toch mooi op poten gezet. Erg jammer dat hooligans ermee aan de haal zijn gegaan.
*organiseert festival om te haten op een groep mensen*
*er komen relschoppen op af en het loopt uit de hand*
pi_218825741
Iedere gek weet van te voren dat je een demonstratie gaat houden voor rechts dat je gezeik gaat krijgen. Dan komt extreem rechts natuurlijk op af. Wilders en Baudet hadden beide afgezegd omdat ze dit al zagen aankomen.

Tijdje geleden zijn er demonstraties geweest met links geloof ik op het malieveld waar 100000 mensen waren en geen klote gebeurd
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:58:00 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218825745
Mag hopen dat deze "Sieg Heil" Schilder ook snel wat nachtjes in de cel stoppen

zaterdag 20 september 2025 @ 18:58:44 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218825747
twitter
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:59:58 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218825753
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:58 schreef Momo het volgende:
Mag hopen dat deze "Sieg Heil" Schilder ook snel wat nachtjes in de cel stoppen

[ afbeelding ]
Schilder?
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:00:23 #297
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218825759
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Schilder?
Weet je wie ook goed kon schilderen?
pi_218825762
quote:

[..]
Kijk een voorbeeldfilmpje van TikTok. Wat duidelijk maakt dat ze hier niet geschikt voor is.

tiktok
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:01:42 #299
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218825766
Ik heb het gevoel dat ze dit gewoon afkijken van XR en linkse demonstraties.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:01:48 #300
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218825769
slotje
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')