Omdat links ze de hele tijd tegenwerkt, krijg je danquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja maar ik ga liever een stapje terug, hoe komt het toch dat er 2 miljoen mensen op een partij stemmen waarvan nu ondertussen wel bewezen is dat ze niks klaarspelen.
Zou een hele interessante case-studie zijn. Het is namelijk niet alleen in Nederland gaande.
Te makkelijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel domme mensen op de wereld die in populistische praatjes trappen.
Ja leuke uitspraak die vooral slaat op de laatste paar jaar maar populisme is al wat langer in opkomst.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Omdat links ze de hele tijd tegenwerkt, krijg je dan
Hmm.quote:
Toen er wat relletjes op Scheveningen waren wat redelijk kinderspel was vergeleken met dit heeft Geertgod er volgens mij een week lang over getweet, daarom ben ik erg benieuwd wat er nu gaat gebeurenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Is ook niet meer dan logisch. Als een een dergelijke geweldsuitbarsting uit de linkerhoek zou komen, zou het van die kant net zo hard veroordeeld worden.
Nou, het bewijs is geleverd!quote:
Hij speelt niet alleen niets klaar, hij is nadrukkelijk loyaal aan een ander land - een land dat nota bene een van de veroorzakers is geweest van de asielstromen richting Europa de afgelopen decennia.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja maar ik ga liever een stapje terug, hoe komt het toch dat er 2 miljoen mensen op een partij stemmen waarvan nu ondertussen wel bewezen is dat ze niks klaarspelen.
Zou een hele interessante case-studie zijn. Het is namelijk niet alleen in Nederland gaande.
Het enige wat ontbreekt is een schizofrene man met een stel elandhoorns tussen de relschoppers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen er wat relletjes op Scheveningen waren wat redelijk kinderspel was vergeleken met dit heeft Geertgod er volgens mij een week lang over getweet, daarom ben ik erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren
Politieagenten massaal aangevallen, auto’s uitgebrand, een kantoor van een politieke partij geprobeerd in de fik te zetten, het binnenhof geprobeerd aan te vallen
Dat vraagt toch om een nog sterkere veroordeling dan nu, lijkt me.
Goh, in de echokamer die Twitter is worden dingen eindeloos herhaald als feiten? Ik ben geschokt, geschokt en tot in mijn kern onthutst.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:09 schreef Durmada het volgende:
Geruchten dat het om antifa gaat worden nu écht hardnekkig.
Een hele grote groep van met name laagopgeleiden zijn de afgelopen decennia uitgekleed door rechts en als er dan een nog rechtsere messias roept wat ze willen horen, en vooral dat de problemen door links zijn veroorzaakt, de keuze snel gemaakt is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja leuke uitspraak die vooral slaat op de laatste paar jaar maar populisme is al wat langer in opkomst.
Ja vast.. Allemaal de koppen kaal geschoren, diverse kreten en accenten aangeleerd, van oude lappen FvD, NSB en PVV vlaggen gerecycled en gaan met de biologische banaan. Creatief clubje wel dat antifa.quote:
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:09 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hij speelt niet alleen niets klaar, hij is nadrukkelijk loyaal aan een ander land - een land dat nota bene een van de veroorzakers is geweest van de asielstromen richting Europa de afgelopen decennia.
Maar het waren eerst "gewoon normale Nederlanders"?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Ik moest ook wel heel hard lachen om deze
Antifa bestaat, woke bestaat, ze hebben hier alleen niets mee te maken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Antifa is het nieuwe woke. Het nieuwe spook der verdoemenis in de wereld van de dommen.
Feyenoord, Ajax, AZ, Den Haag, Sparta, De Graafschap, PSV, RKC, Go Ahead Eagles, NEC, Willem II, Twente, Groningen, Den Bosch, Utrecht, Vitesse, Cambuur, Helmond, MVV, Roda, NAC & TOP Oss.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Fans van welke clubs betreft dit eigenlijk?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Fans van welke clubs betreft dit eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |