Hey Howierd, hoe was het in Den Haag?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Antifa bestaat, woke bestaat, ze hebben hier alleen niets mee te maken.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Een hele grote groep van met name laagopgeleiden zijn de afgelopen decennia uitgekleed door rechts en als er dan een nog rechtsere messias roept wat ze willen horen, en vooral dat de problemen door links zijn veroorzaakt, de keuze snel gemaakt is.
Omdat ze problemen die spelen enorm uitvergroten en constant overdreven hoog in hun emoties zitten. Daarbij spelen social media en met name algoritmes een cruciale rol.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja maar ik ga liever een stapje terug, hoe komt het toch dat er 2 miljoen mensen op een partij stemmen waarvan nu ondertussen wel bewezen is dat ze niks klaarspelen.
Zou een hele interessante case-studie zijn. Het is namelijk niet alleen in Nederland gaande.
Dit is wel echt het type Nederlander waar men in bepaalde contreien een pleurishekel aan heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het waren eerst "gewoon normale Nederlanders"?
[ x ]
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Die petquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is wel echt het type Nederlander waar men in bepaalde contreien een pleurishekel aan heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft die in het midden een wat langere neus in de oorspronkelijke meme. Of is dit de oorspronkelijke versie?quote:
Ah ja, deze mensen zijn uitgekleed door rechts. Nou, hun leven zal er niet veel beter op worden met de nieuwe tweehonderd tot driehonderd asielzoekerscentra die GroenLinks–PvdA willen bouwen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Een hele grote groep van met name laagopgeleiden zijn de afgelopen decennia uitgekleed door rechts en als er dan een nog rechtsere messias roept wat ze willen horen, en vooral dat de problemen door links zijn veroorzaakt, de keuze snel gemaakt is.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
Tuig dat vandaag wordt opgepakt zal ook worden aangepakt, of wilde je iets anders zien?
"Ik zag een aantal Ultra's met elkaar afspreken dat ze zouden doen alsof ze AntiFa waren zodat ze lekker ongestoord konden rellen."quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Ik moest ook wel heel hard lachen om deze
Klopt, maar dat komt niet door deze mensen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
AZC weg ermee en nog van dat soort leuzen, alas, maar Make Netherlands Great Again is wel echt het definitieve einde van Nederland als normaal land. Er valt niets meer te redden.
Ik wist niet dat webcaremedewerkers ook in het weekend moesten werken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt niet door deze mensen.
Oh, je maakt dus overuren? Balen joh.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wist niet dat webcaremedewerkers ook in het weekend moesten werken.
Nooit prettig wanneer extremisten de degens met elkaar kruisen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een paar incidenten geweest dat hooligans van voetbalclubs de pro-Palestinarellers even probeerden aan te pakken. Dat was niet zo lachen, eigen(richting)lijk.
Dat wordt weer een jankfilmpje op Instagramquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:21 schreef Telefoonvork het volgende:
Arme Els_rechts. Zoveel werk in deze dag gestopt, en dan opeens dit
Het was natuurlijk ook wel gedoemd te mislukken als zelfs Thierry er geen zin in heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:21 schreef Telefoonvork het volgende:
Arme Els_rechts. Zoveel werk in deze dag gestopt, en dan opeens dit
Door de mensen die straks 200 a 300 nieuwe 'kleinschalige' asielzoekerscentra willen laten bouwen en de afgelopen jaren alles hebben gedaan om de maatregelen die de oneindige influx van migranten tegenhouden, te blokkeren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vertel eens Howard, door welke mensen dan wél?
Wat denk jij eigenlijk dat er gebeurt als de asielnoodmaatregelenwet wordt ingevoerd? Dat we dan op magische wijze geen instroom van asielzoekers meer hebben?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, deze mensen zijn uitgekleed door rechts. Nou, hun leven zal er niet veel beter op worden met de nieuwe tweehonderd tot driehonderd asielzoekerscentra die GroenLinks–PvdA willen bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |