Hey Howierd, hoe was het in Den Haag?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Antifa bestaat, woke bestaat, ze hebben hier alleen niets mee te maken.

quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Een hele grote groep van met name laagopgeleiden zijn de afgelopen decennia uitgekleed door rechts en als er dan een nog rechtsere messias roept wat ze willen horen, en vooral dat de problemen door links zijn veroorzaakt, de keuze snel gemaakt is.

Omdat ze problemen die spelen enorm uitvergroten en constant overdreven hoog in hun emoties zitten. Daarbij spelen social media en met name algoritmes een cruciale rol.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja maar ik ga liever een stapje terug, hoe komt het toch dat er 2 miljoen mensen op een partij stemmen waarvan nu ondertussen wel bewezen is dat ze niks klaarspelen.
Zou een hele interessante case-studie zijn. Het is namelijk niet alleen in Nederland gaande.

Dit is wel echt het type Nederlander waar men in bepaalde contreien een pleurishekel aan heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het waren eerst "gewoon normale Nederlanders"?
[ x ]

quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]

Die petquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is wel echt het type Nederlander waar men in bepaalde contreien een pleurishekel aan heeft.
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Volgens mij heeft die in het midden een wat langere neus in de oorspronkelijke meme. Of is dit de oorspronkelijke versie?quote:

Ah ja, deze mensen zijn uitgekleed door rechts. Nou, hun leven zal er niet veel beter op worden met de nieuwe tweehonderd tot driehonderd asielzoekerscentra die GroenLinks–PvdA willen bouwen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Een hele grote groep van met name laagopgeleiden zijn de afgelopen decennia uitgekleed door rechts en als er dan een nog rechtsere messias roept wat ze willen horen, en vooral dat de problemen door links zijn veroorzaakt, de keuze snel gemaakt is.

quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
Tuig dat vandaag wordt opgepakt zal ook worden aangepakt, of wilde je iets anders zien?
"Ik zag een aantal Ultra's met elkaar afspreken dat ze zouden doen alsof ze AntiFa waren zodat ze lekker ongestoord konden rellen."quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Ik moest ook wel heel hard lachen om deze

Klopt, maar dat komt niet door deze mensen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
AZC weg ermee en nog van dat soort leuzen, alas, maar Make Netherlands Great Again is wel echt het definitieve einde van Nederland als normaal land. Er valt niets meer te redden.

Ik wist niet dat webcaremedewerkers ook in het weekend moesten werken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt niet door deze mensen.

Oh, je maakt dus overuren? Balen joh.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wist niet dat webcaremedewerkers ook in het weekend moesten werken.

Nooit prettig wanneer extremisten de degens met elkaar kruisen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een paar incidenten geweest dat hooligans van voetbalclubs de pro-Palestinarellers even probeerden aan te pakken. Dat was niet zo lachen, eigen(richting)lijk.

Dat wordt weer een jankfilmpje op Instagramquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:21 schreef Telefoonvork het volgende:
Arme Els_rechts. Zoveel werk in deze dag gestopt, en dan opeens dit

Het was natuurlijk ook wel gedoemd te mislukken als zelfs Thierry er geen zin in heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:21 schreef Telefoonvork het volgende:
Arme Els_rechts. Zoveel werk in deze dag gestopt, en dan opeens dit

Door de mensen die straks 200 a 300 nieuwe 'kleinschalige' asielzoekerscentra willen laten bouwen en de afgelopen jaren alles hebben gedaan om de maatregelen die de oneindige influx van migranten tegenhouden, te blokkeren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vertel eens Howard, door welke mensen dan wél?

Wat denk jij eigenlijk dat er gebeurt als de asielnoodmaatregelenwet wordt ingevoerd? Dat we dan op magische wijze geen instroom van asielzoekers meer hebben?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, deze mensen zijn uitgekleed door rechts. Nou, hun leven zal er niet veel beter op worden met de nieuwe tweehonderd tot driehonderd asielzoekerscentra die GroenLinks–PvdA willen bouwen.

Er wordt naar geluisterd maar ze verwachten een simplistische oplossing voor hun problemen en die is er niet (bij rechts).quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:18 schreef Friggles het volgende:
Onbegrepen en ongehoorde Nederlanders waar niet naar geluisterd wordt. Ja dan ga je rellen.

Nee, maar wel dat het instroom enigszins zou kunnen beperken (zie ook de resultaten in Duitsland) dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat denk jij eigenlijk dat er gebeurt als de asielnoodmaatregelenwet wordt ingevoerd? Dat we dan op magische wijze geen instroom van asielzoekers meer hebben?
Dat het jou uberhaupt lukt om zelfstandig te ademen.

gezellig daarquote:

Je snapt dat die noodmaatregelen vooral inhouden dat het rijk, zonder inspraak van de gemeente, op elke straathoek een AZC kunnen flikkeren?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat het instroom enigszins zou kunnen beperken (zie ook de resultaten in Duitsland) dat is al heel wat.

Kwalijk. Niet zo kwalijk als een partij willen verbieden, maar kwalijk desalniettemin.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:26 schreef Momo het volgende:
Sowieso met je FvD vlag in de hand kankerhomo's en kankerjoden roepen naar het D66 kantoor

Heeft iemand hier trouwens al een antwoord op?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:36 schreef Aberkullie het volgende: [..] En wat zijn ze nou beu dan? Dat de PVV de minister van asiel mag leveren en dat die te incompetent is om haar eigen reet af te vegen?

Ik begrijp dat er tijdens de rellen een survey is geweest over de exacte politieke voorkeuren van deze mensen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Dit is nu de hardcore PVV - FvD - BBB - JA21 achterban. De roomblanke Nederlanders die de hoop van onze natie vormen! En dan lopen janken over asielzoekers. Eigenlijk best een beetje grappig.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)-in-rellen-met-poli/quote:Ontslagnemend minister van Justitie en Veiligheid Foort van Oosten noemt het geweld tegen de politie "absoluut onacceptabel".

Ik vraag me af wat voor mensen er af komen op een demonstratie met sprekers (al dan niet afgezegd) van PVV, Ja21, FvD etc georganiseerd door ene Els Rechtsquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er tijdens de rellen een survey is geweest over de exacte politieke voorkeuren van deze mensen?

Ja, maar we mogen vooral niet roepen dat het achterlijke debielen zijn, want dat is neerbuigend!quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Dit is nu de hardcore PVV - FvD - BBB - JA21 achterban. De roomblanke Nederlanders die de hoop van onze natie vormen! En dan lopen janken over asielzoekers. Eigenlijk best een beetje grappig.

Ik verwacht hier inderdaad een hoop D66, Volt en PvdA/GL stemmers tussen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er tijdens de rellen een survey is geweest over de exacte politieke voorkeuren van deze mensen?

De user in kwestie noemt ook nog BBB, dus ik neem aan dat hij hier een bron voor heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor mensen er af komen op een demonstratie met sprekers (al dan niet afgezegd) van PVV, Ja21, FvD etc georganiseerd door ene Els Rechts

Ja maar die is natuurlijk tegengewerkt door de linkse ambtenaren en partijen. Gaan geen hand in eigen boezem steken!quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heeft iemand hier trouwens al een antwoord op?

Samenleving van zulke types zou meteen in elkaar storten lol.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:28 schreef mcmlxiv het volgende:

Over het algemeen weet die boerenachterban wel raad met een relletje hier en daar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De user in kwestie noemt ook nog BBB, dus ik neem aan dat hij hier een bron voor heeft.

Dat had ons Els wel dolgraag gezien!quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De user in kwestie noemt ook nog BBB, dus ik neem aan dat hij hier een bron voor heeft.

Oh wacht het zijn D66 aanhangers die op bezoek gingen bij het hoofdkantoor?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]

De wereld gaat wat te snel door en deze mensen kunnen daar niet in mee. Dus dan is het makkelijk ergens een zondebok zoeken. Als je wereldwijde ontwikkelingen ziet op dit gebied zie ik de nabije toekomst bijzonder somber in. We zijn een zelfdestructieve soort blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, maar we mogen vooral niet roepen dat het achterlijke debielen zijn, want dat is neerbuigend!

Dat geloof ik graag, dat is meer het type mens dat massaal gaat demonstreren voor de Palestijnen of staat te wapperen bordjes als 'refugees welcome'. Dan weet ik eigenlijk niet wat erger is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:36 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ik verwacht hier inderdaad een hoop D66, Volt en PvdA/GL stemmers tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |