Moet Timmermans zich dan ook hard uitspreken over de acties van extinction rebellion op de A12?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Geert, Caroline en Joost. Zal wel weer met de mantel der liefde bedekt worden.
Volgens mij gaat dat nooit met geweld gepaard, toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet Timmermans zich dan ook hard uitspreken over de acties van extinction rebellion op de A12?
Gelukkig kan in Nederland zoiets niet gebeuren. Ik schat VVV daar niet toe in staatquote:
Neuh die zijn wel iets intelligenter dan dit tuig.. Al kan ik me voorstellen dat als ze je blokkeren je wel wat geweld zou willen toepassenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nooit met geweld gepaard, toch?
Dit is niet lullig bedoelt maar dat zijn over het algemeen een stelletje mietjes die fysiek niet veel voorstellen. Maar er is genoeg overlast qua vandalisme. Onderlaatst nog werd er olie in winkelketens op de grond gegooid.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nooit met geweld gepaard, toch?
En wat zijn ze nou beu dan? Dat de PVV de minister van asiel mag leveren en dat die te incompetent is om haar eigen reet af te vegen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:34 schreef Montagui het volgende:
De demo van vanmiddag maakt wel duidelijk dat de polarisatie steeds verder gaat. Het gaat echt links tegen rechts worden. En Rechts groeit, want steeds meer mensen zijn het beu.
Ik denk dat de ontevredenheid en frustratie slechts één factor is en niet zo'n grote als een stel semiprofessionele hooligans die een kans roken om lekker te rellen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:34 schreef Montagui het volgende:
De demo van vanmiddag maakt wel duidelijk dat de polarisatie steeds verder gaat. Het gaat echt links tegen rechts worden. En Rechts groeit, want steeds meer mensen zijn het beu.
Ik ken echt helemaal niemand die het ‘beu’ is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:34 schreef Montagui het volgende:
De bubbelleef.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:38 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand die het ‘beu’ is.
Goh zeg, geruchten en complottheorieën, op Twitter?!quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:37 schreef Durmada het volgende:
Op Twitter gaan geruchten dat Antifa achter de rellen zit
Op twitter gaan ook geruchten dat de aarde plat is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:37 schreef Durmada het volgende:
Mwah, op het moment dat je met cobra’s aangevallen wordt dan is de geweldsinstructie van de politie net wat anders dan wanneer mensen op een snelweg gaan zittenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoelt maar dat zijn over het algemeen een stelletje mietjes die fysiek niet veel voorstellen. Maar er is genoeg overlast qua vandalisme. Onderlaatst nog werd er olie in winkelketens op de grond gegooid.
'Geruchten'', gewoon valse informatie natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:37 schreef Durmada het volgende:
Aan de cijfers te zien stemmen mensen in het hokje toch stiekem PVV, FvD, Ja21 of BBB. Dat er niet openlijk over gesproken wordt zegt natuurlijk niks.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:38 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand die het ‘beu’ is.
Ook door Antifa gedaan, wat een doerakken zijn het toch.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Op twitter gaan ook geruchten dat de aarde plat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |