quote:
Als dit waar is, heb je wel redenen om ze te labelen als terroristen ja.quote:
Nee wat jij zegt is dat 5 miljoen Nederlanders dom en achterlijk zijn. Das wel een vrije hautaine en boute stellingname. Precies wat de polarisatie aanwakkert.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik en mijn gelijkgestemden staan in ieder geval niet de daar politie in elkaar te schoppen en auto's in de brand te steken. Dat jij dat associeert met dat ik me superieur voel zegt meer iets over hoe jij je voelt dan over mij.
Maar goed, ergens heb je wel gelijk hoor, ik voel mij inderdaad beter dan relschoppers aangezien ik wel gewoon bijdraag aan de samenleving.
Volgende keer gaan wij samen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch wel Ajax
Ik ben niet gevraagd
Telstar niet presentquote:
Ik zie mezelf qua migratie ook wel als rechts, en keur dit soort rellen en gedrag van tuig ook af.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee wat jij zegt is dat 5 miljoen Nederlanders dom en achterlijk zijn. Das wel een vrije hautaine en boute stellingname. Precies wat de polarisatie aanwakkert.
Vitesse bestaat toch niet meerquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:24 schreef Caland het volgende:
Nog wel leuk als een NEC en Vitesse ongetwijfeld dezelfde trein moeten terugnemen (lol)
Welke formule heb je toegepast om tot die conclusie te komen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik en mijn gelijkgestemden staan in ieder geval niet de daar politie in elkaar te schoppen en auto's in de brand te steken. Dat jij dat associeert met dat ik me superieur voel zegt meer iets over hoe jij je voelt dan over mij.
Maar goed, ergens heb je wel gelijk hoor, ik voel mij inderdaad beter dan relschoppers aangezien ik wel gewoon bijdraag aan de samenleving.
Is dit antifa?quote:
Nee natuurlijk niet, het zijn eigenlijk alleen nog grotere debielen die denken dan antifa ruim aanwezig was of zelfs heeft geïnfiltreerd binnen deze groeperingenquote:
* Zet zachte G opquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Geert, Caroline en Joost. Zal wel weer met de mantel der liefde bedekt worden.
Hoezo was het hiervoor dan geen criminele actie volgens jou?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:22 schreef Fretwork het volgende:
Oh grappig, krijgen de mensen die beweren dat de A12 blokkeren een criminele actie is eindelijk gelijk.
En dat vanuit extreemrechtse hoek, je verwacht het niet.
Allemaal het land maar uit zo toch? Ze verpesten het hier behoorlijk.
Gezellig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgende keer gaan wij samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |