Ligt ook aan de mensen zelf. Zie deze idiote vertoning.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan nog is het aan de politiek om de verbinding te zoeken, met elkaar in de kamer en met de burger. En dat is er nu precies wat er nauwelijks gebeurd.
Gaat ze heen dan?! VK lijkt me niet, daar stonden ze vorige week nog 'Stop the boats!' the roepenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:59 schreef Starhopper het volgende:
Wtf?! Was dat Elsrechts op dat bootje?
JA21 en een deel van de kiezers op de VVD hetzelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:01 schreef zatoichi het volgende:
Dus dit is PVV en FVD stemmend Nederland? Wat een dom achterlijk volk zeg. Je zou maar ook op die partijen stemmen en dus dit als gelijkgestemden hebben...
quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:01 schreef zatoichi het volgende:
Dus dit is PVV en FVD stemmend Nederland? Wat een dom achterlijk volk zeg. Je zou maar ook op die partijen stemmen en dus dit als gelijkgestemden hebben...
Lijkt mij wel lastig om als moreel suprieur mens in deze infantiele samenleving te moeten wonen. Heel knap van jullie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
JA21 en een deel van de kiezers op de VVD hetzelfde laken een pak.
Toch wel vriendelijk van die jongensquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wellicht ook niet zo handig om dan een terras met de boys uit te zoeken
[ afbeelding ]
Die polarisatie kwam niet van een de Jonge maar van een Baudet, FvD Hamster en consorten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:01 schreef Viesdik het volgende:
Het systeem veroorzaakt zelf rellen, zodat ze een excuus hebben om het te verbieden.
Zo ging dat ook met de corona demonstraties
[ x ]
Is niet makkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij wel lastig om als moreel suprieur mens in deze infantiele samenleving te moeten wonen. Heel knap van jullie.
Dit zijn dan wel weer de mensen, het domme en opgefokte kanonnenvoer, waarachter we zullen schuilen mocht het grote boze Rusland voor de stoep staan. En dan natuurlijk maar hopen dat ze nationalistisch genoeg zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:01 schreef zatoichi het volgende:
Dat is een bunker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:07 schreef Nexum het volgende:
Iemand zin om met mij tomaten te gooien tegen het PVV hoofdkantoor?
Die gasten aanbidden Putin juist....quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit zijn dan wel weer de mensen, het domme en opgefokte kanonnenvoer, waarachter we zullen schuilen mocht het grote boze Rusland voor de stoep staan. En dan natuurlijk maar hopen dat ze nationalistisch genoeg zijn.
Oei, dan heb je wel een probleem. Alhoewel, Vera, Ahmed en Jan Roos (she/her) staan wellicht te popelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:08 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Die gasten aanbidden Putin juist....
Die kun je gewoon opwachten bij de trein terug naar Almeloquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wellicht ook niet zo handig om dan een terras met de boys uit te zoeken
[ afbeelding ]
Die vetklep staat goed op beeld!quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Die kale heeft wel aardig wat kracht in zijn armen
Denk je dat die werk hebben?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef Aberkullie het volgende:
Netjes dat die mongolen mooi op beeld staan. Zoek die maar lekker op hun werk op.
Heel mooi!! Oppakken die kneusquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die vetklep staat goed op beeld!
Ik hoop het wel want als ik voor hun uitkering meebetaal voel ik me dubbel genaaidquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Denk je dat die werk hebben?
Naar de mac?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef Mikeytt het volgende:
Het leuke is nog wel dat er nog steeds donaties binnenkomen.nog maar een paar euro tot 20.000.
Wat zou ze met het geld gedaan hebben?
https://www.gofundme.com/(...)al=donations&tab=all
Zou mooi zijn als deze schade allemaal op Elsrechts verhaalt gaat worden. Dan mag er nog wel wat meer gedoneerd worden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef Mikeytt het volgende:
Het leuke is nog wel dat er nog steeds donaties binnenkomen.nog maar een paar euro tot 20.000.
Ik denk dat ze het bedrag mag vertienvoudigen om de schade te betalen.quote:
Ik en mijn gelijkgestemden staan in ieder geval niet de daar politie in elkaar te schoppen en auto's in de brand te steken. Dat jij dat associeert met dat ik me superieur voel zegt meer iets over hoe jij je voelt dan over mij.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij wel lastig om als moreel suprieur mens in deze infantiele samenleving te moeten wonen. Heel knap van jullie.
Misschien massaal deze gofundme rapporteren? Zou mooi zijn als ze hem blokkeren en ieders geld terugstorten. Ik neem aan dat gofundme niet geassocieerd wil worden met het bekostigen van extreemrechts geweld.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef Mikeytt het volgende:
Ah, ik neem aan dat Jooligans weer een nieuwe nickname isquote:
Hoop het wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als deze schade allemaal op Elsrechts verhaalt gaat worden. Dan mag er nog wel wat meer gedoneerd worden.
Zou het? Ik heb niet het idee dat deze mensen bij de landmacht zitten, of zich hebben aangemeld als reservisten; maar goed, zeker weten doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit zijn dan wel weer de mensen, het domme en opgefokte kanonnenvoer, waarachter we zullen schuilen mocht het grote boze Rusland voor de stoep staan. En dan natuurlijk maar hopen dat ze nationalistisch genoeg zijn.
Dan doe je wel de aanname dat het geen GL-PvdA stemmers zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |