Ligt ook aan de mensen zelf. Zie deze idiote vertoning.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan nog is het aan de politiek om de verbinding te zoeken, met elkaar in de kamer en met de burger. En dat is er nu precies wat er nauwelijks gebeurd.
Gaat ze heen dan?! VK lijkt me niet, daar stonden ze vorige week nog 'Stop the boats!' the roepenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:59 schreef Starhopper het volgende:
Wtf?! Was dat Elsrechts op dat bootje?
JA21 en een deel van de kiezers op de VVD hetzelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:01 schreef zatoichi het volgende:
Dus dit is PVV en FVD stemmend Nederland? Wat een dom achterlijk volk zeg. Je zou maar ook op die partijen stemmen en dus dit als gelijkgestemden hebben...
quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:01 schreef zatoichi het volgende:
Dus dit is PVV en FVD stemmend Nederland? Wat een dom achterlijk volk zeg. Je zou maar ook op die partijen stemmen en dus dit als gelijkgestemden hebben...
Lijkt mij wel lastig om als moreel suprieur mens in deze infantiele samenleving te moeten wonen. Heel knap van jullie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
JA21 en een deel van de kiezers op de VVD hetzelfde laken een pak.
Toch wel vriendelijk van die jongensquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wellicht ook niet zo handig om dan een terras met de boys uit te zoeken
[ afbeelding ]
Die polarisatie kwam niet van een de Jonge maar van een Baudet, FvD Hamster en consorten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:01 schreef Viesdik het volgende:
Het systeem veroorzaakt zelf rellen, zodat ze een excuus hebben om het te verbieden.
Zo ging dat ook met de corona demonstraties
[ x ]
Is niet makkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij wel lastig om als moreel suprieur mens in deze infantiele samenleving te moeten wonen. Heel knap van jullie.
Dit zijn dan wel weer de mensen, het domme en opgefokte kanonnenvoer, waarachter we zullen schuilen mocht het grote boze Rusland voor de stoep staan. En dan natuurlijk maar hopen dat ze nationalistisch genoeg zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:01 schreef zatoichi het volgende:
Dat is een bunker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:07 schreef Nexum het volgende:
Iemand zin om met mij tomaten te gooien tegen het PVV hoofdkantoor?
Die gasten aanbidden Putin juist....quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit zijn dan wel weer de mensen, het domme en opgefokte kanonnenvoer, waarachter we zullen schuilen mocht het grote boze Rusland voor de stoep staan. En dan natuurlijk maar hopen dat ze nationalistisch genoeg zijn.
Oei, dan heb je wel een probleem. Alhoewel, Vera, Ahmed en Jan Roos (she/her) staan wellicht te popelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:08 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Die gasten aanbidden Putin juist....
Die kun je gewoon opwachten bij de trein terug naar Almeloquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wellicht ook niet zo handig om dan een terras met de boys uit te zoeken
[ afbeelding ]
Die vetklep staat goed op beeld!quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Die kale heeft wel aardig wat kracht in zijn armen
Denk je dat die werk hebben?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef Aberkullie het volgende:
Netjes dat die mongolen mooi op beeld staan. Zoek die maar lekker op hun werk op.
Heel mooi!! Oppakken die kneusquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die vetklep staat goed op beeld!
Ik hoop het wel want als ik voor hun uitkering meebetaal voel ik me dubbel genaaidquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Denk je dat die werk hebben?
Naar de mac?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef Mikeytt het volgende:
Het leuke is nog wel dat er nog steeds donaties binnenkomen.nog maar een paar euro tot 20.000.
Wat zou ze met het geld gedaan hebben?
https://www.gofundme.com/(...)al=donations&tab=all
Zou mooi zijn als deze schade allemaal op Elsrechts verhaalt gaat worden. Dan mag er nog wel wat meer gedoneerd worden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef Mikeytt het volgende:
Het leuke is nog wel dat er nog steeds donaties binnenkomen.nog maar een paar euro tot 20.000.
Ik denk dat ze het bedrag mag vertienvoudigen om de schade te betalen.quote:
Ik en mijn gelijkgestemden staan in ieder geval niet de daar politie in elkaar te schoppen en auto's in de brand te steken. Dat jij dat associeert met dat ik me superieur voel zegt meer iets over hoe jij je voelt dan over mij.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij wel lastig om als moreel suprieur mens in deze infantiele samenleving te moeten wonen. Heel knap van jullie.
Misschien massaal deze gofundme rapporteren? Zou mooi zijn als ze hem blokkeren en ieders geld terugstorten. Ik neem aan dat gofundme niet geassocieerd wil worden met het bekostigen van extreemrechts geweld.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef Mikeytt het volgende:
Ah, ik neem aan dat Jooligans weer een nieuwe nickname isquote:
Hoop het wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als deze schade allemaal op Elsrechts verhaalt gaat worden. Dan mag er nog wel wat meer gedoneerd worden.
Zou het? Ik heb niet het idee dat deze mensen bij de landmacht zitten, of zich hebben aangemeld als reservisten; maar goed, zeker weten doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit zijn dan wel weer de mensen, het domme en opgefokte kanonnenvoer, waarachter we zullen schuilen mocht het grote boze Rusland voor de stoep staan. En dan natuurlijk maar hopen dat ze nationalistisch genoeg zijn.
Dan doe je wel de aanname dat het geen GL-PvdA stemmers zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
quote:
Als dit waar is, heb je wel redenen om ze te labelen als terroristen ja.quote:
Nee wat jij zegt is dat 5 miljoen Nederlanders dom en achterlijk zijn. Das wel een vrije hautaine en boute stellingname. Precies wat de polarisatie aanwakkert.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik en mijn gelijkgestemden staan in ieder geval niet de daar politie in elkaar te schoppen en auto's in de brand te steken. Dat jij dat associeert met dat ik me superieur voel zegt meer iets over hoe jij je voelt dan over mij.
Maar goed, ergens heb je wel gelijk hoor, ik voel mij inderdaad beter dan relschoppers aangezien ik wel gewoon bijdraag aan de samenleving.
Volgende keer gaan wij samen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch wel Ajax
Ik ben niet gevraagd
Telstar niet presentquote:
Ik zie mezelf qua migratie ook wel als rechts, en keur dit soort rellen en gedrag van tuig ook af.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee wat jij zegt is dat 5 miljoen Nederlanders dom en achterlijk zijn. Das wel een vrije hautaine en boute stellingname. Precies wat de polarisatie aanwakkert.
Vitesse bestaat toch niet meerquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:24 schreef Caland het volgende:
Nog wel leuk als een NEC en Vitesse ongetwijfeld dezelfde trein moeten terugnemen (lol)
Welke formule heb je toegepast om tot die conclusie te komen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik en mijn gelijkgestemden staan in ieder geval niet de daar politie in elkaar te schoppen en auto's in de brand te steken. Dat jij dat associeert met dat ik me superieur voel zegt meer iets over hoe jij je voelt dan over mij.
Maar goed, ergens heb je wel gelijk hoor, ik voel mij inderdaad beter dan relschoppers aangezien ik wel gewoon bijdraag aan de samenleving.
Is dit antifa?quote:
Nee natuurlijk niet, het zijn eigenlijk alleen nog grotere debielen die denken dan antifa ruim aanwezig was of zelfs heeft genfiltreerd binnen deze groeperingenquote:
* Zet zachte G opquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Geert, Caroline en Joost. Zal wel weer met de mantel der liefde bedekt worden.
Hoezo was het hiervoor dan geen criminele actie volgens jou?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:22 schreef Fretwork het volgende:
Oh grappig, krijgen de mensen die beweren dat de A12 blokkeren een criminele actie is eindelijk gelijk.
En dat vanuit extreemrechtse hoek, je verwacht het niet.
Allemaal het land maar uit zo toch? Ze verpesten het hier behoorlijk.
Gezellig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgende keer gaan wij samen.
Beetje net als mensen die dachten dat er drie miljoen in Londen rondliepen.quote:
Moet Timmermans zich dan ook hard uitspreken over de acties van extinction rebellion op de A12?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Geert, Caroline en Joost. Zal wel weer met de mantel der liefde bedekt worden.
Volgens mij gaat dat nooit met geweld gepaard, toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet Timmermans zich dan ook hard uitspreken over de acties van extinction rebellion op de A12?
Gelukkig kan in Nederland zoiets niet gebeuren. Ik schat VVV daar niet toe in staatquote:
Neuh die zijn wel iets intelligenter dan dit tuig.. Al kan ik me voorstellen dat als ze je blokkeren je wel wat geweld zou willen toepassenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nooit met geweld gepaard, toch?
Dit is niet lullig bedoelt maar dat zijn over het algemeen een stelletje mietjes die fysiek niet veel voorstellen. Maar er is genoeg overlast qua vandalisme. Onderlaatst nog werd er olie in winkelketens op de grond gegooid.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nooit met geweld gepaard, toch?
En wat zijn ze nou beu dan? Dat de PVV de minister van asiel mag leveren en dat die te incompetent is om haar eigen reet af te vegen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:34 schreef Montagui het volgende:
De demo van vanmiddag maakt wel duidelijk dat de polarisatie steeds verder gaat. Het gaat echt links tegen rechts worden. En Rechts groeit, want steeds meer mensen zijn het beu.
Ik denk dat de ontevredenheid en frustratie slechts n factor is en niet zo'n grote als een stel semiprofessionele hooligans die een kans roken om lekker te rellen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:34 schreef Montagui het volgende:
De demo van vanmiddag maakt wel duidelijk dat de polarisatie steeds verder gaat. Het gaat echt links tegen rechts worden. En Rechts groeit, want steeds meer mensen zijn het beu.
Ik ken echt helemaal niemand die het ‘beu’ is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:34 schreef Montagui het volgende:
De bubbelleef.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:38 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand die het ‘beu’ is.
Goh zeg, geruchten en complottheorien, op Twitter?!quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:37 schreef Durmada het volgende:
Op Twitter gaan geruchten dat Antifa achter de rellen zit
Op twitter gaan ook geruchten dat de aarde plat is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:37 schreef Durmada het volgende:
Mwah, op het moment dat je met cobra’s aangevallen wordt dan is de geweldsinstructie van de politie net wat anders dan wanneer mensen op een snelweg gaan zittenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoelt maar dat zijn over het algemeen een stelletje mietjes die fysiek niet veel voorstellen. Maar er is genoeg overlast qua vandalisme. Onderlaatst nog werd er olie in winkelketens op de grond gegooid.
'Geruchten'', gewoon valse informatie natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:37 schreef Durmada het volgende:
Aan de cijfers te zien stemmen mensen in het hokje toch stiekem PVV, FvD, Ja21 of BBB. Dat er niet openlijk over gesproken wordt zegt natuurlijk niks.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:38 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand die het ‘beu’ is.
Ook door Antifa gedaan, wat een doerakken zijn het toch.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Op twitter gaan ook geruchten dat de aarde plat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |