Toch wel gek dat allemaal moties over antifa een terroristische organisatie maken en een uitgebreider boerkaverbod er zonder steun van links wel allemaal doorkomen he.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja maar die is natuurlijk tegengewerkt door de linkse ambtenaren en partijen. Gaan geen hand in eigen boezem steken!

Ik wel. Demonstreren tegen genocide en menselijkheid en zorg aanbieden aan vluchtelingen lijkt me niet iets om je voor te schamen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, dat is meer het type mens dat massaal gaat demonstreren voor de Palestijnen of staat te wapperen bordjes als 'refugees welcome'. Dan weet ik eigenlijk niet wat erger is.

Ah, je laat je ware gezicht zien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, dat is meer het type mens dat massaal gaat demonstreren voor de Palestijnen of staat te wapperen bordjes als 'refugees welcome'. Dan weet ik eigenlijk niet wat erger is.

Zo zie je maar dat dit soort zooi bij iedereen gekaapt kan worden idd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:42 schreef Akathisia het volgende:
Samenvatting:
Rechts meisje organiseert rechts protestfeestje -> voetbalhooligans delen het sentiment en nodigen zichzelf uit -> rechtse politici pikte dit tijdig op en besloten niet te komen -> hooligans deden inderdaad hooligan-dingen -> superslimmelinksmensen gaan de rest van de dag inkoppertjes koppen over domme hooligans.

‘Gekaapt’ haha.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat dit soort zooi bij iedereen gekaapt kan worden idd.

Dit is hoogst voorspelbaar bij een samenkomst van grote groepen personen die stelselmatig laten weten hoogst ontevreden te zijn inderdaad.quote:

Voor een samenleving gaan demonstreren waar Islamitisch terreur, antisemitisme en anti-Westerse sentimenten op grote schaal worden omarmd en mensen uit soortgelijke culturen in het Westen willen verwelkomen is wat mij betreft landverraad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, je laat je ware gezicht zien.
Rellen en vandalisme is net zo erg als vreedzaam demonstreren voor vluchtelingen en oorlogsslachtoffers.

Wat bedoel je met 'door'? Naar wat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:38 schreef Friggles het volgende:
De wereld gaat wat te snel door en deze mensen kunnen daar niet in mee. Dus dan is het makkelijk ergens een zondebok zoeken. Als je wereldwijde ontwikkelingen ziet op dit gebied zie ik de nabije toekomst bijzonder somber in. We zijn een zelfdestructieve soort blijkbaar.

Had eigenlijk nog nooit van heel die Els gehoord. Maar denk dat ik het wel prima vind. Als je jezelf hier huilend gaat filmen in reactie op de moord van Kirk stel je je wat mij betreft gewoon aan voor de bühne.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat had ons Els wel dolgraag gezien!
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”

quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had eigenlijk nog nooit van heel die Els gehoord. Maar denk dat ik het wel prima vind. Als je jezelf hier huilend gaat filmen in reactie op de moord van Kirk stel je je wat mij betreft gewoon aan voor de bühne.
Geen aanstellen, gewoon borderline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dan zul je toch echt eerst een organisatie of beweging moeten hebben waar je naar kunt wijzen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:46 schreef Lichtloper het volgende:
Zeer benieuwd naar de Kamermotie om extreem-rechts te bestempelen tot een terroristische organisatie

Overduidelijk een Antifaquote:

Laat zijn vader die tevens ook zijn broer is dit maar niet zien.quote:

Demonstreren tegen menselijkheid lijkt me best iets om je voor te schamen. Maar goed, het vluchtelingenbeleid is dan ook nooit menselijk geweest.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef Friggles het volgende:
Ik wel. Demonstreren tegen genocide en menselijkheid en zorg aanbieden aan vluchtelingen lijkt me niet iets om je voor te schamen.

quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wanhopige poging om de aandacht te verleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger

Daarom moet je ze ook als terroristische organisatie bestempelen. Want dan kunnen de diensten onderzoek doen naar de structuurquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt eerst een organisatie of beweging moeten hebben waar je naar kunt wijzen.

Daar hadden ze met antifa ook geen problemen mee toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt eerst een organisatie of beweging moeten hebben waar je naar kunt wijzen.

Ontwikkelingen. Op technologisch gebied, qua demografie, qua sociaalculturele patronen en daarmee samenhangende globalisatie. Vooral dat laatste lijkt voor een grote groep in de samenleving toch wel moeilijk te zijn. Waar vroeger de wereld best klein was en oplossingen mogelijk simpel waren, grijpen maatregelen nu in elkaar en is een issue nu eenmaal niet meer op te lossen binnen de eigen kleine kring.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'door'? Naar wat?

Je zult eerst iets moeten kunnen bestempelen als een terroristische organisatie, als je dat al niet kunt houdt het op.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daarom moet je ze ook als terroristische organisatie bestempelen. Want dan kunnen de diensten onderzoek doen naar de structuur [ afbeelding ]

Dat is dan ook een duidelijke beweging, netwerk dan wel organisatie. Men heeft zelfs een website:quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:49 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Daar hadden ze met antifa ook geen problemen mee toch?

quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wanhopige poging om de aandacht te verleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Statistisch onjuist en een vuile leugen. Het meerendeel van de misdaden wordt begaan door autochtone Nederlanders.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Anno 2025 zijn dit niet de usual suspects, deze beelden zijn zelfs vrij uniek. Statistisch gezien zijn het tegenwoordig namelijk vooral jongeren met bontkraag en een broccolikapsel die Nederlands spreken vermengd met Arabisch of Turks of andere niet-Westerse talen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger

Dat staat gewoon in de OP (met een zeer vooruitziende blik)quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Who the fuck is eigenlijk Els?

Als allochtoon is het wel grappig om de ene kant van de roomblanke Nederlanders dit te zien doen en de andere helft universiteiten te zien vernielen (uiteraard lichtelijk overdreven). Vraag me weleens af wat toeristen wel niet moeten denken wanneer ze dit allemaal meemaken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Dit is nu de hardcore PVV - FvD - BBB - JA21 achterban. De roomblanke Nederlanders die de hoop van onze natie vormen! En dan lopen janken over asielzoekers. Eigenlijk best een beetje grappig.

Die ene keer in de zoveel decennia dat harde kernen op basis van denkbeelden een keer de handen ineen slaan moet je wel laten zien wie het verste kan pissen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
En wat heeft dat vernielen precies voor zin? Wat een idioten.

Hebben we gedaan, toen kregen we Faber.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn gewoon bezorgde burgers, daar moeten we naar luisteren.

Nee, natuurlijk niet. Die waren meteen weggeslagen door die voetbalclubs.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:54 schreef Nober het volgende:
Nog steeds geen antifa?
[ x ]
https://x.com/MargaBult2025/status/1969411666182811921

links en rechts verbroedert, mooi manquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:54 schreef Nober het volgende:
Nog steeds geen antifa?
[ x ]

Tja, het goede nieuws is dat Nederland geen uitzondering is. Idioten aan beide kanten krijgen teveel aandacht omdat het midden niet meer met elkaar in gesprek weet te komen. VVD die PvdA uitsluit is wel een aardig voorbeeld daarvan. Daarmee stopt VVD mainstream rechts te zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als allochtoon is het wel grappig om de ene kant van de roomblanke Nederlanders dit te zien doen en de andere helft universiteiten te zien vernielen (uiteraard lichtelijk overdreven). Vraag me weleens af wat toeristen wel niet moeten denken wanneer ze dit allemaal meemaken.

Er zullen vast ook mensen zijn geweest die rustig aan hebben willen doen ja.quote:

Jawel, zolang het maar in Syrië of Irak gebeurd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:47 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar het systematisch vermoorden van kleine kinderen is prima toch, zolang het moslims zijn?

Weet niet of ze er waren. Het geweld van vandaag kwam in elk geval van de rechtse debieltjesquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:54 schreef Nober het volgende:
Nog steeds geen antifa?
[ x ]

Nee, wat ik daar zeg klopt gewoon. Het merendeel van de misdaden wordt begaan door mensen met een migratieachtergrond.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wanhopige poging om de aandacht te verleggen
[..]
Statistisch onjuist en een vuile leugen. Het meerendeel van de misdaden wordt begaan door autochtone Nederlanders.
Lastig hè, feiten?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar.
Als we kijken naar de cijfers van het CBS (1999 - 2022), is daaruit op te maken dat er in 2022, sprake was van 3.040 seksuele misdrijven. 1.520 Hiervan waren gepleegd door autochtonen en 1.500 door allochtonen. Kortom, een ongeveer een kwart van de samenleving is verantwoordelijk voor ongeveer de helft van de seksuele misdrijven.
Dit wordt nog zorgwekkender als we alleen kijken naar migranten met een niet-Westerse migratieachtergrond. Want van de 1.500 misdrijven die zijn gepleegd door allochtonen, had namelijk in 1.080 van deze gevallen de dader een niet-Westerse migratieachtergrond.
Van de allochtonen in Nederland heeft 10,7% een migratieachtergrond in het Westen en 14,1% een migratieachtergrond uit niet-Westerse landen (bron). Dat wil zeggen dat 14.1% van de samenleving verantwoordelijk is voor 36% van alle seksuele misdrijven. We kunnen dus gerust concluderen dat deze groep de samenleving aantoonbaar onveiliger maakt.
Als we alleen naar geweldsmisdrijven kijken, ligt dit percentage nog hoger trouwens. Daar zijn mensen met een niet-Westerse migratieachtergrond (14% van de samenleving dus) verantwoordelijk voor bijna 40% van alle geweldsdelicten. De pijnlijke en voor sommigen confronterende en 'ongemakkelijke' realiteit is dat zonder niet-Westerse migranten, Nederland echt een stuk veiliger zou zijn.
Zie ook: Verdachten; delictgroep, geslacht, leeftijd, migratieachtergrond 1999-2022

Mwah, bij voetbalhooligans zoals hier heeft het eigenlijk 0.0 te maken met daadwerkelijk antisemitisme. Een woord dat erin is gebakken naar aanleiding van een geuzennaam, jou welbekend.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met dat antisemitisme op de flanken

Margaquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:54 schreef Nober het volgende:
Nog steeds geen antifa?
[ x ]

Misschien werkten ze wel samen tegen de wouten. Weet jij het.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Die waren meteen weggeslagen door die voetbalclubs.

JA WANT marga huppelkutje bult heeft daar rond gelopenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:54 schreef Nober het volgende:
Nog steeds geen antifa?
[ x ]

Dát is inderdaad een daadwerkelijke organisatie, genaamd Anti-Fascistische Actie. AFA dus, niet ANTIFA.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is dan ook een duidelijke beweging, netwerk dan wel organisatie. Men heeft zelfs een website:
https://afanederland.org

Marga beroept zich op een trollaccount op feesboekquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:59 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
JA WANT marga huppelkutje bult heeft daar rond gelopen
we hebben allemaal die live stream gezien geen antifa te zien

Je weet dat een verdachte niet hetzelfde is als een dader he.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, wat ik daar zeg klopt gewoon. Het merendeel van de misdaden wordt begaan door mensen met een migratieachtergrond.
[ afbeelding ]
Bron
En zie tevens deze post:
[..]
Lastig hè, feiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |