abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218824969
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:36 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Ja maar die is natuurlijk tegengewerkt door de linkse ambtenaren en partijen. Gaan geen hand in eigen boezem steken!
Toch wel gek dat allemaal moties over antifa een terroristische organisatie maken en een uitgebreider boerkaverbod er zonder steun van links wel allemaal doorkomen he.
Zal wel aan de D66 rechters liggen.
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:41:15 #152
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218824978
Klinkt als een gezellig dagje uit.
pi_218824982
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat geloof ik graag, dat is meer het type mens dat massaal gaat demonstreren voor de Palestijnen of staat te wapperen bordjes als 'refugees welcome'. Dan weet ik eigenlijk niet wat erger is.
Ik wel. Demonstreren tegen genocide en menselijkheid en zorg aanbieden aan vluchtelingen lijkt me niet iets om je voor te schamen.

Al weet ik dat jij anders tegen dergelijke empatische uitingen aankijkt.
pi_218824983
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat geloof ik graag, dat is meer het type mens dat massaal gaat demonstreren voor de Palestijnen of staat te wapperen bordjes als 'refugees welcome'. Dan weet ik eigenlijk niet wat erger is.
Ah, je laat je ware gezicht zien.

Rellen en vandalisme is net zo erg als vreedzaam demonstreren voor vluchtelingen en oorlogsslachtoffers.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 17:41:56 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218824990
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:42 schreef Akathisia het volgende:
Samenvatting:

Rechts meisje organiseert rechts protestfeestje -> voetbalhooligans delen het sentiment en nodigen zichzelf uit -> rechtse politici pikte dit tijdig op en besloten niet te komen -> hooligans deden inderdaad hooligan-dingen -> superslimmelinksmensen gaan de rest van de dag inkoppertjes koppen over domme hooligans.
Zo zie je maar dat dit soort zooi bij iedereen gekaapt kan worden idd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218825000
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zo zie je maar dat dit soort zooi bij iedereen gekaapt kan worden idd.
‘Gekaapt’ haha.
pi_218825012
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:42 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
‘Gekaapt’ haha.
Dit is hoogst voorspelbaar bij een samenkomst van grote groepen personen die stelselmatig laten weten hoogst ontevreden te zijn inderdaad.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:44:25 #158
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218825018
Je kunt denk ik sowieso beter mensen opsluiten die constant schelden met kanker, net zoals de fatbike toch wel een teken.
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:44:42 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218825021
Maar de mensen met het IQ van een dropveter hebben zo te zien een dagje uit gehad.
pi_218825026
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ah, je laat je ware gezicht zien.

Rellen en vandalisme is net zo erg als vreedzaam demonstreren voor vluchtelingen en oorlogsslachtoffers.
Voor een samenleving gaan demonstreren waar Islamitisch terreur, antisemitisme en anti-Westerse sentimenten op grote schaal worden omarmd en mensen uit soortgelijke culturen in het Westen willen verwelkomen is wat mij betreft landverraad.

En inderdaad ik vind dat verwerpelijk net zoals ik dit tuig bij deze rellen ronduit verwerpelijk vind.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218825029
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:38 schreef Friggles het volgende:
De wereld gaat wat te snel door en deze mensen kunnen daar niet in mee. Dus dan is het makkelijk ergens een zondebok zoeken. Als je wereldwijde ontwikkelingen ziet op dit gebied zie ik de nabije toekomst bijzonder somber in. We zijn een zelfdestructieve soort blijkbaar.
Wat bedoel je met 'door'? Naar wat?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218825031
twitter
pi_218825034
twitter

Haagse Appie was er ook
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218825037
Zeer benieuwd naar de Kamermotie om extreem-rechts te bestempelen tot een terroristische organisatie
pi_218825039
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat had ons Els wel dolgraag gezien! :)

[ x ]
Had eigenlijk nog nooit van heel die Els gehoord. Maar denk dat ik het wel prima vind. Als je jezelf hier huilend gaat filmen in reactie op de moord van Kirk stel je je wat mij betreft gewoon aan voor de bühne. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218825045
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:46 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Had eigenlijk nog nooit van heel die Els gehoord. Maar denk dat ik het wel prima vind. Als je jezelf hier huilend gaat filmen in reactie op de moord van Kirk stel je je wat mij betreft gewoon aan voor de bühne. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen aanstellen, gewoon borderline.
pi_218825052
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:46 schreef Lichtloper het volgende:
Zeer benieuwd naar de Kamermotie om extreem-rechts te bestempelen tot een terroristische organisatie
Dan zul je toch echt eerst een organisatie of beweging moeten hebben waar je naar kunt wijzen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:47:58 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218825054
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:45 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Haagse Appie was er ook
Overduidelijk een Antifa
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218825055
quote:
[ x ]

Haagse Appie was er ook
Laat zijn vader die tevens ook zijn broer is dit maar niet zien.
pi_218825056
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef Friggles het volgende:
Ik wel. Demonstreren tegen genocide en menselijkheid en zorg aanbieden aan vluchtelingen lijkt me niet iets om je voor te schamen.
Demonstreren tegen menselijkheid lijkt me best iets om je voor te schamen. Maar goed, het vluchtelingenbeleid is dan ook nooit menselijk geweest.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:48:17 #171
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218825062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

SPOILER
Wanhopige poging om de aandacht te verleggen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:49:05 #172
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218825075
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan zul je toch echt eerst een organisatie of beweging moeten hebben waar je naar kunt wijzen.
Daarom moet je ze ook als terroristische organisatie bestempelen. Want dan kunnen de diensten onderzoek doen naar de structuur 10.gif
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:49:40 #173
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218825086
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar hadden ze met antifa ook geen problemen mee toch?
pi_218825096
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:45 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wat bedoel je met 'door'? Naar wat?
Ontwikkelingen. Op technologisch gebied, qua demografie, qua sociaalculturele patronen en daarmee samenhangende globalisatie. Vooral dat laatste lijkt voor een grote groep in de samenleving toch wel moeilijk te zijn. Waar vroeger de wereld best klein was en oplossingen mogelijk simpel waren, grijpen maatregelen nu in elkaar en is een issue nu eenmaal niet meer op te lossen binnen de eigen kleine kring.

Dit is binnen 1 a 2 generaties eigenlijk volledig veranderd, maar de geluiden uit die oudere generaties blijven natuurlijk wel sterk zichtbaar in de huidige samenleving. Zie bijvoorbeeld die roep om de terugkeer van de euro, uit de EU stappen of dergelijke regressieve maatregelen. Alsof dat realistische oplossingen zijn..
pi_218825098
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Daarom moet je ze ook als terroristische organisatie bestempelen. Want dan kunnen de diensten onderzoek doen naar de structuur [ afbeelding ]
Je zult eerst iets moeten kunnen bestempelen als een terroristische organisatie, als je dat al niet kunt houdt het op.
pi_218825106
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:49 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Daar hadden ze met antifa ook geen problemen mee toch?
Dat is dan ook een duidelijke beweging, netwerk dan wel organisatie. Men heeft zelfs een website:

https://afanederland.org
pi_218825107
Who the fuck is eigenlijk Els?
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:51:06 #178
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218825109
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

SPOILER
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Anno 2025 zijn dit niet de usual suspects, deze beelden zijn zelfs vrij uniek. Statistisch gezien zijn het tegenwoordig namelijk vooral jongeren met bontkraag en een broccolikapsel die Nederlands spreken vermengd met Arabisch of Turks of andere niet-Westerse talen.
Statistisch onjuist en een vuile leugen. Het meerendeel van de misdaden wordt begaan door autochtone Nederlanders.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:51:23 #179
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218825114
quote:
[ x ]

Haagse Appie was er ook
Koekkoek met zijn stijve arm
pi_218825121
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Who the fuck is eigenlijk Els?
Dat staat gewoon in de OP (met een zeer vooruitziende blik)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218825131
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Dit is nu de hardcore PVV - FvD - BBB - JA21 achterban. De roomblanke Nederlanders die de hoop van onze natie vormen! En dan lopen janken over asielzoekers. Eigenlijk best een beetje grappig.
Als allochtoon is het wel grappig om de ene kant van de roomblanke Nederlanders dit te zien doen en de andere helft universiteiten te zien vernielen (uiteraard lichtelijk overdreven). Vraag me weleens af wat toeristen wel niet moeten denken wanneer ze dit allemaal meemaken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:52:42 #182
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218825138
En wat heeft dat vernielen precies voor zin? Wat een idioten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218825150
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
En wat heeft dat vernielen precies voor zin? Wat een idioten.
Die ene keer in de zoveel decennia dat harde kernen op basis van denkbeelden een keer de handen ineen slaan moet je wel laten zien wie het verste kan pissen natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218825163
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Zijn gewoon bezorgde burgers, daar moeten we naar luisteren.
Hebben we gedaan, toen kregen we Faber.
pi_218825168
quote:
Nee, natuurlijk niet. Die waren meteen weggeslagen door die voetbalclubs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218825170
Els ziet er uit alsof ze een nachtje in een coffeshop heeft gebivakkeerd.
Wat een toestand trouwens, ik lees dit nu pas. Eerst hadden we wappies, en nu dit weer.
pi_218825175
quote:
links en rechts verbroedert, mooi man
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:56:13 #189
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218825179
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Als allochtoon is het wel grappig om de ene kant van de roomblanke Nederlanders dit te zien doen en de andere helft universiteiten te zien vernielen (uiteraard lichtelijk overdreven). Vraag me weleens af wat toeristen wel niet moeten denken wanneer ze dit allemaal meemaken.
Tja, het goede nieuws is dat Nederland geen uitzondering is. Idioten aan beide kanten krijgen teveel aandacht omdat het midden niet meer met elkaar in gesprek weet te komen. VVD die PvdA uitsluit is wel een aardig voorbeeld daarvan. Daarmee stopt VVD mainstream rechts te zijn.
  Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 17:56:30 #190
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218825187
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:42 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
‘Gekaapt’ haha.
Er zullen vast ook mensen zijn geweest die rustig aan hebben willen doen ja.

Een paar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218825189
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:47 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Maar het systematisch vermoorden van kleine kinderen is prima toch, zolang het moslims zijn?
Jawel, zolang het maar in Syrië of Irak gebeurd.

Groetjes, kabinet VVD-D66-CDA-CU.
pi_218825197
quote:
Weet niet of ze er waren. Het geweld van vandaag kwam in elk geval van de rechtse debieltjes
Цой жив
pi_218825209
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:51 schreef Fretwork het volgende:

[..]
[..]
Statistisch onjuist en een vuile leugen. Het meerendeel van de misdaden wordt begaan door autochtone Nederlanders.
Nee, wat ik daar zeg klopt gewoon. Het merendeel van de misdaden wordt begaan door mensen met een migratieachtergrond.

Bron

En zie tevens deze post:
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2025 15:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk niet waar.

Als we kijken naar de cijfers van het CBS (1999 - 2022), is daaruit op te maken dat er in 2022, sprake was van 3.040 seksuele misdrijven. 1.520 Hiervan waren gepleegd door autochtonen en 1.500 door allochtonen. Kortom, een ongeveer een kwart van de samenleving is verantwoordelijk voor ongeveer de helft van de seksuele misdrijven.

Dit wordt nog zorgwekkender als we alleen kijken naar migranten met een niet-Westerse migratieachtergrond. Want van de 1.500 misdrijven die zijn gepleegd door allochtonen, had namelijk in 1.080 van deze gevallen de dader een niet-Westerse migratieachtergrond.

Van de allochtonen in Nederland heeft 10,7% een migratieachtergrond in het Westen en 14,1% een migratieachtergrond uit niet-Westerse landen (bron). Dat wil zeggen dat 14.1% van de samenleving verantwoordelijk is voor 36% van alle seksuele misdrijven. We kunnen dus gerust concluderen dat deze groep de samenleving aantoonbaar onveiliger maakt.

Als we alleen naar geweldsmisdrijven kijken, ligt dit percentage nog hoger trouwens. Daar zijn mensen met een niet-Westerse migratieachtergrond (14% van de samenleving dus) verantwoordelijk voor bijna 40% van alle geweldsdelicten. De pijnlijke en voor sommigen confronterende en 'ongemakkelijke' realiteit is dat zonder niet-Westerse migranten, Nederland echt een stuk veiliger zou zijn.

Zie ook: Verdachten; delictgroep, geslacht, leeftijd, migratieachtergrond 1999-2022
Lastig hè, feiten?
pi_218825211
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Wat is dat toch altijd met dat antisemitisme op de flanken
Mwah, bij voetbalhooligans zoals hier heeft het eigenlijk 0.0 te maken met daadwerkelijk antisemitisme. Een woord dat erin is gebakken naar aanleiding van een geuzennaam, jou welbekend.

Nu is er bij heel extreemrechts wel weer sprake van daadwerkelijk antisemitisme, maar dat zijn niet deze lui.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 17:58:28 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218825212
quote:
Marga :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218825224
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk niet. Die waren meteen weggeslagen door die voetbalclubs.
Misschien werkten ze wel samen tegen de wouten. Weet jij het.
pi_218825227
quote:
JA WANT marga huppelkutje bult heeft daar rond gelopen

we hebben allemaal die live stream gezien geen antifa te zien
pi_218825231
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is dan ook een duidelijke beweging, netwerk dan wel organisatie. Men heeft zelfs een website:

https://afanederland.org
Dát is inderdaad een daadwerkelijke organisatie, genaamd Anti-Fascistische Actie. AFA dus, niet ANTIFA.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218825241
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:59 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
JA WANT marga huppelkutje bult heeft daar rond gelopen

we hebben allemaal die live stream gezien geen antifa te zien
Marga beroept zich op een trollaccount op feesboek

Een echte boomer
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218825244
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, wat ik daar zeg klopt gewoon. Het merendeel van de misdaden wordt begaan door mensen met een migratieachtergrond.

[ afbeelding ]

Bron

En zie tevens deze post:
[..]
Lastig hè, feiten?
Je weet dat een verdachte niet hetzelfde is als een dader he.

Best slecht, voor iemand die zo van de feiten is.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')