Ja, het is wel interessant. Ben wel benieuwd hoe houdbaar het is zolang het voetbal een factor blijft.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:15 schreef ISVV het volgende:
Verder is dit in hooliganland behoorlijk uniek, van wat ik begrijp waren er echt veel groepen aanwezig en is er weinig tot geen onderling gezeik geweest. Dat massaal "Nederland hooligans" roepen heb ik nog nooit meegemaakt. Engelse taferelen zou ik haast zeggen.
Ik moet dit ook goed verwoorden, maar ik geloof ook niet dat ze er alleen waren om een dagje te rellen zonder dat het thema van de demonstratie ze iets boeit. Denk echt dat een groot deel van die groepen steeds meer bereid is om zich in het 'publieke debat' te gaan mengen en daarbij fors geweld te gebruiken.
Ik vrees dan ook dat dit het startsein is voor meer ellende. Ze zullen wel bij meer anti-AZCdemo's op gaan duiken bijvoorbeeld.
Bij mij in de buurt zit een Feyenoord-café. Ik kom er al een poos niet meer. Zit vol met PVV-volk die alleen maar over voetbal kunnen lullen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Als er geen kassa was had ik ook niet hoeven stelen!
In absolute aantallen wordt het merendeel van de misdrijven al door allochtonen gepleegd. De hoeveelheid allochtonen is nog altijd een stuk kleiner in Nederland tov autochtonen dus in relatieve nummers is het nog veel meer in het nadeel van allochtonen. En dan worden 3e en 4e generatie allochtonen ook nog eens tot autochtoon gerekend. Zou mij niks verbazen als een groot deel van de misdrijven door autochtonen ook nog een op rekening van deze 3e en 4e generaties komt. Zelfs als dit niet zo is, zijn allochtonen gigantisch oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken. Als je dit echt niet snapt en dat doe jij niet gezien je posts. Dan houdt het wel een beetje op. Ik kan een aap ook 30 keer uitleggen hoe een magnetron werkt. Maar dat zet dan net zo weinig zoden aan de dijk als dit nogmaals aan jou uit proberen te leggen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:13 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Misschien kan jij dat dan even uitleggen? Want die 2 getallen hebben helemaal geen fuck met relatief en absoluut te maken want het is een verdeling van het eindtotaal.
Maar misschien kan jij nog meer interresant gaan doen?
Goede post. En die cijfers zijn nog geflatteerd ook vermoedelijk omdat mensen met een migratieachtergrond vanaf 2e of 3e generatie dacht ik.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, wat ik daar zeg klopt gewoon. Het merendeel van de misdaden wordt begaan door mensen met een migratieachtergrond.
[ afbeelding ]
Bron
En zie tevens deze post:
[..]
Lastig hè, feiten?
Maar waarom naar migratie achtergrond kijken en niet geslacht? Dan heb je nog een veel groter en duidelijker percentage lijkt me.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, wat ik daar zeg klopt gewoon. Het merendeel van de misdaden wordt begaan door mensen met een migratieachtergrond.
[ afbeelding ]
Bron
En zie tevens deze post:
[..]
Lastig hè, feiten?
Het wordt wel spannend die verkiezingen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volksmenner Frans gooit nog wat blokjes hout op het vuur
Euh. Nee?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ x ]
[ x ]
Jullie kennen Els wellicht wel in de hoedanigheid van groupie van Geert Wilders
Wat is X?quote:en een mentaal ietwat instabiel meisje die op X vaak nogal hoog in haar emotie zit
Klopt, dan valt het nog hoger uit. Het is aannemelijk dat misschien wel 80% van de criminaliteit zou wegvallen zonder alle mensen met migratieachtergrond (inclusief tweede en derde generatie). Dat is natuurlijk schokkend. Ook heel lastig aangezien er natuurlijk ook zat mensen binnen die categorie zijn die zich uitstekend gedragen, maar een te groot deel doet dit niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goede post. En die cijfers zijn nog geflatteerd ook vermoedelijk omdat mensen met een migratieachtergrond vanaf 2e of 3e generatie dacht ik.
Het is waarschijnlijk nóg schrijnender wanneer je kijkt naar seksuele misdrijven, want reken erop dat het merendeel van de partnergerelateerde misdrijven binnen de migrantencohort niet wordt gemeld, en de misdaden door mensen met een migratieachtergrond voornamelijk autochtone vrouwen als slachtoffer hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Goede post. En die cijfers zijn nog geflatteerd ook vermoedelijk omdat mensen met een migratieachtergrond vanaf 2e of 3e generatie dacht ik.
Wel even 20k euro's bij elkaar getrommeld. Doet ze goed!!quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:21 schreef Telefoonvork het volgende:
Arme Els_rechts. Zoveel werk in deze dag gestopt, en dan opeens dit
Dit vat het wel redelijk goed samen, ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Extreemlinks heeft het uitdragen van antisemitisme tegenwoordig aardig onder de knie moet ik zeggen.
Verder is dit in hooliganland behoorlijk uniek, van wat ik begrijp waren er echt veel groepen aanwezig en is er weinig tot geen onderling gezeik geweest. Dat massaal "Nederland hooligans" roepen heb ik nog nooit meegemaakt. Engelse taferelen zou ik haast zeggen.
Ik moet dit ook goed verwoorden, maar ik geloof ook niet dat ze er alleen waren om een dagje te rellen zonder dat het thema van de demonstratie ze iets boeit. Denk echt dat een groot deel van die groepen steeds meer bereid is om zich in het 'publieke debat' te gaan mengen en daarbij fors geweld te gebruiken.
Ik vrees dan ook dat dit het startsein is voor meer ellende. Ze zullen wel bij meer anti-AZCdemo's op gaan duiken bijvoorbeeld.
Verontrustende ontwikkelingen in ieder geval.
En dan alle beveiliging van dat geld alleen voor zichzelf gebruikenquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Wel even 20k euro's bij elkaar getrommeld. Doet ze goed!!
Jij snap statistiek niet zo goed heb ik het vermoeden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:27 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
In absolute aantallen wordt het merendeel van de misdrijven al door allochtonen gepleegd. De hoeveelheid allochtonen is nog altijd een stuk kleiner in Nederland tov autochtonen dus in relatieve nummers is het nog veel meer in het nadeel van allochtonen. En dan worden 3e en 4e generatie allochtonen ook nog eens tot autochtoon gerekend. Zou mij niks verbazen als een groot deel van de misdrijven door autochtonen ook nog een op rekening van deze 3e en 4e generaties komt. Zelfs als dit niet zo is, zijn allochtonen gigantisch oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken. Als je dit echt niet snapt en dat doe jij niet gezien je posts. Dan houdt het wel een beetje op. Ik kan een aap ook 30 keer uitleggen hoe een magnetron werkt. Maar dat zet dan net zo weinig zoden aan de dijk als dit nogmaals aan jou uit proberen te leggen.
Terecht.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
D66 gaat dit uiteraard maximaal uitmelken.
quote:
Hopelijk hebben ze geoefend op tranen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
D66 gaat dit uiteraard maximaal uitmelken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |