abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218825440
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:15 schreef ISVV het volgende:
Verder is dit in hooliganland behoorlijk uniek, van wat ik begrijp waren er echt veel groepen aanwezig en is er weinig tot geen onderling gezeik geweest. Dat massaal "Nederland hooligans" roepen heb ik nog nooit meegemaakt. Engelse taferelen zou ik haast zeggen.

Ik moet dit ook goed verwoorden, maar ik geloof ook niet dat ze er alleen waren om een dagje te rellen zonder dat het thema van de demonstratie ze iets boeit. Denk echt dat een groot deel van die groepen steeds meer bereid is om zich in het 'publieke debat' te gaan mengen en daarbij fors geweld te gebruiken.

Ik vrees dan ook dat dit het startsein is voor meer ellende. Ze zullen wel bij meer anti-AZCdemo's op gaan duiken bijvoorbeeld.
Ja, het is wel interessant. Ben wel benieuwd hoe houdbaar het is zolang het voetbal een factor blijft.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218825447
Gemeente: 'Voetbalhooligans verantwoordelijk voor rellen' • Onbekend aantal arrestaties

In Den Haag zijn vanmiddag relschoppers de stad ingetrokken na een uit de hand gelopen anti-immigratieprotest op het Malieveld. Het is rustiger in de stad, maar er zijn nog steeds problemen, zegt de politie.

17:53
Gemeente: voetbalhooligans verantwoordelijk, nog in deel van de stad problemen

Volgens de gemeente Den Haag zijn "voetbalhooligans uit diverse delen van het land" verantwoordelijk voor het geweld na het anti-immigratieprotest op het Malieveld. Hoewel het rustiger is dan enkele uren geleden, is de politie-operatie nog niet afgelopen.

Op verschillende plekken in de stad zijn nog problemen, meldt de gemeente. Daar zouden nu nog slechts enkele tientallen mensen voor verantwoordelijk zijn.

https://nos.nl/liveblog/2(...)d-aantal-arrestaties
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:23:52 #253
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218825451
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Als er geen kassa was had ik ook niet hoeven stelen!
Bij mij in de buurt zit een Feyenoord-café. Ik kom er al een poos niet meer. Zit vol met PVV-volk die alleen maar over voetbal kunnen lullen.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:25:52 #254
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218825467
Vreedzaam uit de hand gelopen!
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:27:17 #255
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218825479
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:13 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Misschien kan jij dat dan even uitleggen? Want die 2 getallen hebben helemaal geen fuck met relatief en absoluut te maken want het is een verdeling van het eindtotaal.

Maar misschien kan jij nog meer interresant gaan doen?
In absolute aantallen wordt het merendeel van de misdrijven al door allochtonen gepleegd. De hoeveelheid allochtonen is nog altijd een stuk kleiner in Nederland tov autochtonen dus in relatieve nummers is het nog veel meer in het nadeel van allochtonen. En dan worden 3e en 4e generatie allochtonen ook nog eens tot autochtoon gerekend. Zou mij niks verbazen als een groot deel van de misdrijven door autochtonen ook nog een op rekening van deze 3e en 4e generaties komt. Zelfs als dit niet zo is, zijn allochtonen gigantisch oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken. Als je dit echt niet snapt en dat doe jij niet gezien je posts. Dan houdt het wel een beetje op. Ik kan een aap ook 30 keer uitleggen hoe een magnetron werkt. Maar dat zet dan net zo weinig zoden aan de dijk als dit nogmaals aan jou uit proberen te leggen. :')
pi_218825483
twitter

Tell em, Frans.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:28:46 #257
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218825492
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, wat ik daar zeg klopt gewoon. Het merendeel van de misdaden wordt begaan door mensen met een migratieachtergrond.

[ afbeelding ]

Bron

En zie tevens deze post:
[..]
Lastig hè, feiten?
Goede post. En die cijfers zijn nog geflatteerd ook vermoedelijk omdat mensen met een migratieachtergrond vanaf 2e of 3e generatie dacht ik.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:30:19 #258
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218825505
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:27 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]

Tell em, Frans.
Volksmenner Frans gooit nog wat blokjes hout op het vuur :')
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:30:25 #259
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218825506
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, wat ik daar zeg klopt gewoon. Het merendeel van de misdaden wordt begaan door mensen met een migratieachtergrond.

[ afbeelding ]

Bron

En zie tevens deze post:
[..]
Lastig hè, feiten?
Maar waarom naar migratie achtergrond kijken en niet geslacht? Dan heb je nog een veel groter en duidelijker percentage lijkt me.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_218825512
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:27 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]

Tell em, Frans.
Jammer joh.

pi_218825513
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:30 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Volksmenner Frans gooit nog wat blokjes hout op het vuur :')
Het wordt wel spannend die verkiezingen. ;)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218825524
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ x ]

[ x ]

Jullie kennen Els wellicht wel in de hoedanigheid van groupie van Geert Wilders
Euh. Nee?
Nooit van gehoord.
quote:
en een mentaal ietwat instabiel meisje die op X vaak nogal hoog in haar emotie zit

Wat is X?
pi_218825528
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Goede post. En die cijfers zijn nog geflatteerd ook vermoedelijk omdat mensen met een migratieachtergrond vanaf 2e of 3e generatie dacht ik.
Klopt, dan valt het nog hoger uit. Het is aannemelijk dat misschien wel 80% van de criminaliteit zou wegvallen zonder alle mensen met migratieachtergrond (inclusief tweede en derde generatie). Dat is natuurlijk schokkend. Ook heel lastig aangezien er natuurlijk ook zat mensen binnen die categorie zijn die zich uitstekend gedragen, maar een te groot deel doet dit niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218825530
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Het is waarschijnlijk nóg schrijnender wanneer je kijkt naar seksuele misdrijven, want reken erop dat het merendeel van de partnergerelateerde misdrijven binnen de migrantencohort niet wordt gemeld, en de misdaden door mensen met een migratieachtergrond voornamelijk autochtone vrouwen als slachtoffer hebben.
pi_218825531
Frans weer in de bocht...

Eens een lijkenpikker, altijd een lijkenpikker blijkt maar weer.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:34:23 #266
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218825546
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:21 schreef Telefoonvork het volgende:
Arme Els_rechts. Zoveel werk in deze dag gestopt, en dan opeens dit :N
Wel even 20k euro's bij elkaar getrommeld. Doet ze goed!!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218825551
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:15 schreef ISVV het volgende:

[..]
Extreemlinks heeft het uitdragen van antisemitisme tegenwoordig aardig onder de knie moet ik zeggen.

Verder is dit in hooliganland behoorlijk uniek, van wat ik begrijp waren er echt veel groepen aanwezig en is er weinig tot geen onderling gezeik geweest. Dat massaal "Nederland hooligans" roepen heb ik nog nooit meegemaakt. Engelse taferelen zou ik haast zeggen.

Ik moet dit ook goed verwoorden, maar ik geloof ook niet dat ze er alleen waren om een dagje te rellen zonder dat het thema van de demonstratie ze iets boeit. Denk echt dat een groot deel van die groepen steeds meer bereid is om zich in het 'publieke debat' te gaan mengen en daarbij fors geweld te gebruiken.

Ik vrees dan ook dat dit het startsein is voor meer ellende. Ze zullen wel bij meer anti-AZCdemo's op gaan duiken bijvoorbeeld.

Verontrustende ontwikkelingen in ieder geval.
Dit vat het wel redelijk goed samen, ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:35:10 #268
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218825553
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:34 schreef Falco het volgende:

[..]
Wel even 20k euro's bij elkaar getrommeld. Doet ze goed!!
En dan alle beveiliging van dat geld alleen voor zichzelf gebruiken _O-
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218825582
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:27 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
In absolute aantallen wordt het merendeel van de misdrijven al door allochtonen gepleegd. De hoeveelheid allochtonen is nog altijd een stuk kleiner in Nederland tov autochtonen dus in relatieve nummers is het nog veel meer in het nadeel van allochtonen. En dan worden 3e en 4e generatie allochtonen ook nog eens tot autochtoon gerekend. Zou mij niks verbazen als een groot deel van de misdrijven door autochtonen ook nog een op rekening van deze 3e en 4e generaties komt. Zelfs als dit niet zo is, zijn allochtonen gigantisch oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken. Als je dit echt niet snapt en dat doe jij niet gezien je posts. Dan houdt het wel een beetje op. Ik kan een aap ook 30 keer uitleggen hoe een magnetron werkt. Maar dat zet dan net zo weinig zoden aan de dijk als dit nogmaals aan jou uit proberen te leggen. :')
Jij snap statistiek niet zo goed heb ik het vermoeden.
pi_218825600
twitter

D66 gaat dit uiteraard maximaal uitmelken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:42:27 #271
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218825601
Tijd voor Els om een tijdje onder te duiken in haar oude alter ego en te gaan posten onder Els_pvv.
Antifa
pi_218825605
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Terecht.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:43:36 #273
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218825611
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Terecht.
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218825615
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Hopelijk hebben ze geoefend op tranen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:44:07 #275
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218825616
Vergeleken met XR zijn het schatjes O+ O+
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')