abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218824342
twitter

twitter

Morgen is het zover, dan staat de demonstratie van Els_Rechts op het program te Den Haag. Jullie kennen Els wellicht wel in de hoedanigheid van groupie van Geert Wilders en een mentaal ietwat instabiel meisje die op X vaak nogal hoog in haar emotie zit

Het is een demonstratie voor Nederland en eigenlijk tegen alles wat niet Nederlands is (vrij in te vullen)

twitter

Het programma

Naast de standaard demonstratiewappies hebben ook al diverse hooligangroeperingen toegezegd te komen, spektakel gegarandeerd dus :)

Volg het hier.
pi_218824351
Was Max de Fakkel man er trouwens?
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_218824358
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Geert, Caroline en Joost. Zal wel weer met de mantel der liefde bedekt worden.
twitter

twitter

Screenshot van Geert, want hij heeft me geblokkeerd :@
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218824359
Samenvatting:

Rechts meisje organiseert rechts protestfeestje -> voetbalhooligans delen het sentiment en nodigen zichzelf uit -> rechtse politici pikte dit tijdig op en besloten niet te komen -> hooligans deden inderdaad hooligan-dingen -> superslimmelinksmensen gaan de rest van de dag inkoppertjes koppen over domme hooligans.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218824364
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 15:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ach ach, wat triest weer. Keihard bestraffen dit soort kansloos vandalisme.

En het zijn blijkbaar Feyenoord-fans (of antisemieten) gezien wat ze roepen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218824367
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:42 schreef Akathisia het volgende:
Samenvatting:

Rechts meisje organiseert rechts protestfeestje -> voetbalhooligans delen het sentiment en nodigen zichzelf uit -> rechtse politici pikte dit tijdig op en besloten niet te komen -> hooligans deden inderdaad hooligan-dingen -> superslimmelinksmensen gaan de rest van de dag inkoppertjes koppen over domme hooligans.
Het wordt ook tijd om voetbalhooligans veel harder aan te pakken, veel te vaak zijn daar ongeregeldheden mee. Wat die hier überhaupt komen doen blijft onduidelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218824370
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:44:34 #8
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218824371
quote:
Samenvatting:

Oja, als antifa loopt te rellen is heel links en zijn moeder de dader maar als extreemrechts een wittepuntmutsfeestje heeft gaat het om ‘voetbalhooligans’

:')
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:44:42 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218824372
Recapje
twitter

twitter

twitter

twitter
pi_218824373
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het wordt ook tijd om voetbalhooligans veel harder aan te pakken, veel te vaak zijn daar ongeregeldheden mee. Wat die hier überhaupt komen doen blijft onduidelijk.
Ja, maar zoals ik al eerder zei vind ik dit dan wel minder triest dan rellen om voetbal.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218824378
quote:
Samenvatting:

Voetbalhooligans zijn om één of andere reden ook vaak (extreem)rechts en hebben ook stemrecht.

Kunnen ze hun hobbies en interessess mooi combineren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:45:32 #12
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218824380
quote:
Samenvatting:

pi_218824383
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De gemiddelde hooligan hang dit soort gedachtegoed gewoon aan.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_218824386
quote:
Samenvatting:

Ik waardeer het dat Geertje zich duidelijk uitlaat.
pi_218824392
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:44 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oja, als antifa loopt te rellen is heel links en zijn moeder de dader maar als extreemrechts een wittepuntmutsfeestje heeft gaat het om ‘voetbalhooligans’

:')
Klopt. Daartoe helpt het wel dat veel van de aanwezigen benadrukte hooligan te zijn.
pi_218824396
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Inderdaad, Feyenoord fans zijn beter te herkennen aan het Hamas liedje.
Lang niet meer gehoord eigenlijk die banger.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218824398
Verbaas me altijd dat ze nog ME-ers kunnen vinden, je mag met je knuppeltje een massa bakstenen en palen gooiende idioten van je af zien te houden, wat Badr wannabe's die naar je trappen. Waterkanon dat mensen slechts nat sproeit. Schiet gewoon desnoods met rubberen kogels als mensen zich zo gedragen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:47:58 #18
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218824402
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Hoezo was het hiervoor dan geen criminele actie volgens jou?
Oh dat was het ook wel hoor, maar op zn minst vreedzaam.

Deze teringdomme racisten bezorgde burgers gooien met stenen en vuurwerk naar de politie.

Dat is wel even een verschilletje in strafmaat neem ik aan. Al zagen we dat dat tegenviel bij rellen met een tractor.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:48:01 #19
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218824403
twitter

Leuke trouwdagje
pi_218824406
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Verbaas me altijd dat ze nog ME-ers kunnen vinden, je mag met je knuppeltje een massa bakstenen en palen gooiende idioten van je af zien te houden, wat Badr wannabe's die naar je trappen. Waterkanon dat mensen slechts nat sproeit. Schiet gewoon desnoods met rubberen kogels als mensen zich zo gedragen.
Veel doen dat juist vrijwillig. Snap dat ook wel als je daar een beetje op kickt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:48:43 #21
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218824407
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:46 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Klopt. Daartoe helpt het wel dat veel van de aanwezigen benadrukte hooligan te zijn.
Volgende keer als de UvA gesloopt wordt moeten ze ook maar roepen dat ze hooligan zijn, zal jou weer een hoop selectieve verontwaardiging schelen.
pi_218824409
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Die hooligangroeperingen zijn van oudsher en helemaal de laatste jaren sterk naar domrechts aan het buigen, dat los willen koppelen aan politieke voorkeur zou ook nogal raar zijn

Wel bijzonder dat er zoveel clubs rondliepen en er vooralsnog geen onderling gezeik is uitgebroken, that’s a first.
Wat dat betreft wel interessant;

Het handgemeen ontstond nadat twee Palestijnse vlaggen waren ontdekt. Die werden getoond door een groepje supporters van vermoedelijk Marokkaanse komaf. Ook zij zaten op de F-side en behoren tot de harde kern. Toen duidelijk werd dat er Palestijnse vlaggen te zien waren, spraken andere hooligans hen erop aan. Er volgende uiteindelijk een kort gevecht.

Supportersgroep Ultras schrijft er het volgende over op Instagram: ‘Het is een flinke puinhoop op de F-Side. Een deel van de harde kern van Ajax kwam met Palestina vlaggen de tribune op. Er volgde een tweestrijd tussen voor- en tegenstanders. Uiteindelijk heeft Ultras Amsterdam het stadion verlaten en alle sfeeraftikelen meegenomen’. Op de post volgden 333 reacties van voornamelijk fans die boos zijn op de dragers van de Palestijnse vlaggen.

https://jonet.nl/ajax-fan(...)johan-cruijff-arena/
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:49:04 #23
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218824414
quote:
Samenvatting:

Ja alleen superslimme linksmensen vinden hier iets van, superslimme rechtsen en centrumpartijen, middelmatige rechtsen en centrumpartijen en suboptimaal begaafde rechtsen en centrumpartijen zijn heel stil, nou goed.

Net zoals de uitwassen van de Palestina-demonstraties de PVV een hoop stemmen heeft opgeleverd zou dit hen een bult stemmen kunnen kosten.

Open deur for you special price because you are my friend.
  zaterdag 20 september 2025 @ 16:49:06 #24
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218824416
twitter

Politie in actie
pi_218824418
twitter

hek van binnenhof slopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: