Zeker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:17 schreef The-BFG het volgende:
Ze begrijpen ook totaal niet dat ze met dit gedonder eventueel terechte zorgen rondom een AZC totaal ondersneeuwen.
Ze veroorzaken vandaag echt veel meer gedonder dan een gemiddeld AZC met zich meebrengt qua overlast of criminaliteit.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:17 schreef The-BFG het volgende:
Ze begrijpen ook totaal niet dat ze met dit gedonder eventueel terechte zorgen rondom een AZC totaal ondersneeuwen.
Kan je niet gewoon even de straat over om ons via een livestream op de hoogte te houdenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:19 schreef Haags het volgende:
Ik hoor tering veel sirenes in de verte, woon toch echt behoorlijk ver van de stad af maar zullen wel versterkingen die kant op gestuurd worden.
Ik woon zelfs buiten de gemeente Den Haag en hoor al een uur constant sirenes.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:19 schreef Haags het volgende:
Ik hoor tering veel sirenes in de verte, woon toch echt behoorlijk ver van de stad af maar zullen wel versterkingen die kant op gestuurd worden.
True. Echt mokerdom volk..quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze veroorzaken vandaag echt veel meer gedonder dan een gemiddeld AZC met zich meebrengt qua overlast of criminaliteit.
Ik hoor alleen al uren een heli.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik woon zelfs buiten de gemeente Den Haag en hoor al een uur constant sirenes.
Daar gaan z'n 500 kijkers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:21 schreef Falco het volgende:
Wanneer gaat die Itaharren lookalike weer richting de relschoppers? Dit is een beetje matig
Push de likes dan broquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:21 schreef Falco het volgende:
Wanneer gaat die Itaharren lookalike weer richting de relschoppers? Dit is een beetje matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |