Zeker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:17 schreef The-BFG het volgende:
Ze begrijpen ook totaal niet dat ze met dit gedonder eventueel terechte zorgen rondom een AZC totaal ondersneeuwen.
Ze veroorzaken vandaag echt veel meer gedonder dan een gemiddeld AZC met zich meebrengt qua overlast of criminaliteit.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:17 schreef The-BFG het volgende:
Ze begrijpen ook totaal niet dat ze met dit gedonder eventueel terechte zorgen rondom een AZC totaal ondersneeuwen.
Kan je niet gewoon even de straat over om ons via een livestream op de hoogte te houdenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:19 schreef Haags het volgende:
Ik hoor tering veel sirenes in de verte, woon toch echt behoorlijk ver van de stad af maar zullen wel versterkingen die kant op gestuurd worden.
Ik woon zelfs buiten de gemeente Den Haag en hoor al een uur constant sirenes.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:19 schreef Haags het volgende:
Ik hoor tering veel sirenes in de verte, woon toch echt behoorlijk ver van de stad af maar zullen wel versterkingen die kant op gestuurd worden.
True. Echt mokerdom volk..quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze veroorzaken vandaag echt veel meer gedonder dan een gemiddeld AZC met zich meebrengt qua overlast of criminaliteit.
Ik hoor alleen al uren een heli.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik woon zelfs buiten de gemeente Den Haag en hoor al een uur constant sirenes.
Daar gaan z'n 500 kijkers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:21 schreef Falco het volgende:
Wanneer gaat die Itaharren lookalike weer richting de relschoppers? Dit is een beetje matig
Push de likes dan broquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:21 schreef Falco het volgende:
Wanneer gaat die Itaharren lookalike weer richting de relschoppers? Dit is een beetje matig
Thierry noemde het verfbommetje op zijn FvD kantoor een terreuraanslag. Ramen ingooien is een tikkie erger. Wat is dit dan?quote:
Echte hoeders van de democratie deze mensen.quote:
Kogels ontwijken was ie niet goed inquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
13:00 Minuut stilte slachtoffers asielbeleid Charlie Kirk.
Hoeder van het vrije woord én bewindspersoon in Nederland. Wat kon die man eigenlijk niet?
Ik ga dit opsturen naar je werkgever.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kogels ontwijken was ie niet goed in
Als jij dat voldoende bewijs vindt als tegenhanger van wat we op de beelden zien, is dat helemaal primaquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
En deze Felix Woudenberg?
[ afbeelding ]
Je moet van voetbalhooligans geen uitgebreid vocabulaire verwachten.quote:
Moet je eens kijken wat een ravage de relschoppers aanrichten vandaag. Zie foto ter bewijs.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als jij dat voldoende bewijs vindt als tegenhanger van wat we op de beelden zien, is dat helemaal prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Schuld van de Rabobankquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:24 schreef GGMM het volgende:
[poll=9280]
Misschien leuk voor in de OP
Gvd, ons belastinggeld.quote:
lol, die derde? Een arabier voorop met z'n ''sieg heil met z'n allen, kanker joduh heuheuh'' ?quote:
Geert had toch al gereageerd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Geert, Caroline en Joost. Zal wel weer met de mantel der liefde bedekt worden.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |