overduidelijk een false flag operatiequote:Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
D66 gaat dit uiteraard maximaal uitmelken.
D66 gooit haar eigen glazen in!quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:39 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Jij snap statistiek niet zo goed heb ik het vermoeden.
Els rechts is demonstraties organiseren ook meteen afgeleerd. Vermoed ik.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef VoMy het volgende:
Tijd voor Els om een tijdje onder te duiken in haar oude alter ego en te gaan posten onder Els_pvv.
Als Wilders nu keihard opkomt voor D66 dan maakt ie zichzelf onsterfelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Lekker trollen. Maar de debieltjes van XR hebben zich nog niet zo schandalig gedragen als dat tuig van vandaag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
Vergeleken met XR zijn het schatjes![]()
Project Elsquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Els rechts is demonstraties organiseren ook meteen afgeleerd. Vermoed ik.
Die blokkeren liever ambulances ja. Wat je netjes noemt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:47 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Lekker trollen. Maar de debieltjes van XR hebben zich nog niet zo schandalig gedragen als dat tuig van vandaag.
Ik verwacht ook niets anders, als ze slim zijn houden ze die persconferentie voor die betimmerde ramen. De kletstafels doen de rest wel, vooral als ze nog een vrouw kunnen strikken die toevallig in het gebouw aanwezig was.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik vind het vooral zielig voor haar, voor zo’n meisje die denk ik wel iets mankeert heeft ze dit toch mooi op poten gezet. Erg jammer dat hooligans ermee aan de haal zijn gegaan.quote:
Ze heeft getweet dat ze dacht dat er vreedzaam zou worden gedemonstreerd en dat ze als ze dit had geweten deze demonstratie nooit had georganiseerd. Maar ze had toch kunnen weten dat dit mensen zou kunnen lokken die de boel op stelten gaan zetten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Els rechts is demonstraties organiseren ook meteen afgeleerd. Vermoed ik.
Natuurlijk had ze dat kunnen weten. Maar ze is helaas niet zo snugger.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze heeft getweet dat ze dacht dat er vreedzaam zou worden gedemonstreerd en dat ze als ze dit had geweten deze demonstratie nooit had georganiseerd. Maar ze had toch kunnen weten dat dit mensen zou kunnen lokken die de boel op stelten gaan zetten?
Ja, ze is wel een beetje naief. Ik heb haar op TikTok een beetje gevolgd en als ze het aan mijn zou hebben gevraagd had ik het afgeraden. (bij wijze van spreken)quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze heeft getweet dat ze dacht dat er vreedzaam zou worden gedemonstreerd en dat ze als ze dit had geweten deze demonstratie nooit had georganiseerd. Maar ze had toch kunnen weten dat dit mensen zou kunnen lokken die de boel op stelten gaan zetten?
*organiseert festival om te haten op een groep mensen*quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig voor haar, voor zo’n meisje die denk ik wel iets mankeert heeft ze dit toch mooi op poten gezet. Erg jammer dat hooligans ermee aan de haal zijn gegaan.
Schilder?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:58 schreef Momo het volgende:
Mag hopen dat deze "Sieg Heil" Schilder ook snel wat nachtjes in de cel stoppen
[ afbeelding ]
Kijk een voorbeeldfilmpje van TikTok. Wat duidelijk maakt dat ze hier niet geschikt voor is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |