Geert heeft het ook veroordeeld, net als Caroline en Dilan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou vind ik Geert een enorme lul en hij doet zijn best om dit soort dom volk op te jutten, maar lachend sieg heil roepen in groepsverband zie ik hem niet zo snel achter staan.

Bij een rel aanwezig zijn geeft een kick. Als je dan ook nog eens straffeloos mag rammen dan zijn daar best mensen voor te vinden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Verbaas me altijd dat ze nog ME-ers kunnen vinden, je mag met je knuppeltje een massa bakstenen en palen gooiende idioten van je af zien te houden, wat Badr wannabe's die naar je trappen. Waterkanon dat mensen slechts nat sproeit. Schiet gewoon desnoods met rubberen kogels als mensen zich zo gedragen.

Anno 2025 zijn dit niet de usual suspects, deze beelden zijn zelfs vrij uniek. Statistisch gezien zijn het tegenwoordig namelijk vooral jongeren met bontkraag en een broccolikapsel die Nederlands spreken vermengd met Arabisch of Turks of andere niet-Westerse talen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd weer de usual suspects he.

Zeker niet gezien de tint van de oproerkraaiquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou vind ik Geert een enorme lul en hij doet zijn best om dit soort dom volk op te jutten, maar lachend sieg heil roepen in groepsverband zie ik hem niet zo snel achter staan.

Waarschijnlijk andere hooligans, staan morgen weer lekker naast elkaar op de tribune.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bij een rel aanwezig zijn geeft een kick. Als je dan ook nog eens straffeloos mag rammen dan zijn daar best mensen voor te vinden.

Wanneer komt de motie om er een terreurorganisatie van te maken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Geert heeft het ook veroordeeld, net als Caroline en Dilan.

Het is een begin, inderdaad!quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie anders iedereen op rechts deze idioten veroordelen.

Hij is net zo goed een gluiperd maar heb wel behoefte aan een partij die vanuit het midden opereert.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Henri Bontebal is de Arne Slot van politiek Den Haag. @:pisces29

Letterlijk iedereen veroordeeld dit, maar goed. Rechts deinst er niet voor terug tuig uit hun eigen contreien hard te veroordelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, om er nog maar een whataboutism te gebruiken: Blijkbaar is het zelfkritische en zelfreinigende vermogen net zo afwezig bij " de rechten" als ze vaak verwijten bij " de moslims" en "de linksen".

Benieuwd of Geert er nu ook dagenlang over doorgaat en kamervragen gaat stellen, zoals wanneer de daders een wat ander kleurtje hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]

Maar wie is dan de stille kracht achter Bontebal, de Sjonnie Heitinga.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Henri Bontebal is de Arne Slot van politiek Den Haag. @:pisces29

De Voorpost was erbij, dat zijn volgens mij wel organisaties die bedenkelijk zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wanneer komt de motie om er een terreurorganisatie van te maken?

Behalve als je gaat kijken naar de vele gewelddadige protesten tegen AZC's en voor boeren. Daar kom je juist weer dit soort rechts uitschot tegen. Je kent ze wel, zwarte hoodie met Telegraafletters en bomberjacks enzo.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef HowardRoark het volgende:
Anno 2025 zijn dit niet de usual suspects, deze beelden zijn zelfs vrij uniek. Statistisch gezien zijn het tegenwoordig namelijk vooral jongeren met bontkraag en een broccolikapsel die Nederlands spreken vermengd met Arabisch of Turks of andere niet-Westerse talen.

Ah, het gaat normaal dus alleen maar op huidskleur volgens jou? Niet om de enorme oververtegenwoordiging van mensen met een niet-Westerse migratieachtergrond in de criminaliteit? Als een kleine 25% voor meer dan 50% van alle misdaden dader is, gaan mensen een patroon zien. Met huidskleur heeft dat helemaal niets te maken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of Geert er nu ook dagenlang over doorgaat en kamervragen gaat stellen, zoals wanneer de daders een wat ander kleurtje hebben.

Zou wel lachen zijn, hooligans met blauw haar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgende keer als de UvA gesloopt wordt moeten ze ook maar roepen dat ze hooligan zijn, zal jou weer een hoop selectieve verontwaardiging schelen.

Dat gaan we meemaken, ik wacht de verdere reactie van Geert af.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, het gaat normaal dus alleen maar op huidskleur volgens jou?

Nu nog even net zo stoer doorpakken buiten de eigen echokamer X en dit soort terroristen ook wettelijk aanpakken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen veroordeeld dit, maar goed. Rechts deinst er niet voor terug tuig uit hun eigen contreien hard te veroordelen.

quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Fatbike jongens die er positief uitspringen. Moeten we toejuichen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Met de PVV valt gewoon niet normaal samen te werken, dus als 2 miljoen mensen daarop stemmen zal dat altijd een verstorende werking hebben om tot oplossingsgerichte politieke besluitvorming te komen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar kunnen we dit niet gewoon omdraaien? Juist door bestuurlijke fouten van de overheid wordt het volk ontevreden waarmee nog incapabelere populisten een stem kunnen krijgen.

Tuig dat vandaag wordt opgepakt zal ook worden aangepakt, of wilde je iets anders zien?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu nog even net zo stoer doorpakken buiten de eigen echokamer X en dit soort terroristen ook wettelijk aanpakken.

Volgens mij zijn er een paar incidenten geweest dat hooligans van voetbalclubs de pro-Palestinarellers even probeerden aan te pakken. Dat was niet zo lachen, eigen(richting)lijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn, hooligans met blauw haar.

Ja maar ik ga liever een stapje terug, hoe komt het toch dat er 2 miljoen mensen op een partij stemmen waarvan nu ondertussen wel bewezen is dat ze niks klaarspelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Met de PVV valt gewoon niet normaal samen te werken, dus als 2 miljoen mensen daarop stemmen zal dat altijd een verstorende werking hebben om tot oplossingsgerichte politieke besluitvorming te komen.
Er zit echter op links en rechts een soort ziekte in de samenleving dat alles en iedereen van alles maar spuugzat is en dat alles anders moet of zo.
Echter komen die sentimenten vooral uit de onderbuik want zo extreem slecht gaat het helemaal niet met Nederland.

Er zijn een heleboel domme mensen op de wereld die in populistische praatjes trappen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja maar ik ga liever een stapje terug, hoe komt het toch dat er 2 miljoen mensen op een partij stemmen waarvan nu ondertussen wel bewezen is dat ze niks klaarspelen.
Zou een hele interessante case-studie zijn. Het is namelijk niet alleen in Nederland gaande.

Is ook niet meer dan logisch. Als een een dergelijke geweldsuitbarsting uit de linkerhoek zou komen, zou het van die kant net zo hard veroordeeld worden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |