Kan jij mij de definitie van oververtegenwoordiging geven? Het is een goedkope manier van wilders om ergens naar toe te wijzen terwijl het gewoon bijna 50-50 die cijfers zijn. Het gaat gewoon om de harde totalen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het gaat om de oververtegenwoordiging. De groep met een migratieachtergrond is slechts 25% van de samenleving.

"vooral jongeren met bontkraag en een broccolikapsel die Nederlands spreken vermengd met Arabisch of Turks of andere niet-Westerse talen"quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, wat ik daar zeg klopt gewoon. Het merendeel van de misdaden wordt begaan door mensen met een migratieachtergrond.
[ afbeelding ]
Bron
En zie tevens deze post:
[..]
Lastig hè, feiten?

quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is gewoon de ware aard van rechts.
Stomme hunnie en zullie vertoning weer, beide flanken hebben genoeg gekkies.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bij rechts zijn het de uitzonderingen.

Als je het verschil tussen absolute en relatieve getallen niet snapt dan kun je je beter buiten de discussie houden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:08 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Kan jij mij de definitie van oververtegenwoordiging geven? Het is een goedkope manier van wilders om ergens naar toe te wijzen terwijl het gewoon bijna 50-50 die cijfers zijn. Het gaat gewoon om de harde totalen.

huhquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is gewoon de ware aard van rechts.

Misschien kan jij dat dan even uitleggen? Want die 2 getallen hebben helemaal geen fuck met relatief en absoluut te maken want het is een verdeling van het eindtotaal.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:11 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen absolute en relatieve getallen niet snapt dan kun je je beter buiten de discussie houden.

quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:13 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100132988_c5be07ee
![]()
![]()

Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat je tegen bent.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat een nare aantijging. En waar heb ik dit ooit gezegd? Kom maar met voorbeelden ...

mooi dat er bij rechtse gekkigheden wel gewoon harde veroordelingen komen vanuit rechtse hoekquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:05 schreef quo_ het volgende:
Heel goed om dit schorriemorrie stevig aan te pakken.

Paarden, honden dan kan het opeens allemaal wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie dat het waterkanon het weer doet en de romeo's ook terug zijn van studieverlof, de ME-ers kunnen ook weer knuppelen, gelukkig voor XR is protestseizoen afgelopen nu het weer gaat regenen.

Wat is dit nou weer voor verkapt slachtoffergedrag? Hoeveel politieauto’s heeft XR in de fik gestoken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie dat het waterkanon het weer doet en de romeo's ook terug zijn van studieverlof, de ME-ers kunnen ook weer knuppelen, gelukkig voor XR is protestseizoen afgelopen nu het weer gaat regenen.

Idd, maar geeft het een minder reëel beeld?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dat een verdachte niet hetzelfde is als een dader he.
Best slecht, voor iemand die zo van de feiten is.

Extreemlinks heeft het uitdragen van antisemitisme tegenwoordig aardig onder de knie moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, bij voetbalhooligans zoals hier heeft het eigenlijk 0.0 te maken met daadwerkelijk antisemitisme. Een woord dat erin is gebakken naar aanleiding van een geuzennaam, jou welbekend.
Nu is er bij heel extreemrechts wel weer sprake van daadwerkelijk antisemitisme, maar dat zijn niet deze lui.

mag van mij een partij harderquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:13 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
![]()

Els_averechtsquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:13 schreef Paul het volgende:
Zie nu pas dat Els ook gewoon aan het twitteren is hierover. Ik dacht die houdt zich wel ff rustig

Er is geen sprake van een genocide, dat is iets wat ik geregeld heb aangegeven (wat ook feitelijk zo is).quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:08 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik heb je een keurig antwoord gegeven beste kerel. Jij bent de ultieme verdediger van genocide, de goedprater van tienduizenden moorden door IDF en bewuste uithongering van een volk. Je geeft geen zak om Palestijnse slachtoffers want Hamas, kleine kinderen inclusief. Elk bericht met een flintertje kritiek op Israël duik jij als een havik bovenop om maar duidelijk te maken dat Israël geen enkel blaam treft.

Zo hoort het, wat een helden zijn dit toch.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:13 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
![]()

XR heeft veel meer snelwegen geblokkeerd en de Hamas supporters konden nog veel meer vernielen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:14 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor verkapt slachtoffergedrag? Hoeveel politieauto’s heeft XR in de fik gestoken?

Dat hoor ik ook al 40 jaar van de hooligans van Feyenoord, het is ALTIJD de politie die provoceert.quote:

Oh ik ben hier heel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:13 schreef Paul het volgende:
Zie nu pas dat Els ook gewoon aan het twitteren is hierover. Ik dacht die houdt zich wel ff rustig

Beste post in het topic.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan Els niet beter haar tetten laten zien?

quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Beste post in het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |