abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2025 @ 23:09:32 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218735651
quote:
De rechtse activist Charlie Kirk (31), een fervente aanhanger van Donald Trump, is neergeschoten tijdens een evenement op een universiteit in de Amerikaanse staat Utah. Dat meldt een woordvoerder van de universiteit aan ‘NBC News’ .

Op beelden die circuleren op sociale media is het moment te zien waarop Kirk wordt geraakt en er paniek uitbreekt onder de aanwezigen op het evenement, dat plaatsvond op de Utah Valley University. Op de beelden, die niet konden worden geverifieerd, is ook te zien hoe een oudere man door omstaanders in bedwang wordt gehouden. Het is niet duidelijk of het om de schutter gaat.

Een woordvoerder van Kirk zegt tegen ‘Fox News’ dat het niet bekend is in welke toestand hij verkeert. Ook over de identiteit van de schutter en het motief bestaat nog geen duidelijkheid.

Trump
De Amerikaanse president Donald Trump heeft via zijn eigen socialemediaplatform Truth Social gereageerd op het incident. “We moeten allemaal bidden voor Charlie Kirk, die werd neergeschoten. Hij is fantastisch, van kop tot teen.” Ook vicepresident JD Vance betuigt zijn medeleven op X: “Bid voor Charlie Kirk, een goede man en een jonge vader.”

Charlie Kirk is een prominente Amerikaanse conservatieve activist en de oprichter van Turning Point USA, een organisatie die zich richt op het mobiliseren van jonge conservatieven. Hij staat bekend om zijn rol in het verspreiden van rechts-populistische ideeën, het ondersteunen van Donald Trump en het bevorderen van een christelijk-nationalistische agenda.

Kirk is vooral bekend van zijn debatten op universiteiten, waarvan hij vaak fragmenten deelt op TikTok. Hij presenteert ook een eigen radioprogramma, ‘The Charlie Kirk Show’.
https://www.hln.be/buiten(...)staat-utah~a8bb03b6/
Bekijk deze YouTube-video

twitter

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218735654
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Hahaha hou toch op man

Wierd Duk
Johan Derksen
Lale Gul
Jack van Gelder

Om maar even in 5 seconden wat namen op te noemen die wekelijks hun gekrijs mogen houden en plein public.
Ja, maar die moeten wel op tv vertellen dat ze niks mogen zeggen tegenwoordig, dus dan lijkt het alsof ze gecensureerd worden.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  woensdag 10 september 2025 @ 23:10:03 #3
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218735658
Ja zo snel een nieuw deel openen, dat ik de TT niet kan aanpassen
pi_218735659
De reactie op de dood van Charlie Kirk vs de 2 democraten die een paar maanden geleden zijn gedood is trouwens wel opmerkelijk. Hoop slachtofferrol weer.

NWS / Twee politici neergeschoten in Minnesota
  woensdag 10 september 2025 @ 23:10:08 #5
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218735660
quote:

[..]
Hahaha hou toch op man

Wierd Duk
Johan Derksen
Lale Gul
Jack van Gelder

Om maar even in 5 seconden wat namen op te noemen die wekelijks hun gekrijs mogen houden en plein public.
Dit zijn mensen in het midden. Timmerfrans is extreem links /s
pi_218735662
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ja, maar die moeten wel op tv vertellen dat ze niks mogen zeggen tegenwoordig, dus dan lijkt het alsof ze gecensureerd worden.
Ik wil niet met jou geassocieerd worden Mikey. Jij bent net zo goed een radicaal
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218735667
Was hij gelovig?
pi_218735672
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Zeker geen wedstrijd, maar wel belangrijk om desinformatie te bestrijden als er kwalijke claims worden gemaakt door users dat alle aanvallen vanuit links komen.

De realiteit is dat *alle* politiek extremistische moorden in 2022, 2023 en 2024 vanuit extreemrechtse hoek kwam.
[..]

Je beseft je dat de rechtse presidentskandidaat vorig jaar in een vergelijkbare setting ook is neergeschoten hé?

God allemachtig hoe krijg je het je toetsenbord uit.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:11:14 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218735673
quote:
9s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:10 schreef Momo het volgende:
Ja zo snel een nieuw deel openen, dat ik de TT niet kan aanpassen
Ja. Het nieuws gaat snel bij dit soort gebeurtenissen. Best netjes toch binnen 5 seconde een nieuwe deel :) Ik was vergeten de nieuwe TT te plakken. Sorry.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218735675
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:10 schreef ricky3 het volgende:
Was hij gelovig?
Charlie Kirk was wel licht christelijk ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218735681
quote:
Was hij gelovig?
Amerikaans christen
pi_218735683
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:11 schreef Luckyseven het volgende:

[..]
Je beseft je dat de rechtse presidentskandidaat vorig jaar in een vergelijkbare setting ook is neergeschoten hé?

Dat was geen moord, en ook niet bevestigd extremlinks.

Dit gaat om moorden.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 september 2025 @ 23:12:30 #13
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_218735684
Blegh, wilde het niet doen, maar toch even filmpje gekeken. Ben ik nou gek, of lijkt hij eerst in zijn borst geraakt te worden? Want je ziet eerst zijn shirt bewegen. Nul verstand van hoor, maar kan een kogel op een kogelwerend vest afketsen?? (durftevragen.nl)
pi_218735689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat was geen moord, en ook niet bevestigd extremlinks.

Dit gaat om moorden.
Hij heeft hem net niet genoeg geraakt.. incompetentie legitimeert intentie niet.

Verder ga ik geen woorden aan je vuil maken.
pi_218735694
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Joh er zijn onlangs 2 democratische politici bruut omgelegd door 'jullie' zijde. Doe es niet zo raar met je ons 8)7
Mwa dat staat ook niet echt vast dat het een republikein was. Gast had banden met Tim Walz ofzo.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:12 schreef Evenstar het volgende:
Blegh, wilde het niet doen, maar toch even filmpje gekeken. Ben ik nou gek, of lijkt hij eerst in zijn borst geraakt te worden? Want je ziet eerst zijn shirt bewegen. Nul verstand van hoor, maar kan een kogel op een kogelwerend vest afketsen?? (durftevragen.nl)
Nee het is duidelijk een heel zwaar kaliber wapen, als je ook ziet wat voor stroom bloed er uit zijn nek schiet is er 100% een slagader geraakt of meerdere.

Is waarschijnlijk ook weer iemand met een sniper geweest.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Overall beste user 2022 woensdag 10 september 2025 @ 23:14:21 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_218735696

Works both ways
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_218735697
quote:
Ik wil het niet zien. Ik merk dat ik al erg afgestompt ben. Ik geef de schuld aan rotten.com en liveleaks.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:15:07 #18
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218735701
quote:
Licht aan het materiaal, maar volgens mij ketst het normaal niet af maar stopt de kogel in het vest.
  Miss 200.000.000! woensdag 10 september 2025 @ 23:15:19 #19
367000 roos94
pi_218735704
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Mwa dat staat ook niet echt vast dat het een republikein was. Gast had banden met Tim Walz ofzo.
[..]
Nee het is duidelijk een heel zwaar kaliber wapen, als je ook ziet wat voor stroom bloed er uit zijn nek schiet is er 100% een slagader geraakt of meerdere.

Sluipschutters op het dak klaar voor die sniper
Had dat wat te maken met die...

Gr frans
pi_218735709
quote:

[..]
Hahaha hou toch op man

Wierd Duk
Johan Derksen
Lale Gul
Jack van Gelder

Online werkt het echter vaak anders. Dan zegt een random persoon iets doms over bv dat de andere groep een stel extremisten zijn met misschien wat rare of onware claims erbij en dat wordt dan in de eigen bubbel gequote als een wappie. Daarmee lijkt het in je eigen rechtse/linkse bubbel dus alsof de aandacht meer ligt op extreem-rechts vanuit rechts of extreem-links vanuit links.

Dat werkt echter in de echte wereld niet zo, want als je als Derksen bij VI gaat jeremieren over iets achterlijks wat Jantien uit Zaanse Schans van de week heeft geroeptoeterd op het dorpsplein, dan wordt hij weggelachen.

Het is zeg maar een vergelijkbaar effect dat ineens iedereen bezig zou zijn met transseksualiteit, omdat enerzijds Republikeinen die mensen in de hoek zet en anderszijds daar dan op gereageerd wordt. Terwijl in de realiteit de mensen die daar serieus mee bezig zijn op een hand te tellen zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 10-09-2025 23:24:10 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_218735713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:11 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

https://en.m.wikipedia.or(...)innesota_legislators
pi_218735714
quote:

[..]
Hahaha hou toch op man

Wierd Duk
Johan Derksen
Lale Gul
Jack van Gelder

•Duk ziet wel het gevaar.
•Derksen is links (9/9/2025 nog gezegd) is bijvoorbeeld ook prohamas.
•Gul is een VVD'er, links dus. Ook prohamas.
•Van Gelder probeert gewoon te scoren omdat Hélèneke het vooral gezellig wil houden en laf is.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 september 2025 @ 23:16:21 #23
416575 crew  Evenstar
pi_218735716
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]

Oki, lees inderdaad dat bij kevlar de kans heel klein is op afketsen, hooguit onderdelen, dan komt het gewoon door impact waarschijnlijk. Blegh.

Hoe dan ook, jammer dit. Hoe oneens ik in 9 van de 10 gevallen ik het ook met hem was.
pi_218735721
Goh, nu heb ik net de eerste berichtjes op reddit gezien dat het een inside job van Trump is. om een martelaar te creëren en weer een stapje dichter bij de dictatuur te komen met extra militaire en politie inzet in het hele land .... Hitler schijnt dat truukje ook gedaan te hebben

Het moet niet gekker worden
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:16:57 #25
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218735726
Oh, tijd voor Thoughts & Prayers :Y

Haters everywhere but I don't really care.
pi_218735728
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:12 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Amerikaans christen
Ah dat maakt het altijd wat minder erg. Iets met gods wil enzo
pi_218735729
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef Nober het volgende:

[..]
Gul is een VVD'er, links dus. Ook prohamas.
•Van Gelder probeert gewoon te scoren omdat Hélèneke het vooral gezellig wil houden en laf is.
:')

Niet doen alsof jouw onzin-definities waarheid zijn he.
"Pools are perfect for holding water"
pi_218735731
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef Nober het volgende:

[..]
•Gul is een VVD'er, links dus. Ook prohamas.
TIL: VVD is links
pi_218735737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Ik wil het niet zien. Ik merk dat ik al erg afgestompt ben. Ik geef de schuld aan rotten.com en liveleaks.
Ah, the good ol' 90's.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_218735741
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:17 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
TIL: VVD is links
Alles wat niet voor een totale migratiestop is, is blijkbaar links tegenwoordig :D
pi_218735744
De VS zit echt al jaren tegen die burgeroorlog aan te edgen en te teasen. Kan het niet gewoon eens beginnen? Beetje kwaliteit entertainment na al die ellende.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_218735745
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik wilde je adviseren om het 1e topic terug te lezen, maar er is al eea opgeschoond. Ik kon nog een voorbeeld terugvinden (geciteerd in een post van mij):

Op woensdag 10 september 2025 22:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Fijn weer een rechtse rukker minder. Niet vreemd als je zulke haatdragende rotzooit uitkraamt een keer iets terugkrijgt. Geen medelijden mee. Next.

Er waren meer soortgelijke posts, geliked door figuren als hopper.
Het is ziek inderdaad hier met linkse gekkies. Dit soort gasten maar ook de likers. En helemaal die 3xkloonhalvezool. Weet precies wat die kan zeggen om geen bans te krijgen maar wel topics de verzieken.

Op dit soort dagen komt het er duidelijk uit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218735754
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:18 schreef TigerXtrm het volgende:
De VS zit echt al jaren tegen die burgeroorlog aan te edgen en te teasen. Kan het niet gewoon eens beginnen? Beetje kwaliteit entertainment na al die ellende.
dat duurt nog wel een tijdje, maar ik verwacht het nog wel mee te maken
  woensdag 10 september 2025 @ 23:19:51 #34
476782 T.Durden
Bacchus is my homeboy
pi_218735755
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef Evenstar het volgende: [..] Als je ziet dat er bijvoorbeeld in 2024 in totaal 13 politieke moorden zijn gepleegd en die voor 100% aan te rekenen zijn aan extreem rechts, dan is het toch niet gek? Wat moet men dan zeggen? Toch links er bij betrekken, zodat het eerlijk blijft? Wat wil je precies?
Zou het (hoogstens deels) te verklaren zijn doordat haatmisdrijven met een verondersteld racistisch, homofobisch of xenofobisch motief sneller worden toegeschreven aan rechts-extremisme?
  woensdag 10 september 2025 @ 23:20:42 #35
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218735758
Dader op het dak, van grote afstand het doelwit door de nek geschoten. Ziet er professioneel uit.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 10 september 2025 @ 23:20:50 #36
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_218735759
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Goh, nu heb ik net de eerste berichtjes op reddit gezien dat het een inside job van Trump is. om een martelaar te creëren en weer een stapje dichter bij de dictatuur te komen met extra militaire en politie inzet in het hele land .... Hitler schijnt dat truukje ook gedaan te hebben

En zo vergeet je de lijst.

RELEASE THE FILES!!
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_218735765
quote:

Er komen altijd binnen no time weer wappies om de hoek kijken...
  woensdag 10 september 2025 @ 23:21:43 #38
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218735766
quote:
Was hij gelovig?
Ja.

pi_218735768
Kaag ziet dat het goed is.

twitter

https://x.com/GEvanlagen/status/1965884243478983067
pi_218735775
“I think empathy is a made up New Age term that does a lot of damage” - Charlie Kirk

Nou, slotje dan maar? De beste man zal blijkbaar niet op ons medeleven zitten te wachten.
pi_218735777
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:20 schreef Perrin het volgende:
Dader op het dak, van grote afstand het doelwit door de nek geschoten. Ziet er professioneel uit.

[ x ]

Ik heb geen zin om zulke filmpjes te kijken, maar hoe zijn ze dan bij die ene vent gekomen die ze opgepakt hadden?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_218735781
quote:
In hetzelfde fragment zegt ze dat haat en polarisatie extreme vormen gaan krijgen. Waarom wordt die zin er niet uitgepikt?

Oh Kaag. De antichrist
pi_218735782
quote:

[ x ]

Even naar CSI sturen, die vergoten dat zo uit en halen er een sharpen filter over
pi_218735783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik heb geen zin om zulke filmpjes te kijken, maar hoe zijn ze dan bij die ene vent gekomen die ze opgepakt hadden?
Er is echt helemaal niks te zien. Je ziet mensen bukken en 3 pixels bewegen op een dak
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218735785
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:23 schreef probeer het volgende:
“I think empathy is a made up New Age term that does a lot of damage” - Charlie Kirk

Nou, slotje dan maar? De beste man zal blijkbaar niet op ons medeleven zitten te wachten.
En vond dat sommige gun deaths het waard zijn.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:24:47 #46
38496 Perrin
pi_218735790
quote:

[..]
Valt niks te zien van de moord zelf.

De oudere man die eerder kort gearresteerd was, was slechts een verdachte in de chaos op het moment zelf. Soms arresteer je de verkeerde.
pi_218735792
quote:

[..]
Die is weer vrijgelaten
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_218735794
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik wil niet met jou geassocieerd worden Mikey. Jij bent net zo goed een radicaal
Goed dat je het door hebt.

Alleen voor jezelf moet je ook wel oppassen. Heb je een paar keer zien uithalen inmiddels dat ik ook denk van 'hmmmm'.

Vandaar ook soms mijn reactie naar jou.
1947-2016
pi_218735798
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:24 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Er is echt helemaal niks te zien. Je ziet mensen bukken en 3 pixels bewegen op een dak
Ah ok, dank je. Toch maar gekeken dan. De vraag blijft wel staan uiteraard.
pi_218735800
quote:
Die sneue hetze tegen Kaag :’)
pi_218735801
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:24 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Even naar CSI sturen, die vergoten dat zo uit en halen er een sharpen filter over
ENHANCE
pi_218735802
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:24 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Die is weer vrijgelaten
Dat weet ik, maar vraag me af hoezo ze hem als verdachte aan hadden gemerkt.
pi_218735804
quote:
“In honor of Charlie Kirk, a truly Great American Patriot, I am ordering all American Flags throughout the United States lowered to Half Mast until Sunday evening at 6 P.M,” the president wrote on Truth Social.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:26:30 #55
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218735807
quote:
Misschien het filmpje ook even luisteren ipv alleen de quote lezen
pi_218735808
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Goed dat je het door hebt.

Alleen voor jezelf moet je ook wel oppassen. Heb je een paar keer zien uithalen inmiddels dat ik ook denk van 'hmmmm'.

Vandaar ook soms mijn reactie naar jou.
Datzelfde geldt voor jou gezien je nog vrij recent behoorlijk tegen het insinueren aan zat dat linkse kiezers/politici een stuk minder moeite hebben met een dode Lisa dan de rechterkant.

Ja daar reageer ik inderdaad gerechtvaardigd fel op.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:26:38 #57
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_218735810
quote:

[..]
Als een of andere gek schreeuwt 'I did it' dan nemen ze natuurlijk geen risico.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 september 2025 @ 23:26:39 #58
416575 crew  Evenstar
pi_218735811
quote:

Ach, zo lees ik ook dat "links" dit gedaan heeft om aandacht bij het gebeuren in Charlotte weg te halen. Ook die gekken heb je aan beide kanten. Het is voor iedereen gezond om met mensen die alle kanten van alle verhalen willen horen/begrijpen te praten :)
pi_218735812
quote:
Waarom staat onder Nederlandse Twitter berichten zoveel tokkie shit. Holy shit wat een uitschot
pi_218735814
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:24 schreef viceversa het volgende:

[..]
En vond dat sommige gun death het waard zijn.
Hij stierf voor waar hij in geloofde.

En hoe triest dit allemaal ook is (en dat is het zeker, voordat ik dat weer naar mijn hoofd krijg), zo'n dood is iig meer dan de meeste van ons te wachten staat. Dus wellicht dat 'gestorven voor zijn doel' dan nog enige silver lining kan verschaffen.
pi_218735816
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:26 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ach, zo lees ik ook dat "links" dit gedaan heeft om aandacht bij het gebeuren in Charlotte weg te halen. Ook die gekken heb je aan beide kanten. Het is voor iedereen gezond om met mensen die alle kanten van alle verhalen willen horen/begrijpen te praten :)
Trump wil gewoon dat niemand het meer heeft over de Epstein Files
pi_218735820
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:26 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Waarom staat onder Nederlandse Twitter berichten zoveel tokkie shit. Holy shit wat een uitschot
Die post zelf ook… liberals.
pi_218735823
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:26 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Achterlijkheid weer. De man van Pelosi wordt mishandeld, lachen joh. Een burger die in zijn kamp zit wordt vermoord - heel het land moet rouwen. Waarom niet met die vermoorde Democratische politica in juni?

[ Bericht 7% gewijzigd door SnertMetChoco op 10-09-2025 23:34:49 ]
pi_218735826
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:26 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Speciaal voor mensen zoals jij is er bluesky uitgevonden waar nog nooit een onvertogen woord is gepost. :')
pi_218735828
quote:
Niemand kent die man in Nederland tenzij je waarschijnlijk in een bijzonder X algoritme zit. Wat moet je dan zeggen/reageren?
pi_218735833
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef Nober het volgende:

[..]
Speciaal voor mensen zoals jij is er bluesky uitgevonden waar nog nooit een onvertogen woord is gepost. :')
Nee ik hoef geen diarree van randoms te zien. Niet op Twitter, niet op bluesky
  woensdag 10 september 2025 @ 23:29:06 #67
38496 Perrin
pi_218735836
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:27 schreef probeer het volgende:

[..]
Hij stierf voor waar hij in geloofde.

En hoe triest dit allemaal ook is (en dat is het zeker, voordat ik dat weer naar mijn hoofd krijg), zo'n dood is iig meer dan de meeste van ons te wachten staat. Dus wellicht dat 'gestorven voor zijn doel' dan nog enige silver lining kan verschaffen.
Hij gaf dat zelf ook al eerder aan dat de keerzijde van de Second Amendment inderdaad is dat er meer slachtoffers door wapengeweld vallen en dat hij dat acceptabel vindt.
pi_218735837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Datzelfde geldt voor jou gezien je nog vrij recent behoorlijk tegen het insinueren aan zat dat linkse kiezers/politici een stuk minder moeite hebben met een dode Lisa dan de rechterkant.

Ach joh, die reeks staat vol met 'linkse meisjes die het er zelf naar maken' insinuaties. Gewoon geen waarde aan de woorden van dat soort mensen hechten.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:31:14 #69
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_218735843
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Niemand kent die man in Nederland tenzij je waarschijnlijk in een bijzonder X algoritme zit. Wat moet je dan zeggen/reageren?
Best pijnlijk voor een politiek programma om hem niet te kennen :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218735845
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hij gaf dat zelf ook al eerder aan dat de keerzijde van de Second Amendment inderdaad is dat er meer slachtoffers door wapengeweld vallen en dat hij dat acceptabel vindt.
Dat was inderdaad precies waar ik op doelde.

En hij had blijkbaar ook niet gewild dat we empathie voor hem (of zijn familie) hebben, want dat is schadelijke New Age onzin.

Tsja, OK. Laten we dan maar naar hem luisteren in deze.
pi_218735846
quote:
Hoezo krijgt die kut nog steeds airtime? Wat doet zij er nog toe?
1947-2016
  woensdag 10 september 2025 @ 23:32:28 #72
38496 Perrin
pi_218735853
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:31 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat was inderdaad precies waar ik op doelde.

En hij had blijkbaar ook niet gewild dat we empathie voor hem (of zijn familie) hebben, want dat is schadelijke New Age onzin.

Tsja, OK. Laten we dan maar naar hem luisteren in deze.
Yup. Charlie zou het zo gewild hebben.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:32:32 #73
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218735855
Wow! heftig zeg
Ik kan altijd geamuseerd naar z' n clips kijken. Ben het vaak wel met hem eens of vid dat hij iig goede punten naar voren brengt
Je ziet in die clips wel hoe debiel en agressief sommigen reageren maar dit had ik toch niet verwacht
pi_218735857
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
Yup. Charlie zou het zo gewild hebben.
I am Charlie
pi_218735859
Media begint met framen: 'schietpartij'

:+
  woensdag 10 september 2025 @ 23:33:28 #76
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218735862
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
quote:
Als VN-gezant Midden-Oosten zag Sigrid Kaag veel leed in Gaza. Deze zomer stopte ze daar, hoe kijkt ze terug?
pi_218735864
quote:

[..]
Er zijn letterlijk 40-45 talkshows per dag onderhand en je maakt je daadwerkelijk druk om 1 gast in 1 talkshow? Ze zegt ook echt niks verkeerd als je gewoon had geluisterd en niet alleen reageert op een wappie tweet die er puur en alleen op uit is om te verdelen.
pi_218735865
en als het iemand die links was dan zou het zeker een aanslag zijn

(lol)
pi_218735866
quote:
quote:
Wat is er met die Kaagobsessie? Dat is niet echt gezond hoor. Alsof het ueberhaupt uitmaakt wat ze zegt. Er is altijd wel een randdebiel te vinden die haar woorden verdraait zodat dat in de bubbel kan worden rondgepompt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218735867
quote:

[..]
Kon je ook van Charlie Kirk zeggen.
pi_218735870
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:33 schreef Nober het volgende:

Ja, dat is gewoon hoe 'shooting' in het Nederlands vertaald wordt.

Met je trieste insinuatie over media framing :')
pi_218735871
Tja wat mij betreft ook te danken aan Trump en zijn aanhang wat zo haar eigen bijdragen heeft (gehad) in het totaal verneukte politieke debat en gepolariseerde samenleving daar.
pi_218735877
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:33 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
Wat is er met die Kaagobsessie? Dat is niet echt gezond hoor. Alsof het ueberhaupt uitmaakt wat ze zegt. Er is altijd wel een randdebiel te vinden die haar woorden verdraait zodat dat in de bubbel kan worden rondgepompt.
Kennelijk moest er toch weer een redactie haar uitnodigen of kon Rob deze avond eens niet. Mail de redactie anders even voor uitleg.
pi_218735880
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Vind het vooral krokodillentranen inderdaad van gl/pvda en dik gaslighting om naar 'mannen' te wijzen.

Andere discussie, in die context moet je m zien.
1947-2016
pi_218735883
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:33 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
Al-Qag?
pi_218735884
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vaak ging de discussie over wapens verbieden en zijn standaard antwoord was dan hoe dat moest gebeuren. Er zijn iets van 350 miljoen wapens in Amerika, die worden echt niet ingeleverd.
life is like a box of chocolates
pi_218735886
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:33 schreef butz0rs het volgende:

[..]
[..]

Boeiend?

Nee. Ze is gestopt. Maar de kaaglebberij moet doorgaan natuurlijk bij de publieke.
1947-2016
pi_218735887
Poeh, dit is toch wel even bizar hoor. Laten we eerlijk zijn: er zijn veel mafklappers in de Amerikaanse conservatieve scene van influencers, maar Charlie Kirk kwam over het algemeen toch wel over als een goed mens met een functionerend moreel kompas. Schrikbarend en tragisch dat juist zo iemand dan met zo'n aanslag te maken krijgt.

En ik ga er in principe niet vanuit, maar het zou mij ergens ook niet verbazen mocht dit uit de conservatieve scene zelf komt, ik volgde zijn podcast weliswaar niet dagelijks maar hij clashte ook geregeld met volgers, vooral de laatste tijd mbt de situatie in het Midden-Oosten, waarover binnen de conservatieve scene steeds een grotere tweespalt ontstaat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218735889
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:33 schreef Nober het volgende:

Huilen man. Wat vind je zelf eigenlijk interessanter om het over te hebben: hoe kut Kaag is en hoe kut de NOS is of dat het eigenlijk wel schokkend is dat in "the land of the free" iemand met een controversiele mening wordt vermoord? Waar wil je het over hebben: je obsessies of het nieuws? Zeg het maar.
pi_218735898
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:34 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja, dat is gewoon hoe 'shooting' in het Nederlands vertaald wordt.

Met je trieste insinuatie over media framing :')
Een gerichte moordaanslag was het.
pi_218735901
Wat gaat deze moord voor effect hebben, denken jullie?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218735902
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:36 schreef HowardRoark het volgende:
met een functionerend moreel kompas.
Je kan ook overdrijven hoor.

Maar idd wel tragisch
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218735904
Nober en Epicicelman zijn hier dan ook maar om 1 reden online. Hoop schreeuwen en weinig woorden
pi_218735905
quote:

[..]
[..]

Boeiend?

Nee. Ze is gestopt. Maar de kaaglebberij moet doorgaan natuurlijk bij de publieke.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:29 schreef probeer het volgende:

[..]
Ach joh, die reeks staat vol met 'linkse meisjes die het er zelf naar maken' insinuaties. Gewoon geen waarde aan de woorden van dat soort mensen hechten.
Ff eerlijk: die heb ik niet gezegd he.
1947-2016
pi_218735910
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Nober en Epicicelman zijn hier dan ook maar om 1 reden online. Hoop schreeuwen en weinig woorden
Je projecteert.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 10 september 2025 @ 23:39:56 #96
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_218735911
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef capricia het volgende:
Grotere verdeeldheid en meer geweld, waarbij de media vooral zal doen alsof Kirk het om de een of andere manier verdiend zou hebben.
pi_218735914
quote:
Poeh, dit is toch wel even bizar hoor. Laten we eerlijk zijn: er zijn veel mafklappers in de Amerikaanse conservatieve scene van influencers, maar Charlie Kirk kwam over het algemeen toch wel over als een goed mens met een functionerend moreel kompas. Schrikbarend en tragisch dat juist zo iemand dan met zo'n aanslag te maken krijgt.

Ik ken die Kirk niet heel goed maar afgaande op wat ik van hem ken was het een aartsconservatief en als het hem uitkwam ook een wetenschapsontkenner. Dat gezegd hebbende: ik vind dat niemand om zijn mening vermoord mag worden, ook mafklappers niet.
pi_218735916
quote:
Eerst de dader vinden en uit welke hoek deze komt maar zal behoorlijke gevolgen hebben.
life is like a box of chocolates
pi_218735922
Vlaggen in Amerika halfstok t/m 14 september, aldus Trump.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218735923
quote:

[..]
[..]

Boeiend?

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:29 schreef probeer het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Er zijn letterlijk 40-45 talkshows per dag onderhand en je maakt je daadwerkelijk druk om 1 gast in 1 talkshow? Ze zegt ook echt niks verkeerd als je gewoon had geluisterd en niet alleen reageert op een wappie tweet die er puur en alleen op uit is om te verdelen.
Ik heb het hele filmpje afgeluisterd. Die nuance zit er al een excuusneger in een hollywood film.
1947-2016
pi_218735925
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Boeiend?

[..]
Dat geloof ik van je.
pi_218735927
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat klopt. Maakte je insinuatie echter niet minder schaamteloos. Die vooral voortkomt uit ongefundeerde linkse haat. En Timmermans, Halsema en Kaag is dan wel de perfecte trifecta wat dat betreft.
pi_218735929
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je projecteert.
Ja? Quote eens een reactie van me in dit topic die dat bevestigd
pi_218735934
quote:
Niks.

De moord in juni in Minnesota op een politica had ook geen meetbaar effect.
pi_218735944
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Je kan ook overdrijven hoor.

Maar idd wel tragisch
Nee hoor, dat vind ik niet. Een functionerend moreel kompas is tegenwoordig uitzonderlijk.

In rechtse contreien vindt je dit natuurlijk veel sneller omdat aan de andere kant moreel en cultureel relativisme overheerst, maar ook bij rechts zijn er nog genoeg bedenkelijke en zelfs verwerpelijke figuren. Maar Charlie Kirk man kwam van wat ik er in elk geval van heb gezien echter over als een iemand met een uitstekende set van normen en waarden.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:44:25 #106
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218735953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:34 schreef Joppiez het volgende:
Tja wat mij betreft ook te danken aan Trump en zijn aanhang wat zo haar eigen bijdragen heeft (gehad) in het totaal verneukte politieke debat en gepolariseerde samenleving daar.

Uhu
pi_218735957
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:40 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik ken die Kirk niet heel goed maar afgaande op wat ik van hem ken was het een aartsconservatief en als het hem uitkwam ook een wetenschapsontkenner. Dat gezegd hebbende: ik vind dat niemand om zijn mening vermoord mag worden, ook mafklappers niet.
Hij was inderdaad behoorlijk conservatief, dat is een positief aspect natuurlijk. Op welk vlak ben je van mening dat hij de wetenschap aan het ontkennen was?
pi_218735958
quote:
het algemeen toch wel over als een goed mens met een functionerend moreel kompas
in het linkse kamp lees ik toch een beetje een andere mening:

toch wel vaker woorden zoals: "When you spend your entire life and make a business out of saying the most vile shit imaginable about various groups of people, you can't be surprised when you get shot in the throat."

of

"I’m not going to sit here and say he deserves it because few do, but damn with all the shit he’s stirred and the way he has personally helped create and cultivate the alt right pipeline for a lot of young men and boys…. I can’t say I have any sympathy for him. I just feel bad for everyone who just saw it happen irl. That shit is traumatizing"

Het is altijd fascinerend hoe mensen zo'n compleet 180 graden gedraaid beeld kunnen hebben van dezelfde persoon
pi_218735967
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:44 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

toch wel vaker woorden zoals: "When you spend your entire life and make a business out of saying the most vile shit imaginable about various groups of people, you can't be surprised when you get shot in the throat."

of

"I’m not going to sit here and say he deserves it because few do, but damn with all the shit he’s stirred and the way he has personally helped create and cultivate the alt right pipeline for a lot of young men and boys…. I can’t say I have any sympathy for him. I just feel bad for everyone who just saw it happen irl. That shit is traumatizing"

Het is altijd fascinerend hoe mensen zo'n compleet 180 graden gedraaid beeld kunnen hebben van dezelfde persoon
Waarin HowardRoark dan wel de objectieve waarheid immer in pacht heeft natuurlijk
pi_218735968
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat vind ik niet. Een functionerend moreel kompas is tegenwoordig uitzonderlijk.

In rechtse contreien vindt je dit natuurlijk veel sneller omdat aan de andere kant moreel en cultureel relativisme overheerst, maar ook bij rechts zijn er nog genoeg bedenkelijke en zelfs verwerpelijke figuren. Maar Charlie Kirk man kwam van wat ik er in elk geval van heb gezien echter over als een iemand met een uitstekende set van normen en waarden.
pi_218735976
Tja, dat Westerse mensen nog altijd een pathologische empathie hebben voor dit soort barbaren is mij een raadsel.

twitter
pi_218735977
quote:
Niks, want is een rode staat
pi_218735978
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

In rechtse contreien vindt je dit natuurlijk veel sneller
Daar verschillen op zijn minst de meningen over. Ik vind mensen als Trump, Vance en Hegseth en een heleboel van hun volgelingen nou niet echt een voorbeeld van mensen met een goed werkend moreel kompas. Van Kirk weet ik dat niet omdat ik de man niet echt goed ken. Maar dan nog zou dat geen reden voor moord moeten zijn,
pi_218735983
quote:
13s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:46 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dat Westerse mensen nog altijd een pathologische empathie hebben voor dit soort barbaren is mij een raadsel.

[ twitter ]
Ik heb geen empathie voor Israelis
  woensdag 10 september 2025 @ 23:47:26 #115
38496 Perrin
pi_218735984
Meer beelden van de dader op het dak:

twitter
pi_218735997
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Ik heb geen empathie voor Israelis
Daar gaat het dan hier ook niet over, het gaat hier over reacties van Arabisch sprekende Al Jazeera volgers/kijkers, die de aanslag op Kirk schijnbaar helemaal fantastisch vinden.
pi_218736000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:44 schreef jigggy het volgende:

[..]

Uhu
Aha
pi_218736015
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:41 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat geloof ik van je.
Fair :)
1947-2016
  Moderator woensdag 10 september 2025 @ 23:51:47 #119
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218736017
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:44 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

of

Neem gewoon 1 kijkje in POL AMV topic.

Geen quotes in het Engels nodig.
What can change the nature of a man?
pi_218736020
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Stel dus dat het een scherpschutter was die ontkomen is… dat roept wel een vraag op of deze persoon dan van plan is nog meer opiniemakers te vermoorden?!
pi_218736021
quote:
13s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:46 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
Als er een Hamas kopstuk is omgekomen bij een bombardement dan zijn sommigen op FOK! ook vaak wel tamelijk enthousiast.
Dat soort extremisme komt van alle kanten en uit alle hoeken, helaas.
pi_218736022
quote:
goede zaken voor bedrijven die beveiligers leveren en uitrusting voor beveiligers maken
pi_218736024
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Stel dus dat het een scherpschutter was die ontkomen is… dat roept wel een vraag op of deze persoon dan van plan is nog meer opiniemakers te vermoorden?!
Ik heb mijn thoughts and prayers alvast klaarstaan
  woensdag 10 september 2025 @ 23:52:54 #124
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_218736025
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Dit beeld is van de linkerkant
twitter
  woensdag 10 september 2025 @ 23:53:41 #125
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218736034
quote:

[ x ]

Lijkt vanaf deze locatie:

https://maps.app.goo.gl/uJrwDrGF9gp5PBFM9
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218736035
quote:

[..]
hoeft niet eens die persoon te zijn.. als ie er mee weg komt, kunnen velen anderen gaan denken, ok het kan dus, ik kan dit ook .....
  woensdag 10 september 2025 @ 23:54:01 #127
38496 Perrin
pi_218736036
quote:

[..]
Als die gast weet te ontkomen is het echt een pro (of verzin je complottheorie naar keuze).
pi_218736039
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:49 schreef ems. het volgende:

[..]
Je bent weer aan het projecteren. De man was een absolute loser maar zijn dood is alleen maar een treurige illustratie van de huidige staat van dat derde wereld land.
Je bedoelt waarschijnlijk dat jij hem een loser vond, vanwege het feit dat jij zelf uitgesproken progressief en links bent en Kirk daarom verafschuwde vanwege zijn politieke wereldbeeld, dat natuurlijk rechts en conservatief was.

Maar ondertussen had hij toch een zeer invloedrijke positie weten te bemachtigen binnen de Amerikaanse (conservatieve) media, niet voor niets spreken meteen talloze politici zich meteen uit en zit jij ergens op een zolderkamer iemand die net is neergeschoten weg te zetten als een 'absolute loser'. Wellicht tijd voor wat zelfreflectie ...
pi_218736040
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als die gast weet te ontkomen is het echt een pro (of verzin je complottheorie naar keuze).
Evenement had geen beveiliging dus ontkomen hoeft niet heel bijzonder te zijn.
pi_218736045
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Als er een Hamas kopstuk is omgekomen bij een bombardement dan zijn sommigen op FOK! ook vaak wel tamelijk enthousiast.
Kirk vergelijken met Hamas.

'Progressief' NL in een nutshell.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 10 september 2025 @ 23:56:32 #131
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218736052
Wat een niveau hier zeg - intriest. Een man wordt vermoord om zijn meningen en standpunten en dan krijg je dit soort hersenloze reacties hier. De staat van Amerika is om te janken maar datzelfde kan van dit forum gezegd worden.

Voor je mening uitkomen is je goed recht - dit heeft dezelfde bijsmaak als de moord op Fortuyn.......
"Hoka Hey!"
  woensdag 10 september 2025 @ 23:56:35 #132
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_218736053
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt dat jij hem een loser vond, vanwege het feit dat jij zelf uitgesproken progressief en links bent en Kirk daarom verafschuwde vanwege zijn politieke wereldbeeld.

Maar ondertussen had hij toch een behoorlijk invloedrijke positie weten te bemachtigen binnen de Amerikaanse conservatieve media, niet voor niets spreken meteen talloze politici zich meteen uit en zit jij ergens op een zolderkamer iemand die net is neergeschoten weg te zetten als een 'absolute loser'. Wellicht tijd voor wat zelfreflectie ...
Omgekomen soldaten zijn toch ook suckers en losers volgens Charlie zijn idool.
[/quote]
  woensdag 10 september 2025 @ 23:56:58 #133
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_218736057
twitter

quote:
especially me
:') Typisch Trump.
pi_218736060
quote:

[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat jij hem een loser vond, vanwege het feit dat jij zelf uitgesproken progressief en links bent en Kirk daarom verafschuwde vanwege zijn politieke wereldbeeld, dat natuurlijk rechts en conservatief was.

Maar ondertussen had hij toch een zeer invloedrijke positie weten te bemachtigen binnen de Amerikaanse (conservatieve) media, niet voor niets spreken meteen talloze politici zich meteen uit en zit jij ergens op een zolderkamer iemand die net is neergeschoten weg te zetten als een 'absolute loser'. Wellicht tijd voor wat zelfreflectie ...
Hij steunde de coup van Trump en het inzetten van militairen tegen eigen burgers. De man was een extremist en het zegt veel over de huidige rot in de Republikeinse partij.

En nee, dat geeft niet het recht aan iemand om hem dan maar te vermoorden.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:58:32 #135
38496 Perrin
pi_218736067
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Evenement had geen beveiliging dus ontkomen hoeft niet heel bijzonder te zijn.
Er zijn genoeg opsporingsmethoden om zo iemand alsnog te vangen.
pi_218736069
-

[ Bericht 100% gewijzigd door probeer op 10-09-2025 23:58:55 ]
pi_218736071
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hamas kopstukken zijn dan ook walgelijke barbaren die de wereld een slechtere plek maken. Dit zijn terroristen. Kirk viel natuurlijk niet in die categorie, dat was een gelovig Christen die de wereld een betere plek probeerde te maken door o.a. talloze jonge Amerikanen te inspireren zingeving te vinden in hun leven.

Waarom is het voor jou zo lastig om de Arabische en Islamitische wereld te zien voor wat deze is een probeer je een bizarre valse vergelijking te maken tussen een Amerikaanse influencer en Islamitische terroristen?
pi_218736072
quote:

[..]
Waar heb je het allemaal over :')
quote:
Zijn dood verandert niets aan zn karakter. Wat een kindse idee van moraliteit heb jij.
Conscience do cost.
pi_218736075
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hij steunde de coup van Trump en het inzetten van militairen tegen eigen burgers. De man was een extremist en het zegt veel over de huidige rot in de Republikeinse partij.

En nee, dat geeft niet het recht aan iemand om hem dan maar te vermoorden.
Plus dat hij wat minderjarige schoolshooting slachtoffers jaarlijks wel prima vond zolang het second amendment maar beschermd werd.

Aldus het perfecte morele kompas volgens Howard
  donderdag 11 september 2025 @ 00:00:07 #140
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218736076
I stand with charlie
  donderdag 11 september 2025 @ 00:00:32 #141
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218736081
Veel linkse rakkers hier
pi_218736082
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kirk vergelijken met Hamas.

'Progressief' NL in een nutshell.
Links en moslimterrorisme zijn twee rotte appeltjes van dezelfde boomgaard.
pi_218736084
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Plus dat hij wat minderjarige schoolshooting slachtoffers jaarlijks wel prima vond zolang het second amendment maar beschermd werd.

Klinkt als een inspirerende jongeman met christelijke normen en waarden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218736086
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zou niet weten waarom dat er niet `in zou gaan' bij me. Je kan genoeg kritiek hebben op hoe dat is aangepakt.

Dat doet echter niks af aan het feit dat, hoewel je het wellicht wat genuanceerder bracht, je eigenlijk gewoon denkt dat dit soort politici het geen ene donder interesseren dat een jong meisje dood is. Dat vind ik toch wel bijzonder treurig want dan heb je totaal niet meer het vermogen om iemand buiten zijn of haar politieke functie te zien. Zijn ook gewoon mensen. Met kinderen in dit geval.
Zou het halsema iets interesseren dan? Zal ze echt kijken naar feiten?

Nee. Nota bene zat ze zelf nog op twitter zand in de ogen te strooien dat het allemaal 'mannenproblemen' waren. Genoeg over zelfs in het topic al hier. Als het maar niet politiek aan haar blijft plakken. Dat is haar grootste prioriteit. Want de oorzaak pakt ze niet aan, ontkent het zelfs.

Maar hey, we kunnen wel naar het Lisa topic gaan. Dit gaat over wat anders.
1947-2016
pi_218736088
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Klopt.

Wapens zijn het probleem ook niet, mensen wel.

Zoals je weet is er in Nederland een grote toename in het aantal steekpartijen (vooral onder jongeren). Kortom, alle messen maar uit de winkels halen en aardappels gaan schillen met een vork?

Ook hier: messen zijn het probleem niet, mensen wel.
pi_218736090
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef jigggy het volgende:
Veel linkse rakkers hier
Charlie heeft met zijn standpunt mbt gun control wel een hoop linkse rakkers geowned.

ofzo
  Overall beste user 2022 donderdag 11 september 2025 @ 00:01:57 #147
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_218736091
quote:

[..]
Nee, omdat je zo schieten alleen maar in het leger of misschien wat milities leert en iedereen weet dat linkse trans-woke-types niet in het leger gaan omdat die de USA haten is de vraag: Is het geen rechtse false flag?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_218736092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef jigggy het volgende:
I stand with charlie
Die staat niet meer
  donderdag 11 september 2025 @ 00:02:01 #149
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_218736093
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hamas kopstukken zijn dan ook walgelijke barbaren die de wereld een slechtere plek maken. Dit zijn terroristen. Kirk viel natuurlijk niet in die categorie, dat was een gelovig Christen die de wereld een betere plek probeerde te maken door o.a. talloze jonge Amerikanen te inspireren zingeving te vinden in hun leven.

Waarom is het voor jou zo lastig om de Arabische en Islamitische wereld te zien voor wat deze is een probeer je een bizarre valse vergelijking te maken tussen een Amerikaanse influencer en Islamitische terroristen?
No hate like Christian love. Ik discrimineer niet als het aan komt op de overheersende religies op deze planeet.
[/quote]
  donderdag 11 september 2025 @ 00:02:28 #150
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218736095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Die staat niet meer
Ik wel
pi_218736098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat verdomde religieuze conservatisme ook weer he.
pi_218736101
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Klinkt als een inspirerende jongeman met christelijke normen en waarden.
Is goed, Lubach
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218736106
  donderdag 11 september 2025 @ 00:04:03 #154
24533 ACT-F
pi_218736107
125 meter afstand. Welk wapen zou er gebruikt zijn?

pi_218736112
quote:
16s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:02 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat verdomde religieuze conservatisme ook weer he.
In de VS worden homo's en 'hoererende vrouwen' niet geëxecuteerd. Slavernij en kindhuwelijken vind je daar ook niet.

Try again.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218736114
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:56 schreef matspontius het volgende:
Wat een niveau hier zeg - intriest. Een man wordt vermoord om zijn meningen en standpunten en dan krijg je dit soort hersenloze reacties hier. De staat van Amerika is om te janken maar datzelfde kan van dit forum gezegd worden.

Voor je mening uitkomen is je goed recht - dit heeft dezelfde bijsmaak als de moord op Fortuyn.......
Ehhh

Normaal zou ik ook niet veel kritiek hebben maar Charlie Kirk gaf aan dat mensen die omkomen door wapengeweld het waard is om de "2nd amendment" te behouden.

Het is dan erg ironisch ofzo dat hij op deze manier omkomt.
pi_218736115
quote:
5s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef ACT-F het volgende:

[ afbeelding ]
Vast geen pepperspray.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218736117
quote:
5s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef ACT-F het volgende:

[ afbeelding ]
vast weer een ar15
pi_218736120
quote:
Al besproken, en een beetje walgelijke manier om te victim blamen.

Komt goed uit nu, snap ik, maar nog steeds braakopwekkend wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218736121
Triest. Heel triest,

Net als de kansloze discussies hier. Een 31-jarige man en vader van 2 kinderen is vanavond om het leven gebracht. Wat boeien die discussies hierboven? Ongeacht iemands mening is dit toch verschrikkelijk?
pi_218736125
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
In de VS worden homo's en 'hoererende vrouwen' niet geëxecuteerd. Slavernij en kindhuwelijken vind je daar ook niet.

Try again.
Waar heb je het over?

quote:
Ik reageer hier op. En dat is gewoon pertinente onzin.
pi_218736126
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:05 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ehhh

Normaal zou ik ook niet veel kritiek hebben maar Charlie Kirk gaf aan dat mensen die omkomen door wapengeweld het waard is om de "2nd amendment" te behouden.

Het is dan erg ironisch ofzo dat hij op deze manier omkomt.
Niet echt, als je dat adenment niet ziet om willekeurig lieden neer te knallen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218736128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef probeer het volgende:

[..]
Waar heb je het over?
[..]
Ik reageer hier op. En dat is gewoon pertinente onzin.
Lubach
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218736129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet echt, als je dat adenment niet ziet om willekeurig lieden neer te knallen.
Maar dat is wel het gevolg van het amendment
pi_218736132
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Tjacka het volgende: [..] Daarom lekker in het openbaar geen mening hebben toch. :@
Dit, en lekker in Zeeland wonen. Hier hebben we nog de “dorpsgekken” van vroeger.
pi_218736133
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Lubach
Dat maakt de boel niet duidelijker voor me.
pi_218736136
quote:
An unbelievable moment on the House floor.

Rep. Lauren Boebert requests a moment of prayer for Charlie Kirk.

Democrats can be heard shouting "no!"

Then, Rep. Anna Paulina Luna shouts back "y'all caused this!"
twitter

https://x.com/townhallcom/status/1965886297140244838
pi_218736137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit, en lekker in Zeeland wonen. Hier hebben we nog de “dorpsgekken” van vroeger.
Moet je alleen niet in Vlissingen komen

_O-
pi_218736140
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Bedoel je roos94 hier mee?
pi_218736148
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Bedoel je roos94 hier mee?
Nee natuurlijk niet, die zit een eiland verder.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:10:10 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736150
Nah .. ik zag het net op het nieuws was geen fan van hem niet vanwege zijn mening maar meer omdat hij soms kapte hij beetje radicaal mensen af maar fuck man..

Na Charlie Hebdo van jaren terug was iedereen het eens dat vanwege we vrijheid van meningsuiting moeten respecteren..
Maar als ik sommige dingen op zijn eigen YouTube kanaal lees.. fuck... Juichen om de dood van iemand zijn mening.. bah..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_218736159
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Links verkneukeld zich dat een rechts-conservatieve Amerikaanse kerel doodgeschoten is.

Met de obligate toevoeging "ja nog geen reden om iemand dood te schieten heurrrrrr" uiteraard erbij.
Waar zie je verkneukelde berichtjes precies?
pi_218736164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:08 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Moet je alleen niet in Vlissingen komen

_O-
Nee, das nog best een eindje rijden.
pi_218736168
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef Solispolar het volgende:
Triest. Heel triest,

Net als de kansloze discussies hier. Een 31-jarige man en vader van 2 kinderen is vanavond om het leven gebracht. Wat boeien die discussies hierboven? Ongeacht iemands mening is dit toch verschrikkelijk?
Het verbaast mij eerder dat een gekkie die 99,9% van het land niet kent en aan de andere kant van de wereld wordt neergeschoten zoveel reuring veroorzaakt online.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 11 september 2025 @ 00:12:18 #175
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218736170
Land of the free.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:12:31 #176
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218736172
quote:

[..]

Try again.
Try again.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_218736174
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Het verbaast mij eerder dat een gekkie die 99,9% van het land niet kent en aan de andere kant van de wereld wordt neergeschoten zoveel reuring veroorzaakt online.
Stukje fophef
pi_218736176
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:10 schreef theguyver het volgende:
Nah .. ik zag het net op het nieuws was geen fan van hem niet vanwege zijn mening maar meer omdat hij soms kapte hij beetje radicaal mensen af maar fuck man..

Na Charlie Hebdo van jaren terug was iedereen het eens dat vanwege we vrijheid van meningsuiting moeten respecteren..
Maar als ik sommige dingen op zijn eigen YouTube kanaal lees.. fuck... Juichen om de dood van iemand zijn mening.. bah..
Dit, iedereen schreeuwt om vrede en vrijheid, zolang het maar in hun straatje past ofzo.
pi_218736185
quote:

[..]

Try again.
Omdat er gelukkig nog voldoende niet-Republikeinen wonen daar, anders was het een ander verhaal geweest.
pi_218736189
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:11 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft er zelf denk ik geen moeite mee dat hij neergeschoten is. "It is worth it... " zei die..
Gaat zijn dood ook zijn, denk ik.

Die gaat de boeken in zoals George, Martin en John.
pi_218736193
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:12 schreef Dven het volgende:

[..]
Try again.
Zelfde voor slavernij (van illegale arbeidsmigranten).
pi_218736194
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:13 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
CIDI of een of ander Israeli politiebureau in Nederland
Een Israëlisch politiebureau in Nederland?
  donderdag 11 september 2025 @ 00:15:16 #183
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_218736195
Godver,berichten worden verwijderd terwijl ik ze aan het lezen ben }:|
pi_218736197
quote:
Een hete winter in de vs waarbij vele doden te betreuren zullen zijn.
pi_218736201
quote:
13s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:15 schreef Flow3r het volgende:
Overijverig modje om middernacht in het enige actieve topic, heeft niks beters te doen lol
pi_218736202
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gaat zijn dood ook zijn, denk ik.

Die gaat de boeken in zoals George, Martin en John.
Aan Republikeinse zijde misschien, maar daarbuiten niet.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:15:57 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736203
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit, iedereen schreeuwt om vrede en vrijheid, zolang het maar in hun straatje past ofzo.
Ja zoiets inderdaad.. bizar trouwens wel laatste woord van Kirk was "Violence".

Ging over geweld door gang members..

Sneu dit!
Was er al wat duidelijk wie de dader is er was eerst een opmerking over een oude knaller die opgepakt zou zijn maar .. later las ik dat dit niet de dader was en dat hij van grote afstand was neergeschoten..
pi_218736205
quote:
Sneller posten.
pi_218736207
quote:
Zitten hier dan ook paar polariserende gezwellen te posten

kuch kuch Uitstraling
pi_218736210
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zitten hier dan ook maar polariserende gezwellen te posten

kuch kuch Uitstraling
Je bedoelt dat jij veel TRs aan het zetten bent? Misschien jezelf niet zo snel op de kast laten jagen. Alles verloopt hier tot op heden best goed namelijk.
pi_218736217
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zitten hier dan ook paar polariserende gezwellen te posten

kuch kuch Uitstraling
Iemand de mond snoeren is in ieder geval nooit de oplossing, of het nu een kogel is of een virtueel gummetje.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:18:47 #192
177810 Evenveel
en niet minder
pi_218736218
Is er al wat duidelijkheid rondom de dader? Had wel verwacht dat die nu al gepakt zou zijn...
Doei.
pi_218736223
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Flashback naar Ogrish . Org
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218736227
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is op dit moment nog niets bekend over de dader, dus niet zo voorbarig.
Ik kan wel inschatten dat het geen Tromp aanhangster is…
  donderdag 11 september 2025 @ 00:19:45 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218736228
Lijkt me een goed idee om nog meer wapens in de samenleving te laten rondgaan. Dan gebeurt dit vast nooit meer.
pi_218736229
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt dat jij veel TRs aan het zetten bent? Misschien jezelf niet zo snel op de kast laten jagen. Alles verloopt hier tot op heden best goed namelijk.
Misschien lekker opbokken met je insinuaties mafkees. Ik heb hem niet eens getr'd
  Moderator donderdag 11 september 2025 @ 00:20:04 #197
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218736231
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:11 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft er zelf denk ik geen moeite mee dat hij neergeschoten is. "It is worth it... " zei die..
Hij vergelijkt het met auto-ongelukken. Niet moedwilligen mensen doorrijden.
What can change the nature of a man?
  donderdag 11 september 2025 @ 00:20:04 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736232
quote:

[..]
Thanks ik was al benieuwd of er iets bekend was maar.. nog niks dus.
pi_218736238
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Iemand de mond snoeren is in ieder geval nooit de oplossing
Klopt. Daarom vroeg ik je ook. Welke users zijn dit aan het ophemelen?
  donderdag 11 september 2025 @ 00:21:04 #200
177810 Evenveel
en niet minder
pi_218736240
twitter
Doei.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:21:40 #201
330914 Sherlock_Holmes
pi_218736241
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Never change, Caland
pi_218736243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:20 schreef theguyver het volgende:

[..]
Thanks ik was al benieuwd of er iets bekend was maar.. nog niks dus.
Giftig topic, ik ben weer weg. Maar je hebt helemaal gelijk.
pi_218736244
quote:
Meneertje van Shownieuws en de Story neem ik niet serieus.

[ Bericht 0% gewijzigd door superniger op 11-09-2025 00:27:28 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 11 september 2025 @ 00:22:08 #204
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218736246
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Moet jij niet buiten gaan töeteren?
nou nou nou, misschien beter om de wijn weg te zetten en naar bed te gaan
pi_218736248
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:19 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een goed idee om nog meer wapens in de samenleving te laten rondgaan. Dan gebeurt dit vast nooit meer.
Momenteel heeft de VS al meer wapens dan mensen, vandaar dat het opperen van het idee om de wapens aan banden te leggen ook zo bespottelijk is. Er zijn altijd al wapens geweest in de VS, random shootings zijn pas iets van de afgelopen vijftig jaar. Dat benadrukt dat het een cultureel probleem is en geen probleem met wapens.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:23:05 #206
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218736252
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:21 schreef superniger het volgende:

[..]
Meneertje van Shownieuws en de Story neem ik niet serieus. ook
99% in Nederland kent Kirk niet
pi_218736253
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Giftig topic, ik ben weer weg. Maar je hebt helemaal gelijk.
Verstandig ja. We hoeven hier geen aantoonbare leugens.
pi_218736255
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hij was inderdaad behoorlijk conservatief, dat is een positief aspect natuurlijk. Op welk vlak ben je van mening dat hij de wetenschap aan het ontkennen was?
Nou, hij heeft bijvoorbeeld eens gezegd over antropogene klimaatverandering, dat hij zelfs een consensus van 99% onder klimaatwetenschappers niet overtuigend vindt. Dat kun je wel wetenschapsontkenning noemen, omdat het hem uitkomt.Hij heeft in dezelfde trant ook altijd beweerd dat de opwarming van de aarde niet te bewijzen valt, en wetenschappers ervan beschuldigd de betekenis van begrippen als klimaatverandering en global warming naar believen aan te passen om zieltjes te winnen.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:24:07 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:19 schreef Hexagon het volgende:
Tja een mes is ook een wapen.. weekje of wat geleden werd er nog Oekraïense griet random overhoop gestoken in New York om niks.. toevallig verkeerde plek gaan zitten in de metro voor ze besef had wat haar overkwam lag ze naast der stoel beetje dood te bloeden.
En bijstanders deden geen fuck.

Dus vuurwapens zijn makkelijker en ben blij dat zo strikt is met dat maar het betreft vaker een malloot die het gebruikt

.
pi_218736259
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:23 schreef butz0rs het volgende:

[..]
99% in Nederland kent Kirk niet
Ik lees dat het een soort Jack van Gelder van de VS is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218736262
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:23 schreef recursief het volgende:

[..]
Nou, hij heeft bijvoorbeeld eens gezegd over antropogene klimaatverandering, dat hij zelfs een consensus van 99% onder klimaatwetenschappers niet overtuigend vindt.
Die consensus is niet 99% maar stukken lager.
pi_218736263
quote:
Like all of you, I am utterly stunned and heartbroken and sick to my soul today. It is unimaginable to write these words. I met Charlie Kirk when he was 18 years old, a young man so eager and determined that I immediately turned to a friend and said, “That kid is going to be the head of the RNC one day.” Charlie became even bigger and more important than that. It was a privilege to watch this principled man stand up for his beliefs and create the single most important conservative political organization in America. But more importantly, Charlie was a good man, a man who believed in right and wrong, who stood by his Biblical values. All of us will miss him, and I can’t imagine the pain of his beautiful young family, and we must all pray for them. And we must pick up the baton where Charlie left it, fighting for the things he believed in so passionately. And we must fight for a better America - an America where good people can speak truth and debate passionately without fear of a bullet. I weep for Charlie’s family, and I weep for my country today. Most of all, I weep for Charlie.
– Ben Shapiro

https://x.com/benshapiro/status/1965882795210977411
  donderdag 11 september 2025 @ 00:25:23 #213
38496 Perrin
pi_218736268
Zo te zien hebben ze 'm al.
twitter
  donderdag 11 september 2025 @ 00:26:03 #214
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218736271
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan was jij er een stuk drukker mee geweest.
pi_218736273
quote:
Mooie statement van Ben.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:27:16 #216
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_218736278
quote:

[..]
Volgens de politiescanner en bewakingsbeelden hebben ze wel iemand geidentificeerd.
pi_218736284
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die consensus is niet 99% maar stukken lager.
Doet er niet toe, hij heeft gezegd dat zelfs een consensus van 99% niet overtuigend is
  donderdag 11 september 2025 @ 00:28:40 #218
330914 Sherlock_Holmes
pi_218736289
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, ze hadden broers kunnen zijn :D
  donderdag 11 september 2025 @ 00:30:12 #219
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218736297
quote:
99s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:25 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Persconferentie bij Steve zegt dat ze de shooter nog niet hebben
pi_218736306
Kogel kwam van links?
  donderdag 11 september 2025 @ 00:32:56 #221
38496 Perrin
pi_218736307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:30 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Die lopen nog wat achter dan :P
pi_218736310
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:32 schreef Halcon het volgende:
Kogel kwam van links?
De allerbelangrijkste vraag op dit moment
pi_218736312
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:30 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Patel heeft 10 minuten geleden getweet dat ze iemand hebben opgepakt.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:33:37 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736314
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:32 schreef Halcon het volgende:
Kogel kwam van links?
Op de beelden wel.. maar nog geen dader bekend.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:33:58 #225
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218736315
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
Die lopen nog wat achter dan :P
Of Cash loopt weer eens dom te lullen, en bedoelt die opa de gearresteerd is voor 'obstruction of justice'
  donderdag 11 september 2025 @ 00:35:01 #226
38496 Perrin
pi_218736321
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:33 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Of Cash loopt weer eens dom te lullen, en bedoelt die opa de gearresteerd is voor 'obstruction of justice'
Ja tegenwoordig weet je dat nooit. Maar ik ga er vooralsnog even van uit dat hij goed geinformeerd is.
pi_218736326
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Momenteel heeft de VS al meer wapens dan mensen, vandaar dat het opperen van het idee om de wapens aan banden te leggen ook zo bespottelijk is. Er zijn altijd al wapens geweest in de VS, random shootings zijn pas iets van de afgelopen vijftig jaar. Dat benadrukt dat het een cultureel probleem is en geen probleem met wapens.
Vuurwapens zijn tegenwoordig van een heel ander kaliber als toen. Volautomatische wapens, snipers etc. i.p.v. pistolen die je per kogel moet laden en regelmatig weigeren of vastlopen.

Australië heeft na de Port Arthur slachtpartij in 1996 laten zien dat je een heel eind kunt komen om dit probleem aan te pakken. Het kan.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:39:07 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736341
quote:
99s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:25 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Mooi, en hij leeft nog.
Zal je straks zien dat er een crowdfunding word gestart voor een advocaat etc..
pi_218736347
quote:
9s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja tegenwoordig weet je dat nooit. Maar ik ga er vooralsnog even van uit dat hij goed geinformeerd is.
'Person of interest in custody' net bij de persco.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218736349
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Person of interest
Goede TV serie was dat zeg
pi_218736360
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:20 schreef Coco het volgende:

[..]
Hij vergelijkt het met auto-ongelukken. Niet moedwilligen mensen doorrijden.
Nee, hij vergeleek wapens met auto's. Hij vergeleek doden door vuurwapens niet met doden door autoongelukken. Sowieso een wat kromme vergelijking, wapens met auto's vergelijken, maar goed.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:43:38 #232
38496 Perrin
pi_218736362
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
'Person of interest in custody' net bij de persco.
Nice, zou wel heel ongemakkelijk zijn als Kash bleek te hallucineren.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:44:22 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736365
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Vuurwapens zijn tegenwoordig van een heel ander kaliber als toen. Volautomatische wapens, snipers etc. i.p.v. pistolen die je per kogel moet laden en regelmatig weigeren of vastlopen.

Australië heeft na de Port Arthur slachtpartij in 1996 laten zien dat je een heel eind kunt komen om dit probleem aan te pakken. Het kan.
Ja die wet stamt uit 1793 meen ik ..

Kan je ook niet naast elkaar leggen.
En in Australië hebben ze goeie wetten zelfde als in Zwitserland.
De VS is veel te makkelijk om jezelf te bewapenen.
Plus wat me helemaal verbaasd is de manier waarop sommigen ook gewoon suïcide by cop aan hun eind komen.
Men heeft het over trigger happy agenten in de VS maar veelal gewoon debielen die gewoon niet luisteren.

In verbaas me gewoon wat een burger daar gewoon in sommige staten in huis kan halen.

Had ooit een discussie met een collega die woonde alleen maar had 3 vuurwapens.
Mijn reactie was en hoe houd je de derde vast dan??
pi_218736368
Steve moet echt een blauwe bril kopen, zijn ogen zien er pijnlijk uit.
pi_218736375
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nice, zou wel heel ongemakkelijk zijn als Kash bleek te hallucineren.
Dat doet hij wel vaker maar in zijn huidige rol zou dat wel erg dom zijn.

Maar goed een 'person of interest' zegt ook niet zoveel. Ze hadden eerder al de verkeerde te pakken die uiteindelijk toch geboekt is omdat hij zich verzette.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218736376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:44 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja die wet stamt uit 1793 meen ik ..

Kan je ook niet naast elkaar leggen.
En in Australië hebben ze goeie wetten zelfde als in Zwitserland.
De VS is veel te makkelijk om jezelf te bewapenen.
Plus wat me helemaal verbaasd is de manier waarop sommigen ook gewoon suïcide by cop aan hun eind komen.
Men heeft het over trigger happy agenten in de VS maar veelal gewoon debielen die gewoon niet luisteren.

In verbaas me gewoon wat een burger daar gewoon in sommige staten in huis kan halen.

Had ooit een discussie met een collega die woonde alleen maar had 3 vuurwapens.
Mijn reactie was en hoe houd je de derde vast dan??
Een in de wagen, een naast zijn bed en een in zijn broek.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:47:02 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736377
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:43 schreef recursief het volgende:

[..]
Nee, hij vergeleek wapens met auto's. Hij vergeleek doden door vuurwapens niet met doden door autoongelukken. Sowieso een wat kromme vergelijking, wapens met auto's vergelijken, maar goed.
Hij had wel dergelijk een punt waar him op dulde was dat in Europa mensen overhoop werden gereden met een auto zie gevalletje koninginnen dag Apeldoorn.

Maar in de vs gebeurt dat ook plus nog een shitload aan vuurwapen geweld en ongelukken etc..maar goed veel mensen die met hem een discussie aangaan die denken daar totaal niet aan..
  donderdag 11 september 2025 @ 00:48:12 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736385
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Een in de wagen, een naast zijn bed en een in zijn broek.
Nee 3 in een kluis onder zijn bed.

Maar goed nog steeds onzin je kan er vaak maar een tegelijk. Gebruiken tenzij je een actie held bent ...
pi_218736400
Maar de schutter stond dus op het dak en rende weg, te zien op een van de video’s van Steve.
Afstand zo’n 250 meter. Dat iets toch een scherpschutter zijn geweest?
pi_218736413
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nee 3 in een kluis onder zijn bed.

Maar goed nog steeds onzin je kan er vaak maar een tegelijk. Gebruiken tenzij je een actie held bent ...

De enige manier.
pi_218736416
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De kogel en geweld komt altijd van links.
Yep
  donderdag 11 september 2025 @ 00:58:34 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736426
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:55 schreef probeer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

De enige manier.
Hehehe Zoro.. actie held..
Na anime actieheld.
  donderdag 11 september 2025 @ 00:59:07 #243
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_218736427
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar de schutter stond dus op het dak en rende weg, te zien op een van de video’s van Steve.
Afstand zo’n 250 meter. Dat iets toch een scherpschutter zijn geweest?
125m
pi_218736433
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hehehe Zoro.. actie held..
Na anime actieheld.
Ik vond de real-life action remake ook erg tof.
pi_218736436
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:57 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
Weer die aantoonbare leugens. Nadat jullie er op gewezen zijn. En dan toch gewoon doorgaan.

NWS / Twee politici neergeschoten in Minnesota nog geen drie maanden geleden.

Doen jullie dit expres, dat liegen? Of hebben we het hier over zwakbegaafdheid?
Leg ff die link uit met die twee politieke figuren en met de moord vanavond?
Wie is hier nou de geestelijk gehandicapte?

Je hebt er best moeite mee merk ik, ga zo maar lekker slapen. Zal je goed doen!
  donderdag 11 september 2025 @ 01:04:07 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218736447
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:57 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
Weer die aantoonbare leugens. Nadat jullie er op gewezen zijn. En dan toch gewoon doorgaan.

NWS / Twee politici neergeschoten in Minnesota nog geen drie maanden geleden.

Doen jullie dit expres, dat liegen? Of hebben we het hier over zwakbegaafdheid?
En de reden was omdat ze beiden in zee gingen met een Republikeins voorstel.
pi_218736459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Leg ff die link uit met die twee politieke figuren en met de moord vanavond?
Serieus? Ik moet je echt uitleggen dat wanneer er drie maanden geleden twee Democrats doodgeschoten zijn door een zelfverklaarde conservatieve en Trump-stemmende dader, de uitspraak dat 'de kogel altijd van links komt' dus al niet klopt?

Iets waar je nu al meerdere keren op gewezen bent, maar toch nog stompzinnig vol blijft houden?

Is dat oprecht je niveau?

En dan vraag ik je nog; zit je hier te liegen of denk je dit echt? Ik geef je de uitweg. Je had alleen maar hoeven toegeven dat wat je stelde niet waar is. Dan had ik iets gezegd als 'jammer dat je voelde dat je hierover moest liegen, maar oprecht goed van je dat je dat nu toegeeft', en dan was het klaar geweest.

Maar nee hoor, vingers in de oren, verstand op nul, en gewoon hard blijven volhouden die leugen.
pi_218736473
quote:
13s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:09 schreef probeer het volgende:

[..]
Serieus? Ik moet je echt uitleggen dat wanneer er drie maanden geleden twee Democrats doodgeschoten zijn door een zelfverklaarde conservatieve en Trump-stemmende dader, de uitspraak dat 'de kogel altijd van links komt' dus al niet klopt?

Iets waar je nu al meerdere keren op gewezen bent, maar toch nog stompzinnig vol blijft houden?

Is dat oprecht je niveau?

En dan vraag ik je nog; zit je hier te liegen of denk je dit echt? Ik geef je de uitweg. Je had alleen maar hoeven toegeven dat wat je stelde niet waar is. Dan had ik iets gezegd als 'jammer dat je voelde dat je hierover moest liegen, maar oprecht goed van je dat je dat nu toegeeft', en dan was het klaar geweest.

Maar nee hoor, vingers in de oren, verstand op nul, en gewoon hard blijven volhouden die leugen.
_O- 8)7 :W

Adem in adem uit. Adem in adem uit.

Heb je iemand die vannacht op je let? Iemand van de nachtploeg?
pi_218736478
-

[ Bericht 99% gewijzigd door probeer op 11-09-2025 01:15:30 ]
pi_218736493
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Lol, ik kan er zo al drie opnoemen vanuit kamp links.
Vorige week nog die trans van 23 die even losging in de kerkdienst van kleuters…
78% minder dan rechts dus, gefeliciteerd I guess?
  donderdag 11 september 2025 @ 01:22:00 #251
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218736495
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Lol, ik kan er zo al drie opnoemen vanuit kamp links.
Vorige week nog die trans van 23 die even losging in de kerkdienst van kleuters…
politieke.

En misschien beter inlezen over die trans. Die haatte alles en was knettergek, niet links of rechts.
  Forum Admin donderdag 11 september 2025 @ 01:22:11 #252
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218736496
Quote die rotzooi dan niet jongens..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin donderdag 11 september 2025 @ 01:22:35 #253
pi_218736500
En dames natuurlijk
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218736504
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:22 schreef butz0rs het volgende:

[..]
politieke.

En misschien beter inlezen over die trans. Die haatte alles en was knettergek, niet links of rechts.
Die trans was serieus niet rechts, misschien rechtshandig maar dat weet ik niet.
pi_218736505
quote:
A person of interest is in custody following the shooting death of conservative activist Charlie Kirk, Utah Gov. Spencer Cox said Wednesday.

“The investigation is ongoing, but I want to make it crystal clear right now to whoever did this: We will find you, we will try you, and we will hold you accountable to the furthest extent of the law,” Cox said.

The person of interest is currently being interviewed, officials said at a news conference today.
CNN
pi_218736509
Niet happen, bewaar calma, niet happen. :N
  donderdag 11 september 2025 @ 01:25:52 #257
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218736513
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die trans was serieus niet rechts, misschien rechtshandig maar dat weet ik niet.
Het wordt off-topic, maar lees dit eens door: https://www.npr.org/2025/(...)olis-shooting-motive
Pride flags, acab, maar ook
"The materials are filled with callbacks to neo-Nazi and violent white supremacist killers. "
pi_218736517
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Ok, sure, ik liet me kennen en bleef te lang reageren op die user.

Maar nee, wanneer iemand hier post dat 'de kogel altijd van links komt' dan corrigeer ik die onwaarheid. Dat lijkt me belangrijk, omdat feiten een belangrijk fundament van een discussie of dialoog zijn.

Ik weiger dat te negeren, om die leugen dan later van nóg meer mensen aan te mogen horen.
pi_218736519
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:25 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Het wordt off-topic, maar lees dit eens door: https://www.npr.org/2025/(...)olis-shooting-motive
Pride flags, acab, maar ook
"The materials are filled with callbacks to neo-Nazi and violent white supremacist killers. "
Nou gelukkig maar. Toch iets rechts gevonden.

_O- :R
  Forum Admin donderdag 11 september 2025 @ 01:32:08 #260
pi_218736536
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:26 schreef probeer het volgende:

[..]
Ok, sure, ik liet me kennen en bleef te lang reageren op die user.

Maar nee, wanneer iemand hier post dat 'de kogel altijd van links komt' dan corrigeer ik die onwaarheid. Dat lijkt me belangrijk, omdat feiten een belangrijk fundament van een discussie of dialoog zijn.

Ik weiger dat te negeren, om die leugen dan later van nóg meer mensen aan te mogen horen.
Hoef je je niet voor te verontschuldigen.
  donderdag 11 september 2025 @ 01:35:15 #261
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218736540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nou gelukkig maar. Toch iets rechts gevonden.

_O- :R
Of je kan niet lezen, of je zit te trollen |:(
pi_218736545
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hoef je je niet voor te verontschuldigen.
Ik waardeer dat je dat zegt.
  donderdag 11 september 2025 @ 01:53:24 #263
24533 ACT-F
pi_218736579
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:26 schreef probeer het volgende:
Maar nee, wanneer iemand hier post dat 'de kogel altijd van links komt' dan corrigeer ik die onwaarheid.
Mee eens, maar die kogel kwam toch echt van voren.
  donderdag 11 september 2025 @ 02:04:58 #264
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218736600
oeps, verkeerde :{

twitter
  donderdag 11 september 2025 @ 02:26:31 #265
24533 ACT-F
pi_218736649
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 02:04 schreef butz0rs het volgende:
oeps, verkeerde :{

[ x ]
Ondertussen gaat de naam en foto van een 25-jarige rond als verdachte. Die is dus vrijgelaten?
pi_218736663
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat doet hij wel vaker maar in zijn huidige rol zou dat wel erg dom zijn.

Maar goed een 'person of interest' zegt ook niet zoveel. Ze hadden eerder al de verkeerde te pakken die uiteindelijk toch geboekt is omdat hij zich verzette.
En ja hoor de 'suspect' is nu de 'subject' en is vrijgelaten. Kash Patel :')

donderdag 11 september 2025 @ 02:31:50 #267
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_218736666
quote:
81s.gif Op donderdag 11 september 2025 02:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En ja hoor de 'suspect' is nu de 'subject' en is vrijgelaten. Kash Patel :')

[ afbeelding ]
Ja, nou, echt supervreemd hoor :')

Je zou bijna gaan denken dat er een onderzoek gaande is....
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_218736689
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 02:31 schreef Interloper het volgende:

[..]
Ja, nou, echt supervreemd hoor :')

Je zou bijna gaan denken dat er een onderzoek gaande is....
Ja het is heel vreemd dat hij het over een 'suspect' had. Bij de FBI spreken ze alleen over 'suspect' als iemand er ook duidelijk van verdacht wordt de misdaad gepleegd te hebben. Dat was dus niet zo. Bij de persco werd al duidelijk gemaakt dat het geen 'suspect' maar een 'person of interest' was. Nu maakt Patel er maar 'subject' van. Oeps. Foutje.

Je zou bijna denken dat Kash Patel te vroeg gejuicht heeft in zijn haast om als 'doortastende' FBI-directeur de eer op te strijken voor een snelle arrestatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 11-09-2025 02:49:38 ]
pi_218736725
Die ouwe heeft toch wat aan z'n broek omdat hij zich misdroeg

quote:
A person was held shortly after the shooting but then released because he was not the “accurate person of interest,” according to Beau Mason, commissioner of the Utah Department of Public Safety. “He was, however, booked in the county jail for obstruction of justice. We do still have an active investigation for the person of interest.”
pi_218736739
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 02:58 schreef 3rr0r het volgende:
Die ouwe heeft toch wat aan z'n broek omdat hij zich misdroeg
[..]

Obstruction of investigation/justice is vaak onzin. Gebruiken ze te pas en te onpas, bv als iemand zich weigert te identificeren of antwoord te geven op vragen. Geen grap.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 11 september 2025 @ 03:14:19 #271
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_218736750
quote:
82s.gif Op donderdag 11 september 2025 02:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja het is heel vreemd dat hij het over een 'suspect' had. Bij de FBI spreken ze alleen over 'suspect' als iemand er ook duidelijk van verdacht wordt de misdaad gepleegd te hebben. Dat was dus niet zo. Bij de persco werd al duidelijk gemaakt dat het geen 'suspect' maar een 'person of interest' was. Nu maakt Patel er maar 'subject' van. Oeps. Foutje.

Je zou bijna denken dat Kash Patel te vroeg gejuicht heeft in zijn haast om als 'doortastende' FBI-directeur de eer op te strijken voor een snelle arrestatie.
Ik vind dat nog steeds niet vreemd, carrièrebouwers zijn er altijd geweest binnen de FBI. Bovendien maakt zijn statement voor de meeste mensen nauwelijks verschil, omdat de drie te onderscheiden termen allemaal dezelfde connotatie van 'suspect' hebben. Het is goed mogelijk dat dat ook voor hem geldt. En anders was het gewoon een vroege vergissing in een haastig geopend onderzoek, ook niet bepaald wereldschokkend.

Verder natuurlijk gewoon een dikke nothingburger.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_218736757
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 03:14 schreef Interloper het volgende:

[..]
Ik vind dat nog steeds niet vreemd, carrièrebouwers zijn er altijd geweest binnen de FBI. Bovendien maakt zijn statement voor de meeste mensen nauwelijks verschil, omdat de drie te onderscheiden termen allemaal dezelfde connotatie van 'suspect' hebben. Het is goed mogelijk dat dat ook voor hem geldt. En anders was het gewoon een vroege vergissing in een haastig geopend onderzoek, ook niet bepaald wereldschokkend.

Verder natuurlijk gewoon een dikke nothingburger.
Hij is totaal incompetent als directeur van de FBI die maar aan één eis hoefde te voldoen: trouw aan Trump zijn. Als je het halve departement ontslagen hebt (want 'deep state') maak je de kans er niet groter op dat zaken opgelost worden.
pi_218736759
quote:
Welke fucking risks.

Je hoeft voor je 'mening' niet vermoord te worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218736763
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 03:05 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Obstruction of investigation/justice is vaak onzin. Gebruiken ze te pas en te onpas, bv als iemand zich weigert te identificeren of antwoord te geven op vragen. Geen grap.
Als je hardhandig (onterecht ook dan blijkbaar) wordt aangepakt snap ik wel waarom je vlak erna niet geneigd bent leuk mee te werken. Maar we weten de details en volgorde niet. Je ziet ook weleens van die zogenaamd racisme filmpjes waarbij een donkere man wordt aangehouden en netjes vragen wordt gesteld maar weigert mee te werken, moeilijk doet en de boel uit de hand loopt. Deze oudere man zal wel niet eerst rustig wat vragen hebben gekregen in de hectiek. Vraag me wel af wat ertoe leidde dat men hem uberhaupt pakte.
pi_218736768
Trump spreekt

quote:
"This is a dark moment for America,” Trump says as he expresses grief over Kirk's death

From CNN's Betsy Klein

President Donald Trump expressed his “grief and anger” about the killing of Charlie Kirk in a direct-to-camera video from the Resolute Desk of the Oval Office.

“I am filled with grief and anger at the heinous assassination of Charlie Kirk on a college campus in Utah. Charlie inspired millions and tonight all who knew him and loved him are united in shock and horror,” the president said in a four-minute video released this evening, underscoring his close ties with Kirk, who became a close political ally and personal friend of the Trump family.
“This is a dark moment for America,” the president added, describing Kirk’s efforts to travel the country and engage in “good faith debate.”

Kirk, the president said, has become “a martyr for truth and freedom,” going on to express his prayers for the Kirk family.

The president connected Kirk’s death to his own shooting in Butler, Pennsylvania, and other high-profile instances of violence, including the shooting of a UnitedHealthcare executive in New York in December and the 2017 shooting of House Majority Leader Steve Scalise as he railed against “radical and political violence.”

He suggested that Americans and the media need to “confront the fact that violence and murder are the tragic consequence of demonizing those with whom you disagree.”

Trump vowed further action, previewing a broader plan to crack down on political violence.

“My administration will find each and every one of those who contributed to this atrocity and to other political violence, including the organizations that fund it and support it, as well as those who go after our judges, law enforcement officials and everyone else who brings order to our country,” he said.
CNN
pi_218736770
ken de hele naam en man niet, maar nogal wat een ding begrijp ik enzo?
Do what you love, love what you do!
pi_218736771
Nadat we eerder deze week werden opgeschrikt door de moord op een onschuldige Oekraiense vrouw door een gestoorde zwarte man die of in een gesticht of in een gevangenis had moet zitten - door de media onder het tapijt geveegd want ze konden er geen George Floyd van maken - nu een moord op een onschuldige blanke man.

Dit voelt net als de dag waarop Pim Fortuijn werd vermoord. Vermoord worden vanwege een mening - het moet niet veel gekker worden. De kogel en geweld komen bijna altijd van links. Michael Shellenberger (en die is niet rechts) heeft hier een interessante kijk op. De woke zijn vaak narcisistisch van aard.

Ik ga er een andere sticker opplakken: het 'afwezige vader syndroom'. Dit zorgt er voor dat (te) veel mensen opgroeien zonder verantwoordelijkheidsgevoel. Dat alles maar moet kunnen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_218736774
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 03:41 schreef Lyrebird het volgende:
Nadat we eerder deze week werden opgeschrikt door de moord op een onschuldige Oekraiense vrouw door een gestoorde zwarte man die of in een gesticht of in een gevangenis had moet zitten - door de media onder het tapijt geveegd - nu een moord op een onschuldige blanke man.

Dit voelt net als de dag waarop Pim Fortuijn werd vermoord. Vermoord worden vanwege een mening - het moet niet veel gekker worden. De kogel en geweld komen bijna altijd van links. Michael Shellenberger (en die is niet rechts) heeft hier een interessante kijk op. De woke zijn vaak narcisistisch van aard.

Ik ga er een andere sticker opplakken: het 'afwezige vader syndroom'. Dit zorgt er voor dat (te) veel mensen opgroeien zonder verantwoordelijkheidsgevoel. Dat alles maar moet kunnen.
niet eens een rare gedachte nee.
pi_218736775
politiek spelletje zegt mijn idee. en moesten mensen voor uit de weg.
  donderdag 11 september 2025 @ 03:47:46 #280
24533 ACT-F
pi_218736777
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 03:40 schreef kree het volgende:
ken de hele naam en man niet, maar nogal wat een ding begrijp ik enzo?
Ik kende die persoon ook niet. maar het is wel een ding dat argumenten met kogels beantwoord worden. Dan heb je alleen maar verliezers.
pi_218736780
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2025 03:47 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ik kende die persoon ook niet. maar het is wel een ding dat argumenten met kogels beantwoord worden. Dan heb je alleen maar verliezers.
dat spwoesp daar, deel ol dat de NAVO maar eens wat harder mag zijn ipv die slappe uitspraken.

Kijk USA vind het best want ver van hun, en niet dicht bij. Maarre die Trump kan wel mooi lullen, wat als die drones op hun grondgebied kwamen? denk dat ie anders zou reageren,

Dit is een aanval op EU nu wmb even; en NATO dus
pi_218736781
natuurlijk moet de EU en NAVO hierop reageren, rot op uit de koers geraakte drones???

de huis tuin en keuken doet t nog beter. Dit is met opzet vanuit Rusland om te testen of we het lef hebben.

nou ik zou zeggen val ze aan, mss niet gelijk, maar zeker niet hier nog maanden of jaren over gaan bedenken. Bom op die fabrieken van die drones USSR
pi_218736783
Trump boeit dit niet he? want die heeft zijn deals al ronde met Putin.

Dat is het hele probleem.
pi_218736792
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 03:55 schreef kree het volgende:
Trump boeit dit niet he? want die heeft zijn deals al ronde met Putin.

Dat is het hele probleem.
Verkeerde topic Hans
  donderdag 11 september 2025 @ 04:08:12 #285
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218736796
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Valt me al weer mee dat je het topic niet gesloten hebt zoals zo vaak - kwestie van mchtsvertoon?
"Hoka Hey!"
pi_218736797
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 04:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Verkeerde topic Hans
owh sorry

het ging er wel beide over waarop ik reageer. maar eens het was niet specifiek :)
pi_218736800
Echt nog nooit van gehoord
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')