abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218735823
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:26 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Achterlijkheid weer. De man van Pelosi wordt mishandeld, lachen joh. Een burger die in zijn kamp zit wordt vermoord - heel het land moet rouwen. Waarom niet met die vermoorde Democratische politica in juni?

[ Bericht 7% gewijzigd door SnertMetChoco op 10-09-2025 23:34:49 ]
pi_218735826
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:26 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Waarom staat onder Nederlandse Twitter berichten zoveel tokkie shit. Holy shit wat een uitschot
Speciaal voor mensen zoals jij is er bluesky uitgevonden waar nog nooit een onvertogen woord is gepost. :')
pi_218735828
quote:
Niemand kent die man in Nederland tenzij je waarschijnlijk in een bijzonder X algoritme zit. Wat moet je dan zeggen/reageren?
pi_218735833
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef Nober het volgende:

[..]
Speciaal voor mensen zoals jij is er bluesky uitgevonden waar nog nooit een onvertogen woord is gepost. :')
Nee ik hoef geen diarree van randoms te zien. Niet op Twitter, niet op bluesky
  woensdag 10 september 2025 @ 23:29:06 #67
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218735836
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:27 schreef probeer het volgende:

[..]
Hij stierf voor waar hij in geloofde.

En hoe triest dit allemaal ook is (en dat is het zeker, voordat ik dat weer naar mijn hoofd krijg), zo'n dood is iig meer dan de meeste van ons te wachten staat. Dus wellicht dat 'gestorven voor zijn doel' dan nog enige silver lining kan verschaffen.
Hij gaf dat zelf ook al eerder aan dat de keerzijde van de Second Amendment inderdaad is dat er meer slachtoffers door wapengeweld vallen en dat hij dat acceptabel vindt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218735837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Datzelfde geldt voor jou gezien je nog vrij recent behoorlijk tegen het insinueren aan zat dat linkse kiezers/politici een stuk minder moeite hebben met een dode Lisa dan de rechterkant.

Ja daar reageer ik inderdaad gerechtvaardigd fel op.
Ach joh, die reeks staat vol met 'linkse meisjes die het er zelf naar maken' insinuaties. Gewoon geen waarde aan de woorden van dat soort mensen hechten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_218735843
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Niemand kent die man in Nederland tenzij je waarschijnlijk in een bijzonder X algoritme zit. Wat moet je dan zeggen/reageren?
Best pijnlijk voor een politiek programma om hem niet te kennen :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218735845
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hij gaf dat zelf ook al eerder aan dat de keerzijde van de Second Amendment inderdaad is dat er meer slachtoffers door wapengeweld vallen en dat hij dat acceptabel vindt.
Dat was inderdaad precies waar ik op doelde.

En hij had blijkbaar ook niet gewild dat we empathie voor hem (of zijn familie) hebben, want dat is schadelijke New Age onzin.

Tsja, OK. Laten we dan maar naar hem luisteren in deze.
pi_218735846
quote:
Hoezo krijgt die kut nog steeds airtime? Wat doet zij er nog toe?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 10 september 2025 @ 23:32:28 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218735853
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:31 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat was inderdaad precies waar ik op doelde.

En hij had blijkbaar ook niet gewild dat we empathie voor hem (of zijn familie) hebben, want dat is schadelijke New Age onzin.

Tsja, OK. Laten we dan maar naar hem luisteren in deze.
Yup. Charlie zou het zo gewild hebben.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 10 september 2025 @ 23:32:32 #73
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218735855
Wow! heftig zeg
Ik kan altijd geamuseerd naar z' n clips kijken. Ben het vaak wel met hem eens of vid dat hij iig goede punten naar voren brengt
Je ziet in die clips wel hoe debiel en agressief sommigen reageren maar dit had ik toch niet verwacht
pi_218735857
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
Yup. Charlie zou het zo gewild hebben.
I am Charlie
pi_218735859
Media begint met framen: 'schietpartij'

:+
  woensdag 10 september 2025 @ 23:33:28 #76
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218735862
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
quote:
Als VN-gezant Midden-Oosten zag Sigrid Kaag veel leed in Gaza. Deze zomer stopte ze daar, hoe kijkt ze terug?
pi_218735864
quote:

[..]
Er zijn letterlijk 40-45 talkshows per dag onderhand en je maakt je daadwerkelijk druk om 1 gast in 1 talkshow? Ze zegt ook echt niks verkeerd als je gewoon had geluisterd en niet alleen reageert op een wappie tweet die er puur en alleen op uit is om te verdelen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218735865
en als het iemand die links was dan zou het zeker een aanslag zijn

(lol)
pi_218735866
quote:
quote:
Wat is er met die Kaagobsessie? Dat is niet echt gezond hoor. Alsof het ueberhaupt uitmaakt wat ze zegt. Er is altijd wel een randdebiel te vinden die haar woorden verdraait zodat dat in de bubbel kan worden rondgepompt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218735867
quote:

[..]
Kon je ook van Charlie Kirk zeggen.
pi_218735870
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:33 schreef Nober het volgende:

Ja, dat is gewoon hoe 'shooting' in het Nederlands vertaald wordt.

Met je trieste insinuatie over media framing :')
pi_218735871
Tja wat mij betreft ook te danken aan Trump en zijn aanhang wat zo haar eigen bijdragen heeft (gehad) in het totaal verneukte politieke debat en gepolariseerde samenleving daar.
pi_218735877
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:33 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
Wat is er met die Kaagobsessie? Dat is niet echt gezond hoor. Alsof het ueberhaupt uitmaakt wat ze zegt. Er is altijd wel een randdebiel te vinden die haar woorden verdraait zodat dat in de bubbel kan worden rondgepompt.
Kennelijk moest er toch weer een redactie haar uitnodigen of kon Rob deze avond eens niet. Mail de redactie anders even voor uitleg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2025 23:35:20 ]
pi_218735880
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Datzelfde geldt voor jou gezien je nog vrij recent behoorlijk tegen het insinueren aan zat dat linkse kiezers/politici een stuk minder moeite hebben met een dode Lisa dan de rechterkant.

Ja daar reageer ik inderdaad gerechtvaardigd fel op.
Vind het vooral krokodillentranen inderdaad van gl/pvda en dik gaslighting om naar 'mannen' te wijzen.

Andere discussie, in die context moet je m zien.
1947-2016
pi_218735883
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:33 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
Al-Qag?
pi_218735884
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vaak ging de discussie over wapens verbieden en zijn standaard antwoord was dan hoe dat moest gebeuren. Er zijn iets van 350 miljoen wapens in Amerika, die worden echt niet ingeleverd.
life is like a box of chocolates
pi_218735886
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:33 schreef butz0rs het volgende:

[..]
[..]

Boeiend?

Nee. Ze is gestopt. Maar de kaaglebberij moet doorgaan natuurlijk bij de publieke.
1947-2016
pi_218735887
Poeh, dit is toch wel even bizar hoor. Laten we eerlijk zijn: er zijn veel mafklappers in de Amerikaanse conservatieve scene van influencers, maar Charlie Kirk kwam over het algemeen toch wel over als een goed mens met een functionerend moreel kompas. Schrikbarend en tragisch dat juist zo iemand dan met zo'n aanslag te maken krijgt.

En ik ga er in principe niet vanuit, maar het zou mij ergens ook niet verbazen mocht dit uit de conservatieve scene zelf komt, ik volgde zijn podcast weliswaar niet dagelijks maar hij clashte ook geregeld met volgers, vooral de laatste tijd mbt de situatie in het Midden-Oosten, waarover binnen de conservatieve scene steeds een grotere tweespalt ontstaat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218735889
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:33 schreef Nober het volgende:

Huilen man. Wat vind je zelf eigenlijk interessanter om het over te hebben: hoe kut Kaag is en hoe kut de NOS is of dat het eigenlijk wel schokkend is dat in "the land of the free" iemand met een controversiele mening wordt vermoord? Waar wil je het over hebben: je obsessies of het nieuws? Zeg het maar.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218735898
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:34 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja, dat is gewoon hoe 'shooting' in het Nederlands vertaald wordt.

Met je trieste insinuatie over media framing :')
Een gerichte moordaanslag was het.
pi_218735901
Wat gaat deze moord voor effect hebben, denken jullie?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218735902
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:36 schreef HowardRoark het volgende:
met een functionerend moreel kompas.
Je kan ook overdrijven hoor.

Maar idd wel tragisch
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218735904
Nober en Epicicelman zijn hier dan ook maar om 1 reden online. Hoop schreeuwen en weinig woorden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')