Lijkt me niet verstandig, want het heeft nogal een greep op de Republikeinse partij. En omdat je mijn edit op jouw edit waarschijnlijk gemist hebt, rechts-extremisme en Nazisme zijn voor mij niet hetzelfde. Nazisme zie ik als een vorm daarvan, en rechts-extremisme een containerbegrip.quote:Op zondag 21 december 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goed. Kunnen we dat extreem-rechts dus negeren
Yup; extremisme is een dingetje voor witte gristelijke mensen.quote:
Kirk was knettergek. Geen idee wat dat in de hand werkt, maar het klopt als een zwerende vingerquote:Op zondag 21 december 2025 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yup; extremisme is een dingetje voor witte gristelijke mensen.
Daarbuiten moeten we heel voorzichtig zijn met oordelen als 'extreme koekenbakkers' en kritiek, want dat werkt haat in de hand.
Hij had knettergekke religieuze opvattingen, mijns inziens. Heb ook onderbouwd waarom. Extreem-rechts was hij niet. Op onderbouwingen daarvan wacht ik nog.quote:Op zondag 21 december 2025 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kirk was knettergek. Geen idee wat dat in de hand werkt, maar het klopt als een zwerende vinger
M
Joh.quote:Op zondag 21 december 2025 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij had knettergekke religieuze opvattingen, mijns inziens.
Had je ook maar 't lef gehad dat elders te constaterenquote:
Dat is alleen omdat je een nogal nauw begrip hanteert van "extreem-rechts".quote:Op zondag 21 december 2025 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij had knettergekke religieuze opvattingen, mijns inziens. Heb ook onderbouwd waarom. Extreem-rechts was hij niet. Op onderbouwingen daarvan wacht ik nog.
Maar mocht je ooit nog een keer het talent ontwikkelen inhoudelijk te reageren, kunnen we denk ik allebei een fles champagne ontkurken
Is goed. Lekker slapen straks hè knulquote:Op zondag 21 december 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Had je ook maar 't lef gehad dat elders te constateren
XR gaat in mijn definitie vooral om: raciale superioriteit, antisemitisme, raciale zuiverheid, eugenetica en totale segregatie.quote:Op zondag 21 december 2025 22:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat je een nogal nauw begrip hanteert van "extreem-rechts".
Ik beschouw Pinochet wel als extreem-rechts en niet als een nazi (hoewel hij daar niet echt een probleem mee had verder, maar dat terzijde), maar als ik jou goed begrijp is beide dus niet van toepassing, want geen nazi?
Als je de hoefijzertheorie aan houdt, dan heeft Stalin zowel extreemlinkse als extreemrechtse elementen.quote:Op zondag 21 december 2025 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
XR gaat in mijn definitie vooral om: raciale superioriteit, antisemitisme, raciale zuiverheid, eugenetica en totale segregatie.
Waar zit Stalin precies in jouw kader?
Charlie was een groot fan van Nickyquote:Op maandag 22 december 2025 07:05 schreef CruzerXtreme het volgende:
nicky minaj op tpusa
Bekijk deze YouTube-video
gvdquote:Op maandag 22 december 2025 07:05 schreef CruzerXtreme het volgende:
nicky minaj op tpusa
Bekijk deze YouTube-video
12 zetels in de peilingquote:Op zondag 21 december 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goed. Kunnen we dat extreem-rechts dus negeren
Ironisch.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:05 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat geld niet alleen voor de USA hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |