politieke.quote:Op donderdag 11 september 2025 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lol, ik kan er zo al drie opnoemen vanuit kamp links.
Vorige week nog die trans van 23 die even losging in de kerkdienst van kleuters…
Die trans was serieus niet rechts, misschien rechtshandig maar dat weet ik niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 01:22 schreef butz0rs het volgende:
[..]
politieke.
En misschien beter inlezen over die trans. Die haatte alles en was knettergek, niet links of rechts.
CNNquote:A person of interest is in custody following the shooting death of conservative activist Charlie Kirk, Utah Gov. Spencer Cox said Wednesday.
“The investigation is ongoing, but I want to make it crystal clear right now to whoever did this: We will find you, we will try you, and we will hold you accountable to the furthest extent of the law,” Cox said.
The person of interest is currently being interviewed, officials said at a news conference today.
Het wordt off-topic, maar lees dit eens door: https://www.npr.org/2025/(...)olis-shooting-motivequote:Op donderdag 11 september 2025 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die trans was serieus niet rechts, misschien rechtshandig maar dat weet ik niet.
Ok, sure, ik liet me kennen en bleef te lang reageren op die user.quote:Op donderdag 11 september 2025 01:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Quote die rotzooi dan niet jongens..
Nou gelukkig maar. Toch iets rechts gevonden.quote:Op donderdag 11 september 2025 01:25 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het wordt off-topic, maar lees dit eens door: https://www.npr.org/2025/(...)olis-shooting-motive
Pride flags, acab, maar ook
"The materials are filled with callbacks to neo-Nazi and violent white supremacist killers. "
Hoef je je niet voor te verontschuldigen.quote:Op donderdag 11 september 2025 01:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok, sure, ik liet me kennen en bleef te lang reageren op die user.
Maar nee, wanneer iemand hier post dat 'de kogel altijd van links komt' dan corrigeer ik die onwaarheid. Dat lijkt me belangrijk, omdat feiten een belangrijk fundament van een discussie of dialoog zijn.
Ik weiger dat te negeren, om die leugen dan later van nóg meer mensen aan te mogen horen.
Of je kan niet lezen, of je zit te trollenquote:Op donderdag 11 september 2025 01:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar. Toch iets rechts gevonden.
![]()
Ik waardeer dat je dat zegt.quote:Op donderdag 11 september 2025 01:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te verontschuldigen.
Mee eens, maar die kogel kwam toch echt van voren.quote:Op donderdag 11 september 2025 01:26 schreef probeer het volgende:
Maar nee, wanneer iemand hier post dat 'de kogel altijd van links komt' dan corrigeer ik die onwaarheid.
Ondertussen gaat de naam en foto van een 25-jarige rond als verdachte. Die is dus vrijgelaten?quote:
En ja hoor de 'suspect' is nu de 'subject' en is vrijgelaten. Kash Patelquote:Op donderdag 11 september 2025 00:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat doet hij wel vaker maar in zijn huidige rol zou dat wel erg dom zijn.
Maar goed een 'person of interest' zegt ook niet zoveel. Ze hadden eerder al de verkeerde te pakken die uiteindelijk toch geboekt is omdat hij zich verzette.
Ja, nou, echt supervreemd hoorquote:Op donderdag 11 september 2025 02:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En ja hoor de 'suspect' is nu de 'subject' en is vrijgelaten. Kash Patel![]()
[ afbeelding ]
Ja het is heel vreemd dat hij het over een 'suspect' had. Bij de FBI spreken ze alleen over 'suspect' als iemand er ook duidelijk van verdacht wordt de misdaad gepleegd te hebben. Dat was dus niet zo. Bij de persco werd al duidelijk gemaakt dat het geen 'suspect' maar een 'person of interest' was. Nu maakt Patel er maar 'subject' van. Oeps. Foutje.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:31 schreef Interloper het volgende:
[..]
Ja, nou, echt supervreemd hoor
Je zou bijna gaan denken dat er een onderzoek gaande is....
quote:A person was held shortly after the shooting but then released because he was not the “accurate person of interest,” according to Beau Mason, commissioner of the Utah Department of Public Safety. “He was, however, booked in the county jail for obstruction of justice. We do still have an active investigation for the person of interest.”
Obstruction of investigation/justice is vaak onzin. Gebruiken ze te pas en te onpas, bv als iemand zich weigert te identificeren of antwoord te geven op vragen. Geen grap.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:58 schreef 3rr0r het volgende:
Die ouwe heeft toch wat aan z'n broek omdat hij zich misdroeg
[..]
Ik vind dat nog steeds niet vreemd, carrièrebouwers zijn er altijd geweest binnen de FBI. Bovendien maakt zijn statement voor de meeste mensen nauwelijks verschil, omdat de drie te onderscheiden termen allemaal dezelfde connotatie van 'suspect' hebben. Het is goed mogelijk dat dat ook voor hem geldt. En anders was het gewoon een vroege vergissing in een haastig geopend onderzoek, ook niet bepaald wereldschokkend.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja het is heel vreemd dat hij het over een 'suspect' had. Bij de FBI spreken ze alleen over 'suspect' als iemand er ook duidelijk van verdacht wordt de misdaad gepleegd te hebben. Dat was dus niet zo. Bij de persco werd al duidelijk gemaakt dat het geen 'suspect' maar een 'person of interest' was. Nu maakt Patel er maar 'subject' van. Oeps. Foutje.
Je zou bijna denken dat Kash Patel te vroeg gejuicht heeft in zijn haast om als 'doortastende' FBI-directeur de eer op te strijken voor een snelle arrestatie.
Hij is totaal incompetent als directeur van de FBI die maar aan één eis hoefde te voldoen: trouw aan Trump zijn. Als je het halve departement ontslagen hebt (want 'deep state') maak je de kans er niet groter op dat zaken opgelost worden.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:14 schreef Interloper het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds niet vreemd, carrièrebouwers zijn er altijd geweest binnen de FBI. Bovendien maakt zijn statement voor de meeste mensen nauwelijks verschil, omdat de drie te onderscheiden termen allemaal dezelfde connotatie van 'suspect' hebben. Het is goed mogelijk dat dat ook voor hem geldt. En anders was het gewoon een vroege vergissing in een haastig geopend onderzoek, ook niet bepaald wereldschokkend.
Verder natuurlijk gewoon een dikke nothingburger.
Welke fucking risks.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)staat-utah~a8bb03b6/
Bekijk deze YouTube-video
[ x ]
[ x ]
Als je hardhandig (onterecht ook dan blijkbaar) wordt aangepakt snap ik wel waarom je vlak erna niet geneigd bent leuk mee te werken. Maar we weten de details en volgorde niet. Je ziet ook weleens van die zogenaamd racisme filmpjes waarbij een donkere man wordt aangehouden en netjes vragen wordt gesteld maar weigert mee te werken, moeilijk doet en de boel uit de hand loopt. Deze oudere man zal wel niet eerst rustig wat vragen hebben gekregen in de hectiek. Vraag me wel af wat ertoe leidde dat men hem uberhaupt pakte.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Obstruction of investigation/justice is vaak onzin. Gebruiken ze te pas en te onpas, bv als iemand zich weigert te identificeren of antwoord te geven op vragen. Geen grap.
CNNquote:"This is a dark moment for America,” Trump says as he expresses grief over Kirk's death
From CNN's Betsy Klein
President Donald Trump expressed his “grief and anger” about the killing of Charlie Kirk in a direct-to-camera video from the Resolute Desk of the Oval Office.
“I am filled with grief and anger at the heinous assassination of Charlie Kirk on a college campus in Utah. Charlie inspired millions and tonight all who knew him and loved him are united in shock and horror,” the president said in a four-minute video released this evening, underscoring his close ties with Kirk, who became a close political ally and personal friend of the Trump family.
“This is a dark moment for America,” the president added, describing Kirk’s efforts to travel the country and engage in “good faith debate.”
Kirk, the president said, has become “a martyr for truth and freedom,” going on to express his prayers for the Kirk family.
The president connected Kirk’s death to his own shooting in Butler, Pennsylvania, and other high-profile instances of violence, including the shooting of a UnitedHealthcare executive in New York in December and the 2017 shooting of House Majority Leader Steve Scalise as he railed against “radical and political violence.”
He suggested that Americans and the media need to “confront the fact that violence and murder are the tragic consequence of demonizing those with whom you disagree.”
Trump vowed further action, previewing a broader plan to crack down on political violence.
“My administration will find each and every one of those who contributed to this atrocity and to other political violence, including the organizations that fund it and support it, as well as those who go after our judges, law enforcement officials and everyone else who brings order to our country,” he said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |