abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218736770
ken de hele naam en man niet, maar nogal wat een ding begrijp ik enzo?
Do what you love, love what you do!
pi_218736771
Nadat we eerder deze week werden opgeschrikt door de moord op een onschuldige Oekraiense vrouw door een gestoorde zwarte man die of in een gesticht of in een gevangenis had moet zitten - door de media onder het tapijt geveegd want ze konden er geen George Floyd van maken - nu een moord op een onschuldige blanke man.

Dit voelt net als de dag waarop Pim Fortuijn werd vermoord. Vermoord worden vanwege een mening - het moet niet veel gekker worden. De kogel en geweld komen bijna altijd van links. Michael Shellenberger (en die is niet rechts) heeft hier een interessante kijk op. De woke zijn vaak narcisistisch van aard.

Ik ga er een andere sticker opplakken: het 'afwezige vader syndroom'. Dit zorgt er voor dat (te) veel mensen opgroeien zonder verantwoordelijkheidsgevoel. Dat alles maar moet kunnen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_218736774
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 03:41 schreef Lyrebird het volgende:
Nadat we eerder deze week werden opgeschrikt door de moord op een onschuldige Oekraiense vrouw door een gestoorde zwarte man die of in een gesticht of in een gevangenis had moet zitten - door de media onder het tapijt geveegd - nu een moord op een onschuldige blanke man.

Dit voelt net als de dag waarop Pim Fortuijn werd vermoord. Vermoord worden vanwege een mening - het moet niet veel gekker worden. De kogel en geweld komen bijna altijd van links. Michael Shellenberger (en die is niet rechts) heeft hier een interessante kijk op. De woke zijn vaak narcisistisch van aard.

Ik ga er een andere sticker opplakken: het 'afwezige vader syndroom'. Dit zorgt er voor dat (te) veel mensen opgroeien zonder verantwoordelijkheidsgevoel. Dat alles maar moet kunnen.
niet eens een rare gedachte nee.
pi_218736775
politiek spelletje zegt mijn idee. en moesten mensen voor uit de weg.
  donderdag 11 september 2025 @ 03:47:46 #280
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218736777
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 03:40 schreef kree het volgende:
ken de hele naam en man niet, maar nogal wat een ding begrijp ik enzo?
Ik kende die persoon ook niet. maar het is wel een ding dat argumenten met kogels beantwoord worden. Dan heb je alleen maar verliezers.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218736780
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2025 03:47 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ik kende die persoon ook niet. maar het is wel een ding dat argumenten met kogels beantwoord worden. Dan heb je alleen maar verliezers.
dat spwoesp daar, deel ol dat de NAVO maar eens wat harder mag zijn ipv die slappe uitspraken.

Kijk USA vind het best want ver van hun, en niet dicht bij. Maarre die Trump kan wel mooi lullen, wat als die drones op hun grondgebied kwamen? denk dat ie anders zou reageren,

Dit is een aanval op EU nu wmb even; en NATO dus
pi_218736781
natuurlijk moet de EU en NAVO hierop reageren, rot op uit de koers geraakte drones???

de huis tuin en keuken doet t nog beter. Dit is met opzet vanuit Rusland om te testen of we het lef hebben.

nou ik zou zeggen val ze aan, mss niet gelijk, maar zeker niet hier nog maanden of jaren over gaan bedenken. Bom op die fabrieken van die drones USSR
pi_218736783
Trump boeit dit niet he? want die heeft zijn deals al ronde met Putin.

Dat is het hele probleem.
pi_218736792
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 03:55 schreef kree het volgende:
Trump boeit dit niet he? want die heeft zijn deals al ronde met Putin.

Dat is het hele probleem.
Verkeerde topic Hans
  donderdag 11 september 2025 @ 04:08:12 #285
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218736796
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 01:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Quote die rotzooi dan niet jongens..
Valt me al weer mee dat je het topic niet gesloten hebt zoals zo vaak - kwestie van mchtsvertoon?
"Hoka Hey!"
pi_218736797
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 04:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Verkeerde topic Hans
owh sorry

het ging er wel beide over waarop ik reageer. maar eens het was niet specifiek :)
pi_218736800
Echt nog nooit van gehoord
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')