niet eens een rare gedachte nee.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:41 schreef Lyrebird het volgende:
Nadat we eerder deze week werden opgeschrikt door de moord op een onschuldige Oekraiense vrouw door een gestoorde zwarte man die of in een gesticht of in een gevangenis had moet zitten - door de media onder het tapijt geveegd - nu een moord op een onschuldige blanke man.
Dit voelt net als de dag waarop Pim Fortuijn werd vermoord. Vermoord worden vanwege een mening - het moet niet veel gekker worden. De kogel en geweld komen bijna altijd van links. Michael Shellenberger (en die is niet rechts) heeft hier een interessante kijk op. De woke zijn vaak narcisistisch van aard.
Ik ga er een andere sticker opplakken: het 'afwezige vader syndroom'. Dit zorgt er voor dat (te) veel mensen opgroeien zonder verantwoordelijkheidsgevoel. Dat alles maar moet kunnen.
Ik kende die persoon ook niet. maar het is wel een ding dat argumenten met kogels beantwoord worden. Dan heb je alleen maar verliezers.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:40 schreef kree het volgende:
ken de hele naam en man niet, maar nogal wat een ding begrijp ik enzo?
dat spwoesp daar, deel ol dat de NAVO maar eens wat harder mag zijn ipv die slappe uitspraken.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kende die persoon ook niet. maar het is wel een ding dat argumenten met kogels beantwoord worden. Dan heb je alleen maar verliezers.
Verkeerde topic Hansquote:Op donderdag 11 september 2025 03:55 schreef kree het volgende:
Trump boeit dit niet he? want die heeft zijn deals al ronde met Putin.
Dat is het hele probleem.
Valt me al weer mee dat je het topic niet gesloten hebt zoals zo vaak - kwestie van mchtsvertoon?quote:Op donderdag 11 september 2025 01:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Quote die rotzooi dan niet jongens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |