abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218735573
quote:
6s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Mensen zoals dat snappen niet dat op een gegven moment (als dit zo doorgaat) zij ook onderdeel van het geweld worden.
Amerikaanse burgers zijn allang onderdeel van het geweld. Dat brengt die hele beweging op gang omdat iemand die zich actief verzet tegen de oplossing die elke minkukel begrijpt dat geweld gedoogt en accepteert. Het is paradoxaal.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_218735576
Bah, ik ga slapen. RIP Kirk.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218735579
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Wel een goed schot hoor. De dader is iig geen koekenbakker.
Nee, en dat is ook eng. Net als de schutter toen met Trump. Ok, die was gelukkig niet fataal… maar het is beangstigend dat burgers van zo ver een target kunnen raken.
pi_218735580
Utah have de doodstraf ook. Nou Trump ga je gang.

Moeten ze hem/haar eerst wel vinden
  woensdag 10 september 2025 @ 23:04:32 #280
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218735582
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:03 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Alsof het godverdomme een wedstrijd is :')
Zeker geen wedstrijd, maar wel belangrijk om desinformatie te bestrijden als er kwalijke claims worden gemaakt door users dat alle aanvallen vanuit links komen.

De realiteit is dat *alle* politiek extremistische moorden in 2022, 2023 en 2024 vanuit extreemrechtse hoek kwam.

quote:
All the extremist-related murders in 2024 were committed by right-wing extremists of various kinds, with eight of the 13 killings involving white supremacists and the remaining five having connections to far-right anti-government extremists. This is the third year in a row that right-wing extremists have been connected to all identified extremist-related killings. This trend has also been interrupted by the New Orleans attack.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218735586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Niet per definitie, maar Kirk ontzegde niemand het recht om niet als christen te leven. Ik zat net Dave Rubin te luisteren en daarmee heeft hij samen debattoers gedaan. Die is homo volgens mij maar ze hadden een prima tijd samen. Er zijn ook conservatieve Amerikaanse christenen die zeggen 'jouw recht om niet als een christen te leven is hetzelfde als het mijne om dat wel te doen'.
Tenzij je trans bent… of abortus nodig hebt…
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 september 2025 @ 23:04:52 #282
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_218735587
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:58 schreef T.Durden het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, ik reageerde te fel en ben daarmee inderdaad onderdeel van het probleem.

Dat komt deels omdat ik het gevoel heb dat er in het publieke debat vooral veel aandacht is voor het gevaar van extreemrechts, maar zelden voor extreemlinks. Sterker nog: dat lijkt vaak zelfs gebagatelliseerd te worden.
Extreem, is altijd gevaarlijk, links, rechts, conservatief, liberaal, progressief, Christen, Moslim, maakt echt niet uit.

Onderwerp maakt niet uit. Iedereen die in een extreme hoek zit zit er meestal zo diep in dat die alleen nog maar omgeven is door andere extremisten, alleen maar dingen leest van andere extremisten en zo alleen nog maar verder en verder verzadigd raakt met extreme ideeën.

Ik weet niet of extreem rechts vaker wordt benoemd. Als je ziet dat er bijvoorbeeld in 2024 in totaal 13 politieke moorden zijn gepleegd en die voor 100% aan te rekenen zijn aan extreem rechts, dan is het toch niet gek? Wat moet men dan zeggen? Toch links er bij betrekken, zodat het eerlijk blijft? Wat wil je precies?
  woensdag 10 september 2025 @ 23:04:55 #283
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218735588
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Niet per definitie, maar Kirk ontzegde niemand het recht om niet als christen te leven. Ik zat net Dave Rubin te luisteren en daarmee heeft hij samen debattoers gedaan. Die is homo volgens mij maar ze hadden een prima tijd samen. Er zijn ook conservatieve Amerikaanse christenen die zeggen 'jouw recht om niet als een christen te leven is hetzelfde als het mijne om dat wel te doen'.
Dat zou een motief kunnen zijn voor een conservatieve Amerikaanse christen die er anders in staat.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218735591
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef User98182 het volgende:
Utah have de doodstraf ook. Nou Trump ga je gang.

Moeten ze hem/haar eerst wel vinden
Leger inzetten in Utah
"Pools are perfect for holding water"
pi_218735593
Hoop dat ze die schutter snel pakken, en er een publiek voorbeeld van maken.
pi_218735597
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:00 schreef probeer het volgende:
Kenden zo velen van jullie die man?

Heb eerlijk gezegd nog nooit eerder van hem gehoord.

Niet dat dat afdoet aan de ernst van deze moord hoor. Wist alleen niet dat hij blijkbaar zo bekend was?
Hangt er vooral vanaf hoe goed je de Amerikaanse politiek volgt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218735598
quote:
16s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
zelfverdediging voornamelijk lijkt mij
Ja, oké, zelfverdediging klinkt logisch, maar daarmee kom je evengoed in een vicieuze cirkel terecht. Je moet echt weten hoe je een wapen gebruikt, anders gaat het volledig mis.

En kom op, iemand omleggen omdat hij voor het Tweede Amendement is? Dat is gewoon krankzinnig. Politieke meningsverschillen los je niet op met geweld. Punt.
Groot fan van User Wotte
pi_218735603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef viceversa het volgende:

[..]
Tenzij je trans bent… of abortus nodig hebt…
Of wil trouwen met je partner van hetzelfde geslacht.
pi_218735610
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Hangt er vooral vanaf hoe goed je de Amerikaanse politiek volgt.
Was deze man ook een politicus? :? Daar lees ik nergens iets over?

Edit: Ah, activist en influencer, dat houd ik inderdaad niet bij.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 10 september 2025 @ 23:06:50 #290
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218735616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:03 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Zelfverdediging hoe? Met schieten zeker.
nou het liefst zonder natuurlijk

denk dat er weinig mensen een wapen kopen met het idee dat ze hopen dat er die avond iemand bij ze inbreekt

kan mijn beperkte inlevingsvermogen zijn
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218735618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:00 schreef probeer het volgende:
Kenden zo velen van jullie die man?

Heb eerlijk gezegd nog nooit eerder van hem gehoord.

Niet dat dat afdoet aan de ernst van deze moord hoor. Wist alleen niet dat hij blijkbaar zo bekend was?
Ik herken de naam en weet wat basale dingetjes en herken Turning Point USA. Volgde hem verder niet ofzo.
pi_218735622
quote:

[..]
Je hebt gelijk, ik reageerde te fel en ben daarmee inderdaad onderdeel van het probleem.

Dat komt deels omdat ik het gevoel heb dat er in het publieke debat vooral veel aandacht is voor het gevaar van extreemrechts, maar zelden voor extreemlinks. Sterker nog: dat lijkt vaak zelfs gebagatelliseerd te worden.
dat komt omdat extreem rechts een veel groter gevaar is, die zijn veel beter in het mobiliseren van useful idiots om een extreme daad te plegen.. het 'extreem linkse' gevaar beperkt zich meestal tot wat gasten die zich ergens aan een weg vastlijmen ofzo, of een taart in iemands gezicht proberen te wrijven.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_218735624
Bij CNN zegt een man dat het evenement al veel weerstand had, 6000 handtekeningen tegen plaatsvinden evenement daar.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:07:12 #294
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218735625
quote:
19s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:05 schreef TwenteFC het volgende:
Hoop dat ze die schutter snel pakken, en er een publiek voorbeeld van maken.
Oh laat dat maar aan de theatrale VS over.
pi_218735626
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ja, oké, zelfverdediging klinkt logisch, maar daarmee kom je evengoed in een vicieuze cirkel terecht. Je moet echt weten hoe je een wapen gebruikt, anders gaat het volledig mis.

En kom op, iemand omleggen omdat hij voor het Tweede Amendement is? Dat is gewoon krankzinnig. Politieke meningsverschillen los je niet op met geweld. Punt.
Nou ja, om met Trump te spreken: "maybe the 2nd amendment people, can, you know..."
  woensdag 10 september 2025 @ 23:07:58 #296
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218735634
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:06 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
dat komt omdat extreem rechts een veel groter gevaar is, die zijn veel beter in het mobiliseren van useful idiots om een extreme daad te plegen.. het 'extreem linkse' gevaar beperkt zich meestal tot wat gasten die zich ergens aan een weg vastlijmen ofzo, of een taart in iemands gezicht proberen te wrijven.
of iemand overhoop schieten
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218735638
quote:

[..]
Dat komt deels omdat ik het gevoel heb dat er in het publieke debat vooral veel aandacht is voor het gevaar van extreemrechts, maar zelden voor extreemlinks.
Hahaha hou toch op man

Wierd Duk
Johan Derksen
Lale Gul
Jack van Gelder

Om maar even in 5 seconden wat namen op te noemen die wekelijks hun gekrijs mogen houden en plein public.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218735644
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:07 schreef 3rr0r het volgende:
Bij CNN zegt een man dat het evenement al veel weerstand had, 6000 handtekeningen tegen plaatsvinden evenement daar.
Allemaal uit het bed trappen vanavond.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 10 september 2025 @ 23:09:26 #299
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218735648
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Omdat ze volgens jou een verkeerde mening hebben? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 10 september 2025 @ 23:09:27 #300
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218735649
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Omdat mensen een handtekening zetten tegen een evenement?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')