Maar volgens zijn eigen woorden is dat het waard blijkbaar?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zijn woorden. Nu krijgt hij een kogel..
De middenpartijen schuiven steeds verder op naar extreemlinks dus dat komt vanzelf helemaal goed.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Als er zoveel 'extreem linkse' mensen zijn volgens sommigen hier, waarom wint links dan al 20 jaar nooit een verkiezing?
Alle gebouwen het land uit.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
Als je op zo'n afstand kan schieten hoe groot is de kans dat hij gepakt wordt
Zijn er ook genoeg hier nu die stiekum lurken of schijnheilig posten, blij zijn over dat er iemand vermoord is die een andere mening had dan zij zelf. Al genoeg gespot.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Een paar reacties van een alfabet forum:
'Anyway, no sympathy from me! Like, don't be a Nazi, I guess.'
'Better aim than Trump's shooter and no reports of other people being hurt fortunately, which people tend to forget about Trump's shooting.'
'I don’t feel sorry for Kirk. But yeah that video is very graphic, almost feels like a movie. He’s a despicable human being and it looks very much like a death shot IMHO. Don’t know if he’ll make it out alive but who knows, evil persists'
En die tweede is een Nederlandse verpleegster
vrij grootquote:Op woensdag 10 september 2025 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
Als je op zo'n afstand kan schieten hoe groot is de kans dat hij gepakt wordt
Het is alleen maar doordraaien. De zogenaamde radicalisering van links. En ondertussen wordt de politieke aardkloot rechtser en rechtser en dor en dor conservatief en wordt dat klakkeloos omarmd.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie vind deze moord oke, ik lees dat nergens?
Hij is wel committed. Respect daarvoor.quote:
Die zijn nog nooit zo rechts geweest als nu.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:33 schreef Nober het volgende:
[..]
De middenpartijen schuiven steeds verder op naar extreemlinks dus dat komt vanzelf helemaal goed.
Damn...quote:
Als ik voor grasmaaiers ben en ik word overreden door een grasmaaier is het ook mijn eigen fout?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar volgens zijn eigen woorden is dat het waard blijkbaar?
Jammer dat hij is overleden. Beter had hij het overleefd en was hij opgestaan tegen de wapenlobby.
Op reddit is het ook groot feest.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Een paar reacties van een alfabet forum:
'Anyway, no sympathy from me! Like, don't be a Nazi, I guess.'
'Better aim than Trump's shooter and no reports of other people being hurt fortunately, which people tend to forget about Trump's shooting.'
'I don’t feel sorry for Kirk. But yeah that video is very graphic, almost feels like a movie. He’s a despicable human being and it looks very much like a death shot IMHO. Don’t know if he’ll make it out alive but who knows, evil persists'
En die tweede is een Nederlandse verpleegster
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mogen er nog velen volgen.
en nog meer waarvan de posts inmiddels weg zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 22:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Fijn weer een rechtse rukker minder. Niet vreemd als je zulke haatdragende rotzooit uitkraamt een keer iets terugkrijgt. Geen medelijden mee. Next.
Dan zou je jezelf na het ongeluk met de grasmaaier kunnen inzetten voor veiligere grasmaaiers.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik voor grasmaaiers ben en ik word overreden door een grasmaaier is het ook mijn eigen fout?
Kun je dat onderbouwen of ratel je weer eens wat? Mensen neigen wel naar meer extreme verhalen in hun online bubbels. Extreemlinks en extreemrechts zijn trouwens geen uiteinden maar liggen dichter bij elkaar dan mensen denken. Stukje hoefijzer.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:33 schreef Nober het volgende:
[..]
De middenpartijen schuiven steeds verder op naar extreemlinks dus dat komt vanzelf helemaal goed.
Zei Nober al 20 jaar geledenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn hier ook van die types die gaan hopen op een extreem linkse schutter. Gewoon zodat ze kunnen zeggen: ZIE JE NOU WEL!quote:Op woensdag 10 september 2025 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zijn er ook genoeg hier nu die stiekum lurken of schijnheilig posten, blij zijn over dat er iemand vermoord is die een andere mening had dan zij zelf. Al genoeg gespot.
Dat Oekraïense meisje was geen activiste en was niet lid van een beweging die anderen hun rechten wil beperken. Dat maakt de moord op hem niet goed, maar maakt zijn standpunten ook niet goed.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat Oekraïense meisje was pro-diversiteit en eindigde met een mes in haar nek. Mensen kunnen zich hard maken voor zaken die voor hunzelf nadelig kunnen uitpakken. Je zou ze op zo een noodlottige dag belachelijk kunnen maken, of juist bewonderen.
Charlie was zich bewust van het risico van de combinatie van het recht op wapens en het aangaan van discussies met labiele wokïsten, en toch zat ie daar gewoon.
Niet per definitie, maar Kirk ontzegde niemand het recht om niet als christen te leven. Ik zat net Dave Rubin te luisteren en daarmee heeft hij samen debattoers gedaan. Die is homo volgens mij maar ze hadden een prima tijd samen. Er zijn ook conservatieve Amerikaanse christenen die zeggen 'jouw recht om niet als een christen te leven is hetzelfde als het mijne om dat wel te doen'.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Conservatief christelijke mensen zijn niet per definitie beschaafd…
Maar dan ben ik al doodquote:Op woensdag 10 september 2025 22:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan zou je jezelf na het ongeluk met de grasmaaier kunnen inzetten voor veiligere grasmaaiers.
Er zijn er meer die het toejuichen als Israel weer een bom op een woonwijk dropt.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
[..]
en nog meer waarvan de posts inmiddels weg zijn
genoeg voor je?
quote:
zie #136...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie vind deze moord oke, ik lees dat nergens?
Het gaat om het aantal linkse mensen dat actief extreem wordt en die zich in woord en daad ook als zodanig profileren. Godzijdank is dat nog steeds een kleine groep binnen links, maar wel vele malen groter dan de extreem rechtse groep op rechts. DAT is telkens de duiding van het woord 'zoveel'.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Als er zoveel 'extreem linkse' mensen zijn volgens sommigen hier, waarom wint links dan al 20 jaar nooit een verkiezing?
er zijn juist heel weinig linkse mensen over, want de traditionele achterban (jan met de pet) heeft het linkse kamp verlaten en heeft zich laten brainwashen door de one issue migratie partijen. (wat op zich een echt serieus probleem is, maar niet het enige probleem)
Idiote vergelijking. Als grasmaaiers een enorm probleem zijn in je land en er 100.000 mensen per jaar aan overlijden, je vervolgens roept dat grasmaaiers geen veiligheidsmaatregelen behoeven en dat de doden het waard zijn en dan overreden wordt door een grasmaaier, dan is het je eigen fout ja.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik voor grasmaaiers ben en ik word overreden door een grasmaaier is het ook mijn eigen fout?
Mensen zoals dat snappen niet dat op een gegven moment (als dit zo doorgaat) zij ook onderdeel van het geweld worden.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Op reddit is het ook groot feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |