Als je mening niet de juiste is , is het altijd okay om vermoord te worden.Begin steeds beter te begrijpen waarom links zo gek is op de islam.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
wel ziek hoeveel fok users ook de moord wel oke vinden op zich
er moet echt iets gebeuren met de radicalisering van links
Ik snap het prima: jij kunt niet lezen.quote:
meerdere users ondertussenquote:
Zoals wie?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
meerdere users ondertussen
Hahaha, ons zegt hij.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:25 schreef epicbeardman het volgende:
Het feit dat mensen (ook hier) opnieuw posts plaatsen met smileys en andere uitingen laat zien hoe beïnvloedbaar en emotioneel mensen in de hele POL clownshow zitten.
Dit zie je hier duidelijk terug. In topics over de moordaanslagen op Trump verschenen zelfs verhulde berichten in de trant van "jammer" en dergelijke. Het is bizar hoe labiel sommige mensen worden door nieuwsberichten en social media zoals Reddit of X.
Er zijn miljoenen Charlie Kirks, ons neerschieten heeft geen zin, daar worden we alleen maar sterker van.
RIP
Welke users vinden deze moord allemaal ok dan? Zijn er toch 2/3 ofzo...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat iemand die doden door vuurwapengeweld okay vindt zichzelf kan profileren als pro-life is wel een beetje doublethink hè?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het laatste schrijntje sympathie dobbert zo wel weg.
Maargoed, hij is wel pro-life.
De moordenaar van Kennedy is toch ook gepaktquote:Op woensdag 10 september 2025 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
Als je op zo'n afstand kan schieten hoe groot is de kans dat hij gepakt wordt
Hij is nog niet door de menigte gelyncht gelukkigquote:Op woensdag 10 september 2025 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is niet erg, die oudere man is alvast met naam en foto's overal genoemd, dus dat is nu de boeman.
hou maar op met trollen en weer on topicquote:Op woensdag 10 september 2025 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oke goed om te weten van blm
als een agent iets verkeerd doet dan is het oke om televisies te stelen van je buurtgenoten
In fb had ik zoiets ook gezegd dit weekend. Scheen niet zo waar te zijn. ..quote:Op woensdag 10 september 2025 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
POL:
Hallo jongens ik stem rechts
[ afbeelding ]
Ik zie het niet...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie vind deze moord oke, ik lees dat nergens?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja, volgens hem was dat het blijkbaar waard.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zijn woorden. Nu krijgt hij een kogel..
Klaarblijkelijk ja.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:24 schreef Qarrad het volgende:
Is dit niet die man die zei dat het tweede amendement (recht op wapenbezit) die doden elk jaar wel waard is?
quote:Charlie Kirk dead at 31 after shooting at Utah event, three officials confirm
Schizo post?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha, ons zegt hij.
Ze zouden jou offeren voor hun niet bestaande god als ze er een euro rijker of machtiger van zouden worden, dat is waar het om draait. Schaap.
Ik vind niet dat je dat kan zeggen, sorry.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, volgens hem was dat het blijkbaar waard.
99,99%quote:Op woensdag 10 september 2025 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
Als je op zo'n afstand kan schieten hoe groot is de kans dat hij gepakt wordt
Lekker iets roepen, maar dan niet iemand kunnen aanwijzen inderdaad, typisch.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke users vinden deze moord allemaal ok dan? Zijn er toch 2/3 ofzo...
Ik heb overigens nog vrij weinig posts gezien die "Jaaaa hij is doodquote:Op woensdag 10 september 2025 22:21 schreef Akathisia het volgende:
Het is toch iets voor de geschiedenisboeken dat de zogenaamd ‘liberale’ en ‘wetenschapsminnende’ intelligentsia van dit forum een moord, nota bene op een universiteit, staan toe te juichen.
Niet snappen wat hij daarwerkelijk bedoeldquote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat iemand die doden door vuurwapengeweld okay vindt zichzelf kan profileren als pro-life is wel een beetje doublethink hè?
Er is wel een verschil tussen verschillende meningen hebben over financiën en verschillende meningen over het bestaandsrecht van mensen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:31 schreef UitStraling het volgende:
NOS, als iemand zo'n uitgesproken radicale mening heeft waar zoveel mensen het pertinent niet mee eens zijn dan is het logisch dat je een keer tegen een kogel aanloopt.
Misschien iedereen met een andere mening maar preventief afschieten anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |