God zal het wel regelen lijkt mij.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn betere manieren om die boodschap te brengen en zeker ook een beter tijdstip, nu hij vecht voor zijn leven.
Voor een gedeelte van het land wel ja. De andere helft niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Christelijk maakt je in dat land hartstikke geliefd hoor. Atheist niet, dan ben je onverkiesbaar.
Ok sneeuwvlokjequote:Op woensdag 10 september 2025 22:05 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hij en zijn 5 dwaze likers (Astro_boyStarhopperaugurk2025Aberkulliedudewhereismycar) sporen allen voor geen meter.
Blijkt dus een dem te zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 22:04 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ja, en daar hebben die Mormonen/LDS het niet zo op denk ik.
was jij het niet die het nodig vond in dit topic even te vermelden dat je het wel snapt dat veel mensen hem niet moeten?quote:
Nee want het zijn 2 verschillende situaties waarbij de redenatie bij de één wel klopt en de ander niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat me om dezelfde simpele gedachtekronkel die hier wordt toegepast.
Goed verhaal. Het was alleen niet de shutter. Zegt de universiteit.quote:
trumpisme maakt vele vijanden, er zijn ook duizenden maga stemmers die hun baan of bedrijf kwijtraken door de tarieven en andere fratsen van hun grote leider. daar hoeft er ook maar eentje van dol te draaien....quote:
Blijkt dus een dem te zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 22:04 schreef butz0rs het volgende:
[..]
waarom zijn mormonen boos op christenen ? Weet ik eerlijk gezegd niet kun je me uitleggenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:04 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Democraten zijn ook rechts, zou gewoon intrarechts geweld zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze kunnen eindelijk eens claimen dat het van links komt
Dit gaat natuurlijk de graftyfus in misbruikt worden door dat zootje ongeregeld.
Dit was zo'n radicale religieuze enorm conservatieve totaalidioot die prima bij Trump past. Alles behalve een fris mannetje.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk.
Meneer Kirk had voor 'progressieven' afwijkende meningen. Dat is al heel snel 'haat'.
Ik wacht nog op voorbeelden daarvan.
Je kunt niet iedereen kennen ondanks alle mogelijkheden die internet je biedt.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Fijn weer een rechtse rukker minder. Niet vreemd als je zulke haatdragende rotzooit uitkraamt een keer iets terugkrijgt. Geen medelijden mee. Next.
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
extreem links bestaat ook, dat zijn marxisten/communisten. aangezien die leer weinig succes gehad heeft de afgelopen 100 jaar, zijn er daar niet veel meer van.
Ja. En de Trump schutter was registered Republikein. En toen stelde dat registered niets voor?quote:
aldus het altijd beschaafde linksquote:Op woensdag 10 september 2025 22:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Fijn weer een rechtse rukker minder. Niet vreemd als je zulke haatdragende rotzooit uitkraamt een keer iets terugkrijgt. Geen medelijden mee. Next.
Hij ging juist het gesprek aan, dat is niet als het modewoordje verbinding waarin je over niets moet keuvelen met mensen die verkeerd verbonden zijn om te negeren dat de integratie is mislukt.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Nah, als ik z’n profiel op X bekijk snap ik wel een beetje dat veel mensen hem niet moeten.
Natuurlijk had hij niet neer te hoeven worden geschoten maar niet echt iemand die voor meer verbondenheid zorgt laten we maar zeggen.
Even Afro-Amerikanen er tussendoor smokkelen? Hij is een conservatief christen, hij is heel beschaafd over de keuzevrijheid van eenieder om daar niet naar te leven.quote:Hij moet weinig tot niks hebben van transgenders, lesbiennes, homo’s, Afro Amerikanen en de islam.
De lijst zal vast nog langer zijn.
De toon doet er opeens niet meer toequote:Op woensdag 10 september 2025 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
aldus het altijd beschaafde links
Juist, het zijn deze types die geweld niet schuwen. Tijd van praten is wel zon beetje voorbij als je ziet hoe snel de VS door extreem rechts worden afgebroken.quote:
FaKe NeWsquote:Op woensdag 10 september 2025 22:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. En de Trump schutter was registered Republikein. En toen stelde dat registered niets voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |