Stukje oorzaak-gevolgquote:Op woensdag 10 september 2025 21:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je snapt verder wel dat "wapengeweld" zoals we zien in deze filmpjes helemaal niet gelegitimeerd wordt door het 2e amendement?
Oh ja, volgend jaar alweer een 'jubileum' (voor de mensen die het wel/niet vieren)quote:Op woensdag 10 september 2025 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Dag later weer 11 september allen.
Als je daar niet tegen bent, ben je wokequote:Op woensdag 10 september 2025 21:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Nah, als ik z’n profiel op X bekijk snap ik wel een beetje dat veel mensen hem niet moeten.
Natuurlijk had hij niet neer te hoeven worden geschoten maar niet echt iemand die voor meer verbondenheid zorgt laten we maar zeggen.
Hij moet weinig tot niks hebben van transgenders, lesbiennes, homo’s, Afro Amerikanen en de islam.
De lijst zal vast nog langer zijn.
Ben benieuwd wie de schutter is en wat die dacht hiermee te bereiken, want het wordt er echt niet beter op in de VS door deze man neer te schieten.
Stoere mening. Laten we de derde wereld en hun ideologieën dan op dezelfde manier behandelen.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beter dat zo'n voorstander van school shootings zelf een kogel kopt, dan een onschuldig kind.
Ben van een frequent VS reiziger de laatste jaren hard geradicaliseerd naar iemand die het nog maar weinig kan boeien wat ze elkaar daar aandoen. De enige reden dat ik nog in dit topic ben is door de enorme culturele macht die ze nog hebben. Ze gaan deze haat exporteren naar onze eigen wappies.
Geef eens voorbeelden van zijn 'haat'.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Nah, als ik z’n profiel op X bekijk snap ik wel een beetje dat veel mensen hem niet moeten.
Natuurlijk had hij niet neer te hoeven worden geschoten maar niet echt iemand die voor meer verbondenheid zorgt laten we maar zeggen.
Hij moet weinig tot niks hebben van transgenders, lesbiennes, homo’s, Afro Amerikanen en de islam.
Ben benieuwd wie de schutter is en wat die dacht hiermee te bereiken, want het wordt er echt niet beter op in de VS door deze man neer te schieten.
Er zijn mensen die in dingen geloven die wat hen betreft het eigen lot overstijgen.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:52 schreef wpor het volgende:
posticon_0
Hoort er helaas bij, aldus Kirk zelf.
POL:quote:Op woensdag 10 september 2025 21:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zolang je uit POL blijft zul je er niet veel last van hebben.
UvA wil denk ik een woordje met jequote:Op woensdag 10 september 2025 21:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze gaan deze haat exporteren naar onze eigen wappies.
POL is meer based dan /pol/quote:Op woensdag 10 september 2025 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
POL:
Hallo jongens ik stem rechts
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
POL:
[ afbeelding ]
zieke teringbende daar jaquote:Op woensdag 10 september 2025 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
POL:
[ afbeelding ]
[..]
NWS:
Hallo jongens ik stem links
[ afbeelding ]
Het woord haat wordt toch niet gebruiktquote:Op woensdag 10 september 2025 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van zijn 'haat'.
[..]
POL:
[ afbeelding ]
Er zijn betere manieren om die boodschap te brengen en zeker ook een beter tijdstip, nu hij vecht voor zijn leven.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is... dit is iemand die samen met z'n matties wapenbezit toejuicht. Iemand die claimt dat dit soort incidenten nou eenmaal kunnen gebeuren. Iemand die het niets kan schelen dat er tientallen scholieren worden neergeschoten jaarlijks.
Tuurlijk sta ik er niet achter, maar de ironiefactor gaat door het dak.
christelijk, republikein en feitelijk vaak juist maakt je kennelijk niet geliefdquote:Op woensdag 10 september 2025 21:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Het gaat me om dezelfde simpele gedachtekronkel die hier wordt toegepast.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:59 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Stukje oorzaak-gevolg
Daarnaast gaf ik een antwoord op je simpele redenatie mbt homoseksualiteit.
Doet ie toch? Hij heeft het over Amerikaquote:Op woensdag 10 september 2025 22:00 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Stoere mening. Laten we de derde wereld en hun ideologieën dan op dezelfde manier behandelen.
Wie?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ging altijd naar universiteiten met een stelling om te debateren met studenten zoals Steven Crowder dat ook doet/deed.
Ik vind het van die kinderen veel erger eigenlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn betere manieren om die boodschap te brengen en zeker ook een beter tijdstip, nu hij vecht voor zijn leven.
Ja, en daar hebben die Mormonen/LDS het niet zo op denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Deze man was toch tering conservatief christen
Christelijk maakt je in dat land hartstikke geliefd hoor. Atheist niet, dan ben je onverkiesbaar.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
christelijk, republikein en feitelijk vaak juist maakt je kennelijk niet geliefd
extreem links bestaat ook, dat zijn marxisten/communisten. aangezien die leer weinig succes gehad heeft de afgelopen 100 jaar, zijn er daar niet veel meer van.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:39 schreef Fietsenrek het volgende:
Heeft extreemlinks al de aanslag opgeëist of bestaat er alleen extreemrechts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |