Van wie andersquote:Op woensdag 10 september 2025 21:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, het dus de vraag of de kogel van ‘woke links’ en bla bla bla kwam.
Vergeet GL er Duyvendak niet. Verder de aanslag op Kosto!quote:Op woensdag 10 september 2025 21:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Niks hiervan maakt de schutters links.
Alleen bij Pim kwam de kogel van links. Geert wordt bedreigt door moslims, dat zou ik niet links noemen. Thierrys paraplu kwam wel van links volgens mij.
Die hijgende Karen bij dat laatste filmpjequote:Op woensdag 10 september 2025 21:36 schreef Nober het volgende:
[ x ]
https://x.com/Grumpy_Old_Nerd/status/1965857553361023306
Ah dar genre. Was daar 10 jaar geleden al klaar mee. Mensen die de hele dag niks anders doen VS rando's die ze van de straat geplukt hebben. Epische wins in de stukjes die ze eruit geknipt hebben.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ken hem van alle debatten die hij altijd aanging op diverse campussen en lokaties in de VS met het publiek.
Dat deed hij zo goed.
Ja, zijn ook meerdere trans aanslagen geweest. En ik doe de gok dat die niet rechts zijn/waren.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:28 schreef jigggy het volgende:
[..]
Trump?
Die trans met kill trump ?
En Theo van Goghquote:Op woensdag 10 september 2025 21:40 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Vergeet GL er Duyvendak niet. Verder de aanslag op Kosto!
Was het een georganiseerde daad? Of was het een eenling?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:39 schreef Fietsenrek het volgende:
Heeft extreemlinks al de aanslag opgeëist of bestaat er alleen extreemrechts?
Ja.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:41 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Was het een georganiseerde daad? Of was het een eenling?
Het ding is... dit is iemand die samen met z'n matties wapenbezit toejuicht. Iemand die claimt dat dit soort incidenten nou eenmaal kunnen gebeuren. Iemand die het niets kan schelen dat er tientallen scholieren worden neergeschoten jaarlijks.quote:
De trans en woke leftie community gaat hand in handquote:Op woensdag 10 september 2025 21:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, zijn ook meerdere trans aanslagen geweest. En ik doe de gok dat die niet rechts zijn/waren.
Als een overheid mensen mag afslachten zonder rechtszaak omdat ze een vermoeden van een misdrijf hebben, zoals met de boot van 11 deze week, mogen mensen met hun God gegeven geweer dat dan ook gaan doen?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee dat was hij niet en we hebben weer een ja maar roeper. Het meest achterbakse laffe kutvolk dat er is.
Bij de NOS zitten allemaal zoomers die Amerikaanse politiek bijhouden omdat het populair is op Twitterquote:Op woensdag 10 september 2025 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de NOS? Ik vraag me af of meer dan 2% van Nederland deze naam ooit heeft gehoord voor vandaag
Watquote:Op woensdag 10 september 2025 21:43 schreef butz0rs het volgende:
Die gearresteerde blanke oude kale man ziet er dan wel weer rechts uit
Opa is allang de pijp uit voordat gerechtelijke proces is afgelopen.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:44 schreef Zipportal het volgende:
In Utah hebben ze nog wel de doodstraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |