Zal men niet geven, want iedereen die rechts is zijn toch racisten?quote:
Waarmee? Pics.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:33 schreef Zipportal het volgende:
Schutter schoot vanaf 182 meter afstand.
Een oude man die z'n leven geleefd heeft en wat terug wil doen voor iedereen die na hem komt. Rare vraag.quote:
In de hals.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Het lijkt er op dat hij in zijn hoofd geraakt wordt, tenminste op de telefoon. Hoe dan ook, ik denk dat dit fataal is.
Ik kan het niet helpenquote:Op woensdag 10 september 2025 21:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit is wel ijskoud brrr. Sicko mode.
Nee, hals, ziequote:Op woensdag 10 september 2025 21:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Het lijkt er op dat hij in zijn hoofd geraakt wordt, tenminste op de telefoon. Hoe dan ook, ik denk dat dit fataal is.
Shapiro zal nu wel extra beveiliging aan het optrommelen zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:13 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zie weleens reels van hem voorbij komen. Ik moet altijd wel lachen hoe die de woke gekkies op hun plek zet.
Niks hiervan maakt de schutters links.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:33 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hij was pro russia en pro communisme ,en dat die trump shooter republikein was is later debunked
Laten we ook Pim niet vergeten en de chronische bedreiging op Geert niet vergeten
Ja die boomer die ze gepakt hebben zal daar vast door gegrepen zijn in de collegebanken.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:29 schreef Aberkullie het volgende:
Fox news grijpt de kans om het meteen maar even over indoctrinatie op universiteiten te hebben.
Niks maakt hem pro rechtsquote:Op woensdag 10 september 2025 21:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Niks hiervan maakt de schutters links.
Alleen bij Pim kwam de kogel van links. Geert wordt bedreigt door moslims, dat zou ik niet links noemen. Thierrys paraplu kwam wel van links volgens mij.
Ja, het dus de vraag of de kogel van ‘woke links’ en bla bla bla kwam.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 september 2025 21:38 schreef hondonspain het volgende:
Vind zijn discussies op universiteiten altijd wel leuk, zal niet altijd met hem eens zijn maar vaak komt hij redelijk over en helaas is tegen argument vaak schelden en weglopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |