Niet. Kijk het filmpje maar. Komt duidelijk van rechtsquote:
Domme opmerkingquote:Op woensdag 10 september 2025 21:11 schreef augurk2025 het volgende:
Triest nieuws maar hij is wel een racist
Hij juichde de coup van Trump toe en was supporter van de tyranieke overheidsingrijpen onder hem. Precies het omgekeerde waar dat amendement voor bedoeld is, volgens de fervente voorstanders daarvan. Joost mag weten waar hij voor stierf, maar niet daarvoor. Misschien wel daardoor.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Charlie Kirk is een martelaar als hij overleden is.
“Hij stierf voor het Tweede Amendement”
Hij stierf vdoor het Tweede Amendementquote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Charlie Kirk is een martelaar als hij overleden is.
“Hij stierf voor het Tweede Amendement”
Ging altijd naar universiteiten met een stelling om te debateren met studenten zoals Steven Crowder dat ook doet/deed.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:36 schreef Seven. het volgende:
Geen idee wie dit was maar helaas weer een martelaar. Met zo'n halsslagader aan gort lijkt me de overlevingskans nihil.
Thoughts and prayers maar weer..
quote:Charlie Kirk is at the hospital but "it doesn't look good," according to a Turning Point USA official - CBS
Dat was dan niet deze icehockeyer.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:21 schreef Fleischmeister het volgende:
Ziet er niet goed uit, maar ik herinner me een icehockeyer wiens keel werd doorgesneden door een schaats waarbij het er ook uit spoot, en het kon navertellen omdat er direct correct werd ingegrepen.
Fortuyn is ook doodgeschoten en volgens mij telt het tweede amendement hier niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:50 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij stierf vdoor het Tweede Amendement
Er zij zat redenen waarom iemand zo'n actie kan uithalen, alleen is dat hier niet aan de orde, of denken we serieus dat Kirk neergeschoten is omdat hij bijvoorbeeld nog een schuld had open staan of een ander geloof had?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Want de wereld bestaat uit enkel linkse en rechtse mensen. Laten we die achterlijke tweedelige cultuur uit de VS niet hier overnemen.
Oh dat weet ik. Maar hij bagatelliseerde schietpartijen in de VS. Vond dat men niet rationeel naar de kwestie keek.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij juichde de coup van Trump toe en was supporter van de tyranieke overheidsingrijpen onder hem. Precies het omgekeerde waar dat amendement voor bedoeld is, volgens de fervente voorstanders daarvan. Joost mag weten waar hij voor stierf, maar niet daarvoor. Misschien wel daardoor.
Yup. Met zijn waterflesjequote:Op woensdag 10 september 2025 21:32 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Oh is hij datVan die southpark episode
Hoort erbij volgens Kirk.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:52 schreef Momo het volgende:
En terwijl Steve live is, is er ergens op een highschool bij Denver een shooting in de VS, wat een land is het toch.
Waar was de "good guy" met z'n gun?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:50 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij stierf vdoor het Tweede Amendement
MAar er is geen wapenprobleem hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 21:52 schreef Momo het volgende:
En terwijl Steve live is, is er ergens op een highschool bij Denver een shooting in de VS, wat een land is het toch.
Zolang je uit POL blijft zul je er niet veel last van hebben.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Want de wereld bestaat uit enkel linkse en rechtse mensen. Laten we die achterlijke tweedelige cultuur uit de VS niet hier overnemen.
Op de beelden te zien kwam het van voren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |