Try again.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In de VS worden homo's en 'hoererende vrouwen' niet geëxecuteerd. Slavernij en kindhuwelijken vind je daar ook niet.
Try again.
Stukje fophefquote:Op donderdag 11 september 2025 00:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verbaast mij eerder dat een gekkie die 99,9% van het land niet kent en aan de andere kant van de wereld wordt neergeschoten zoveel reuring veroorzaakt online.
Dit, iedereen schreeuwt om vrede en vrijheid, zolang het maar in hun straatje past ofzo.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:10 schreef theguyver het volgende:
Nah .. ik zag het net op het nieuws was geen fan van hem niet vanwege zijn mening maar meer omdat hij soms kapte hij beetje radicaal mensen af maar fuck man..
Na Charlie Hebdo van jaren terug was iedereen het eens dat vanwege we vrijheid van meningsuiting moeten respecteren..
Maar als ik sommige dingen op zijn eigen YouTube kanaal lees.. fuck... Juichen om de dood van iemand zijn mening.. bah..
Omdat er gelukkig nog voldoende niet-Republikeinen wonen daar, anders was het een ander verhaal geweest.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In de VS worden homo's en 'hoererende vrouwen' niet geëxecuteerd. Slavernij en kindhuwelijken vind je daar ook niet.
Try again.
Gaat zijn dood ook zijn, denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:11 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft er zelf denk ik geen moeite mee dat hij neergeschoten is. "It is worth it... " zei die..
Een Israëlisch politiebureau in Nederland?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
CIDI of een of ander Israeli politiebureau in Nederland
Een hete winter in de vs waarbij vele doden te betreuren zullen zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef capricia het volgende:
Wat gaat deze moord voor effect hebben, denken jullie?
Overijverig modje om middernacht in het enige actieve topic, heeft niks beters te doen lolquote:Op donderdag 11 september 2025 00:15 schreef Flow3r het volgende:
Godver,berichten worden verwijderd terwijl ik ze aan het lezen ben
Aan Republikeinse zijde misschien, maar daarbuiten niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gaat zijn dood ook zijn, denk ik.
Die gaat de boeken in zoals George, Martin en John.
Ja zoiets inderdaad.. bizar trouwens wel laatste woord van Kirk was "Violence".quote:Op donderdag 11 september 2025 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, iedereen schreeuwt om vrede en vrijheid, zolang het maar in hun straatje past ofzo.
Sneller posten.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:15 schreef Flow3r het volgende:
Zitten hier dan ook paar polariserende gezwellen te postenquote:Op donderdag 11 september 2025 00:15 schreef Flow3r het volgende:
Je bedoelt dat jij veel TRs aan het zetten bent? Misschien jezelf niet zo snel op de kast laten jagen. Alles verloopt hier tot op heden best goed namelijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten hier dan ook maar polariserende gezwellen te posten
kuch kuch Uitstraling
Iemand de mond snoeren is in ieder geval nooit de oplossing, of het nu een kogel is of een virtueel gummetje.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten hier dan ook paar polariserende gezwellen te posten
kuch kuch Uitstraling
Flashback naar Ogrish . Orgquote:Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik wil het niet zien. Ik merk dat ik al erg afgestompt ben. Ik geef de schuld aan rotten.com en liveleaks.
Ik kan wel inschatten dat het geen Tromp aanhangster is…quote:Op donderdag 11 september 2025 00:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is op dit moment nog niets bekend over de dader, dus niet zo voorbarig.
Misschien lekker opbokken met je insinuaties mafkees. Ik heb hem niet eens getr'dquote:Op donderdag 11 september 2025 00:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij veel TRs aan het zetten bent? Misschien jezelf niet zo snel op de kast laten jagen. Alles verloopt hier tot op heden best goed namelijk.
Hij vergelijkt het met auto-ongelukken. Niet moedwilligen mensen doorrijden.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:11 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft er zelf denk ik geen moeite mee dat hij neergeschoten is. "It is worth it... " zei die..
Thanks ik was al benieuwd of er iets bekend was maar.. nog niks dus.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is op dit moment nog niets bekend over de dader, dus niet zo voorbarig.
Klopt. Daarom vroeg ik je ook. Welke users zijn dit aan het ophemelen?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand de mond snoeren is in ieder geval nooit de oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |